Δημοσιεύσεις: 3.185
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
15-07-2021, 09:54 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-07-2021, 09:55 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
Κάποιοι που ενώ βλέπουν συνεχώς ανάγκες για ενίσχυση διάφορων γραμμών στις περιοχές τους ταυτόχρονα θέλουν να καταργήσουν βασικότατες γραμμές σε άλλες περιοχές χωρίς να έχουν την παραμικρή επαφή με τις γραμμές αυτές. Που και τον χάρτη να κοιτάξει κανείς θα καταλάβει ότι η διαδρομή του 813 σε καμία περίπτωση δεν υποκαθίσταται από το μετρό. Μάλιστα το 813 είναι από τις γραμμές που έχουν δει μεγάλη αύξηση της επιβατικής του κίνησης τα τελευταία χρόνια ειδικά στο τμήμα Ομόνοια - Ελαιώνας.
Δημοσιεύσεις: 3
Θέματα: 0
Εγγραφή: 07-04-2021
(15-07-2021, 09:25 PM)Citaro Έγραψε: Tο εχεις πάρει ποτέ το λεωφορείο αυτό; α.αποτελεί τη βασική συνδεση Αλεξάνδρας-Ιπποκρατους (το 230 δεν εχει χωρητικότητσ, ούτε πληρες ωραριο τις Κυριακες)
β. υπάρχει το Μεταξουργείο που ναι, θελει κ αυτο συγκοινωνία.
γ. κάθε γραμμή μετρό συνδυάζεται από μια - τουλάχιστον -επιγεια παραλληλη, για την πιο λεπτομερη εξυπηρέτηση.
Αγαπητοί μου
- Με την εμπειρία που μου δίνουν τα χρόνια που ασχολούμαι με το θέμα συγκοινωνία, σας παραθέτω τον προβληματισμό μου που καλό θα είναι να τον λάβετε υπόψη. Το να "κοπεί" μια γραμμή είναι το μόνο εύκολο , το να επανέλθει είναι σχεδόν αδύνατον.
Στις προηγούμενες δεκαετίες είχαν επιχειρηθεί ανάλογες παρεμβάσεις που ενώ στην θεωρία φαίνονταν ρεαλιστικές , στην πράξη αποδεικνύονταν ανέφικτες με κόστος την ταλαιπωρία των επιβατών.
Ανατρέχοντας στο παρελθόν δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει ότι με κάτι τέτοιες ενέργειες απαξιώθηκαν γραμμές που είχαν ικανοποιητική επιβατική κίνηση, που μετά από τις παρεμβάσεις που υπέστησαν , συρρικνώθηκαν τα διαθέσιμα δρομολόγιά τους και οι επιβάτες απογοητεύτηκαν και σταμάτησαν να τις χρησιμοποιούν, αναγκαζόμενοι είτε να αναζητήσουν κάποιο άλλο μέσον (ταξί) είτε στις περισσότερες περιπτώσεις να χρησιμοποιούν τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα – δηλαδή πλήρης αποτυχία στο σύστημα.
Και ας έλθουμε στην τωρινή περίοδο του Covid19 . Αντί να μιλάμε για την αποσυμφόρηση του κόσμου από το Μετρό και την Ηλεκτρικό , επαναφέρουμε την συζήτηση στο να στοιβάζεται και πάλι όλος αυτός ο κόσμος στους συρμούς?
Αντίθετα χρειάζονται ενίσχυση και πάλι κάποιες λεωφορειακές γραμμές τύπου «κορμοί» ακόμη και σε κάποιες περιπτώσεις με παράλληλη διαδρομή με τα μέσα σταθερής τροχιάς μόνο και μόνο για να μην παρατηρείται κορεσμός και στις πλατφόρμες αλλά και μέσα στους συρμούς που ήδη έχουν ξεπεράσει την 100% πληρότητα σε ώρες αιχμής.
Δεν ξέρω εάν το έχετε συνειδητοποιήσει αλλά το θέμα «Covid19:» δεν έχει τελειώσει, υπάρχει και θα υπάρχει ακόμη, η υγεία μας θα πρέπει να είναι το πρώτο μέλημα των ειδικών. Δεν θέλω να αντιπαρατεθώ με κανέναν απλά καταθέτω τον προβληματισμό μου και ελπίζω να βοήθησα – καληνύχτα σας
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
(15-07-2021, 09:25 PM)Citaro Έγραψε: Tο εχεις πάρει ποτέ το λεωφορείο αυτό; α.αποτελεί τη βασική συνδεση Αλεξάνδρας-Ιπποκρατους (το 230 δεν εχει χωρητικότητσ, ούτε πληρες ωραριο τις Κυριακες)
β. υπάρχει το Μεταξουργείο που ναι, θελει κ αυτο συγκοινωνία.
γ. κάθε γραμμή μετρό συνδυάζεται από μια - τουλάχιστον -επιγεια παραλληλη, για την πιο λεπτομερη εξυπηρέτηση. Ναι, κάθε γραμμή μετρό το γνωρίζω ότι συνδυάζεται με λεωφορείο αλλά το 813 δεν είναι παράλληλο με μια γραμμή μετρό,απλά ενώνει δύο περιοχές που είναι πολύ πιο εύκολο και γρήγορο να πάρεις το μέτρο επειδή κάνει διαδρομή από στενά. Τώρα αν εξυπηρετεί τοπικές μετακινησεις, ενταξει. Η γνωμη μου είναι ότι ενώ υπάρχουν περιοχές χωρίς καθολου ή με υποτυπώδη συγκοινωνία, μου φαίνεται μη απαραίτητο να υπάρχει μια γραμμή που συνδέει δυο περιοχές οι οποίες συνδέονται με το μετρό (Εδώ κόπηκε το Γ9 στα Κάτω Πατήσια, ενώ η συνεχεια δεν ηταν καν παράλληλη με τον ΗΣΑΠ) και απλα πιστευω ότι και να καταργούταν δεν θα έμενε κάποια περιοχή ακάλυπτη. Αυτα τα λεω χωρίς να γνωρίζω την επιβατική κίνηση της γραμμής, οπότε αν είμαι κάπου λαθος διορθώστε με.
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
15-07-2021, 11:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-07-2021, 11:54 PM από oasagr123. Edited 1 time in total.)
(15-07-2021, 11:29 PM)RETRO_60_70 Έγραψε: Αγαπητοί μου
- Με την εμπειρία που μου δίνουν τα χρόνια που ασχολούμαι με το θέμα συγκοινωνία, σας παραθέτω τον προβληματισμό μου που καλό θα είναι να τον λάβετε υπόψη. Το να "κοπεί" μια γραμμή είναι το μόνο εύκολο , το να επανέλθει είναι σχεδόν αδύνατον.
Στις προηγούμενες δεκαετίες είχαν επιχειρηθεί ανάλογες παρεμβάσεις που ενώ στην θεωρία φαίνονταν ρεαλιστικές , στην πράξη αποδεικνύονταν ανέφικτες με κόστος την ταλαιπωρία των επιβατών.
Ανατρέχοντας στο παρελθόν δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει ότι με κάτι τέτοιες ενέργειες απαξιώθηκαν γραμμές που είχαν ικανοποιητική επιβατική κίνηση, που μετά από τις παρεμβάσεις που υπέστησαν , συρρικνώθηκαν τα διαθέσιμα δρομολόγιά τους και οι επιβάτες απογοητεύτηκαν και σταμάτησαν να τις χρησιμοποιούν, αναγκαζόμενοι είτε να αναζητήσουν κάποιο άλλο μέσον (ταξί) είτε στις περισσότερες περιπτώσεις να χρησιμοποιούν τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα – δηλαδή πλήρης αποτυχία στο σύστημα.
Και ας έλθουμε στην τωρινή περίοδο του Covid19 . Αντί να μιλάμε για την αποσυμφόρηση του κόσμου από το Μετρό και την Ηλεκτρικό , επαναφέρουμε την συζήτηση στο να στοιβάζεται και πάλι όλος αυτός ο κόσμος στους συρμούς?
Αντίθετα χρειάζονται ενίσχυση και πάλι κάποιες λεωφορειακές γραμμές τύπου «κορμοί» ακόμη και σε κάποιες περιπτώσεις με παράλληλη διαδρομή με τα μέσα σταθερής τροχιάς μόνο και μόνο για να μην παρατηρείται κορεσμός και στις πλατφόρμες αλλά και μέσα στους συρμούς που ήδη έχουν ξεπεράσει την 100% πληρότητα σε ώρες αιχμής.
Δεν ξέρω εάν το έχετε συνειδητοποιήσει αλλά το θέμα «Covid19:» δεν έχει τελειώσει, υπάρχει και θα υπάρχει ακόμη, η υγεία μας θα πρέπει να είναι το πρώτο μέλημα των ειδικών. Δεν θέλω να αντιπαρατεθώ με κανέναν απλά καταθέτω τον προβληματισμό μου και ελπίζω να βοήθησα – καληνύχτα σας Είμαι επίσης κατά του κοψίματος-κατάργηση οποιασδήποτε γραμμής και ισα ισα που πιστευω ότι πολλές γραμμές που έχουν καταργηθεί στο παρελθόν πρέπει να ξαναιδρυθούν. Όμως μου φαίνεται ανούσιο να υπάρχουν τόσες γραμμές στο κέντρο που εξυπηρετείται και από τα Μεσα Σταθερής Τροχιάς και σε άλλες περιοχές έξω από το κέντρο (ή και στο κέντρο- παράδειγμα Η Π.Τσαλδάρη-Καλλιρόης δεν έχει συγκοινωνία) να μην υπάρχει σοβαρή συγκοινωνία.
Δημοσιεύσεις: 102
Θέματα: 1
Εγγραφή: 26-11-2018
16-07-2021, 05:40 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-07-2021, 05:44 PM από Achilleas-Lykavittos. Edited 1 time in total.)
(15-07-2021, 11:41 PM)oasagr123 Έγραψε: Ναι, κάθε γραμμή μετρό το γνωρίζω ότι συνδυάζεται με λεωφορείο αλλά το 813 δεν είναι παράλληλο με μια γραμμή μετρό,απλά ενώνει δύο περιοχές που είναι πολύ πιο εύκολο και γρήγορο να πάρεις το μέτρο επειδή κάνει διαδρομή από στενά. Τώρα αν εξυπηρετεί τοπικές μετακινησεις, ενταξει. Η γνωμη μου είναι ότι ενώ υπάρχουν περιοχές χωρίς καθολου ή με υποτυπώδη συγκοινωνία, μου φαίνεται μη απαραίτητο να υπάρχει μια γραμμή που συνδέει δυο περιοχές οι οποίες συνδέονται με το μετρό (Εδώ κόπηκε το Γ9 στα Κάτω Πατήσια, ενώ η συνεχεια δεν ηταν καν παράλληλη με τον ΗΣΑΠ) και απλα πιστευω ότι και να καταργούταν δεν θα έμενε κάποια περιοχή ακάλυπτη. Αυτα τα λεω χωρίς να γνωρίζω την επιβατική κίνηση της γραμμής, οπότε αν είμαι κάπου λαθος διορθώστε με. Με αυτή τη λογική και τα Α/Β5 πρέπει να κοπούν, αφού πάνε παράλληλα με το μετρό. Επίσης, δεν ενώνει τυχαία δύο περιοχές, για κάποιο λόγο (ιστορικά αν το ψάξεις) έχει πάρει τη συγκεκριμένη μορφή. Υπάρχουν και άλλες γραμμές με "τυχαίες" συνδέσεις, πχ 140. Ξέρεις πολλούς από τον Άλιμο που να χρειάζονται να πάνε Πολύγωνο με τη συγκοινωνία; Προφανώς όχι, αλλά δεν είναι λόγος να κοπεί το 140, γιατί εξυπηρετεί ενδιάμεσες ανάγκες, όπως και το 813 και άλλες φυσικά. Επίσης, πρέπει να σε παραξενέψει το εξής: γραμμές όπως 214, 211, 732, που εξυπηρετούν μεγάλες συνοικίες έχουν τελευταία δρομολόγια λίγο μετά τις 23:00. Η 813 έχει από αφετηρία στις 00:00, όπως άλλες βαριές γραμμές. Για να μην επαναλάβω τον ecoj (περί ανόδου σε Μεταξουργείο-Κεραμεικό) και τον Citaro (βασικότατη γραμμής της Νεάπολης, κυρίως για την Ιπποκράτους).
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
(16-07-2021, 05:40 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Με αυτή τη λογική και τα Α/Β5 πρέπει να κοπούν, αφού πάνε παράλληλα με το μετρό. Επίσης, δεν ενώνει τυχαία δύο περιοχές, για κάποιο λόγο (ιστορικά αν το ψάξεις) έχει πάρει τη συγκεκριμένη μορφή. Υπάρχουν και άλλες γραμμές με "τυχαίες" συνδέσεις, πχ 140. Ξέρεις πολλούς από τον Άλιμο που να χρειάζονται να πάνε Πολύγωνο με τη συγκοινωνία; Προφανώς όχι, αλλά δεν είναι λόγος να κοπεί το 140, γιατί εξυπηρετεί ενδιάμεσες ανάγκες, όπως και το 813 και άλλες φυσικά. Επίσης, πρέπει να σε παραξενέψει το εξής: γραμμές όπως 214, 211, 732, που εξυπηρετούν μεγάλες συνοικίες έχουν τελευταία δρομολόγια λίγο μετά τις 23:00. Η 813 έχει από αφετηρία στις 00:00, όπως άλλες βαριές γραμμές. Για να μην επαναλάβω τον ecoj (περί ανόδου σε Μεταξουργείο-Κεραμεικό) και τον Citaro (βασικότατη γραμμής της Νεάπολης, κυρίως για την Ιπποκράτους). Δεν ειπα ότι το 813 παει παράλληλα με το Μετρό αλλά είπα ότι ενώνει δύο σημεία που ενώνονται με το μετρό. Παράλληλα με το μετρό οι γραμμές είναι χρήσιμες να υπάρχουν. Εγω εξέφρασα την γνώμη μου που είναι ότι είναι υπερβολικό(δεν ειπα να καταργηθεί το 813) να συνδέει και το μετρό 2 περιοχές και ένα λεωφορείο, ενώ υπάρχουν περιοχές χωρίς καθολου συγκοινωνία. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αυτήν την γραμμή και εφόσον εσείς που γνωρίζετε καλύτερα πιστευετε ότι εξυπηρετεί πολύ κόσμο, καλώς.
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(16-07-2021, 05:59 PM)oasagr123 Έγραψε: Δεν ειπα ότι το 813 παει παράλληλα με το Μετρό αλλά είπα ότι ενώνει δύο σημεία που ενώνονται με το μετρό. Παράλληλα με το μετρό οι γραμμές είναι χρήσιμες να υπάρχουν. Εγω εξέφρασα την γνώμη μου που είναι ότι είναι υπερβολικό(δεν ειπα να καταργηθεί το 813) να συνδέει και το μετρό 2 περιοχές και ένα λεωφορείο, ενώ υπάρχουν περιοχές χωρίς καθολου συγκοινωνία. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αυτήν την γραμμή και εφόσον εσείς που γνωρίζετε καλύτερα πιστευετε ότι εξυπηρετεί πολύ κόσμο, καλώς. Δεν "ενωνει" δυο ακρα που επικοινωνουν με μετρό. Ενώνει του Γκύζη, κάτω απο τις ανηφοριές του, με την Ιπποκρατους και το κέντρο. Ούτε στου Γκύζη, ούτε στην Ιπποκρατους εχει μετρό, απ'οσο γνωρίζω. Η συνέχειά του ειναι ιστορική , και εξυπηρετεί επισης την υπηρεσιακή συνδεση του Α/Σ Βοτανικού (του οποιου οι οδηγοι κάπως πρεπει να φτασουν για να πιασουν βαρδια). Ουτε εκει εχει μετρό. Το οτι περναει απο κάτω χωρις σταση, δεν θεωρω οτι προσφερει κάτι.
Δημοσιεύσεις: 3.185
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το 813 δεν έχει ως στόχο αν ενώσει το Αιγάλεω με τους Αμπελόκηπους όπως γενικότερα οι περισσότερες λεωφορειακές γραμμές δεν έχουν ως στόχο να ενώσουν την περιοχή που είναι η αφετηρία τους με την περιοχή που είναι το τέρμα. Ο στόχος του είναι να εξυπηρετήσει όλα τα σημεία που έχει στάσεις κατά τη διάρκεια της διαδρομής του. Το 813 προσφέρει μετακίνηση και μετεπιβίβαση στο μετρό στη περιοχή γύρω από τα στενά Παλιάς Καβάλας και Προύσης στο Αιγάλεω, προσφέρει συγκοινωνία στην Ιπποκράτους (που δεν έχει μετρό) και σύνδεση με την Ομόνοια, συνδέει τη περιοχή δυτικά του αμαξοστασίου Βοτανικού με την Ομόνοια και το κέντρο γενικότερα που έχει εξαιρετικά πολύ κόσμο που κυρίως πρόκειται για πρόσφυγες, προσφέρει συγκοινωνία σε κάποια στενά και γειτονιές στο Μεταξουργείο και τον Κεραμεικό που επίσης έχουν πολλούς πρόσφυγες, έχει χρήση υπηρεσιακής γραμμής για το αμαξοστάσιο Βοτανικού και διάφορες άλλες χρήσεις κατά μήκος της διαδρομής του. Αυτά όλα και ο κόσμος που σημαίνουν κάνουν το 813 γραμμή που χρειάζεται ενίσχυση και όχι κατάργηση. Εκτός και αν κάποιος θέλει να δώσει λογικές και βιώσιμες εναλλακτικές για όλα αυτά που βέβαια αφορούν κυρίως τον τομέα 0 παρά τον τομέα 8 αλλά anyway.
Δημοσιεύσεις: 47
Θέματα: 0
Εγγραφή: 17-01-2020
Τι αλλαγές πιστεύετε θα γίνουν στα λεωφορεία με την επέκταση του μετρό στον Πειραιά; Εγώ που μένω Κορυδαλλό πιστεύω θα καταργηθούν τα λεωφορεία που πάνε Πειραιά (810-830-831) ή θα τροποποιηθούν...
Δημοσιεύσεις: 3.185
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
|