Δημοσιεύσεις: 285
Θέματα: 4
Εγγραφή: 17-02-2016
14-10-2017, 08:24 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-10-2017, 08:25 PM από tomasxouliaras.)
Από ότι φαίνεται σήμερα, δεν πραγματοποιήθηκε στο 444 η βάρδια των Λιοσίων. Συνήθως έβαζαν κάθε Σάββατο και σήμερα δεν βάλανε. Μήπως έγινε ξαφνική αλλαγή και να σταματήσανε να δίνουν;
Δημοσιεύσεις: 3.185
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(14-10-2017, 08:24 PM)tomasxouliaras Έγραψε: Από ότι φαίνεται σήμερα, δεν πραγματοποιήθηκε στο 444 η βάρδια των Λιοσίων. Συνήθως έβαζαν κάθε Σάββατο και σήμερα δεν βάλανε. Μήπως έγινε ξαφνική αλλαγή και να σταματήσανε να δίνουν;
Πέρασε Ανθούσα η βάρδια ή τα Λιόσια την άφησαν ανεπάνδρωτη ? Το ρωτάω γιατί τα Λιόσια έχουν ''καταργήσει'' διάφορες βάρδιες σε διάφορες γραμμές. Πχ καθημερινές ένα στο
730, ένα στο
711, ότι έχουν σε
Β15/
Ε15 και άλλα πολλά. Υπάρχει πιθανότητα να έβαλαν τη βάρδια Σαββάτου στο
444 σε αυτή τη κατηγορία ?
Δημοσιεύσεις: 30
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-02-2016
Σε καθημερινή βάση 15-30 λεπτά αναμονή, στην καλύτερη περίπτωση, για το 049 στη στάση Αγ. Νικόλαος στον Πειραιά η οποία βρίσκεται μόλις 2 στάσεις από την αφετηρία στην Ακτή Μιαούλη. Μιλάμε για απόσταση το πολύ 1.5 χλμ...
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(15-10-2017, 07:08 PM)MycenaeanKing Έγραψε: Σε καθημερινή βάση 15-30 λεπτά αναμονή, στην καλύτερη περίπτωση, για το 049 στη στάση Αγ. Νικόλαος στον Πειραιά η οποία βρίσκεται μόλις 2 στάσεις από την αφετηρία στην Ακτή Μιαούλη. Μιλάμε για απόσταση το πολύ 1.5 χλμ...
Φαντάζομαι ότι δε θα είναι τσακωμένοι οι οδηγοί με τη στάση αυτή για να την παρακάμπτουν. Ούτε νομίζω ότι αν η επάνδρωση της γραμμής δεν επαρκεί για να βγει το πρόγραμμα (το 049 έχει επίσημα συχνότητα ανά 15-20' και λίγο πιο αραιή το βράδυ, ανεπίσημα μπορεί να διαφέρει λόγω έλλειψης οχήματος ή καθυστερήσεων), έχει σχέση το αν είναι η 2η στάση από την αφετηρία ή η 32η στάση.
Δημοσιεύσεις: 321
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2016
05-11-2017, 11:11 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-11-2017, 11:12 AM από NEOPLAN N4007.)
Και ενώ η Ο.Σ.Υ. βρίσκεται σε κατάσταση διάλυσης και όλοι περίμεναν από 01/11 να κοπούν κάποιες βάρδιες οπως πχ εγινε στο 444 (ΚΑΘ ΧΕΙΜ: από 3 ΑΜ ΑΝθ πλέον 2 ΑΜ ΑΝΘ και ΣΑΒ ΧΕΙΜ: από 2 ΑΜ ΑΝΘ, 1 ΑΜ ΛΙΟ πλέον 2 ΑΜ ΑΝΘ), στο 421 τα ΣΚ η συχνότητα αυξήθηκε μαζί με τα προγραμματισμένα οχήματα της γραμμής. Συγκεκριμένα, το ΣΑΒ αντί για 7 οχήματα (4 ΑΜ ΛΙΟ-3 ΑΜ ΑΝΘ) πλέον έχει 8 οχήματα (4 ΑΜ ΛΙΟ-4 ΑΜ ΑΝΘ). Η συχνότητα από μέσο όρο 21' λεπτά που ήταν, έχει φτάσει μέσο όρο τα 18' λεπτά! Την Κυριακή αντί για 4 οχήματα από το ΑΜ ΛΙΟ πλέον έχει 5 από το ΑΜ ΛΙΟ. Και η συχνότητα από μέσο όρο 30' λεπτά που ήταν, έχει φτάσει τα 26' λεπτά! Όσο για τις ΚΑΘ τα δρομολόγια αραιωσαν αισθητά, όλα σχεδόν τα 10λεπτα έγιναν 15λεπτα, ενώ υπάρχουν ακόμα και 20λεπτα μέσα στο μεσημέρι. Από τις 1835 ως τις 2315 πλέον έχει μόνο 25λεπτα. Ο μόνος λόγος που δεν πρέπει να μας στεναχωρεί που κόπηκαν 2 οχήματα είναι ότι ποτέ δεν ήταν επανδρωμένα πάνω από 8 (6 ΑΜ ΡΑΛ-2 ΑΜ ΑΝΘ) στα 12 (9 ΑΜ ΡΑΛ-3 ΑΜ ΑΝΘ) οχήματα με το παλιό προγραμμα. Με το καινούργιο πρόγραμμα χρειάζονται 10 οχήματα και συνήθως τα 9 είναι πάντα επανδρωμένα (2 ΑΜ ΑΜΘ-7 ΑΜ ΡΑΛ + 1 που δεν έχει επανδρωθεί ποτέ ως τώρα). Οπότε, το συμπέρασμα για τις ΚΑΘ ειναί: οτι μπορεί τα παλιά δρομολόγια να ήταν ανα 15' και τα νέα ανά 20'-25' αλλα τα παλιά 15λεπτα δεν εκτελούνταν ποτέ κανονικά και συνήθως γινόντουσαν ανα 25'.Δηλαδή η μόνη διαφορά για τις ΚΑΘ είναι ότι απλά τώρα ξέρεις ποιες είναι οι σωστές ώρες που αναχωρεί. Τέλος, μειώθηκαν και οι χρόνοι διαδρομής και συγκεκριμένα ανά κατεύθυνση έγιναν στις ώρες αιχμής: ΚΑΘ: αντί 70' πλέον 65', ΣΑΒ: αντί 60' πλέον 50' και ΚΥΡ: αντί για 55' πλέον 45'-50'.
Δημοσιεύσεις: 137
Θέματα: 3
Εγγραφή: 13-10-2009
Η αλητεία στο 307 ξανάρχισε πάλι από χτες. Τόσο χτες όσο και σήμερα δεν έγινε καθόλου το δρομολόγιο των 10.25 από Πλακεντίας (παρόλο που ήρθε από Κορωπί σχεδόν στην ώρα του, μια και το έβλεπα στην τηλεματική), με συνέπεια να υπάρχει χρονοαπόσταση... 80 λεπτών ανάμεσα στα δρομολόγια των 9.55 και 11.15. Αυτή τη φορά αν μου στείλουν τυπική απάντηση από την ΟΣΥ, θα την κοινοποιήσω σε υπουργούς, πρωθυπουργούς κ.λπ. έστω για πλάκα ρε παιδί μου, να δω αν θα μου απαντήσει κανένας από την αριστερή κυβέρνηση γιατί δεν με αφήνουν να πάω στη δουλειά μου.
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Δημοσιεύσεις: 30
Θέματα: 0
Εγγραφή: 15-02-2016
20-11-2017, 10:22 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-11-2017, 10:27 PM από MycenaeanKing.)
Χθες Κυριακή, το δρομολόγιο των 16:50 του 314 από Ραφήνα προς Δουκίσσης Πλακεντίας δεν έγινε ποτέ... Αναμονή στη στάση για 1 ώρα και 10 λεπτά, από τις 16:40 ως τις 17:50... Το επόμενο δρομολόγιο(17:40) ήρθε και αυτό με καθυστέρηση...
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Τα όσα συνέβησαν σήμερα το μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας λίγο πολλοί όλοι όσοι έχουν επαφή με ίντερνετ ή tv-ραδιόφωνο τα έμαθαν. Ξεκίνησαν από μία εισβολή στο Υπουργείο Εργασίας και συνεχίστηκαν με τα επεισόδια έξω από τη Βουλή και στη συμβολή της Βασιλίσσης Σοφίας με την Ηρώδου Αττικού. Και πριν συμβούν αυτά βέβαια όλοι ήξεραν ότι τόσο η ΑΔΕΔΥ όσο και το ΠΑΜΕ ανακοίνωσαν σήμερα συγκεντρώσεις στην Πλατεία Κοραή και στην Πλατεία Κλαυθμώνος αντίστοιχα.
Η ώρα είναι περίπου 13:15 και επιβιβάζομαι σε τρόλεϊ από την Πλατεία Κυψέλης. Φυσικά τοπικό μέχρι Ομόνοια, αφού η Σταδίου είχε κλείσει και είχαν ήδη γίνει τα επεισόδια στο Υπουργείο Εργασίας. Φαίνεται όμως ότι κάποιοι είχαν αλλού το μυαλό τους, αφήνοντας τα λεωφορεία να κυκλοφορούν άνετα, μέχρι που ξεσπάσανε τα επεισόδια σε Βουλή και Ηρώδου Αττικού. Λίγο μετά φτάνω με το Μετρό στον Ευαγγελισμό. Για αρκετή ώρα λεωφορεία και τρόλεϊ εγκλωβίζονται στην Ακαδημία. Μόνο από τις γραμμές 220/221 συνολικά 6 λεωφορεία είχαν ακινητοποιηθεί στην Ακαδημίας, ενώ στα 35' αναμονής μου είδα ένα ακόμα λεωφορείο των γραμμών αυτών να συνεχίζει ανεμπόδιστα το δρομολόγιό του προς το Κέντρο.
Πόσο δύσκολο ήταν άραγε να πάει μία ειδοποίηση στους οδηγούς από τις 12:00 και μετά να μην προσεγγίσουν το Κέντρο, αφού ήδη από χθες είχε εξαγγελθεί από την ΑΔΕΔΥ ότι η συγκέντρωση θα μετατρέπονταν σε πορεία προς τη Βουλή; Ως πότε η τηλεματική θα αξιοποιείται μόνο για τα καρτελάκια των οδηγών;