Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 3.11 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0
Διαβάζοντας τις παραπάνω απόψεις, θα σχολιάσω τα εξής:

-> Τόσο το 021, όσο και το 046, δεν έχουν κάποιον βάσιμο λόγο τροποποίησης. Αν η Αφετηρία του τελευταίου, θα είναι 3-5 στενά δίπλα είναι σχεδόν αδιάφορο. Οι μόνες προτάσεις που θα είχαν νόημα είναι συνένωσης με άλλες γραμμές, για να είναι πιο προσιτές.

-> Για το Α7, ουσιαστικά έχει δίκιο ο antonis, αν και έχω στηρίξει παλαιότερα την πρόταση Ιπποκράτους - Σόλωνος - Κάνιγγος.
Άλλωστε, για να φτάσουμε σε σημείο να προτείνουμε τέτοια αλλαγή, πρέπει να δούμε τι θα γίνει με τα 025/6/7, απομεινάρια του τραμ 10 και με το 813. Διότι, αν η βάση του 813 παραμείνει, μαζί με ένα 230, και με το 021, δεν χρειάζεται κι άλλη γραμμή. Όπως έλεγα και για την Λιοσίων, η συγκοινωνία δεν είναι για να μπαλώνουμε τρύπες με τραβήγματα! Η Αλεξάνδρας, αν κοπούν τελείως τα βαγόνια του Χαλανδρίου, έχει πολύ περισσότερη ανάγκη το Α7 τελικώς..

-> Σχετικό με τον τομέα συζήτησης, είναι και η μεταφορά Αφετηρίας του 051 στον Σταθμό Λαρίσης! Απαράδεκτη κίνηση, η Αφετηρία που ενώνει τον κεντρικό σταθμό λεωφορείων της πόλης να μην είναι μέσα στο κέντρο! Και να αποδίδουμε παραπάνω χώρο για να τον καταλάβουν μόνιμα τα ΙΧ (όπως έγινε στην Βούλγαρη, Αγησιλάου, Ζήνωνος, Κάνιγγος, Ακαδημίας, Πλ.Κουμ/ρου (ΑΦ812/851 - προσεχώς και απέναντι).
Ήδη, η γεωργιανων συμφερόντων εταιρεία μεταφοράς, στάθμευε στην Αφετηρία καθημερινά πούλμαν και νταλίκες που ξεφόρτωναν ώρες, τώρα θα γίνει επίσημα πάρκινγκ και μετά θα λέμε ότι δεν υπάρχει χώρος για Αφετηρίες στο κέντρο! Έπρεπε να είχε πάει για αρχή στην παλιά ΑΦΓ9 στην Χαλκοκονδύλη, που ήδη έχει γίνει πάρκινγκ, μέχρι και το Β9..
Απάντηση
Με αφορμή τη συζήτηση για την Ιπποκράτους/Αλεξάνδρας θεωρώ πρέπει να κοιταχτούν πρώτα αρκετές γραμμές που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τους άξονες αυτούς..

Τα 025/6/7 μετά το Σύνταγμα σχεδόν πάντα πάνε με ελάχιστους επιβάτες έως και παντελώς άδεια. Στην επιστροφή μόνο κάποιες ώρες από Μοναστηράκι είναι κάπως καλύτερα.. Παρομοια, το 230 μετά την Ακαδημία/Συνταγμα για Ακρόπολη έχει μικρή επιβατική κίνηση ενώ συχνά πάει και με 0 επιβάτες βραδυνές ώρες. Επίσης, για το συγκεκριμένο ειδικά οφείλει να τροποποιηθεί η διαδρομή στο Ζωγράφου (από Γεωργίου Παπανδρεού και στις 2 κατευθύνσεις) ώστε να δρομολογηθεί με 12μετρα που υπάρχουν διαθέσιμα. Επίσης, και το 046 μετά την Πανόρμου, όπως έχει αναφερθεί ήδη, έχει σχεδόν μηδενική επιβατική κίνηση και δεν νομίζω ότι έχει πλέον πολύ νόημα να φτάνει μέχρι Ελληνορώσων.

Για την Ιπποκράτους συγκεκριμένα όντως υπάρχει έλλειμμα εξυπηρέτησης από Αμπελόκηπους τουλάχιστον, όμως αντίστοιχο θέμα υπάρχει και στη Χ. Τρικούπη ώρες ώρες. Αν περάσει πρώτα 230 το μίντι στοιβάζεται μέχρι αηδίας και στην άνοδο. Το Α7 εδώ και καιρό είναι υπό διάλυση με αρκετά κενά 25'-30' μέσα στη μέρα και μόνιμα το απόγευμα από Κηφισιά έχει 40λεπτο κενό (19:20-20:00). Μέχρι πριν κάποιους μήνες μάλιστα ειδικά πρωινά ενίοτε έλειπαν σωρηδόν βάρδιες και βάραγε κενά 50'-60' σε ώρες αιχμής.. Συνεπώς είτε από Αλεξάνδρας πηγαίνει είτε από Ιπποκράτους/Χ. Τρικούπη πρώτιστο μέλημα είναι να φτιαχτεί η δρομολόγηση για να υπάρξει σωστή εξυπηρέτηση από όπου και αν περάσει..

Τέλος, για το 051 η υπάρχουσα κατάσταση είχε αρκετά αρνητικά με βασικά την κακή θέση αφετηρίας στην Ομόνοια και λόγω χωροταξίας και λόγω εγκληματικότητας, στο Μεταξουργείο ήθελε σχετικά αρκετό περπάτημα προς ΚΤΕΛ και έχανε αρκετό χρόνο στο γύρνα με τον κύκλο από Βάθη. Από 01/03 τουλάχιστον θα υπάρχει σωστή σύνδεση με Μεταξουργείο (ούτως ή άλλως από εκεί διακινείται και σήμερα ο κύριος όγκος επιβατών), επιτυγχάνεται απευθείας πρόσβαση στα υπεραστικά τραίνα και θεωρώ θα γλιτώσει και μερικά λεπτά από το χρόνο διαδρομής.
Απάντηση
Θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια γραμμή
030 ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΤ.ΡΟΥΦ-ΚΟΥΚΑΚΙ-ΦΙΞ( κυκλική) ή
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΤ.ΡΟΥΦ-ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ή ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΤ.ΡΟΥΦ-ΘΗΣΕΙΟ-ΚΟΥΚΑΚΙ-ΦΙΞ

1η επιλογή: Αφετηρία(πάρκινγκ Προαστιακού Ρουφ, Κωνσταντινουπόλεως/Π.Τσαλδάρη, Αργυρουπόλεως,Θησέως,Δημητρακοπούλου,Ζίννη,Συγγρού,Πετμεζά,Καλλιρόης,Π.Τσαλδάρη,Αφετηρία

2η επιλογή: Αφετηρία, Κωνσταντινουπόλεως/Π.Τσαλδάρη, Λαγουμιτζή, Ηλία Ηλιού, Κασομούλη, Στ.Αγ.Ιωάννης, Λ.Βουλιαγμενης, Καφαντάρη, Αρτέμωνος, Αίνου, Κασομούλη, Ηλία Ηλιού, Λαγουμιτζή, Π.Τσαλδάρη/Καλλιρόης, Αφετηρία

3η επιλογή: Αφετηρία, Κωνσταντινουπόλεως, Ορφέως, Ζακυάδων, Πειραιώς , Ηρακλειδών,Τριών Ιεραρχών , Δωριέων ,  Πλ.Μερκούρη, Γενναίου Κολοκοτρώνη, Δημητρακοπουλου, Ζίννη, Συγγρού, Πετμεζά , Καλλιρόης, Π.Τσαλδάρη, Κοίλης, Δημοφώντος, Κυκλώπων, Θεσσαλονίκης, Πειραιώς, Π.Ράλλη, Π.Τσαλδάρη,Αφετηρία

4η επιλογή: Αφετηρία, Κωνσταντινουπόλεως/Π.Τσαλδάρη, Καλλιρόης, Συγγρού,Πετμεζά, Καλλιρόης, Π.Τσαλδάρη, Αφετηρία (ιδιο με την 1η επιλογή χωρίς να εισέρχεται στο Κουκάκι)

Πλεονεκτήματα: Φιξ-Πειραιάς (μετρό,ΗΣΑΠ)= 41 λεπτά 
                        Φιξ-Πειραιάς (040)= 49 λεπτά
                        Φιξ-Πειραιάς    (030,Προαστιακός)= 26 λεπτά (13-14 λεπτά Φιξ-Ρουφ, 13 λεπτά Ρουφ-Πειραιάς
Απάντηση
Εγώ θα πρότεινα η γραμμή τρόλεϊ 7, να γίνει ξανά με θερμικά λεωφορεία. Αφού τα τρόλεϊ έχουν προβλήματα διαθεσιμότητας και σχεδόν ποτέ δεν τη βγάζουν ολόκληρη, πόσο μάλλον το απόγευμα, που από 4-5 βάρδιες έχει μηδέν εδώ και πάνω από μήνα.

Ίσως αντί για Χ7 που ονομαζόταν αρχικά και την είχε το Μπραχάμι, να ονομαστεί κάτι σαν 070 με την ονομασία να μένει ίδια "Ζάππειο - Άνω Πατήσια (Κυκλική)". Θα μπορούσε πιστεύω να βγαίνει από Βοτανικό ή ακόμα και με Citelis από Άνω Λιόσια.
Απάντηση
Η 7 είναι από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της ΟΣΥ. Η γραμμή δυσκολεύει την συγκοινωνία της Πατησίων, με τον τρόπο που λειτουργεί. Έχει 5 βάρδιες καθημερινά μέχρι το μεσημέρι, με τρόλεϊ που χρειάζονται τον διπλάσιο από τον χρόνο διαδρομής που τους δίνει και συνήθως περνάει άδειο πίσω από την 3 και την 5.
Ο λόγος λοιπόν που την δυσκολεύει είναι διότι αυτές οι 5 βάρδιες θα μπορούσαν να πάνε στην 3 ώστε να μην έχει 30λεπτα κενά ανάμεσα στα 15λεπτα και οι υπόλοιπες 1-2 βάρδιες σε κάποια από τα υπόλοιπες γραμμές που επίσης έχουν τα ίδια και μεγαλύτερα κενά. Είναι άπειρες φορές καλύτερα να υπάρχουν 2 γραμμές με κομπλέ τις βάρδιες, παρά να λείπουν από 2 οχήματα στην κάθε γραμμή για να κυκλοφορεί για 5 ώρες το πρωί η 7...

Η Πατησίων αν δεν έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα από κόσμο, είναι σίγουρα στους top 3 άξονες με την χειρότερη συγκοινωνία. 4 γραμμές τρόλεϊ που μαζί δεν έχουν πάνω από 10 διελεύσεις την ώρα συνήθως. Όλο το βάρος το σηκώνουν τα υπερβολικά ενισχυμένα 054 και 608 και σε μικρότερο βαθμό το Α8. Χαρακτηριστικό ότι κατά 99% αν πάρεις το τρόλεϊ από Πανεπιστημίου μπαίνεις με το ζόρι και από μουσείο και Βικτώρια, δεν χωράνε ούτε 5 από τους 50 που περιμένουν.

Μια λύση, είναι γραμμή με θερμικά λεωφορεία και αφετηρία την Σίνα ανά 6-7 λεπτά με κύκλο 80' τουλάχιστον. Τώρα αν αξίζει να κόψουν οχήματα από άλλες γραμμές (πχ να πάει ανά 7' το 608, ανά 15' το 054 κλπ) για να τα δρομολογηθούν επί της Πατησίων, ή θα δημιουργήσουν προβλήματα στις γραμμές που θα κοπούν, ας το αποφασίσει ο ΟΑΣΑ.

Άλλη λύση επίσης είναι να δρομολογηθεί μια μόνο γραμμή τρόλεϊ με θερμικά λεωφορεία. Έτσι και θα αυξηθεί η συχνότητα αυτής της γραμμής και οι βάρδιες των τρόλεϊ θα καλύψουν κενά και ενδεχομένως να υπάρξει και αύξηση δρομολογίων. Κάτι τέτοιο όμως θα προκαλούσε λογικές αντιδράσεις καθώς θα φανεί ξεκάθαρα η εγκατάλειψη των τρόλεϊ, εκτός της υποδομής που θα πάει χαμένη, άρα παρ' όλο που θεωρητικά θα μπορούσε να εφαρμοστεί, είναι σχεδόν ανέφικτο

Σίγουρα η μοναδική λύση είναι προσλήψεις οδηγών στα τρόλεϊ, οχήματα υπάρχουν και αντέχουν για πολλά ακόμα χρόνια και όταν δεν θα είναι πλέον λειτουργικά ας αποφασίσουν αν θα καταργηθούν και από τι θα αντικατασταθούν. Εφόσον όμως προσλήψεις δεν θα γινουν, πρέπει να βρεθεί μια προσωρινή λύση. Αυτά για να μην ξεφεύγουμε και από το θέμα του topic το οποίο είναι προτάσεις για βελτίωση της συγκοινωνίας στο κέντρο και στην συγκεκριμένη περίπτωση στην Πατησίων
Απάντηση
Εν όψει της ανάληψης του 051 από ΚΤΕΛ, αναθερμαίνω (πάλι) το θέμα με την διαδρομή που ακολουθεί στο κέντρο της Αθήνας. Περάσαμε από Μενάνδρου, σταθμό Λαρίσης και πάλι πίσω στην Ομόνοια μέσω Πλ. Βάθη, Σωκράτους και Αγ. Κωνσταντίνου.

Θεωρώ ότι πρέπει να ανεβεί στην Ακαδημίας και ο λόγος είναι η ταλαιπωρία των επιβατών, που για να φτάσουν από/προς τα ΚΤΕΛ από/προς Παγκράτι, Ζωγράφου, Βύρωνα, Κουκάκι, Καλλιθέα κλπ. πρέπει να υποστούν βασανιστήριο κουβαλώντας βαλίτσες, με δύο μετεπιβιβάσεις, η μία στο μετρό, και να περάσουν από τον Σταθμό Μεταξουργείου που δεν έχει κάν κυλιόμενες σκάλες στην κατεύθυνση προς ΚΤΕΛ.
Το ίδιο πράγμα έγινε και με το 732, που κόπηκε ένα έτος στη Χαλκοκονδύλη και ξανανέβηκε Ακαδημίας με την πρώτη ευκαιρία.

Η προτεινόμενη διαδρομή, λοιπόν, είναι από Χαλκοκονδύλη ευθεία προς Κάνιγγος, Ακαδημίας, δεξιά Σίνα, δεξιά Πανεπιστημίου και επιστροφή προς Ομόνοια - Αγ. Κωνσταντίνου. Στάσεις στην άνοδο : Αφετηρία Β9, Κάνιγγος, Ζωοδ. Πηγή, Ακαδημία (στη στάση τρόλλεϋ 3), Ακαδημία (επι της Πανεπιστημίου), Πλ. Ομόνοιας (στάση 1, 6, 12, 21, 035, 227, 054), Εθνικό Θέατρο. Θα χρειαστούν 15' παραπάνω στον κύκλο, δηλαδή τουλάχιστον ένα όχημα επιπλέον και αντί για 5 οχήματα χ 8 λεπτά να έχουμε 6 οχήματα χ 9 λεπτά συχνότητα.

Πιστεύω όμως ότι θα αναταποδώσει μέγιστα οφέλη στο επιβατικό κοινό που θα γλιτώσει τα άσκοπα ανέβα - κατέβα στο μετρό, τα οποία ειδικά Κυριακή βράδυ τρώνε πάρα πολύ χρόνο. Από Ακαδημίας (ή Πανεπιστημίου, κυκλικό είναι) θα μπορούν οι επιβάτες με μικρή απόσταση (μέχρι Κλαυθμώνος) ή και στην ίδια στάση να συνεχίσουν τη διαδρομή τους προς τα ανατολικά και τα νότια, χωρίς σούρτα - φέρτα.
Απάντηση
(28-02-2023, 07:34 PM)Citaro Έγραψε: Εν όψει της ανάληψης του 051 από ΚΤΕΛ, αναθερμαίνω (πάλι) το θέμα με την διαδρομή που ακολουθεί στο κέντρο της Αθήνας. Περάσαμε από Μενάνδρου, σταθμό Λαρίσης και πάλι πίσω στην Ομόνοια μέσω Πλ. Βάθη, Σωκράτους και Αγ. Κωνσταντίνου.

Θεωρώ ότι πρέπει να ανεβεί στην Ακαδημίας και ο λόγος είναι η ταλαιπωρία των επιβατών, που για να φτάσουν από/προς τα ΚΤΕΛ από/προς Παγκράτι, Ζωγράφου, Βύρωνα, Κουκάκι, Καλλιθέα κλπ. πρέπει να υποστούν βασανιστήριο κουβαλώντας βαλίτσες, με δύο μετεπιβιβάσεις, η μία στο μετρό, και να περάσουν από τον Σταθμό Μεταξουργείου που δεν έχει κάν κυλιόμενες σκάλες στην κατεύθυνση προς ΚΤΕΛ.
Το ίδιο πράγμα έγινε και με το 732, που κόπηκε ένα έτος στη Χαλκοκονδύλη και ξανανέβηκε Ακαδημίας με την πρώτη ευκαιρία.

Η προτεινόμενη διαδρομή, λοιπόν, είναι από Χαλκοκονδύλη ευθεία προς Κάνιγγος, Ακαδημίας, δεξιά Σίνα, δεξιά Πανεπιστημίου και επιστροφή προς Ομόνοια - Αγ. Κωνσταντίνου. Στάσεις στην άνοδο : Αφετηρία Β9, Κάνιγγος, Ζωοδ. Πηγή, Ακαδημία (στη στάση τρόλλεϋ 3), Ακαδημία (επι της Πανεπιστημίου), Πλ. Ομόνοιας (στάση 1, 6, 12, 21, 035, 227, 054), Εθνικό Θέατρο. Θα χρειαστούν 15' παραπάνω στον κύκλο, δηλαδή τουλάχιστον ένα όχημα επιπλέον και αντί για 5 οχήματα χ 8 λεπτά να έχουμε 6 οχήματα χ 9 λεπτά συχνότητα. 

Πιστεύω όμως ότι θα αναταποδώσει μέγιστα οφέλη στο επιβατικό κοινό που θα γλιτώσει τα άσκοπα ανέβα - κατέβα στο μετρό, τα οποία ειδικά Κυριακή βράδυ τρώνε πάρα πολύ χρόνο.  Από Ακαδημίας (ή Πανεπιστημίου, κυκλικό είναι) θα μπορούν οι επιβάτες με μικρή απόσταση (μέχρι Κλαυθμώνος) ή και στην ίδια στάση να συνεχίσουν τη διαδρομή τους προς τα ανατολικά και τα νότια, χωρίς σούρτα - φέρτα.
το νυχτερινό 051 πήγαινε μέχρι Ακαδημία.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.594 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.850 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.640 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.876 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.394 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.723 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.783 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.801 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.300 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.477 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)