Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018
#51
Νέα γραμμή 734 Αχαρναί - Νος. Αγ. Ανάργυροι
#52
Επεκτείνεται το 535 μέχρι Καλεντζι στο Μαραθώνα με νέα ονομασία Ζηρινειο - Εύξεινος Πόντος - Φράγμα Μαραθώνα - Καλεντζι

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΨΗΗΒ46ΨΧΕ3-ΕΓΝ

Αντε να τραβήξουν και το 310 μέχρι εκεί να δέσει ο κύκλος της Πεντέλης.

Σειρά Μαρκόπουλο κλπ?
#53
(03-10-2018, 06:48 PM)meganium Έγραψε: Επεκτείνεται το 535 μέχρι Καλεντζι στο Μαραθώνα με νέα ονομασία Ζηρινειο - Εύξεινος Πόντος - Φράγμα Μαραθώνα - Καλεντζι

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΨΗΗΒ46ΨΧΕ3-ΕΓΝ

Αντε να τραβήξουν και το 310 μέχρι εκεί να δέσει ο κύκλος της Πεντέλης.

Σειρά Μαρκόπουλο κλπ?

Σύμφωνα με την απόφαση πρόκειται για ορισμένα δρομολόγια (λογικά στυλ Πευκόφυτου, Κυνουρίας). Για να μην είμαστε άδικοι βέβαια πρόκειται για περιοχή εντελώς αποκομμένη που δεν έχει κανένα άλλο συγκοινωνιακό μέσο.

Επίσης, μικροτροποποιήση στο 310. https://marathon.gr/αστική-λεωφορειακή-γ...-τροποποί/
#54
(03-10-2018, 06:48 PM)meganium Έγραψε: Επεκτείνεται το 535 μέχρι Καλεντζι στο Μαραθώνα με νέα ονομασία Ζηρινειο - Εύξεινος Πόντος - Φράγμα Μαραθώνα - Καλεντζι

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΨΗΗΒ46ΨΧΕ3-ΕΓΝ

Αντε να τραβήξουν και το 310 μέχρι εκεί να δέσει ο κύκλος της Πεντέλης.

Σειρά Μαρκόπουλο κλπ?


Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη...  Tongue

Στο αιτιολογικό της απόφασης βλέπουμε την επίκληση σε έγγραφo ενός... Μορφωτικού και Εξωραϊστικού Συλλόγου Καλετζίου «Ο Κοκκινόβραχος», άρα το όλο αυτό σχέδιο έχει πολιτική χροιά.

Και επειδή έκατσα και χάζεψα λίγο στο Google Maps, το τέρμα θα είναι εδώ:

https://www.google.gr/maps/@38.1730051,2...6656?hl=en
#55
Ξεκίνησε από σήμερα το 734! Η γραμμή θα έχει 1 αμάξι (δικό της) από Λιόσια με συχνότητα ανά 1 ώρα και 25 λεπτά περίπου και χρόνο διαδρομής 45' προς Αγ. Αναργύρους και 40' προς Αχαρναί (με εξαίρεση το 1ο δρομολόγιο με 40' και 35' αντίστοιχα).
#56
"Σηµαντικές αλλαγές αναµένονται και στα αστικά λεωφορεία και τρόλεϊ. Η στόχευση είναι η µείωση των οχηµάτων στους δρόµους, καθώς, όπως αναφέρει στο «Έθνος» ο γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών, Θάνος Βούρδας, υπάρχουν βασικοί οδικοί άξονες µε µεγάλη συµφόρηση, όπως η λεωφόρος Κηφισίας, την οποία από το ύψος του Μεγάρου ΟΤΕ έως τη λεωφόρο Αλεξάνδρας διατρέχουν σήµερα 17 διαφορετικές λεωφορειακές γραµµές.

Ο ΟΑΣΑ θα επανεξετάσει το σύνολο των γραµµών κορµού. Στόχος είναι οι βασικές να παραµείνουν, ωστόσο ορισµένες θα κοπούν και θα µετατραπούν σε τροφοδοτικές των µέσων σταθερής τροχιάς. Οι γραµµές που εξετάζεται να καταργηθούν είναι εκείνες που καλύπτουν µεγάλες διαδροµές. Ωστόσο, όπως ξεκαθαρίζουν από το υπουργείο, δεν υπάρχει κανένας σχεδιασµός υποκατάστασής τους από γραµµές ΚΤΕΛ.

Αντιθέτως, η λύση που προκρίνεται σε περιπτώσεις γραµµών οι οποίες καλύπτονται σήµερα και από τους δύο φορείς είναι να προγραµµατίζονται ενιαία τα δροµολόγιά τους, ώστε να καλύπτονται οι συχνότητες, να εξυπηρετείται καλύτερα το επιβατικό κοινό και να µη φτάνουν όλα τα οχήµατα σχεδόν ταυτόχρονα σε µια στάση."

https://www.pronews.gr/travel/metafores/...metro-ston

Τι αλλαγες λετε να γινουν;
ΠΑ.Δ.Α Πανεπιστημιουπολη 2.
#57
Δεν είναι κακό να γίνει ένας επανασχεδιασμός ώστε να υπάρχουν καλές συχνότητες. Ήμουν Σήμερα το Πρωί στην Πέτρου Ράλλη και περίμενα ένα από τα λεωφορεία για Ομόνοια. Ήρθε το Β18 σε 2 λεπτά ,που ήταν γεμάτο το Ιρις, οπότε μπήκα στο 21 που ήρθε μετά από 3 λεπτά. Αν δεν μπορούσα να μπω ούτε σε αυτό, το επόμενο λεωφορείο θα ερχόταν σε 25(!) λεπτα (μιλάμε για ώρες υπεραιχμης)!! Αν είναι να κόψουν πχ ένα Β18 και τα άλλα λεωφορεία να έχουν το πολύ 10 λεπτές χρονοαποστασεις, σίγουρα θα είναι καλύτερα. Δεν μπορείς να φέρνεις στην Κηφισίας ένα 550 μετά από 1 λεπτό το Α7 και μετά από 2 λεπτά το 10 η ξέρω γω τι και μετά να έρχονται μετά από 20 λεπτά...βεβαια πρέπει να γίνει ανασχεδιασμός δρομολογίων και στο Μετρό, αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτο
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
#58
Άρα βλέπω Α5 και Β5 να παίρνουν πόδι. Τώρα και μεταξύ μας, Α5 και Β5 είναι ολίγον τι άχρηστες...το μετρό έχει 4 σταθμούς που διέρχονται από τη Μεσογείων (Κατεχάκη έως Νομισματοκοπείο....και κομμάτι του Α5 συμπληρώνουν τα 304, 305 και 314 ειδικά το τελευταίο. Όσο για το Β5, η Αλεξάνδρας έχει ουκ ολίγες γραμμές, και υπάρχουν και τα τοπικά της Αγίας Παρασκευής. Ξέρω μερικοί θα μου πείτε "Καλά εσύ δεν ήθελες γραμμή Πειραιάς - Κρυονέρι;"...ναι αλλά άλλο η Εθνική, και άλλο η Μεσογείων, που δόξα τω Θεώ έχει μετρό, και έχει και τα τοπικά που εξυπηρετούν τις περιοχές γύρω από αυτή.

Μια άλλη περίπτωση που προσωπικά θεωρώ άχρηστο είναι και το Α3...6 σταθμούς μετρό έχει η Βουλιαγμένης (από Άγιο Ιωάννη έως Ελληνικό), 7 άμα βάλουμε μέσα και τη Δάφνη που βρίσκεται οριακά...ε τι το θες το Α3 για μια Γλυφάδα, που στο μέλλον θα γίνει επέκταση και προς Γλυφάδα;

Α7 και 550 καλύτερα αφήστε τα εκεί που είναι, γιατί πάντα είναι φίσκα...οπότε άμα καταργηθεί έστω το ένα φανταστείτε τι έχει να γίνει. Βέβεαι όταν με το καλό έρθει το μετρό στην Κηφισίας και αλλάξουν τα πράγματα...βλέπουμε.

(07-11-2018, 11:39 PM)Larioupol Έγραψε: Δεν είναι κακό να γίνει ένας επανασχεδιασμός ώστε να υπάρχουν καλές συχνότητες. Ήμουν Σήμερα το Πρωί στην Πέτρου Ράλλη και περίμενα ένα από τα λεωφορεία για Ομόνοια. Ήρθε το Β18 σε 2 λεπτά ,που ήταν γεμάτο το Ιρις, οπότε μπήκα στο 21 που ήρθε μετά από 3 λεπτά. Αν δεν μπορούσα να μπω ούτε σε αυτό, το επόμενο λεωφορείο θα ερχόταν σε 25(!) λεπτα (μιλάμε για ώρες υπεραιχμης)!! Αν είναι να κόψουν πχ ένα Β18 και τα άλλα λεωφορεία να έχουν το πολύ 10 λεπτές χρονοαποστασεις, σίγουρα θα είναι καλύτερα. Δεν μπορείς να φέρνεις στην Κηφισίας ένα 550 μετά από 1 λεπτό το Α7 και μετά από 2 λεπτά το 10 η ξέρω γω τι και μετά να έρχονται μετά από 20 λεπτά...βεβαια πρέπει να γίνει ανασχεδιασμός δρομολογίων και στο Μετρό, αλλά δεν αναφέρομαι σε αυτο

Γιατί το Β18 και όχι το 21; Το Β18 που φτάνει μέχρι Πέραμα θαρρώ είναι πιο χρήσιμο από το 21 που φτάνει μέχρι Νίκαια (ούτε καν Κερατσίνι) και μετά πίσω. Το πρόβλημα θα λυθεί από εκείνη την μεριά, άμα κάνουν και τα δύο 18αρια πάντα αρθρωτά, όπως είναι και με τα 10αρια που είναι πάντα τέτοιου στυλ. Όχι ότι δε θα γεμίζουν, αλλά θα βελτιωθεί η κατάσταση. Αν και έχω ένα προαίσθημα, ότι τώρα που το μετρό θα μπει Νίκαια και Κορυδαλλό, θα φύγουν οι κορμοί, και θα αντικατασταθούν από τοπικές του στυλ "Σταθμός Κορυδαλλού - Πέραμα" και "Σταθμός Νίκαιας - Πέραμα".
#59
Όπως είδες, ανέφερα σαν παράδειγμα το Β18. Βέβαια, όταν μπει μετρό στους 3 σταθμούς Αγιά Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, μια από τις 3 γραμμές της Πέτρου Ράλλη θα πρέπει να μείνει εκεί (δεν υπολογίζω το 838).

(08-11-2018, 09:08 PM)NightLine Έγραψε: Μια άλλη περίπτωση που προσωπικά θεωρώ άχρηστο είναι και το Α3...6 σταθμούς μετρό έχει η Βουλιαγμένης (από Άγιο Ιωάννη έως Ελληνικό), 7 άμα βάλουμε μέσα και τη Δάφνη που βρίσκεται οριακά...ε τι το θες το Α3 για μια Γλυφάδα, που στο μέλλον θα γίνει επέκταση και προς Γλυφάδα;

Α7 και 550 καλύτερα αφήστε τα εκεί που είναι, γιατί πάντα είναι φίσκα...οπότε άμα καταργηθεί έστω το ένα φανταστείτε τι έχει να γίνει. Βέβεαι όταν με το καλό έρθει το μετρό στην Κηφισίας και αλλάξουν τα πράγματα...βλέπουμε.

Σε αυτό που εναντιώνομαι απόλυτα είναι ότι το Α3 είναι άχρηστο. Θα σου αναφέρω 6 λόγους που το λεωφορείο αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό:

1. Είναι η μοναδική γραμμή που εξυπηρετεί επαρκώς τον οδικό άξονα της Λ. Βουλιαγμένης (το 171 σταματάει Ελληνικό, δεν χρειάζεται βέβαια πιο πάνω, τα 856,227 μπαίνουν Βουλιαγμένης-Ηλιουπολεως από Καφαντάρη και Υμηττού αντίστοιχα)

2. Όσο και να υπάρχει το μετρό έχει μεγάλη εξυπηρέτηση τμηματικα της λεωφόρου, για αυτό μάλιστα μαζεύει αρκετό κόσμο.

3. Επειδή η ΣΤΑΣΥ έχει κάνει την πατάτα της, πολλοί πάνε από σταθμούς όπως ο Άλιμος ή η Ηλιούπολη με λεωφορείο μέχρι Άγιο Δημήτριο, μιας και εκεί έχει πιο συχνά δρομολόγια μετρό (ειδικά από Καραμαλεγκου και Άγιο Βασίλειο)

4. Σε περίπτωση στάσης εργασίας ή απεργίας του μετρό, είναι η μόνη γραμμή που εξυπηρετεί την μετακίνηση προς κέντρο (παρόλο που λίγοι καταφέρνουν να μπουν)

5. Τα τελευταία του δρομολόγια, αν δεν κάνω λάθος, είναι στις 12 το βράδυ από Γλυφάδα και Ακαδημία. Σε περίπτωση που χάσεις το τελευταίο μετρό, έχεις μια ελπίδα να βρεις αυτό το λεωφορείο (μετά από αυτά τα δρομολόγια, λειτουργεί το νυχτερινό 790, με παρόμοια διαδρομή, επεκτειμενο κατά μήκος της γραμμής 2)

6. Πολλοί προτιμούν να κάνουν μικρές αποστάσεις πχ 5 στάσεων με λεωφορείο (αφού οι στάσεις βρίσκονται κοντά σε σχέση με τους σταθμούς μετρό, αυτό το βιώνω και εγώ βέβαια),μιας και είναι και πιο σύντομο.

Θα μπορούσα να επιχειρηματολογησω έτσι και για άλλους οδικούς άξονες, αλλά δεν γνωρίζω αρκετά για αυτούς...
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
#60
Δεν θα το έλεγα ότι είναι άχρηστες το Α5 και το Β5. Πολλές φορές είναι γεμάτα σε όλη την διαδρομή. Να μου πεις άχρηστος ο Τσακος για το Β5 να το δεχτώ. Επίσης πολλές γραμμές στα Μεσόγεια έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν ανταπόκριση στο Α5 (όσες τερματίζουν Πλακεντίας κυρίως και το 324 μαζί με αυτές. Να θυμίσω ότι όταν καταργήθηκε το 303 και το 315 ο ΟΑΣΑ σαν εναλλακτική λύση πρότεινε τον συνδυασμό 302 + Α5, 301 + Α5 και 324 + Α5 και ανασχεδιασε τις γραμμές κατάλληλα). (Καλώς ή κακώς η Πλακεντια είναι χρήσιμη μόνο για όσους θέλουν να κατέβουν κέντρο, οι υπόλοιποι που θέλουν να κατέβουν προς Αγία Παρασκευή χρειάζονται ένα κορμό και καλώς ή κακώς αυτός δεν μπορεί να θεωρηθεί το 304/305 που με την εφαρμογή του χειμερινού άρχισαν και σε αυτά οι περικοπές δρομολογίων και η χρήση σχεδόν αποκλειστικά 12μ οχημάτων).

Εξάλλου αν καταργηθούν αυτές οι γραμμές (Α5/Β5) τότε σίγουρα πρέπει να ξεκινήσουμε από αλλού με την αποκλειστική δικαιολογία παράλληλης κίνησης με ΜΣΤ (κάτι ΠεριστεροΠετροπουλοΑσπροπυργοι κλπ).

Πάντως προσωπικά εγώ είμαι κατά στην οποιαδήποτε κατάργηση κορμων με το σύστημα όπως λειτουργεί τώρα. Τι εννοώ; Ότι όταν κάνει απεργίες το μετρό (και δεν κάνει σπάνια) οι κορμοι είναι αυτοί που ξελασπωνουν όλη την κατάσταση.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 119 27.656 45 λεπτά πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.967 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.384 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.913 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.967 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.566 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.289 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.145 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.829 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 158.800 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)