Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
08-11-2018, 09:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-11-2018, 09:54 PM από N1Ellinikou. Edited 1 time in total.)
(08-11-2018, 09:08 PM)NightLine Έγραψε: [...]
Τώρα και μεταξύ μας, Α5 και Β5 είναι ολίγον τι άχρηστες...το μετρό έχει 4 σταθμούς που διέρχονται από τη Μεσογείων (Κατεχάκη έως Νομισματοκοπείο....και κομμάτι του Α5 συμπληρώνουν τα 304, 305 και 314 ειδικά το τελευταίο. Όσο για το Β5, η Αλεξάνδρας έχει ουκ ολίγες γραμμές, και υπάρχουν και τα τοπικά της Αγίας Παρασκευής. Ξέρω μερικοί θα μου πείτε "Καλά εσύ δεν ήθελες γραμμή Πειραιάς - Κρυονέρι;"...ναι αλλά άλλο η Εθνική, και άλλο η Μεσογείων, που δόξα τω Θεώ έχει μετρό, και έχει και τα τοπικά που εξυπηρετούν τις περιοχές γύρω από αυτή.
Μια άλλη περίπτωση που προσωπικά θεωρώ άχρηστο είναι και το Α3...6 σταθμούς μετρό έχει η Βουλιαγμένης (από Άγιο Ιωάννη έως Ελληνικό), 7 άμα βάλουμε μέσα και τη Δάφνη που βρίσκεται οριακά...ε τι το θες το Α3 για μια Γλυφάδα, που στο μέλλον θα γίνει επέκταση και προς Γλυφάδα;
[...]
Γιατί το Β18 και όχι το 21; Το Β18 που φτάνει μέχρι Πέραμα θαρρώ είναι πιο χρήσιμο από το 21 που φτάνει μέχρι Νίκαια (ούτε καν Κερατσίνι) και μετά πίσω. Το πρόβλημα θα λυθεί από εκείνη την μεριά, άμα κάνουν και τα δύο 18αρια πάντα αρθρωτά, όπως είναι και με τα 10αρια που είναι πάντα τέτοιου στυλ. Όχι ότι δε θα γεμίζουν, αλλά θα βελτιωθεί η κατάσταση. Αν και έχω ένα προαίσθημα, ότι τώρα που το μετρό θα μπει Νίκαια και Κορυδαλλό, θα φύγουν οι κορμοί, και θα αντικατασταθούν από τοπικές του στυλ "Σταθμός Κορυδαλλού - Πέραμα" και "Σταθμός Νίκαιας - Πέραμα".
Δε θα σχολιάσω αυτά που διαβάζω, μιας και αυτά προδίδουν πως είτε είσαι κάτω των 18 ετών (κι εγώ όταν ήμουν πιτσιρίκι έλεγα κουλά, τα οποία τα διαβάζω σήμερα και αναρωτιέμαι πως τα έγραφα τότε), είτε δεν έχεις κυκλοφορήσει αρκετά στην Αθήνα με τα λεωφορεία σε ώρες αιχμής και μη. Για την ώρα θα σε συμβούλευα να κάνεις μια αυτοψία στις ως άνωθεν γραμμές σε διάφορες ώρες της ημέρας για να δεις "τι καπνό φουμάρουν". Πιστεύω πως μια αυτοψία θα είναι αρκετή να σε κάνει να αλλάξεις γνώμη.
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Τι να σας πω ρε παιδιά, εγώ το Α3 δε το χρησιμοποιώ ποτέ όσο λειτουργεί το μετρό. Ο ένας σταθμός είναι πολύ κοντά στον άλλον άλλωστε άμα θέλω να πάω κάπου ενδιάμεσα...τώρα άμα έχει απεργία ΟΚ, αλλά πόσο συχνά θα έχει; Που άμα έχει άμα δε το πάρεις από την Αφετηρία δε παίζει να χωρέσεις.
Εδώ ρε σεις συζητάγαμε για κατάργηση του Α1...το Α3 σας σόκαρε; Ότι είναι το Α1 για το τραμ είναι και το Α3 για το μετρό πάνω κάτω...μόνο που άλλο μετρό κι άλλο τραμ. Άμα ήταν να καταργήσω ή το ένα ή το άλλο, τότε θα διάλεγα το Α3 χωρίς δεύτερη σκέψη, και όχι μόνο από το Α1, αλλά απ'όλους τους κορμούς άμα πρέπει ντε και καλά να καταργηθούν κάποιοι. Επίσης ψηλά στη λίστα μου θα ήταν και το Β15 που έχει σχεδόν κοινή διαδρομή με Α15. Θα μου πείτε και τα Α10 με Β10 και Α11 με Β11 έχουν σχεδόν κοινή διαδρομή αλλά αυτά είναι φίσκα τις ώρες αιχμής...το Α15 όσες φορές το είχα πάρει δεν ήταν άδειο, αλλά ούτε φίσκα.
Και στο κάτω κάτω δεν είναι ούτε στο χέρι μου ούτε στο χέρι σας για το ποιοι κορμοί θα καταργηθούν. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ποντάρουμε και απλά να δούμε άμα πέσαμε μέσα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(08-11-2018, 11:14 PM)NightLine Έγραψε: Τι να σας πω ρε παιδιά, εγώ το Α3 δε το χρησιμοποιώ ποτέ όσο λειτουργεί το μετρό. Ο ένας σταθμός είναι πολύ κοντά στον άλλον άλλωστε άμα θέλω να πάω κάπου ενδιάμεσα...τώρα άμα έχει απεργία ΟΚ, αλλά πόσο συχνά θα έχει; Που άμα έχει άμα δε το πάρεις από την Αφετηρία δε παίζει να χωρέσεις.
Εδώ ρε σεις συζητάγαμε για κατάργηση του Α1...το Α3 σας σόκαρε; Ότι είναι το Α1 για το τραμ είναι και το Α3 για το μετρό πάνω κάτω...μόνο που άλλο μετρό κι άλλο τραμ. Άμα ήταν να καταργήσω ή το ένα ή το άλλο, τότε θα διάλεγα το Α3 χωρίς δεύτερη σκέψη, και όχι μόνο από το Α1, αλλά απ'όλους τους κορμούς άμα πρέπει ντε και καλά να καταργηθούν κάποιοι. Επίσης ψηλά στη λίστα μου θα ήταν και το Β15 που έχει σχεδόν κοινή διαδρομή με Α15. Θα μου πείτε και τα Α10 με Β10 και Α11 με Β11 έχουν σχεδόν κοινή διαδρομή αλλά αυτά είναι φίσκα τις ώρες αιχμής...το Α15 όσες φορές το είχα πάρει δεν ήταν άδειο, αλλά ούτε φίσκα.
Και στο κάτω κάτω δεν είναι ούτε στο χέρι μου ούτε στο χέρι σας για το ποιοι κορμοί θα καταργηθούν. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ποντάρουμε και απλά να δούμε άμα πέσαμε μέσα.
Με όλο τον σεβασμό, δείχνεις να έχεις πλήρη άγνοια για το δίκτυο της ΟΣΥ ακόμα και για το πως αυτό φαίνεται στον χάρτη και μπερδεύεις "πρόσωπα" και "καταστάσεις". Το Τραμ στην Παραλιακή έχει σχεδόν τόσες στάσεις όσες και το Α1 ή τουλάχιστον είναι σε θέση να καλύψει επαρκώς τις μετακινήσεις επί της Ποσειδώνος. Το Α3 και το Α5 ή το Β5 όμως είναι τελείως διαφορετικές περιπτώσεις!
Το Α3 είναι ο κορμός της λεωφόρου Βουλιαγμένης. Εξυπηρετεί τις μετακινήσεις και στο τμήμα ανάμεσα στο Κέντρο της Αθήνας και στον Άγιο Ιωάννη που δεν καλύπτεται από το Μετρό, όπως και ενδιάμεσα σημεία μεταξύ των σταθμών του Μετρό από τον Άγιο Ιωάννη και νοτιότερα όπου οι μεταξύ τους αποστάσεις δεν είναι αμελητέες (ειδικά στο Στ. Άλιμος-Στ. Αργυρούπολη). Η ύπαρξη του Μετρό δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην υπάρχει επίγεια συγκοινωνία.
Το Α5 είναι ένας από τους δύο κορμούς της λεωφόρου Μεσογείων. Εξυπηρετεί τις μετακινήσεις και στο τμήμα ανάμεσα στη Βασιλίσσης Σοφίας και την Κατεχάκη που δεν καλύπτεται από το Μετρό, όπως και ενδιάμεσα σημεία μεταξύ των σταθμών του Μετρό από την Κατεχάκη και βορειότερα όπου οι μεταξύ τους αποστάσεις δεν είναι αμελητέες, καθώς και το τμήμα ανάμεσα στην Αγία Παρασκευή και στην Ανθούσα που δεν εξυπηρετείται από μέσο σταθερής τροχιάς. Η ύπαρξη του Μετρό δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην υπάρχει επίγεια συγκοινωνία.
Το Β5 είναι ο δεύτερος κορμός της λεωφόρου Μεσογείων. Εξυπηρετεί μετακινήσεις μεταξύ των περιοχών του Σταθμού Λαρίσης, της λεωφόρου Αλεξάνδρας και της λεωφόρου Μεσογείων και διέρχεται και από την περιοχή του Τσακού της Αγίας Παρασκευής (το αν το τελευταίο είναι σωστό ή λάθος δεν αφορά την τωρινή κουβέντα και έχει αναλυθεί αρκετές φορές εδώ μέσα). Η ύπαρξη του Μετρό δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην υπάρχει επίγεια συγκοινωνία και ειδικά όταν μιλάμε για μία διαδρομή που δεν ακολουθεί πιστά αυτή της γραμμής 3 του Μετρό.
Κάθε περίπτωση κορμού είναι ξεχωριστή. Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, αν μπεις απλά στο telematics.oasa.gr και κάνεις μία σύγκριση στα προγράμματα δρομολογίων θα καταλάβεις ότι τα Α10/Β10 και τα Α11/Β11 απλά μοιράζονται τα ίδια οχήματα. Και να καταργηθεί η μία από τις δύο, δεν προκύπτει πλεόνασμα οχημάτων που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν αλλού, αφού θα πρέπει να διατηρηθεί η ίδια συχνότητα. Η περίπτωση του Α15 είναι κι αυτή τελείως διαφορετική.
Όσο για το τελευταίο που γράφεις, ο σχεδιασμός ενός δικτύου και οι όποιες σκέψεις ή προτάσεις διατυπώνονται κατά καιρούς εδώ μέσα και πόσο μάλλον οι επίσημες αποφάσεις δεν είναι για "ποντάρισμα". Η συγκοινωνία δεν είναι ρουλέτα που αν μας κάτσει η μπίλια πήραμε το χρήμα και αν όχι φύγαμε ταπί και ψύχραιμοι και περνάμε και μία βόλτα από τη Μαβίλη για βρώμικο. Η συγκοινωνία υπάρχει για να εξυπηρετεί την κοινωνία. Τις πραγματικές της ανάγκες. Γι' αυτό ακόμα και για να διατυπώνονται και οι σκέψεις πρέπει να έχει προηγηθεί κάποιους είδους "τριβή". Είτε παρατηρώντας και χάρτες είτε ακόμα καλύτερα και χρησιμοποιώντας κάποιες φορές τα λεωφορεία ή τα τρόλεϊ για να έχουμε και πραγματική εικόνα.
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Ε δεν είναι και τεράστια η απόσταση μεταξύ σταθμών Αλίμου και Αργυρούπολης, και σε αυτό έχω πραγματική εικόνα, γιατί τη Βουλιαγμένης την έχω περπατήσει από κάτω στη διασταύρωση με την Παραλιακή μέχρι πάνω στο κέντρο. Όχι μονοκόμματα βέβαια, αλλά τμηματικά (Από τη διασταύρωση στη Βούλα μέχρι Ελληνικό τη μία, και από Ελληνικό μέχρι διασταύρωση με Συγγρού την άλλη). Δυστυχώς όμως πολλοί είναι που χρησιμοποιούν το λεωφορείο για μόλις τρεις στάσεις αντί να το πάνε ποδαράτο (λιγότερο από 1.5 km διαδρομή δηλαδή).
Όσο για εικόνες που έχω από τα 5αρια;;; Όσες φορές το έχω πάρει, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ όποτε τα έχω πάρει θα κατέβουν είτε Κατεχάκη όταν πάει προς ΑΠ, είτε Νομισματοκοπείο όταν πάει προς Σταθμό Λαρίσης. Και έχω κάνει και Σταθμό Λαρίσης - Αγία Παρασκευή ολόκληρο προσωπικά. Φάνηκε ότι οι πιο δημοφιλείς στάσεις ήταν αυτές του μετρό. Όπως και να'χει ένας κορμός για τη Μεσογείων είναι αρκετός.
Αλλά πείτε αλήθεια, μπροστά σε Α8, Β9, ΑΒ10, κτλ είναι πιο χρήσιμο το Α3;;; Άσε που είναι και από τα φαβορί, αφού καταργήθηκε το Α4...οπότε γιατί όχι και το Α3; Περισσότερο νόημα ύπαρξης θα είχε άμα το Α3 ήταν νυχτερινό. Δηλαδή καταργούσαν το 790, και κάναν το Α3 και το 12 νυχτερινές γραμμές (άλλη περίπτωση από κει, αφού υπάρχει και το Α13), δηλαδή τις ώρες που δε λειτουργεί το μετρό. Τότε ΝΑΙ μέσα, αφού στο 790 δε χωράει ούτε μύγα (στη διαδρομή από Γλυφάδα προς Περιστέρι κυρίως), καλύτερα να σπάσουν τη γραμμή στα 2, με συχνότερα δρομολόγια
Και όχι δε τη μισώ τη συγκεκριμένη γραμμή άμα φαίνεται κάτι τέτοιο...απλά δεν την έχω χρησιμοποιήσει όταν είναι ενεργό το μετρό, εκτός από αργά τη νύχτα από Γλυφάδα.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
09-11-2018, 10:59 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-11-2018, 11:03 AM από GeorgIrisbus. Edited 2 times in total.)
(09-11-2018, 08:31 AM)NightLine Έγραψε: Ε δεν είναι και τεράστια η απόσταση μεταξύ σταθμών Αλίμου και Αργυρούπολης, και σε αυτό έχω πραγματική εικόνα, γιατί τη Βουλιαγμένης την έχω περπατήσει από κάτω στη διασταύρωση με την Παραλιακή μέχρι πάνω στο κέντρο. Όχι μονοκόμματα βέβαια, αλλά τμηματικά (Από τη διασταύρωση στη Βούλα μέχρι Ελληνικό τη μία, και από Ελληνικό μέχρι διασταύρωση με Συγγρού την άλλη). Δυστυχώς όμως πολλοί είναι που χρησιμοποιούν το λεωφορείο για μόλις τρεις στάσεις αντί να το πάνε ποδαράτο (λιγότερο από 1.5 km διαδρομή δηλαδή).
Για εσένα δεν είναι μεγάλη απόσταση το 1,5χλμ. Για πες μου όμως για έναν ηλικιωμένο είναι; Γιατί κάποιος να μην πάρει το λεωφορείο για 3 στάσεις απαγορεύεται κάπου; Εκτός και αν τα κάνουμε όλα να λειτουργούν όπως τα αεροδρομιακα (μόνο επιβίβαση / μόνο αποβίβαση).
(09-11-2018, 08:31 AM)NightLine Έγραψε: Όσο για εικόνες που έχω από τα 5αρια;;; Όσες φορές το έχω πάρει, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ όποτε τα έχω πάρει θα κατέβουν είτε Κατεχάκη όταν πάει προς ΑΠ, είτε Νομισματοκοπείο όταν πάει προς Σταθμό Λαρίσης. Και έχω κάνει και Σταθμό Λαρίσης - Αγία Παρασκευή ολόκληρο προσωπικά. Φάνηκε ότι οι πιο δημοφιλείς στάσεις ήταν αυτές του μετρό. Όπως και να'χει ένας κορμός για τη Μεσογείων είναι αρκετός.
Εάν κάποιος πάρει το "τοπικό" κομμάτι του Β5 (τον Τσακο) και θέλει να πάει Σύνταγμα δεν θα κατέβει στο Νομισματοκοπείο; Αντίστοιχα και κάποιος που το παίρνει το Α5/Β5 στα αστυνομικά και θέλει να πάει Άγιο Δημήτριο δεν θα κατέβει Κατεχακη; Τα λεωφορεία να σου θυμίσω δεν είναι για να τα χρησιμοποιούμε από άκρη σε άκρη αλλά και για τοπικές μετακινήσεις. Στο κομμάτι Νομισματοκοπείο - Βασιλίσσης Όλγας ειδικά δεν είναι λίγες οι στάσεις που εξυπηρετουνται μόνο από τα Α5/Β5 άρα είναι απολύτως λογικό να τα χρησιμοποιεί ο κόσμος και για τοπική μετακίνηση. Επίσης μετά τον κάθε σταθμό μάλλον δεν έχεις δει ότι ξανά γεμίζουν τα Α/Β5. Επίσης κάτι άλλο που δεν έχεις εξετάσει για την Μεσογείων είναι ότι διαθέτει και μια άλλη "σκούπα" πέρα από τα Α5/Β5. Τα ΚΤΕΛ Αττικής αν κάποιος άξονας έχει πιο συχνά δρομολόγια στα ΚΤΕΛ αυτός είναι η Μεσογείων και από ότι ακούγεται γιατί ακόμα επίσημη απάντηση δεν υπάρχει θα καταργηθεί. Προσωπικά που μένω Παλλήνη δεν είναι λίγες οι φορές που έχω πάρει τα ΚΤΕΛ αν πχ είμαι Παλλήνη και θέλω να κατέβω Πεδίο Άρεως /Πατησίων /Σταθμό Λαρίσης και δεν με βολεύει ο Προαστιακος γιατί να μην δώσω 1,60 και να πάω χωρίς μετεπιβιβασεις Αθήνα σαν άρχοντας με το πούλμαν μου καθιστός και άνετος; Ή έστω ότι έχουν απεργία τα ΜΜΜ πως θα πάω Αθήνα μα φυσικά με το ΚΤΕΛ. Πίστεψε με δεν είμαι μόνο εγώ που το κάνω αυτό. Οπότε μόλις καταργηθεί και αυτή η σκούπα θα ξανά δούμε την επιβατική κίνηση των Α/Β5.
(09-11-2018, 08:31 AM)NightLine Έγραψε: Αλλά πείτε αλήθεια, μπροστά σε Α8, Β9, ΑΒ10, κτλ είναι πιο χρήσιμο το Α3;;; Άσε που είναι και από τα φαβορί, αφού καταργήθηκε το Α4...οπότε γιατί όχι και το Α3; Περισσότερο νόημα ύπαρξης θα είχε άμα το Α3 ήταν νυχτερινό. Δηλαδή καταργούσαν το 790, και κάναν το Α3 και το 12 νυχτερινές γραμμές (άλλη περίπτωση από κει, αφού υπάρχει και το Α13), δηλαδή τις ώρες που δε λειτουργεί το μετρό. Τότε ΝΑΙ μέσα, αφού στο 790 δε χωράει ούτε μύγα (στη διαδρομή από Γλυφάδα προς Περιστέρι κυρίως), καλύτερα να σπάσουν τη γραμμή στα 2, με συχνότερα δρομολόγια
Ποιο; Το Α8 μα αυτό δεν πάει παράλληλα σε όλη του τη διαδρομή (εκτός από την Πεύκη) με τον ΗΣΑΠ και τον προαστιακό (παίρνω την δικιά σου οπτική μόνο της παράλληλης κίνησης με τα ΜΣΤ και όχι της επιβατικής κίνησης μιας και δεν την εξετάζεις αυτή). Τα Α/Β10 είναι πιο χρήσιμα; Γιατί για να μεταφέρουν αυτούς που μεταφέρουν ή για να είναι μια από τις γραμμές με τις πιο πολλές ζημιές σε οχήματα σε όλο το δίκτυο από τους "επιβάτες" τους. Δεν θα το έλεγα ότι είναι χρήσιμες συν το ότι πάνε και παράλληλα με τον Προαστιακό μέχρι ΣΚΑ. Να γίνει νυχτερινό το Α3; Γιατί μόνο από αυτή την περιοχή λείπουν νυχτερινές γραμμές και να το κάνουμε νυχτερινό για να καλυφθεί και η τελευταία τρύπα; Εδώ κρατάνε στον ΟΑΣΑ με τα χίλια ζόρια αυτές τις γραμμές που κρατάνε για να μην πληρώνουν νυχτερινά και θα ιδρύσουμε και άλλες όταν δεν εξυπηρετουνται άλλες περιοχές με νυχτερινές γραμμές.
(09-11-2018, 08:31 AM)NightLine Έγραψε: Και όχι δε τη μισώ τη συγκεκριμένη γραμμή άμα φαίνεται κάτι τέτοιο...απλά δεν την έχω χρησιμοποιήσει όταν είναι ενεργό το μετρό, εκτός από αργά τη νύχτα από Γλυφάδα.
Δεν είπε κανείς ότι την μισείς. Αυτή είναι η άποψη σου και είναι σεβαστή και εμείς δεν προσπαθούμε να σου "την" πούμε απλά εκφράζουμε την άποψη μας πάνω σε κάτι που ίσως έχουμε δει με άλλα μάτια. Εξάλλου αυτή είναι και η λογική του διαλόγου. Παρόλα αυτά επειδή ξεκίνησε η κουβέντα για την ενδεχόμενη κατάργηση του Α1 και έφτασε εδώ που έφτασε να σου βάλω ένα λινκ από το μακρινό 2008 που λέει ότι θα καταργηθεί όπως είχε ανακοινωθεί από το τότε ΥΜΕ (το λινκ είναι αρχείο word του ΥΜΕ). Θες να πεις ότι τόσα χρόνια την ίδια καραμέλα και δεν έχει γίνει τίποτα θες να πεις ότι είναι μια απόφαση που θα γίνει δεν ξέρω δες το όπως νομίζεις. Κάποια έχουν γίνει κάποια όχι.
https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.yme.gr/getfile.php%3Fid%3D1981&ved=2ahUKEwjV4a2F68beAhXLZlAKHcmID_wQFjAJegQIBBAB&usg=AOvVaw19ZdoTgUZWbi-ZhtGUD4UE
Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από όλους για το σεντόνι πρωί πρωί.
Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
09-11-2018, 02:09 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-11-2018, 02:17 PM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(09-11-2018, 08:31 AM)NightLine Έγραψε: Ε δεν είναι και τεράστια η απόσταση μεταξύ σταθμών Αλίμου και Αργυρούπολης, και σε αυτό έχω πραγματική εικόνα, γιατί τη Βουλιαγμένης την έχω περπατήσει από κάτω στη διασταύρωση με την Παραλιακή μέχρι πάνω στο κέντρο. Όχι μονοκόμματα βέβαια, αλλά τμηματικά (Από τη διασταύρωση στη Βούλα μέχρι Ελληνικό τη μία, και από Ελληνικό μέχρι διασταύρωση με Συγγρού την άλλη). Δυστυχώς όμως πολλοί είναι που χρησιμοποιούν το λεωφορείο για μόλις τρεις στάσεις αντί να το πάνε ποδαράτο (λιγότερο από 1.5 km διαδρομή δηλαδή).
Να βάλουμε το θέμα στη σωστή του διάσταση : Σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις, τα δύο συστήματα (ΜΣΤ και υπέργεια εξυπηρέτηση) συνυπάρχουν και αλληλοσυμπληρώνονται. Το μέσο σταθερής τροχιάς (μετρό ή προαστιακός) είναι σχεδιασμένο να μεταφέρει μαζικά τους επιβάτες από τις παρυφές της πόλης γρήγορα στο κέντρο, καθώς και να διασφαλίζει το διαμοιρασμό των επιβατών για τους περαιτέρω τελικούς προορισμούς τους.
Το λεωφορείο κάνει κάτι τελείως διαφορετικό. Είναι η door to door εξυπηρέτηση, με (ανεκτή) ακτίνα εξυπηρέτησης τα 500 - 1000 μέτρα. Στην Αθήνα έχει εξασφαλιστεί - κατά μέσο όρο - πολύ πιο κοντινή απόσταση στάσεων και επιτυγχάνεται εξυπηρέτηση ακόμη και σε ακτίνα 300 μέτρων. Υπό την έννοια αυτή, οι γραμμές - κορμοί που κινούνται παράλληλα πάνω από το μετρό ΔΕΝ είναι ανταγωνιστικές, αλλά συμπληρωματικές.
Όπως γράφουν και τα υπόλοιπα μέλη, το Α3 ή το Α5 δεν υπάρχουν για να εξυπηρετήσουν τη διαδρομή από Ακαδημία προς Νομισματοκοπείο / Ελληνικό (αν και όποιος θέλει μπορεί να το κάνει) αλλά κυκλοφορούν πρωτίστως για την εξυπηρέτηση των ενιδάμεσων χρήσεων που δεν προσεγγίζονται από το μετρό.
Στον άξονα της Μεσογείων είναι αρκετές (Νοσοκομείο Σωτηρία/Γ. Γεννηματάς και με μικρή απόσταση και τα Νοσοκομεία Παίδων και Λαϊκό). Περαιτέρω εξυπηρετείται η γειτονιά πέριξ της Σχολής Αστυνομίας (όρια Γουδί - στάση Ζαγορά) που δεν έχουν καμία σχέση με σταθμό μετρό και επιπλέον, λόγω λανθασμένης χάραξης, δεν προσεγγίζεται το φυσικό κέντρο της διαδρομής (Πλατεία Αγ. Παρασκευής)
Στον άξονα της Βουλιαγμένης, η σύνδεση του πρώτου τμήματος (Α' Νεκροταφείο - Βαριώτη και μέχρι Αγ. Ιωάννη) είναι ακάλυπτη από το μετρό.
Επίσης πρέπει να διασφαλίζεται επίγεια εξυπηρέτηση για κοντινότερες αποστάσεις, για τις οποίες η χρήση μετρό είναι χρονικά ασύμφορη αλλά και το περπάτημα δεν είναι ανεκτό (πχ 1,5 χλμ. που αναφέρεις, είναι μια απόσταση που ένας μεσήλικας ή μια μαμά με μικρό παιδί ΔΕΝ μπορεί και δεν χρειάζεται να περπατήσει, γιατί μπορεί να έρχεται ήδη από κάπου και να έχει κάνει άλλα 1000 μετρα να βρεί τη Βουλιαγμένης.
Συνεπώς, ένας άνθρωπος που θέλει να πάει από Αγ. Παρασκευή στο "Παίδων" (κοντινή απόσταση 15' χωρίς κίνηση) θα έπρεπε α) να πάρει το τοπικό λεωφορείο για Νομισματοκοπείο β) να κατέβει στο μετρό γ) να βγεί Κατεχάκη και να ξαναπάρει τοπικό ή δ) να βγεί Αμπελοκήπους και να πάρει τοπικό ή να περπατήσει 20'. Συνθήκες απαράδεκτες, δηλαδή. Με τη διασφάλιση επίγειας συγκοινωνίας (με τη συχνότητα που έχουμε σήμερα, 15-20') προσφέρεται στον επιβάτη η εύκολη, γρήγορη και απευθείας μετακίνηση πάνω σε ευθύ άξονα.
Τέτοια παραδείγματα υπάρχουν πολλά και δεν έχουν όλοι οι επιβάτες προορισμό το τέρμα των γραμμών. 'Αλλωστε, ελάχιστοι είναι αυτοί που εν γνώσει τους δεν χρησιμοποιούν το μετρό για να καλύψουν παράλληλη διαδρομή με λεωφορείο. Πχ το Α3 ξεκινάει από Ακαδημία με 5-10 επιβάτες το πολύ. Ομοίως και το Α5. Αυτό όμως δεν είναι κριτήριο να "κοπούν" οι γραμμές αυτές γιατί η χρησιμότητά τους έχει να κάνει με τον γενικό συγκοινωνιακό σχεδιασμό και το επίπεδο εξυπηρέτησης που πρέπει να υπάρχει ώστε να λέγεται "δίκτυο"
Τέλος, ας μην ξεχνάμε ότι το μετρό, έτσι όπως λειτουργεί, έχει ξεπεράσει τα όρια κορεσμού και σε πολλά σημεία η επιλογή της μεταφοράς με αυτό είναι μάλλον λάθος. Παράδειγμα η σύνδεση Μέγαρο/Ευαγγελισμός - Ακαδημία. Με το μετρό γίνεται μόνο δια μετεπιβίβασης και συνωστισμού, ενώ από πάνω περνάνε συνεχώς λεωφορεία που κάνουν τη διαδρομή στο μισό χρόνο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
Νέα γραμμή 890 ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ. Η γραμμή θα έχει 2 δρομολόγια Δευτέρα έως Παρασκευή, ένα στις 06:50 από Αγ. Μαρίνα και ένα στις 15:15 από τα Ναυπηγεία, χωρίς ενδιάμεσες στάσεις.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9B...nline=true
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Σιωπηλά, καταργήθηκε και επισήμως το "Ε15 Στ.Λαρίσης - ΤΕΙ Αθηνών Express".
Αφαιρέθηκε και από το site της Τηλεματικής και σβήστηκε και από τις 6 στάσεις του.
Δημοσιεύσεις: 3.205
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(08-12-2018, 10:16 AM)MrVanHool Έγραψε: Σιωπηλά, καταργήθηκε και επισήμως το "Ε15 Στ.Λαρίσης - ΤΕΙ Αθηνών Express".
Αφαιρέθηκε και από το site της Τηλεματικής και σβήστηκε και από τις 6 στάσεις του.
Εδώ και μήνες έχει γίνει αυτό!
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(08-12-2018, 12:24 PM)ecoj Έγραψε: Εδώ και μήνες έχει γίνει αυτό! Μέχρι πριν 10 μέρες υπήρχε και στην Τηλεματική με τα δύο δρομολόγια που είχε μείνει από την έναρξη του Χειμερινού, και σίγουρα περασμένο στις στάσεις που έκανε, ενώ τώρα έχουν περάσει την λευκή ταινία από πάνω.
Μάλλον δεν κατάλαβες την διαφορά της επίσημης και ανεπίσημης κατάργησης..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
|