Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 3.18 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
(21-03-2021, 11:42 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Θα ήθελες να εξηγήσεις λίγο περισσότερο το σκεπτικό σου; Αυτές τις γραμμές δεν τις έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και δεν έχω προσωπική άποψη. Λες πως η φιλοσοφία του 162 είναι να τροφοδοτεί τα Α1, Α2, άρα είναι τοπική. Μετά στην επόμενη πρόταση λες πως έχει καταντήσει τοπική, άρα πριν ήταν κάτι άλλο; Και ποιες είναι οι φαβέλες; Το ξαναλέω, γιατί στα γραπτά των forum δεν μπορείς να καταλάβεις το ύφος κάποιου, ρωτάω καλοπροαίρετα για να καταλάβω.
Όπως και να έχει η πλειοψηφία των επιβατών είναι παιδια που το χρησιμοποιούν για την διαδρομή βουλα-πανόραμα. Ελάχιστοι θα το χρησιμοποιήσουν για μετεπιβίβαση στα Α1,Α2 εφόσον υπάρχει 154 για το μέτρο. Όποτε ίσως αν διερχόταν από το τραμ το 162 να αποκτούσε περισσότερη επιβατική κίνηση.
Απάντηση
(21-03-2021, 11:42 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Θα ήθελες να εξηγήσεις λίγο περισσότερο το σκεπτικό σου; Αυτές τις γραμμές δεν τις έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και δεν έχω προσωπική άποψη. Λες πως η φιλοσοφία του 162 είναι να τροφοδοτεί τα Α1, Α2, άρα είναι τοπική. Μετά στην επόμενη πρόταση λες πως έχει καταντήσει τοπική, άρα πριν ήταν κάτι άλλο; Και ποιες είναι οι φαβέλες; Το ξαναλέω, γιατί στα γραπτά των forum δεν μπορείς να καταλάβεις το ύφος κάποιου, ρωτάω καλοπροαίρετα για να καταλάβω.

Ευχαρίστως! Ας ξεκινήσω με ορισμούς για να κατανοήσεις την σκέψη μου. Τα 162/163 ξεκίνησαν ως τροφοδοτικά των γραμμών-κορμών Α1/Α2. Αυτή ήταν η φιλοσοφία τους, ο λόγος ύπαρξής τους. Παλιά δηλαδή, εάν κάποιος ήθελε να πάει κέντρο Αθήνας, θα έπαιρνε το 162, θα κατέβαινε στο τέρμα της Πλαζ Βούλας και θα έκανε μετεπιβίβαση στο Α2. Σήμερα είτε θα πάρει το 154 είτε θα περπατήσει μέχρι την Λ. Βουλιαγμένης και θα πάρει το 171. Αντιθέτως, ως τοπική εννοώ μια γραμμή η οποία δεν τροφοδοτεί κάποια άλλη γραμμή-κορμό ή κάποιο ΜΣΤ, παρά μόνο συνδέει συνοικίες κάποιου δήμου. Παραδείγμα: το 172 (έχει καταργηθεί), το οποίο μάλιστα έφερε την ονομασία "τοπική Άλιμου", και συνέδεε τις συνοικίες του Δήμου Άλιμου μεταξύ τους. Με την αλλαγή του συγκοινωνιακού χάρτη της Αθήνας, το 162, παρόλο που έχει κοινή αφετηρία με τα Α1/Α2, πλέον έχει πάψει να έχει χαρακτήρα τροφοδοτικό. Κανείς δηλαδή δε θα το πάρει για να μετεπιβιβαστεί παρά μόνο για να μετακινηθεί εντός Βούλας. Γι' αυτό και παραπάνω είπα πως "κατάντησε" τοπικό. 

Φαβέλες αποκαλώ το Πανόραμα Βούλας. Κι αυτό γιατί αν το δεις απο μακριά (από μια ταράτσα για παράδειγμα), θα σου θυμίσει λίγο Ρίο ντε Τζανέιρο ή Μεδεγίν.
Απάντηση
(22-03-2021, 09:30 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Ευχαρίστως! Ας ξεκινήσω με ορισμούς για να κατανοήσεις την σκέψη μου. Τα 162/163 ξεκίνησαν ως τροφοδοτικά των γραμμών-κορμών Α1/Α2. Αυτή ήταν η φιλοσοφία τους, ο λόγος ύπαρξής τους. Παλιά δηλαδή, εάν κάποιος ήθελε να πάει κέντρο Αθήνας, θα έπαιρνε το 162, θα κατέβαινε στο τέρμα της Πλαζ Βούλας και θα έκανε μετεπιβίβαση στο Α2. Σήμερα είτε θα πάρει το 154 είτε θα περπατήσει μέχρι την Λ. Βουλιαγμένης και θα πάρει το 171. Αντιθέτως, ως τοπική εννοώ μια γραμμή η οποία δεν τροφοδοτεί κάποια άλλη γραμμή-κορμό ή κάποιο ΜΣΤ, παρά μόνο συνδέει συνοικίες κάποιου δήμου. Παραδείγμα: το 172 (έχει καταργηθεί), το οποίο μάλιστα έφερε την ονομασία "τοπική Άλιμου", και συνέδεε τις συνοικίες του Δήμου Άλιμου μεταξύ τους. Με την αλλαγή του συγκοινωνιακού χάρτη της Αθήνας, το 162, παρόλο που έχει κοινή αφετηρία με τα Α1/Α2, πλέον έχει πάψει να έχει χαρακτήρα τροφοδοτικό. Κανείς δηλαδή δε θα το πάρει για να μετεπιβιβαστεί παρά μόνο για να μετακινηθεί εντός Βούλας. Γι' αυτό και παραπάνω είπα πως "κατάντησε" τοπικό. 

Φαβέλες αποκαλώ το Πανόραμα Βούλας. Κι αυτό γιατί αν το δεις απο μακριά (από μια ταράτσα για παράδειγμα), θα σου θυμίσει λίγο Ρίο ντε Τζανέιρο ή Μεδεγίν.
Για αυτό ακριβώς πρότεινα την σύνδεση με το τραμ.
Απάντηση
(22-03-2021, 09:35 AM)oasagr123 Έγραψε: Για αυτό ακριβώς πρότεινα την σύνδεση με το τραμ.

Το εμπέδωσα. Ωστόσο 2 πρακτικά ερωτήματα:

α) που προτείνεις να είναι η αφετηρία του λεωφορείου; 
β) που θα ξεφορτώνει το λεωφορείο ώστε να πάνε οι επιβάτες στο τραμ; Στο νοσοκομειο;
Απάντηση
(22-03-2021, 09:56 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Το εμπέδωσα. Ωστόσο 2 πρακτικά ερωτήματα:

α) που προτείνεις να είναι η αφετηρία του λεωφορείου; 
β) που θα ξεφορτώνει το λεωφορείο ώστε να πάνε οι επιβάτες στο τραμ; Στο νοσοκομειο;
Η αφετηρία και η διαδρομή όπως και τωρα και για να προσεγγίζει το τραμ α) να κατεβαίνει την Πριγκ.Πέτρου διέλευση από το τραμ, συνεχεια όπως τα Α1,Α2 β) είτε μετα την στάση Γήπεδο βουλας να συνεχίζει αριστερά στην βασιλέως Παύλου , στάση ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ έπειτα Λ.Κων.Καραμανλή, αριστερά Διός, δεξιά Βασιλέως Παύλου, συνεχεια κανονικα.
Απάντηση
(22-03-2021, 09:30 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Ευχαρίστως! Ας ξεκινήσω με ορισμούς για να κατανοήσεις την σκέψη μου. Τα 162/163 ξεκίνησαν ως τροφοδοτικά των γραμμών-κορμών Α1/Α2. Αυτή ήταν η φιλοσοφία τους, ο λόγος ύπαρξής τους. Παλιά δηλαδή, εάν κάποιος ήθελε να πάει κέντρο Αθήνας, θα έπαιρνε το 162, θα κατέβαινε στο τέρμα της Πλαζ Βούλας και θα έκανε μετεπιβίβαση στο Α2. Σήμερα είτε θα πάρει το 154 είτε θα περπατήσει μέχρι την Λ. Βουλιαγμένης και θα πάρει το 171. Αντιθέτως, ως τοπική εννοώ μια γραμμή η οποία δεν τροφοδοτεί κάποια άλλη γραμμή-κορμό ή κάποιο ΜΣΤ, παρά μόνο συνδέει συνοικίες κάποιου δήμου. Παραδείγμα: το 172 (έχει καταργηθεί), το οποίο μάλιστα έφερε την ονομασία "τοπική Άλιμου", και συνέδεε τις συνοικίες του Δήμου Άλιμου μεταξύ τους. Με την αλλαγή του συγκοινωνιακού χάρτη της Αθήνας, το 162, παρόλο που έχει κοινή αφετηρία με τα Α1/Α2, πλέον έχει πάψει να έχει χαρακτήρα τροφοδοτικό. Κανείς δηλαδή δε θα το πάρει για να μετεπιβιβαστεί παρά μόνο για να μετακινηθεί εντός Βούλας. Γι' αυτό και παραπάνω είπα πως "κατάντησε" τοπικό. 

Φαβέλες αποκαλώ το Πανόραμα Βούλας. Κι αυτό γιατί αν το δεις απο μακριά (από μια ταράτσα για παράδειγμα), θα σου θυμίσει λίγο Ρίο ντε Τζανέιρο ή Μεδεγίν.
Οκ, σε ευχαριστώ! Για το 162 είχα σκεφτεί ότι εννοούσες αυτή τη διάκριση που ανέφερες τροφοδοτικό - πλέον τοπικό. Γενικά, νότια του Αγ.Δημητρίου (κι πάλι ψηλά, πέριξ της Βουλιαγμένς) πρακτικά δεν έχω χρησιμοποιήσει τα τοπικά, πλην κορμών, οπότε δεν έχω εικόνα, σε αντίθεση με άλλα κομμάτια στη Αθήνα. Αυτό με τις φαβέλες πρώτη φορά το άκουσα και μ' άρεσε! Αυτό που αντιλαμβάνομαι από τα γραφόμενα στο φόρουμ είναι πως με την επέκταση του μετρό στο Ελληνικό έχει χαθεί το πλάνο, ο προσανατολισμός του δικτύου των νοτίων, συν τα γενικά προβλήματα της ΟΣΥ.
Απάντηση
(22-03-2021, 12:15 PM)oasagr123 Έγραψε: Η αφετηρία και η διαδρομή όπως και τωρα και για να προσεγγίζει το τραμ α) να κατεβαίνει την Πριγκ.Πέτρου διέλευση από το τραμ, συνεχεια όπως τα Α1,Α2 β) είτε μετα την στάση Γήπεδο βουλας να συνεχίζει αριστερά στην βασιλέως Παύλου , στάση ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ έπειτα Λ.Κων.Καραμανλή, αριστερά Διός, δεξιά Βασιλέως Παύλου, συνεχεια κανονικα.

Εγώ πάντως θεωρώ πως το να το πάμε μέχρι το Ασκληπείο δεν θα προσφέρει απολύτως τίποτα, μιας και το τραμ σε εκείνο το σημείο δεν παίρνει ποτέ ούτε έναν επιβάτη, ίσως μόνο το καλοκαίρι, αλλά και πάλι προτιμάται η προσέγγιση της Πλαζ Βούλας μέσω Ζεφύρου/Αγ. Ιωάννου, όπου έχουν κοινές στάσεις και τα Α1,Α2
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
(24-03-2021, 12:39 PM)Larioupol Έγραψε: Εγώ πάντως θεωρώ πως το να το πάμε μέχρι το Ασκληπείο δεν θα προσφέρει απολύτως τίποτα, μιας και το τραμ σε εκείνο το σημείο δεν παίρνει ποτέ ούτε έναν επιβάτη, ίσως μόνο το καλοκαίρι, αλλά και πάλι προτιμάται η προσέγγιση της Πλαζ Βούλας μέσω Ζεφύρου/Αγ. Ιωάννου, όπου έχουν κοινές στάσεις και τα Α1,Α2
Δεκτό αλλά όπως και να έχει η στάση Ασκληπίειο Βούλας είναι η μοναδική του τραμ για ολόκληρο τον δήμο ΒΒΒ και είναι και σε πολυσύχναστο σημειο λόγω του νοσοκομείου.
Απάντηση
Πρόταση για το 162:
Αλλαγή σε ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΟΥΛΑ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ
Διαδρομή: Αφετηρία,Αλ.Παναγούλη, Σάκης Καράγιωργα, Λ.Ποσειδώνος, Λ.Κων.Καραμανλή, Αγ.Ιωάννου, διαδρομή 162, Ζεφύρου , Λ. Κων. Καραμανλή, Λ.Ποσειδώνος, Αφετηρία
Απάντηση
Θεωρώντας πως ο Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης ανήκει στον τομέα 1 (κάτι που δεν είναι ξεκάθαρο, αν και όλος ο δήμος ανήκει στον Νότιο Τομέα Αθηνών) θα παραθέσω παρακάτω μερικές τροποποιήσεις που θα μπορούσαν να γίνουν για την καλύτερη εξυπηρέτηση της περιοχής από τις γραμμές της Δημοτικής Συγκοινωνίας, που θα μπορούσαν πολύ εύκολα να ενταχθούν στον ΟΑΣΑ, όπως οι γραμμές 640 και 642 στον Δήμο Ηρακλείου Αττικής. Ενδεικτικά, υπάρχουν 3 λεωφορειακές γραμμές Δημοτικής Συγκοινωνίας που έχουν πολύ καλές συχνότητες για δημοτική συγκοινωνία, αλλά οι διαδρομές τους είναι αχανείς και κυκλικές, χωρίς να έχουν έναν υποθετικό τερματικό σταθμό και μια διαδρομή που να διέρχεται και από τις 2 κατευθύνσεις σε μια διαδρομή. Για αυτό, με συγκεκριμένες τροποποιήσεις, αυτές οι 3 γραμμές μπορούν να γίνουν 2 και με την ένταξη τους στον ΟΑΣΑ να έχουν μια σταθερή και περισσότερο λογική διαδρομή και έχοντας τις ίδιες, ίσως και βελτιωμένες συχνότητες.

Οι διαδρομές αυτές είναι:

102: ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ - ΑΝΩ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)


103: ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ


Οι συχνότητες και των 2 γραμμών θα μπορούσαν να είναι 30΄, αλλά με την εισαγωγή ενός τουλάχιστον οχήματος αυτή η συχνότητα μπορεί να πέσει πολύ εύκολα και στα 20' !

Αναμένω σχόλια σε αυτήν την ιδέα, ενώ υπάρχει και ενδεχόμενο να προταθεί στον Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης, ο οποίος διαθέτει και στόλο και οδηγούς
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.942 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.228 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.715 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.928 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.728 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.773 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.910 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.978 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.488 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.627 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)