Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
24-02-2020, 04:08 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-02-2020, 04:36 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(21-02-2020, 11:14 AM)Citaro Έγραψε: . .
Θα προσπαθήσω να συγκεντρώσω κάποιες ανέξοδες και στοχευμένες προτάσεις παρεμβάσεων στην συγκοινωνία, ώστε να αξιοποιηθούν όσο το δυνατό καλύτερα τα ελάχιστα οχήματα που μας έμειναν να κυκλοφορούν :
021 / 046
H γραμμή 021 έχει αποδυναμωθεί πάρα πολύ τα τελευταία έτη. Από τα τρία προβλεπόμενα λεωφορεία σε ώρες αιχμής, συνήθως βγαίνουν τα δύο, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που γύρω στις 12:00 - 14:00 είναι έξω μόνο ένα λεωφορείο.
Από την άλλη, το 046, που περνάει από παραπλήσια διαδρομή μέσα στου Γκύζη και θα μπορούσε να είναι χρήσιμο ως εναλλακτικό του 021, έχει αφετηρία στο "πέρα πουθενά", με συνέπεια να κυκλοφορεί με ελάχιστους επιβάτες και να απαξιώνεται.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Τροποποίηση της γραμμής 046 με επαναφορά της αφετηρίας στην οδό Τζώρτζ, πίσω από αυτή του 021 και διαδρομή ημερήσια : Από Τζώρτζ, κυκλικά αριστερά Πατουσά, ευθεία Μπόταση, Μπουμπουλίνας και συνέχεια ως έχει. Στην επιστροφή από Πλ. Εξαρχείων δεξιά Στουρνάρη, αριστερά Τζώρτζ. Δηλαδή να επανέλθει στη διαδρομή που είχε επί χρόνια και μέχρι το 2005 περίπου. Στη βραδυνή εκδοχή (λόγω Εξαρχείων) προτείνω την διέλευση από Χαρ. Τρικούπη προς Γκύζη, όπως το 021 και από Μομφεράτου κανονικά, ενώ στην επιστροφή από Ραγκαβή, αριστερά Ν. Γύζη και κάθοδος από Ιπποκράτους/Σόλωνος, όπως το 021.
Θα ωφεληθεί πολύ το επιβατικό κοινό από Κάνιγγος, που θα έχει δύο επιλογές προς Γκύζη, επίσης μπορεί να χρησιμεύσει στη στάση Μπόταση ως εναλλακτική του 224 για επιβάτες προς Ευελπίδων και την κάτω πλευρά του λόφου Πολυγώνου.
Στη βραδυνή διαδρομή θα κοπεί το κομμάτι Βαλτινών, το οποίο όμως δεν έχει σπουδαία επιβατική κίνηση και εξυπηρετείται από τη Λεωφ. Αλεξάνδρας. Σε αντιστάθμισμα όμως, θα προστεθεί δρομολόγιο στη Χαρ. Τρικούπη και στην Ιπποκράτους και θα ενισχυθεί το 021.
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ
Το βάζω εδώ γιατί ανήκει στον τομέα "0". Ενώ στην άνοδο από Χαρ. Τρικούπη υπάρχουν τα αρθρωτά λεωφορεία του Α7, τα οποία διέρχονται περίπου ανά 15' , στην κάθοδο υπάρχουν μόνο midi (αν εξαιρέσει κανείς το 813 που έχει μείνει με 25λεπτα και το "φορτώνουν" με τους πρόσφυγες που βολτάρουν Βοτανικό - Εξάρχεια για τα δωρεάν κρουασάν του Mr. EasyJet) .
Aποτέλεσμα είναι η εξαιρετικά κακή εξυπηρέτηση του βασικού αυτού άξονα.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Διέλευση του Α7 στην κάθοδο από Ιπποκράτους. Τροποποίηση διαδρομής από Αλεξάνδρας, αριστερά Ιπποκράτους, ευθεία προς Πανεπιστημίου και στη συνέχεια 3ης Σεπτεμβρίου προς Μάρνη (η αφετηρία να πάει εκεί που είναι σήμερα το Β12). Στάσεις όπως αυτές του 813, με προσθήκη μιας στάσης στην Ιπποκράτους 7 (στη στάση του τρόλλεϋ 6 του Κόκκινου Μύλου) .
Η χρονική επιβάρυνση της διαδρομής καθόδου θα είναι 10'. Το όφελος όμως για την Ιπποκράτους θα είναι πολύ μεγάλο, αφού θα αποσυμφορήσει τα midi και θα προσφέρει μεγάλη χωρητικότητα λόγω αρθρωτών.
Στα μειονεκτήματα είναι η αραίωση της συγκοινωνίας στην κάθοδο της Αλεξάνδρας, όμως ακόμη κι έτσι, παραμένουν σε ώρες αιχμής 5 οχήματα του Β5, 4 οχήματα του 14 και 3-4 οχήματα Χαλανδρίου, άρα διέλευση κατά μ.ο. ανά 5λεπτο.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(24-02-2020, 04:08 PM)Citaro Έγραψε:
Θα προσπαθήσω να συγκεντρώσω κάποιες ανέξοδες και στοχευμένες προτάσεις παρεμβάσεων στην συγκοινωνία, ώστε να αξιοποιηθούν όσο το δυνατό καλύτερα τα ελάχιστα οχήματα που μας έμειναν να κυκλοφορούν :
021 / 046
H γραμμή 021 έχει αποδυναμωθεί πάρα πολύ τα τελευταία έτη. Από τα τρία προβλεπόμενα λεωφορεία σε ώρες αιχμής, συνήθως βγαίνουν τα δύο, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που γύρω στις 12:00 - 14:00 είναι έξω μόνο ένα λεωφορείο.
Από την άλλη, το 046, που περνάει από παραπλήσια διαδρομή μέσα στου Γκύζη και θα μπορούσε να είναι χρήσιμο ως εναλλακτικό του 021, έχει αφετηρία στο "πέρα πουθενά", με συνέπεια να κυκλοφορεί με ελάχιστους επιβάτες και να απαξιώνεται.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Τροποποίηση της γραμμής 046 με επαναφορά της αφετηρίας στην οδό Τζώρτζ, πίσω από αυτή του 021 και διαδρομή ημερήσια : Από Τζώρτζ, κυκλικά αριστερά Πατουσά, ευθεία Μπόταση, Μπουμπουλίνας και συνέχεια ως έχει. Στην επιστροφή από Πλ. Εξαρχείων δεξιά Στουρνάρη, αριστερά Τζώρτζ. Δηλαδή να επανέλθει στη διαδρομή που είχε επί χρόνια και μέχρι το 2005 περίπου. Στη βραδυνή εκδοχή (λόγω Εξαρχείων) προτείνω την διέλευση από Χαρ. Τρικούπη προς Γκύζη, όπως το 021 και από Μομφεράτου κανονικά, ενώ στην επιστροφή από Ραγκαβή, αριστερά Ν. Γύζη και κάθοδος από Ιπποκράτους/Σόλωνος, όπως το 021.
Θα ωφεληθεί πολύ το επιβατικό κοινό από Κάνιγγος, που θα έχει δύο επιλογές προς Γκύζη, επίσης μπορεί να χρησιμεύσει στη στάση Μπόταση ως εναλλακτική του 224 για επιβάτες προς Ευελπίδων και την κάτω πλευρά του λόφου Πολυγώνου.
Στη βραδυνή διαδρομή θα κοπεί το κομμάτι Βαλτινών, το οποίο όμως δεν έχει σπουδαία επιβατική κίνηση και εξυπηρετείται από τη Λεωφ. Αλεξάνδρας. Σε αντιστάθμισμα όμως, θα προστεθεί δρομολόγιο στη Χαρ. Τρικούπη και στην Ιπποκράτους και θα ενισχυθεί το 021.
Μιας και χρησιμοποιώ το 046 αρκετές φορές την εβδομάδα μεταξύ 1000-1330, μπορώ να πω πως μόνο με ελάχιστους επιβάτες δεν πάει. Ειδικά με το που μπει Βαλτινών γεμίζει με γριές και καρότσια. Αδειάζει τους πάντες Πανόρμου και έπειτα συνεχίζει για Κατεχάκη άδειο.
Τεχνικά, η επαναφορά από Τζωρτζ και Πατουσά υπό τις σημερινές συνθήκες είναι αδύνατη. Με τα παρκαρισμένα του παρακείμενου υπουργείου, ακόμα και το μίντι δεν περνάει. Προσωπικά, θεωρώ ότι αυτού η ΑΦ μπορεί να πάει Μάρνη, ώστε να "κατεβάζει" το κοινό μέχρι το Πολυτεχνείο (Πατησίων-Στουρνάρη-Μάρνη).
Μια πρόταση τροποποίησης διαδρομής η οποία θα είχε νόημα κατά τη γνώμη μου, είναι η εξής:
Από Μάρνη προς Ελληνορώσων: από ΑΦ Μάρνη, αριστερά Πατησίων, δεξιά Βασ. Ηρακλείου, αριστερά Μπουμπουλίνας, αριστερά Αλεξάνδρας, δεξιά Μαυρομματαίων, δεξιά Ευελπίδων, δεξιά Μουστοξύδη, αριστερά Βαλτινών και έπειτα κανονικά.
Από Ελληνορώσων προς Μάρνη: από Βαλτινών, δεξιά Μουστοξύδη, αριστερά Ευελπίδων, αριστερά Πατησίων (ναι, ξέρω, το φανάρι εκεί είναι της υπομονής...), δεξιά Στουρνάρη, δεξιά Γ' Σεπτεμβρίου, δεξιά Μάρνη όπου και ΑΦ.
Έτσι επιτυγχάνεται: (α) αποσυμφόρηση του 224 από Μπουμπουλίνας έως Δικαστήρια Ευελπίδων, όπου ειδικά κατά τις 0815-0830 γίνεται της ανωμαλίας, (β) η απευθείας σύνδεση Πρωτοδικείου (Ευελπίδων), Ειρηνοδικείου-Αρχείου-Εφετείου-Αρείου Πάγου (Αλεξάνδρας & Λουκάρεως), Διοικητικών Δικαστηρίων (Ριανκούρ) και Υπουργείου Δικαιοσύνης (πάροδος Μεσογείων) με μία λεωφορειακή γραμμή (αυτό ως απάντηση σε ΔΣΑ και ΕΑΝΔΑ που ζητούν μανιωδώς -εδώ γελάμε- την επαναφορά του 070).
(24-02-2020, 04:34 PM)Citaro Έγραψε: ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ
Το βάζω εδώ γιατί ανήκει στον τομέα "0". Ενώ στην άνοδο από Χαρ. Τρικούπη υπάρχουν τα αρθρωτά λεωφορεία του Α7, τα οποία διέρχονται περίπου ανά 15' , στην κάθοδο υπάρχουν μόνο midi (αν εξαιρέσει κανείς το 813 που έχει μείνει με 25λεπτα και το "φορτώνουν" με τους πρόσφυγες που βολτάρουν Βοτανικό - Εξάρχεια για τα δωρεάν κρουασάν του Mr. EasyJet) .
Aποτέλεσμα είναι η εξαιρετικά κακή εξυπηρέτηση του βασικού αυτού άξονα.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Διέλευση του Α7 στην κάθοδο από Ιπποκράτους. Τροποποίηση διαδρομής από Αλεξάνδρας, αριστερά Ιπποκράτους, ευθεία προς Πανεπιστημίου και στη συνέχεια 3ης Σεπτεμβρίου προς Μάρνη (η αφετηρία να πάει εκεί που είναι σήμερα το Β12). Στάσεις όπως αυτές του 813, με προσθήκη μιας στάσης στην Ιπποκράτους 7 (στη στάση του τρόλλεϋ 6 του Κόκκινου Μύλου) .
Η χρονική επιβάρυνση της διαδρομής καθόδου θα είναι 10'. Το όφελος όμως για την Ιπποκράτους θα είναι πολύ μεγάλο, αφού θα αποσυμφορήσει τα midi και θα προσφέρει μεγάλη χωρητικότητα λόγω αρθρωτών.
Στα μειονεκτήματα είναι η αραίωση της συγκοινωνίας στην κάθοδο της Αλεξάνδρας, όμως ακόμη κι έτσι, παραμένουν σε ώρες αιχμής 5 οχήματα του Β5, 4 οχήματα του 14 και 3-4 οχήματα Χαλανδρίου, άρα διέλευση κατά μ.ο. ανά 5λεπτο.
Ναι σε όλα. Έχει τύχει να κατέβω στην Καλλιδρομίου (αντί στην Ακαδημία) επειδή δεν άντεχα τη βρώμα και το στίβαγμα στο 813 από τους "πρόσφυγες" που σουλατσάρουν με 6 καρότσια και 23 παιδάκια να τρέχουν πάνω-κάτω και να τρώνε σφολιατοειδή μέσα στο λεωφορείο. Βέβαια, επειδή οι νταλίκες θα κάνουν άσκοπο κύκλο μέχρι τη Μάρνη, θα μπορούσαν να τερματίζουν παράδρομο Ακαδημίας (όπισθεν Βιβλιοθήκης ή Ακαδημίας Αθηνών), υπό τον όρο όμως ότι θα απομακρυνθεί το δημοτικό πάρκινγκ.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(25-02-2020, 01:38 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Ναι σε όλα. Έχει τύχει να κατέβω στην Καλλιδρομίου (αντί στην Ακαδημία) επειδή δεν άντεχα τη βρώμα και το στίβαγμα στο 813 από τους "πρόσφυγες" που σουλατσάρουν με 6 καρότσια και 23 παιδάκια να τρέχουν πάνω-κάτω και να τρώνε σφολιατοειδή μέσα στο λεωφορείο. Βέβαια, επειδή οι νταλίκες θα κάνουν άσκοπο κύκλο μέχρι τη Μάρνη, θα μπορούσαν να τερματίζουν παράδρομο Ακαδημίας (όπισθεν Βιβλιοθήκης ή Ακαδημίας Αθηνών), υπό τον όρο όμως ότι θα απομακρυνθεί το δημοτικό πάρκινγκ. Η παραπάνω πρόταση για το Α7 έχει ξαναδιατυπωθεί, αρκετές φορές εδώ μέσα. Άλλοτε το στέλνουν από Βασιλίσσης Σοφίας, άλλοτε από Ιπποκράτους, αλλού να στρίβει στη Σόλωνος κλπ, οπότε μάλλον δεν έχει νόημα η επανάληψη όσων έχουν ήδη γραφεί για την ακαταλληλότητα των προτεινόμενων λύσεων. αυτό που θα υπογραμμίσω μόνο είναι ότι η συζήτηση γίνεται μπερδεύοντας την θεωρία με την πράξη. Από τη μια γίνεται λόγος για την αραιή συγκοινωνία της Ιπποκράτους (λες και οι υπόλοιποι δρόμοι καλύπτονται ικανοποιητικά) επειδή στην πράξη τα δρομολόγια δεν τηρούνται, ενώ από την άλλη παρατίθενται στοιχεία για την κίνηση της Αλεξάνδρας βάσει του προγράμματος, το οποίο όμως επίσης δεν τηρείται. Επομένως, ο,τι προστεθεί κάπου θα λείψει από κάπου αλλού. Ειδικά το Α7 μπορεί να κάνει στην πράξη και μισή ώρα να περάσει και να το επιβαρύνεις με επιπλέον χρόνο διαδρομής θα ήταν καταστροφικό, χώρια που το στέλνεις στο στόμα του λύκου (Πανεπιστημίου). Άρα μιλάμε για μια τρύπα στο νερό.
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(25-02-2020, 03:03 PM)antonis Έγραψε: Η παραπάνω πρόταση για το Α7 έχει ξαναδιατυπωθεί, αρκετές φορές εδώ μέσα. Άλλοτε το στέλνουν από Βασιλίσσης Σοφίας, άλλοτε από Ιπποκράτους, αλλού να στρίβει στη Σόλωνος κλπ, οπότε μάλλον δεν έχει νόημα η επανάληψη όσων έχουν ήδη γραφεί για την ακαταλληλότητα των προτεινόμενων λύσεων. αυτό που θα υπογραμμίσω μόνο είναι ότι η συζήτηση γίνεται μπερδεύοντας την θεωρία με την πράξη. Από τη μια γίνεται λόγος για την αραιή συγκοινωνία της Ιπποκράτους (λες και οι υπόλοιποι δρόμοι καλύπτονται ικανοποιητικά) επειδή στην πράξη τα δρομολόγια δεν τηρούνται, ενώ από την άλλη παρατίθενται στοιχεία για την κίνηση της Αλεξάνδρας βάσει του προγράμματος, το οποίο όμως επίσης δεν τηρείται. Επομένως, ο,τι προστεθεί κάπου θα λείψει από κάπου αλλού. Ειδικά το Α7 μπορεί να κάνει στην πράξη και μισή ώρα να περάσει και να το επιβαρύνεις με επιπλέον χρόνο διαδρομής θα ήταν καταστροφικό, χώρια που το στέλνεις στο στόμα του λύκου (Πανεπιστημίου). Άρα μιλάμε για μια τρύπα στο νερό.
Άλλο να στερήσω από την κάθοδο της Αλεξάνδρας 4 διελεύσεις από τις 16 πραγματικές (τις οποίες ούτως ή άλλως δεν τις έχει ούτε η άνοδος) και άλλο να παραμένει η Ιπποκράτους με 3 12μετρα την ώρα και κάτι μιντι στη χάση και στη φέξη. Και επειδή δεν πρόκειται να ενισχυθεί καμία γραμμή στο ορατό μέλλον, προσπαθούμε να προτείνουμε εφικτές λύσεις.
Όσο για την Πανεπιστημίου, σε εποχή τηλεματικής είναι εύκολο πράγμα να στείλεις τα λεωφορεία από Αλεξάνδρας και Πεδίον Άρεως τις ώρες που έχει πρόβλημα/πορεία/λοιπές καθημερινές ομορφίες. Η χρονική επιβάρυνση 10' είναι κάτι που διευθετείται.
Εναλλακτικά, έχουμε κάποια καλύτερη ιδέα να την υποστηρίξω; Γιατί έτσι όπως είναι η Ιπποκράτους, δεν γίνεται δουλειά.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(25-02-2020, 05:56 PM)Citaro Έγραψε: Η χρονική επιβάρυνση 10' είναι κάτι που διευθετείται.
Εναλλακτικά, έχουμε κάποια καλύτερη ιδέα να την υποστηρίξω; Γιατί έτσι όπως είναι η Ιπποκράτους, δεν γίνεται δουλειά. Δεν διευθετείται γιατί σε ώρες αιχμής τα λεωφορεία χάνονται μέσα στην κίνηση. Αν τους ρίξεις και άλλα 10 λεπτά (τουλάχιστον) τότε τινάζεται όλο το πρόγραμμα και τα 30λεπτα θα γίνουν 40λεπτα. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια λύση για την Ιπποκράτους, εκτός αν θα μπορούσε κατά κάποιο τρόπο να περάσει από εκεί το 046, αλλά ασφαλώς δεν είναι σωστό να χαλάσουμε και ο,τι απέμεινε. Στο κάτω-κάτω το Α7 είναι μια γραμμή κορμός που δουλειά του είναι να σκουπίζει τις περιοχές πέριξ των λεωφόρων Κηφισίας και Βασιλίσσης Σοφίας κυρίως και να τροφοδοτεί τις τοπικές γραμμές σε Μαρούσι-Κηφισιά και όχι να κάνει συγκοινωνία στο κέντρο για τον άλλο που θέλει να πάει 2 στάσεις. Θα μου πεις γιατί τότε ανεβαίνει την Χ. Τρικούπη και όχι την Αλεξάνδρας για να πάει και πιο γρήγορα; Ε, τι να κάνουμε, δεκαετίες ολόκληρες περνάει από εκεί και έχει καθιερωθεί και είναι δύσκολο να ληφθεί απόφαση αλλαγής.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(25-02-2020, 03:03 PM)antonis Έγραψε: Η παραπάνω πρόταση για το Α7 έχει ξαναδιατυπωθεί, αρκετές φορές εδώ μέσα. Άλλοτε το στέλνουν από Βασιλίσσης Σοφίας, άλλοτε από Ιπποκράτους, αλλού να στρίβει στη Σόλωνος κλπ, οπότε μάλλον δεν έχει νόημα η επανάληψη όσων έχουν ήδη γραφεί για την ακαταλληλότητα των προτεινόμενων λύσεων. αυτό που θα υπογραμμίσω μόνο είναι ότι η συζήτηση γίνεται μπερδεύοντας την θεωρία με την πράξη. Από τη μια γίνεται λόγος για την αραιή συγκοινωνία της Ιπποκράτους (λες και οι υπόλοιποι δρόμοι καλύπτονται ικανοποιητικά) επειδή στην πράξη τα δρομολόγια δεν τηρούνται, ενώ από την άλλη παρατίθενται στοιχεία για την κίνηση της Αλεξάνδρας βάσει του προγράμματος, το οποίο όμως επίσης δεν τηρείται. Επομένως, ο,τι προστεθεί κάπου θα λείψει από κάπου αλλού. Ειδικά το Α7 μπορεί να κάνει στην πράξη και μισή ώρα να περάσει και να το επιβαρύνεις με επιπλέον χρόνο διαδρομής θα ήταν καταστροφικό, χώρια που το στέλνεις στο στόμα του λύκου (Πανεπιστημίου). Άρα μιλάμε για μια τρύπα στο νερό.
Είναι αλήθεια, το Α7 μας έχει απασχολήσει λίγο πολύ όλους μας εδώ μέσα. Για να έχει τέτοιο... "σουξέ" στο forum, σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά και ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Θα σε ρωτούσα τι θα αντιπρότεινες εσύ, ωστόσο απαντάς στο επόμενό σου post:
(26-02-2020, 12:40 AM)antonis Έγραψε: Δεν διευθετείται γιατί σε ώρες αιχμής τα λεωφορεία χάνονται μέσα στην κίνηση. Αν τους ρίξεις και άλλα 10 λεπτά (τουλάχιστον) τότε τινάζεται όλο το πρόγραμμα και τα 30λεπτα θα γίνουν 40λεπτα. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια λύση για την Ιπποκράτους, εκτός αν θα μπορούσε κατά κάποιο τρόπο να περάσει από εκεί το 046, αλλά ασφαλώς δεν είναι σωστό να χαλάσουμε και ο,τι απέμεινε. Στο κάτω-κάτω το Α7 είναι μια γραμμή κορμός που δουλειά του είναι να σκουπίζει τις περιοχές πέριξ των λεωφόρων Κηφισίας και Βασιλίσσης Σοφίας κυρίως και να τροφοδοτεί τις τοπικές γραμμές σε Μαρούσι-Κηφισιά και όχι να κάνει συγκοινωνία στο κέντρο για τον άλλο που θέλει να πάει 2 στάσεις. Θα μου πεις γιατί τότε ανεβαίνει την Χ. Τρικούπη και όχι την Αλεξάνδρας για να πάει και πιο γρήγορα; Ε, τι να κάνουμε, δεκαετίες ολόκληρες περνάει από εκεί και έχει καθιερωθεί και είναι δύσκολο να ληφθεί απόφαση αλλαγής.
Το "ολόκληρες δεκαετίες περνά από εκέι και έχει καθιερωθεί" δεν μου λέει κάτι προσωπικά ως χρήστη και φίλο των ΜΜΜ. Με αυτήν την νοοτροπία, όπου το πρόβλημα γίνεται έθιμο, δεν πρόκειται να υπάρξει κάποια προοπτική αλλαγής ή ανάπτυξης...
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(26-02-2020, 12:40 AM)antonis Έγραψε: Δεν διευθετείται γιατί σε ώρες αιχμής τα λεωφορεία χάνονται μέσα στην κίνηση. Αν τους ρίξεις και άλλα 10 λεπτά (τουλάχιστον) τότε τινάζεται όλο το πρόγραμμα και τα 30λεπτα θα γίνουν 40λεπτα.
Στο κάτω-κάτω το Α7 είναι μια γραμμή κορμός που δουλειά του είναι να σκουπίζει τις περιοχές πέριξ των λεωφόρων Κηφισίας και Βασιλίσσης Σοφίας κυρίως και να τροφοδοτεί τις τοπικές γραμμές σε Μαρούσι-Κηφισιά και όχι να κάνει συγκοινωνία στο κέντρο για τον άλλο που θέλει να πάει 2 στάσεις.
Η έννοια "γραμμή-κορμός" έχει πάει περίπατο εδώ και 10 χρόνια. Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε με το "τίποτα" να κάνουμε συγκοινωνία. 780 - 790 οχήματα της ΕΘΕΛ βγαίνουν όλα κι όλα στην πρωϊνή βάρδια, τα έχω μετρήσει ένα προς ένα από την τηλεματική. Πρέπει συνεπώς να κάνουμε ο,τι καλύτερο με αυτά. Πριν 10 χρόνια είχες για την Ιπποκράτους το 601/603, και για την άνοδο το Α7. Σήμερα εξακολουθεί το Α7 να περνάει από Χαρ. Τρικούπη "για ιστορικούς λόγους", αλλά την Ιπποκράτους την ξεχάσαμε.
Συνεπώς, καλή η "σκούπα" στις κεντρικές αρτηρίες, αλλά εξίσου κεντρική αρτηρία είναι και η Ιπποκράτους. Το 10λεπτο που λέω, είναι μετρημένο σε διάφορες ώρες "δύσκολες" από την τηλεματική. Άλλωστε, με την συστηματική παραβίαση της λεωφορειολωρίδας στην κάθοδο της Αλεξάνδρας, πολύ συχνά θέλει πάνω από 10' μόνο για κατεβεί το λεωφορείο από Σόνια προς Πεδίο Άρεως (δύο στάσεις). Δεν είναι ρόδινα ούτε εκεί τα πράγματα.
Με απολύτως μετρημένα στοιχεία (άνοιξα ταυτόχρονα ένα όχημα του 813 και ένα του Α7) διαπίστωσα ότι η διαδρομή ΙΚΑ - Αλεξάνδρας - Στουρνάρη είναι περίπου 13-15' σε νορμάλ συνθήκες, ενω η διαδρομή ΙΚΑ - Ιπποκράτους - Ομόνοια - Μάρνη 20-22'. 10 στα 12 οχήματα βγάζουν έξω στο Α7 συνήθως. Αν δώσεις κύκλο 70+80=150' (αντί για 70+70=140 που ισχύει σήμερα) θα έχεις μ.ο. διέλευσης 15' (αντί για 14'). Θες να δώσεις 160' ; Μέσος όρος 16'. Δεν αλλάζει κάτι στην ουσία.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(26-02-2020, 01:06 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Είναι αλήθεια, το Α7 μας έχει απασχολήσει λίγο πολύ όλους μας εδώ μέσα. Για να έχει τέτοιο... "σουξέ" στο forum, σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά και ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Θα σε ρωτούσα τι θα αντιπρότεινες εσύ, ωστόσο απαντάς στο επόμενό σου post:
Το "ολόκληρες δεκαετίες περνά από εκέι και έχει καθιερωθεί" δεν μου λέει κάτι προσωπικά ως χρήστη και φίλο των ΜΜΜ. Με αυτήν την νοοτροπία, όπου το πρόβλημα γίνεται έθιμο, δεν πρόκειται να υπάρξει κάποια προοπτική αλλαγής ή ανάπτυξης... Δεν λέω αυτό. Αν διαβάσεις όλη την ανάρτηση μου, λέω ακριβώς ότι κακώς συνεχίζει να περνάει από την Χ. Τρικούπη το Α7, εφόσον βέβαια δεχθούμε ότι αυτό αποτελεί παράγοντα καθυστέρησης. Απλά καταλαβαίνω ότι έχει παγιωθεί μια κατάσταση και εφόσον δεν υπάρχει κάποιο απτό πλεονέκτημα με εναλλακτική διαδρομή μπορώ να αποδεχθώ την καθεστηκυία κατάσταση.
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(26-02-2020, 11:57 AM)Citaro Έγραψε: Η έννοια "γραμμή-κορμός" έχει πάει περίπατο εδώ και 10 χρόνια. Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε με το "τίποτα" να κάνουμε συγκοινωνία. 780 - 790 οχήματα της ΕΘΕΛ βγαίνουν όλα κι όλα στην πρωϊνή βάρδια, τα έχω μετρήσει ένα προς ένα από την τηλεματική. Πρέπει συνεπώς να κάνουμε ο,τι καλύτερο με αυτά. Πριν 10 χρόνια είχες για την Ιπποκράτους το 601/603, και για την άνοδο το Α7. Σήμερα εξακολουθεί το Α7 να περνάει από Χαρ. Τρικούπη "για ιστορικούς λόγους", αλλά την Ιπποκράτους την ξεχάσαμε.
Συνεπώς, καλή η "σκούπα" στις κεντρικές αρτηρίες, αλλά εξίσου κεντρική αρτηρία είναι και η Ιπποκράτους. Το 10λεπτο που λέω, είναι μετρημένο σε διάφορες ώρες "δύσκολες" από την τηλεματική. Άλλωστε, με την συστηματική παραβίαση της λεωφορειολωρίδας στην κάθοδο της Αλεξάνδρας, πολύ συχνά θέλει πάνω από 10' μόνο για κατεβεί το λεωφορείο από Σόνια προς Πεδίο Άρεως (δύο στάσεις). Δεν είναι ρόδινα ούτε εκεί τα πράγματα.
Με απολύτως μετρημένα στοιχεία (άνοιξα ταυτόχρονα ένα όχημα του 813 και ένα του Α7) διαπίστωσα ότι η διαδρομή ΙΚΑ - Αλεξάνδρας - Στουρνάρη είναι περίπου 13-15' σε νορμάλ συνθήκες, ενω η διαδρομή ΙΚΑ - Ιπποκράτους - Ομόνοια - Μάρνη 20-22'. 10 στα 12 οχήματα βγάζουν έξω στο Α7 συνήθως. Αν δώσεις κύκλο 70+80=150' (αντί για 70+70=140 που ισχύει σήμερα) θα έχεις μ.ο. διέλευσης 15' (αντί για 14'). Θες να δώσεις 160' ; Μέσος όρος 16'. Δεν αλλάζει κάτι στην ουσία. Αυτή τη στιγμή που ανοίγω την εφαρμογή έχει 9 οχήματα (13:30), επομένως άλλο θεωρία και άλλο πράξη γιατί όταν πιάσει κίνηση προφανώς οι χρόνοι διαδρομής είναι μεγαλύτεροι. Και για του λόγου το αληθές στα σχολεία Αμαρουσίου προς Κηφισιά χρόνος αναμονής 3' και μετά 33' και μετά τίποτα. Τώρα αν αρχίσουμε την περιπτωσιολογία θα αναφέρω ότι σήμερα που πέρασα από Αλεξάνδρας η Ιπποκράτους ήταν μποτιλιαρισμένη μέχρι πάνω και τα αυτοκίνητα δεν μπορούσαν να μπουν στο φανάρι, όχι δέκα λεπτά, αλλά δέκα ώρες θα έκαναν να κατέβουν. Θα μου πεις έχει έργα, έτσι κι αλλιώς τα έργα καταλαμβάνουν την μια άκρη του δρόμου που φυσιολογικά την έχουν καταλάβει τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, πιο κάτω το μισό δρόμο κλείνουν οι κλούβες των ΜΑΤ και πάει λέγοντας.
Πριν από λίγο καιρό χρειάστηκε να πάρω το Α7 από Μαρούσι για δαχτυλίδι. Αναμονή περίπου 30' στις 16:00, ούτε 550 πέρασε. τι να πει κανείς στον επιβάτη που ξεροσταλιάζει εκεί, ότι άργησε το λεωφορείο γιατί θα κάνει και μια βόλτα από την Πανεπιστημίου;
Δεν νομίζω να υπάρχει σύγκριση της Ιπποκράτους με την Κηφισίας, ούτε σε μέγεθος, ούτε σε κόσμο, απλά ένας δρόμος είναι που τον έχουν καταντήσει με μια λωρίδα κυκλοφορίας, που πλέον τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα είχαν περάσει το ύψους της Αραχώβης και από τις 2 μεριές. Αυτά τα λέω για το θέμα του χρόνου διαδρομής και τις δυσμενείς συνέπειες που έχει για τον κύριο όγκο των χρηστών που δεν έχουν άλλο μέσο για να κινηθούν μέχρι το Ψυχικό τουλάχιστον. Κατά τα λοιπά, για τους περισσότερους χρήστες που θα έχουν φτάσει μέχρι εκεί και θέλουν να πάνε προς το κέντρο δεν παίζει ρόλο αν θα περάσει από την Ιπποκράτους ή από την Αλεξάνδρας το λεωφορείο. Κάποιοι θα βολευτούν και κάποιοι θα ξεβολευτούν. Επομένως δεν νομίζω ότι αξίζει το κόπο για 2-3 στάσεις να γίνει τόση φασαρία. Και λέω 2-3 στάσεις γιατί μετά το ύψος της Καλλιδρομίου δεν υπάρχει σοβαρό αντικείμενο λόγω εγγύτητας με το κέντρο.
|