Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Τα πράγματα είναι απλά. Αυτή τη στιγμή οι Ο.ΣΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ να καλύψουν απεργιά μετρό. Ότι και να πούμε με τη διαθεσιμότητα λεωφορείων που υπάρχει δεν πρόκειται να λειτουργήσει σωστά το σύστημα είτε αποφασιστεί να γίνουν τα τοπικά - ακτινικές γραμμές (όπως περιγράφετε) καθώς με τα υπάρχονται οχήματα θα καταλήξουμε να έχουμε στην αιχμή πχ 1 237 ανα 60' που θα κάνει το τοπικό και άλλα 3 ανά 40-45' που θα έχουν κατέβει κέντρο και όλα αυτά παντελώς ασυντόνιστα, γιατί όταν θα έχεις μια Ηλιουπόλεως και θα κάνεις το Δαφνη -Αγ. Ιωάννης 20' θα διαλυθεί τελείως η συγκοινωνία. Από την άλλη μια λύση θα μπορούσε να ήταν τοπικές γραμμές από σταθμούς μετεπιβίβασης προς κέντρο, αλλα και πάλι δεν υπάρχουν λεωφορεία, οπότε θα μένουν κι αυτές ανεπάνδρωτες
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(03-09-2018, 11:25 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Άδειο το 142 δεν πηγαινοέρχεται, εκτός από τα βραδινά δρομολόγια. Η Αλίμου έχει αρχίσει να συγκεντρώνει σημαντική εμπορική δραστηριότητα τα τελευταία χρόνια, όμως το 142 δεν είναι μόνο του σε αυτή την οδό. Υπάρχουν και αυτοί που θα προτιμήσουν ακόμα και τώρα το καλοκαίρι να στριμωχτούν στο 140 που μπορεί να περάσει λίγο νωρίτερα (βλέπεις δεν υπάρχει τηλεματική σε καμία στάση της Αλίμου) και οι άλλοι που θα δουν το Β1 να περνάει νωρίτερα και θα μπουν σε αυτό.
Δεν μπορώ να πω ότι το 142 έχει δική του επιβατική κινηση. Από Στ. Αργυρούπολης συνήθως με 0-2 επιβάτες ξεκινά και στη συνέχεια μπορεί να επιβιβασει μερικούς ακόμα στη Πλ. Ηρωων Πολυτεχνείου που κατευθυνονται προς Παραλία και περιμενουν το 140. Μετά στην Αλίμου αν πάρει κανενα επιβάτη που απλά θέλει να μετακινηθεί επί της Αλίμου ή πάλι προς Παραλία και παίρνει οποίο περάσει πρώτο. Στην επιστροφή αν παρει κανέναν από το Καλαμάκι που έχει και το Β1 και στην Αλίμου πάλι τιποτα από την τοπική κίνηση προς Αργυρούπολη η οποία ειναι μικρή και έχει και τα 140/Β1 με καλύτερες συχνότητες. Ετσι, οι μονοψηφιοι αριθμοί επιβατών πάνε σύννεφο και ενίοτε μεταφέρει και 0 επιβάτες.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(03-09-2018, 09:46 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν μπορώ να πω ότι το 142 έχει δική του επιβατική κινηση. Από Στ. Αργυρούπολης συνήθως με 0-2 επιβάτες ξεκινά και στη συνέχεια μπορεί να επιβιβασει μερικούς ακόμα στη Πλ. Ηρωων Πολυτεχνείου που κατευθυνονται προς Παραλία και περιμενουν το 140. Μετά στην Αλίμου αν πάρει κανενα επιβάτη που απλά θέλει να μετακινηθεί επί της Αλίμου ή πάλι προς Παραλία και παίρνει οποίο περάσει πρώτο. Στην επιστροφή αν παρει κανέναν από το Καλαμάκι που έχει και το Β1 και στην Αλίμου πάλι τιποτα από την τοπική κίνηση προς Αργυρούπολη η οποία ειναι μικρή και έχει και τα 140/Β1 με καλύτερες συχνότητες. Ετσι, οι μονοψηφιοι αριθμοί επιβατών πάνε σύννεφο και ενίοτε μεταφέρει και 0 επιβάτες.
Άρα μάλλον για άλλο 142 μιλάμε. Γιατί τουλάχιστον όσες φορές το χρησιμοποιώ, ποτέ δεν το έχω δει να αναχωρεί με 0-2 επιβάτες από τον Στ. Αργυρούπολη ή από το Καλαμάκι. Έχω δει και επιβάτες να κατεβαίνουν από το Β1 στην 3η ή 4η Καλαμακίου και να περιμένουν το 142. Σίγουρα δε συγκρίνεται με το 141 ή το 109, αλλά δεν έχει και επιβατική κίνηση αντίστοιχη του 155.
Δημοσιεύσεις: 287
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(03-09-2018, 11:54 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το 237 σαν γραμμή έχει καθιερωθεί πολλά χρόνια τώρα σαν γραμμή που εξυπηρετεί τη σύνδεση των περιοχών των Αστυνομικών, του Δημαρχείου, της Κεντρικής Πλατείας, το Νησάκι, τα Κανάρια παλιότερα με το Κέντρο της Αθήνας και κατά την τελευταία 7ετία με το Μετρό της Δάφνης. Δεν υπάρχει κανένα κέρδος στη μεταβολή αυτή, ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν και το 140 και το 201 για διαδημοτικές μετακινήσεις σε αυτές τις περιοχές.
Η σύνδεση τουλάχιστον μεταξύ της Κεντρικής Πλατείας της Ηλιούπολης και της Κεντρικής Πλατείας της Αργυρούπολης επιτυγχάνεται με το 201. Η δε σύνδεση με τη Δάφνη δε νομίζω ότι θα βοηθήσει σε κάτι! Ελάχιστοι είναι οι επιβάτες που θα φύγουν από τη Δάφνη για να πάνε στην Αργυρούπολη να πιούνε τον καφέ τους ή το ποτό τους. Ακόμα και διοικητικά μιλάμε για περιοχές που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους!
Για το θέμα τη Σοφ. Βενιζέλου, τη γνώμη μου την είπα και στον @Kostas18. Αυτή την περίοδο και με την εικόνα που παρουσιάζει η ΟΣΥ, είναι στο χέρι του Δήμου να εξυπηρετήσει την ανάγκη αυτή.
Για την Ηρ. Κωνσταντοπούλου, το ότι πηγαίνει non-stop είναι αναμενόμενο. Δύσκολα ένας επιβάτης θα κατέβει στον Άγιο Δημήτριο και θα κάτσε να περιμένει το 201 για να πάει σπίτι του. Θα προτιμήσει να κατέβει στην Ηλιούπολη και να περπατήσει. Ο κύκλος αυτός εξυπηρετεί περισσότερο μετακινήσεις προς το πρώην ΙΚΑ (νυν ΠΕΔΥ/ΤΟΜΥ) και σε λίγους μήνες θα εξυπηρετεί και το νέο κτήριο της ΔΟΥ Ηλιούπολης (επί της Μαρ. Αντύπα, πρώην ΟΠΕ).
Για την Κεντρική Πλατεία (Εθν. Αντιστάσεως) και εκεί είναι στο χέρι του Δήμου. Δημοτική Αστυνομία υπάρχει, μηχανές ΔΙΑΣ σταθμεύουν επίσης στην πλατεία, οπότε ας φροντίσουν όλοι να εμπεδώσει και ο τελευταίος κάτοικος ή περαστικός ότι στην πλατεία πρέπει να υπάρχει ανεμπόδιστη διέλευση ΙΧ, λεωφορείων και κάθε είδους οχήματος.
Επειδή δεν το έθεσα σωστά. Προτείνω την κατάργηση του 201, που πηγαινοέρχεται άδειο, λόγω των ακανονιστων συχνοτητων του. Λόγω αυτού, πολλοί αν είναι να πάνε από Ηλιούπολη προς Αργυρούπολη, προτιμούν να κατέβουν αρκετά μέτρα πιο κάτω, για να επιβιβαστούν στα συχνότερα 140,164. Αν υπάρχει γραμμή από την Αργυρούπολη με πιο συχνά δρομολόγια, θα προτιμηθει σε αντίθεση με το 140, ειδικά τα βράδια που το τελευταίο δρομολόγιο του 140 είναι στις 22:00 από Γλυφάδα (περίπου 22:30 στην Αργυρούπολη). Ειδικά τα βραδινα δρομολόγια του 140 είναι παραφορτωμένα σε αριθμό επιβατών (στα όρια του αδιαχωρητου), άρα αν υπήρχε γραμμή που να συνδέει επίσης Πλατεία Κανάρια, Πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως, Πλατεία Αργυρούπολης (η δική μου πρόταση για το 237), θα ήταν πάρα πολύ εξυπηρετικη σύνδεση, πρωτίστως τις ώρες αιχμής και τα βράδια.
Και επειδή έχει καθιερωθεί, δεν σημαίνει πως δεν θα είναι αποδεκτή μια γραμμή με πολύ καλές συχνότητες και μικρότερο χρόνο άφιξης προς τους σταθμούς Μετρό, χωρίς να πηγαίνει μέσα από όλη την Ηλιούπολη.
Όσο για το ΙΚΑ/ΠΕΔΥ, εξυπηρετείται κατάλληλα με το 140, σχεδόν σε όλον τον άξονα της Ηλιούπολης (αφήνοντας εκτός Άνω Ηλιούπολη, Αστυνομικά) ακόμα και το νέο κτήριο του ΔΟΥ. Οπότε, με κατάργηση του 201 εξοικονομουνται 2 λεωφορεία που μπορούν να πάνε για να σχηματιστεί η νέα γραμμή που προανεφερα, και να προστεθούν 2-3 λεωφορεία στο 237, ώστε να έχει αξιοπρεπείς συχνότητες
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
Δημοσιεύσεις: 287
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(04-09-2018, 08:56 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Άρα μάλλον για άλλο 142 μιλάμε. Γιατί τουλάχιστον όσες φορές το χρησιμοποιώ, ποτέ δεν το έχω δει να αναχωρεί με 0-2 επιβάτες από τον Στ. Αργυρούπολη ή από το Καλαμάκι. Έχω δει και επιβάτες να κατεβαίνουν από το Β1 στην 3η ή 4η Καλαμακίου και να περιμένουν το 142. Σίγουρα δε συγκρίνεται με το 141 ή το 109, αλλά δεν έχει και επιβατική κίνηση αντίστοιχη του 155.
Τις προάλλες είδα 155 να αποβιβαζει 12(!!) επιβάτες στον Άγιο Δημήτριο. Ο ρόλος του 155 βέβαια είναι ενισχυτικος του "κατεστραμμένου" πλέον Α3
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(04-09-2018, 09:38 AM)Larioupol Έγραψε: Επειδή δεν το έθεσα σωστά. Προτείνω την κατάργηση του 201, που πηγαινοέρχεται άδειο, λόγω των ακανονιστων συχνοτητων του. Λόγω αυτού, πολλοί αν είναι να πάνε από Ηλιούπολη προς Αργυρούπολη, προτιμούν να κατέβουν αρκετά μέτρα πιο κάτω, για να επιβιβαστούν στα συχνότερα 140,164. Αν υπάρχει γραμμή από την Αργυρούπολη με πιο συχνά δρομολόγια, θα προτιμηθει σε αντίθεση με το 140, ειδικά τα βράδια που το τελευταίο δρομολόγιο του 140 είναι στις 22:00 από Γλυφάδα (περίπου 22:30 στην Αργυρούπολη). Ειδικά τα βραδινα δρομολόγια του 140 είναι παραφορτωμένα σε αριθμό επιβατών (στα όρια του αδιαχωρητου), άρα αν υπήρχε γραμμή που να συνδέει επίσης Πλατεία Κανάρια, Πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως, Πλατεία Αργυρούπολης (η δική μου πρόταση για το 237), θα ήταν πάρα πολύ εξυπηρετικη σύνδεση, πρωτίστως τις ώρες αιχμής και τα βράδια.
Ακανόνιστες συχνότητες; Δύο οχήματα έχει, ανά μισή ώρα περίπου και τα δρομολόγια τηρούνται κανονικότατα. Άδειο δεν πηγαινοέρχεται ούτε καν στα τελευταία δρομολόγια, αφού πολλοί κάτοικοι της Άνω Ηλιούπολης το προτιμούν σε σχέση με το 237 γιατί ξέρουν ακριβή ώρα αναχώρησης από τον Σταθμό του Αγίου Δημητρίου (το 237 είναι πλέον διερχόμενο από τη Δάφνη και με τη χειρότερη δυνατή επάνδρωση πολλές φορές).
Επίσης αυτό με τα βραδινά δρομολόγια του 140 που σπάνε ρεκόρ επιβατικής κίνησης μάλλον συμβαίνει σε άλλη Ηλιούπολη από αυτή που ζω εγώ, γιατί όχι μόνο τον χειμώνα αλλά ακόμα και το καλοκαίρι που υπάρχει αυξημένη επιβατική κίνηση λόγω παραλίας, μετά τις 20:00 ίσα που καλύπτονται οι θέσεις καθήμενων και υπάρχουν κάποιοι όρθιοι.
(04-09-2018, 09:38 AM)Larioupol Έγραψε: Όσο για το ΙΚΑ/ΠΕΔΥ, εξυπηρετείται κατάλληλα με το 140, σχεδόν σε όλον τον άξονα της Ηλιούπολης (αφήνοντας εκτός Άνω Ηλιούπολη, Αστυνομικά) ακόμα και το νέο κτήριο του ΔΟΥ. Οπότε, με κατάργηση του 201 εξοικονομουνται 2 λεωφορεία που μπορούν να πάνε για να σχηματιστεί η νέα γραμμή που προανεφερα, και να προστεθούν 2-3 λεωφορεία στο 237, ώστε να έχει αξιοπρεπείς συχνότητες
Το 140 είναι ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ γραμμή. Εξυπηρετεί μετακινήσεις μεταξύ διαφόρων δήμων. Αν ήταν να καλύπτονται τοπικές ανάγκες από διαδημοτικές γραμμές, τότε ας αρχίσουμε να εξαφανίζουμε τη μία γραμμή μετά την άλλη. Και τις ώρες αιχμής, στις ημέρες απεργιών ή σε άλλες έκτακτες περιστάσεις να ξεροσταλίαζει ο κόσμος στη στάση για να πάει στη λαϊκή, στο δημαρχείο ή στη μονάδα υγείας της περιοχής του.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(04-09-2018, 08:56 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Άρα μάλλον για άλλο 142 μιλάμε. Γιατί τουλάχιστον όσες φορές το χρησιμοποιώ, ποτέ δεν το έχω δει να αναχωρεί με 0-2 επιβάτες από τον Στ. Αργυρούπολη ή από το Καλαμάκι. Έχω δει και επιβάτες να κατεβαίνουν από το Β1 στην 3η ή 4η Καλαμακίου και να περιμένουν το 142. Σίγουρα δε συγκρίνεται με το 141 ή το 109, αλλά δεν έχει και επιβατική κίνηση αντίστοιχη του 155.
Τις περισσότερες φορές που το βλέπω (κυρίως απογευματινές και βραδυνές ώρες) αυτά παρατηρω. Πρωινά ίσως έχει κάτι παραπάνω στο γενικό σύνολο. Σαφώς δεν φτάνει το 155 που μόνο αν έχει αργήσει υπερβολικά να περάσει θα μαζέψει κάτι και θα πρεπε να έχει κοπεί προ πολλού.
Με τη συχνότητα που έχει συνήθως είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσει κανείς το 140 από τις στάσεις "ΘΡΑΚΗΣ/ΘΟΥΚΙΔΙΔΟΥ" που απέχουν 5 λεπτά με τα πόδια από το σταθμό άπαξ και δεν είναι κοντά η ώρα διέλευσης. Όσο το να κατέβει κανείς στην 3η ή 4η Καλαμακίου έχει νόημα μόνο αν είναι από πίσω σχεδόν το 142.
Δημοσιεύσεις: 287
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(04-09-2018, 06:12 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ακανόνιστες συχνότητες; Δύο οχήματα έχει, ανά μισή ώρα περίπου και τα δρομολόγια τηρούνται κανονικότατα. Άδειο δεν πηγαινοέρχεται ούτε καν στα τελευταία δρομολόγια, αφού πολλοί κάτοικοι της Άνω Ηλιούπολης το προτιμούν σε σχέση με το 237 γιατί ξέρουν ακριβή ώρα αναχώρησης από τον Σταθμό του Αγίου Δημητρίου (το 237 είναι πλέον διερχόμενο από τη Δάφνη και με τη χειρότερη δυνατή επάνδρωση πολλές φορές).
Επίσης αυτό με τα βραδινά δρομολόγια του 140 που σπάνε ρεκόρ επιβατικής κίνησης μάλλον συμβαίνει σε άλλη Ηλιούπολη από αυτή που ζω εγώ, γιατί όχι μόνο τον χειμώνα αλλά ακόμα και το καλοκαίρι που υπάρχει αυξημένη επιβατική κίνηση λόγω παραλίας, μετά τις 20:00 ίσα που καλύπτονται οι θέσεις καθήμενων και υπάρχουν κάποιοι όρθιοι.
Το 140 είναι ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ γραμμή. Εξυπηρετεί μετακινήσεις μεταξύ διαφόρων δήμων. Αν ήταν να καλύπτονται τοπικές ανάγκες από διαδημοτικές γραμμές, τότε ας αρχίσουμε να εξαφανίζουμε τη μία γραμμή μετά την άλλη. Και τις ώρες αιχμής, στις ημέρες απεργιών ή σε άλλες έκτακτες περιστάσεις να ξεροσταλίαζει ο κόσμος στη στάση για να πάει στη λαϊκή, στο δημαρχείο ή στη μονάδα υγείας της περιοχής του.
(04-09-2018, 06:12 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ακανόνιστες συχνότητες; Δύο οχήματα έχει, ανά μισή ώρα περίπου και τα δρομολόγια τηρούνται κανονικότατα. Άδειο δεν πηγαινοέρχεται ούτε καν στα τελευταία δρομολόγια, αφού πολλοί κάτοικοι της Άνω Ηλιούπολης το προτιμούν σε σχέση με το 237 γιατί ξέρουν ακριβή ώρα αναχώρησης από τον Σταθμό του Αγίου Δημητρίου (το 237 είναι πλέον διερχόμενο από τη Δάφνη και με τη χειρότερη δυνατή επάνδρωση πολλές φορές).
Επίσης αυτό με τα βραδινά δρομολόγια του 140 που σπάνε ρεκόρ επιβατικής κίνησης μάλλον συμβαίνει σε άλλη Ηλιούπολη από αυτή που ζω εγώ, γιατί όχι μόνο τον χειμώνα αλλά ακόμα και το καλοκαίρι που υπάρχει αυξημένη επιβατική κίνηση λόγω παραλίας, μετά τις 20:00 ίσα που καλύπτονται οι θέσεις καθήμενων και υπάρχουν κάποιοι όρθιοι.
Το 140 είναι ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ γραμμή. Εξυπηρετεί μετακινήσεις μεταξύ διαφόρων δήμων. Αν ήταν να καλύπτονται τοπικές ανάγκες από διαδημοτικές γραμμές, τότε ας αρχίσουμε να εξαφανίζουμε τη μία γραμμή μετά την άλλη. Και τις ώρες αιχμής, στις ημέρες απεργιών ή σε άλλες έκτακτες περιστάσεις να ξεροσταλίαζει ο κόσμος στη στάση για να πάει στη λαϊκή, στο δημαρχείο ή στη μονάδα υγείας της περιοχής του.
8
Αυτό ακριβώς ανέφερα και εγώ για το 140. Έχει μεγάλη πληρότητα, όμως τα βράδια τα δρομολόγια τελειώνουν αρκετά νωρίτερα. Εκτός βέβαια αν καθιερωθεί σαν προσωρινή αφετηρία ο Σταθμός Κατεχακη, ώστε να υπάρχουν τουλάχιστον 2 ή ακόμα και 3 λεωφορεία μέχρι τις 12 το βράδυ, ειδικά από τις περιοχές που διέρχεται.
Για να μην παίζουμε την κολοκυθιά, το 201 ξεκινάει από Άγιο Δημήτριο την ώρα Χ, με 5 λεπτά αργότερα να κατευθύνεται στον Άγιο Δημήτριο ένα άλλο λεωφορείο. Η διαδικασία θα είναι η ίδια όταν επιστρέψει το λεωφορείο, κάνοντας την συχνότητα του χωρίς λόγο στα 45+ λεπτά, λόγω των τεράστιων διαλειμματων των οδηγων. Τα Σαββατοκύριακα ειδικά, το 201 μένει με πολύ συχνά με 1 δρομολόγια, κάνοντας την συχνότητα του ανά 60 λεπτά, στην μικρότερη περίπτωση. Επειδή έχω επιβιβαστει πολλές φορές σε αυτό επειδή το 164 δεν ερχόταν ή το είχα μόλις χάσει, μόλις 2 φορές έκανε στάση επί της Ηρως Κωνσταντοπούλου και μόλις 1 στο ΙΚΑ. Ειδικά η πλατεία Παλαιών Πατρών Γερμανού δεν χρειάζεται πάνω Από 1 λεωφορειακή γραμμή. Συμφωνώ βέβαια ότι πολλοί προτιμούν το 201 για στάσεις επί της Ηρώων Πολυτεχνείου, μόνο και μόνο αν φτάνουν στον Άγιο Δημήτριο λίγα λεπτά πριν ξεκινήσει από την Αφετηρία, καθώς επίσης είναι πιο σύντομη διαδρομή και με λιγότερο όχλο. Όμως στην πραγματικότητα, είναι μια γραμμή που σε σημεία που θα έπρεπε να μαζευει επιβάτες δεν το κάνει. Οπότε, χρειάζεται κατάργηση. Αλλά μετά σίγουρα θα υπάρχει παράπονο από τον 1 επιβάτη που θα το έπαιρνε από την Αργυρουπολεως για να πάει στο μετρό. Και τα 2 αυτά οχήματα, θα μπορούσαν να πάνε σε άλλες γραμμές (140,237) για να έχουν καλύτερες συχνότητες (βέβαια σήμερα είδα 237 ανά 7-10' κοντά στις 4 το απόγευμα)
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(04-09-2018, 06:51 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τις περισσότερες φορές που το βλέπω (κυρίως απογευματινές και βραδυνές ώρες) αυτά παρατηρω. Πρωινά ίσως έχει κάτι παραπάνω στο γενικό σύνολο. Σαφώς δεν φτάνει το 155 που μόνο αν έχει αργήσει υπερβολικά να περάσει θα μαζέψει κάτι και θα πρεπε να έχει κοπεί προ πολλού.
Με τη συχνότητα που έχει συνήθως είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσει κανείς το 140 από τις στάσεις "ΘΡΑΚΗΣ/ΘΟΥΚΙΔΙΔΟΥ" που απέχουν 5 λεπτά με τα πόδια από το σταθμό άπαξ και δεν είναι κοντά η ώρα διέλευσης. Όσο το να κατέβει κανείς στην 3η ή 4η Καλαμακίου έχει νόημα μόνο αν είναι από πίσω σχεδόν το 142.
Απογευματινές και ειδικά δε βραδινές ώρες, όντως, δε κουβαλάει πολλά πράγματα. Χρησιμοποιούσα το 142 των 0755 για να παω στη δουλειά μου και το μίντι ήταν γεμάτο, μιας και αρκετές φορές πήγαινα όρθιος μέχρι την παραλία. Και φυσικά κάθε μέρα έβλεπα τα ίδια πρόσωπα. Άρα, η γραμμή έχει την δική της επιβατική κίνηση.
Δημοσιεύσεις: 287
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(04-10-2018, 09:50 PM)Citaro Έγραψε: Απίστευτο μπάχαλο σήμερα το απόγευμα (04/10/2018) . Όλος ο άξονας Καλλιρρόης - Βασ. Κων/νου - Κηφισίας (και συνακόλουθα Ακαδημίας / Βασ. Σοφίας προς Ευαγγελισμό και Χίλτον) ακίνητος με συνέπεια να διαλυθούν εντελώς τα δρομολόγια των γραμμών της Βασ. Σοφίας.
Ενδεικτικά : Στο κομμάτι Ακαδημία - Ευαγγελισμός ήταν μαζεμένα πέντε οχήματα του 608 που είχαν αναχωρήσει με 10' απόσταση έκαστο. Ήτοι, το όχημα των 16:40 από Γαλάτσι ήταν στις 17:45 Ευαγγελισμό, ενώ το όχημα των 17:20 (πέντε οχήματα αργότερα) βρισκόταν ήδη στην Κάνιγγος. Δηλαδή, η απόσταση Κάνιγγος - Ευαγγελισμός ήθελε μισή ώρα!!
Φυσικά δημιουργήθηκε μεγάλο κενό στην επιστροφή, όπου η τελευταία κανονική αναχώρηση από Ζωγράφου ήταν 17:40 και το επόμενο έφυγε ... 18:15 (αυτό των 16:40 από Γαλάτσι).
Μεγάλο το χάλι και στις γραμμές 220/1 και ειδικά στο 235, το οποίο είχε έξω μόνο δύο οχήματα. Αναχωρήσεις από Ζωγράφου : 17:20 (έφτασε Ακαδημία 17:50 και Ζωγράφου ... 18:40), 17:45 (έφτασε Ζωγράφου 18:55). Στη συνέχεια η επόμενη αναχώρηση (από 17:45 σημειωτέον) ήταν στις 19:00 (!!!) και στο καπάκι (!!) 19:05 και μετά πάλι μία ώρα τίποτα!
Αντιθέτως, το 250 που δεν περνάει από κέντρο, λειτουργούσε ρολόι με αναχωρήσεις ακριβώς στο πρόγραμμα.
Επειδή κάθε απόγευμα μεταξύ 17:00 και 18:30 γίνεται ένα ανεξήγητο κυκλοφοριακό κομφούζιο που διαλύει κάθε προγραμμα δρομολογίων, μήπως ήρθε η ώρα να ξαναδούμε την πιθανότητα να κάνουμε τοπικά μέχρι Ευαγγελισμό κάποια δρομολόγια; Ειδικά το 235, έτσι όπως τό έχουν κανει με δύο - τρια οχήματα, θα ήταν μια καλή αρχή.
Ίσως να χρειάζεται, αλλά όχι στο 235. Τα 220,221 συμφωνώ μέχρι Ευαγγελισμο. Ίσως το ίδιο και με τα 203,204. Μπορούν έτσι να εξοικονομηθούν 3 οχήματα, με ένα από αυτά (λέω) να πάει στο 235. Πείτε μου τις απόψεις σας
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -
|