Δημοσιεύσεις: 206
Θέματα: 5
Εγγραφή: 23-11-2018
14-06-2021, 07:31 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-06-2021, 07:38 AM από N1Brahamiou. Edited 1 time in total.)
Μια από τις καινούργιες παραλαβές Volvo με αριθμό 56050 το Σάββατο (δεν ξέρω αν ήταν την Κυριακή) και σήμερα στο 218.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Δημοσιεύσεις: 62
Θέματα: 4
Εγγραφή: 23-04-2021
(14-06-2021, 07:31 AM)N1Brahamiou Έγραψε: Μια από τις καινούργιες παραλαβές Volvo με αριθμό 56050 το Σάββατο (δεν ξέρω αν ήταν την Κυριακή) και σήμερα στο 218.
Το 6050 άρχισε τα δρομολόγια από της 9/6 στο 237
Δημοσιεύσεις: 116
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-03-2021
7χιλιαρο (#7002) Στο 5 αυτή την στιγμή..
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το Citelis #9108 είναι στο 747
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Γκαζιέρα #961 και στο 823
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Σήμερα ο Βοτανικός με σχεδόν αποκλειστική δρομολόγηση 12μετρων leasing σε όλες τις γραμμές που παίρνουν μεγάλα οχήματα. Μόνη εξαίρεση το 837 (έχει πάρει τα αεροδρομιακά Ν2 δίπορτα) και το 140 που έχει μόνο ένα leasing. Στις λοιπές γραμμές θα βρούμε διάσπαρτα 2-3 Ν2 (829, 813, 811).
Λογικά με την ενσωμάτωση και των επόμενων Leasing, τα Ν2 θα είναι μόνο για εφεδρία (ήδη σήμερα μπήκαν νέα ΜΑΝ Lions City) και ο Βοτανικός θα έχει μακράν τον καλύτερο στόλο απ' όλα τα άλλα αμαξοστάσια (σε αντίθεση με την Ανθούσα που ξεφορτώνεται Ν1 για να αποκτήσει τα τραγικά IrisCrossway)
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Εκτός από το 837 είναι και το 706 με δίπορτα Ν2 σήμερα. To 829 δεν έχει σχέση με Βοτανικό μιας και είναι από Ρέντη με Irisbus Diesel και μάλλον το μπέρδεψες με το 852 που όντως έχει ένα Α21 και δύο Ν2.
Εν τω μεταξύ το 747 συνεχίζει να έχει Citelis και μάλιστα σήμερα 2/3 οχήματα του είναι Citelis.
Δημοσιεύσεις: 116
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-03-2021
(17-06-2021, 02:57 PM)Citaro Έγραψε: Σήμερα ο Βοτανικός με σχεδόν αποκλειστική δρομολόγηση 12μετρων leasing σε όλες τις γραμμές που παίρνουν μεγάλα οχήματα. Μόνη εξαίρεση το 837 (έχει πάρει τα αεροδρομιακά Ν2 δίπορτα) και το 140 που έχει μόνο ένα leasing. Στις λοιπές γραμμές θα βρούμε διάσπαρτα 2-3 Ν2 (829, 813, 811).
Λογικά με την ενσωμάτωση και των επόμενων Leasing, τα Ν2 θα είναι μόνο για εφεδρία (ήδη σήμερα μπήκαν νέα ΜΑΝ Lions City) και ο Βοτανικός θα έχει μακράν τον καλύτερο στόλο απ' όλα τα άλλα αμαξοστάσια (σε αντίθεση με την Ανθούσα που ξεφορτώνεται Ν1 για να αποκτήσει τα τραγικά IrisCrossway)
Για πιο λόγο θεωρείς ότι τα crossway είναι τραγικά; Νo offense - απλά θέλω να ακούσω την γνώμη σου.