30-08-2017, 09:47 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-08-2017, 09:51 AM από tomasxouliaras.)
(30-08-2017, 09:19 AM)nikos1991 Έγραψε: Το 608 από το Θερινό 1 που πήρε βάρδιες η Ράλλη κάνεις τάμα για να το δεις να περνάει. Το πρωί ξεκινάει καλά, με επάνδρωση 9/10 ή και 10/10 μερικές μέρες* και από τα μεσημέρια και μετά βλέπουμε μια επάνδρωση με 6-7 οχήματα, εννοείται ασυντόνιστα, με κενά που αγγίζουν το μισάωρο. Τα ΣΚ που θα έπρεπε να είναι καλύτερη η δρομολόγηση, αφού κυκλοφορούν λιγότερα οχήματα, άρα υπάρχει και μεγαλύτερη διαθεσιμότητα, γίνεται ακόμα χειρότερη η κατάσταση. Την Κυριακή 27/08/2017 είχαν μείνει 3/5 οχήματα στη γραμμή, με τα 2 από αυτά να είναι Ν2. Διελεύσεις ανά 35-40' (με αποκορύφωμα τα βραδυνά δρομολόγια από Γαλάτσι 22:00 - 22:47 - 23:00) και τα Ν2 να αφήνουν κόσμο έξω καθώς δεν χωρούσαν.
Το βράδυ της Κυριακής που γυρνούσα με το 608, γινόταν το έλα να δεις. Με τρεις βάρδιες τότε στις 20:10 όταν περίμενα Πανεπιστήμιο, γινόταν τεράστιος χαμός (2 Ν2 και 1 Volvo). Μετά από ένα τέταρτο αναμονή, έρχεται το Ν2 #675 (βεβαίως τίγκα) και δεν τόλμησα να μπω, γιατί ήδη έμπαινε πολύς κόσμος και θα γινόταν ακόμα περισσότερος στις επόμενες στάσεις (ιδιαίτερα στην Πλ. Λαυρίου και ΟΤΕ Πεδίου Άρεως). Αποφάσισα να κάνω το Volvo προς Ζωγράφου σαν βλάκας (ήταν το μοναδικό που πήγαινε προς Ζωγράφου!), και βεβαίως έφτασε γεμάτο, ούτε να σταθείς όρθιος δεν μπορούσες. Με το που έφτασα Γαλάτσι, είδα στην τηλεματική (κάπου στις 21:45), να μπαίνει και δεύτερο Volvo, κάνοντας τις βάρδιες της Ράλλη τέσσερις.
Καταλαβαίνω έτσι όπως πάει η κατάσταση στην Ράλλη αλλά γιατί δεν έπαιρνε GN από το Ελληνικό ή καλύτερα Ν2 από Βοτανικό έστω για παραπάνω βάρδιες; Είναι και από τις σημαντικότερες γραμμές και δεν καταλαβαίνω γιατί η Ράλλη συνεχίζει να πηγαίνει στο χειρότερο...