Δημοσιεύσεις: 645
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Και στα 304/305 2 νταλίκες έχουν μείνει και μένει ο κόσμος έξω με κενά 60+ λεπτά Κυριακή μεσημέρι
Δημοσιεύσεις: 951
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(25-08-2024, 04:19 PM)Leon377 Έγραψε: Το 301 με 5ωρο κενό για να φύγει χαρούμενα η Αττική (11.10-16.10)
Το 16.10 έφυγε τελικά 16.25 με το 237 το οποίο χάλασε στην επιστροφή και αποσύρθηκε. Το 17.25 δεν έγινε και τώρα θα έρθει το 368 για τα υπόλοιπα.
Το πεντάωρο κενό έγινε γιατί χάλασε το όχημα 316 κατά τις 12.00 όπως ενημερώθηκα
Οπότε έχουμε δύο βλάβες στη ίδια γραμμή ίδια μέρα και 4 δρομολόγια να έχουν πραγματοποιηθεί από το πρωί ως τις 18.30. Φινάλε
Δημοσιεύσεις: 645
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Το 368 πάντως ήταν 304/305 πριν
Δημοσιεύσεις: 951
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(25-08-2024, 07:25 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Το 368 πάντως ήταν 304/305 πριν
Και το 237 που χάλασε ήταν 319 όλο το μεσημέρι
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
Αυτά συμβαίνουν όταν αφήνεις μία γραμμή με 1/2 οχήματα... Με μία βλάβη, στο τέλος μένει κανένα. Ευτυχώς, από σήμερα το 301 έχει 2 καινούργια MAN και θα μπει τέλος στο "μαρτύριο" των κατοίκων.
Δημοσιεύσεις: 645
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Η Θήβα έχει το 504 με 1/3 σήμερα (-4 βάρδιες) και μάλιστα έχουν μειώσει τον χρόνο διαδρομής για να βγάλει περισσότερα δρομολόγια. Επίσης το 724 με 1/3 και άλλο ένα αμάξι κόβει βόλτες στους Θρακομακεδόνες στο περίπου γιατί είναι κύκλωμα. Σίγουρα είναι θέμα οδηγών και όχι οχημάτων, οπότε ελπίζω η νέα εταιρία να μην έχει τέτοια θέματα. Πάντως τα 304/305 ανέβηκαν 3 επίπεδα πάνω και από άποψη δρομολογίων εκτός οχημάτων
Δημοσιεύσεις: 951
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
Εδώ και κάποιες εβδομάδες το 035 στην άνοδο προς Κυψέλη στην εφαρμογή εμφανίζεται κάθε μέρα με την εναλλακτική διαδρομή της λαϊκής της Πέμπτης δηλαδή Ευελπίδων Κυψέλης χωρίς Ύδρας, αλλά τα οχήματα πάνε κανονικά από Ύδρας
Δημοσιεύσεις: 30
Θέματα: 0
Εγγραφή: 05-08-2023
Έχω παρατηρήσει τους τελευταίους μήνες οτι το τελευταίο 3 προς Νέα Φιλαδέλφεια δεν στρίβει ποτέ πριν από την Πλατεία Πατριάρχου για να πάει προς την αφετηρία του, αλλά ακολουθεί την διαδρομή του 6 προς αμαξοστάσιο. Βγάζει νόημα (ακυρώνεται μόνο η στάση της Αφετηρίας πρακτικά) αν και περίμενα ότι θα υπήρχε επισημίωση στην τηλεματική (αστεράκι στον πίνακα δρομολόγιων).
Δημοσιεύσεις: 645
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Το 99% των 3 που σχόλανε άσχετα αν είναι το 24αρι από Ψυχικό ή γενικά το τελευταίο δρομολόγιο του οδηγού κατά τις 19:00, 21:00, 22:00 κλπ συνεχίζει ευθεία. Σταματάει στην στάση Πίνδου που είναι για τα 6/755 οπότε πρακτικά είναι δύο λεπτά περπάτημα από Αφετηρία. Αυτό συμβαίνει χρόνια
Το θέμα είναι ότι παλιά ότι πήγαινε προς αμαξοστάσιο έπαιρνε κόσμο πχ σχολασμένα 5 (Λαμπρινή -> Φιλαδέλφεια, Καλλιθέα -> Φιλαδέλφεια), σχολασμένα 11 (Πατήσια -> Φιλαδέλφεια) και το ίδιο για τις υπόλοιπες γραμμές 10, 14, 15, 21.
Πλέον το ποσοστό των οδηγών που επιβιβάζει κόσμο στο σχόλασμα είναι 5%, προφανώς για να γλυτώσουν τις στάσεις και να φτάσουν 5 λεπτά νωρίτερα. Το μόνο εκτός του 6 που παίρνει κόσμο μέχρι αμαξοστασιο είναι το 3 (κατά 90%) επειδή έχει φτάσει μέχρι Φιλαδέλφεια αφενός μεν είναι δύσκολο να πεις στον κόσμο να κατέβει, αφετέρου από εκεί και έπειτα είναι 6-7 στάσεις, οπότε η καθυστέρηση δεν είναι ούτε 2 λεπτά.
Πάντως η γνώμη μου είναι υποχρεωτικά θα έπρεπε να παίρνουν κόσμο προς το σχόλασμα και ας καθυστερούν λίγο. Παράδειγμα Αύγουστο μεσημέρι με το 3 να σχολάει στις 15:00 το μεσημέρι και αφού έφτασε Φιλαδέλφεια, το επόμενο 6 ήθελε 70-80 λεπτά, με τον οδηγό να κατεβάζει υποχρεωτικά τον κόσμο στην Πατριάρχου. Προφανώς δεν φταίει ο οδηγός που το 6 είχε 1/3 οχήματα αλλά θα μπορούσε να βοηθήσει λίγο
Δημοσιεύσεις: 951
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(02-09-2024, 03:25 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Το 99% των 3 που σχόλανε άσχετα αν είναι το 24αρι από Ψυχικό ή γενικά το τελευταίο δρομολόγιο του οδηγού κατά τις 19:00, 21:00, 22:00 κλπ συνεχίζει ευθεία. Σταματάει στην στάση Πίνδου που είναι για τα 6/755 οπότε πρακτικά είναι δύο λεπτά περπάτημα από Αφετηρία. Αυτό συμβαίνει χρόνια
Το θέμα είναι ότι παλιά ότι πήγαινε προς αμαξοστάσιο έπαιρνε κόσμο πχ σχολασμένα 5 (Λαμπρινή -> Φιλαδέλφεια, Καλλιθέα -> Φιλαδέλφεια), σχολασμένα 11 (Πατήσια -> Φιλαδέλφεια) και το ίδιο για τις υπόλοιπες γραμμές 10, 14, 15, 21.
Πλέον το ποσοστό των οδηγών που επιβιβάζει κόσμο στο σχόλασμα είναι 5%, προφανώς για να γλυτώσουν τις στάσεις και να φτάσουν 5 λεπτά νωρίτερα. Το μόνο εκτός του 6 που παίρνει κόσμο μέχρι αμαξοστασιο είναι το 3 (κατά 90%) επειδή έχει φτάσει μέχρι Φιλαδέλφεια αφενός μεν είναι δύσκολο να πεις στον κόσμο να κατέβει, αφετέρου από εκεί και έπειτα είναι 6-7 στάσεις, οπότε η καθυστέρηση δεν είναι ούτε 2 λεπτά.
Πάντως η γνώμη μου είναι υποχρεωτικά θα έπρεπε να παίρνουν κόσμο προς το σχόλασμα και ας καθυστερούν λίγο. Παράδειγμα Αύγουστο μεσημέρι με το 3 να σχολάει στις 15:00 το μεσημέρι και αφού έφτασε Φιλαδέλφεια, το επόμενο 6 ήθελε 70-80 λεπτά, με τον οδηγό να κατεβάζει υποχρεωτικά τον κόσμο στην Πατριάρχου. Προφανώς δεν φταίει ο οδηγός που το 6 είχε 1/3 οχήματα αλλά θα μπορούσε να βοηθήσει λίγο
Ωραία θα ήταν αλλά ο περισσότερος κόσμος δεν το εμπιστεύεται. Είναι ακαδημία βλέπουν τρόλεϊ να έρχεται και να λέει Φιλαδέλφεια και δεν μπαίνουν και μετά έρχεται 3 και ορμάνε
Θα μπορούσανε (10 11 15) να βάζουν πινακίδα 3 όσοι πάνε αμαξοστάσιο από Σύνταγμα και μετά
Ωραία ιστορία ένα απόγευμα 18.30 πάω Κλαυθμώνος να πάρω 2 4 11 να πάω Μακρυγιάννη για να κατέβω μετά Νιάρχο
Και σκάει νταλίκα του 10 (με τον οδηγό που παίρνει κάθε βράδυ το τελευταίο από Τζιτζιφιές) που πήγαινε να πιάσει από Τζιτζιφιές και έλεγε πάνω Φιξ. Δε ξέρω πως του ρθε εκείνη την μέρα, νομίζω δεν γίνεται αυτό γενικά γιατί το έχω δει πολλές φορές να αρχίζει να παίρνει κόσμο από Φιξ όχι πριν