Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 3.11 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0
#71
Έχουμε προτείνει πολλές φορές το 051 να φύγει απ΄τη Μενάνδρου. Εγώ προτείνω να κάνει τέρμα στο Στ.Λαρίσης με τα Α/Β15. Τώρα εάν δεν υπάρχει χώρος στο Στ.Λαρίσης για στάθμευση μπορεί ν΄αφήνει τον κόσμο επί της Δηληγιάννη ,να κάνει αναστροφή στην πλ.Αττικής και να τον παίρνει μπροστά απ΄το Σταθμό Λαρίσης για τα κτελ Κηφισού και να φεύγει αμέσως. Στο Μεταξουργείο και το Στ.Λαρίσης οι στάσεις της ΟΣΥ είναι δίπλα στις σκάλες του μετρό. Όπως κατεβαίνουν οι επιβάτες της Λ.Καβάλας σ΄αυτούς τους 2 σταθμούς έτσι θα κατεβαίνουν και οι ταξιδιώτες απ΄τα κτελ Κηφισού, οι οποίοι έχουν βαλίτσες.
Απάντηση
#72
(14-07-2015, 04:38 PM)mercedes1988 Έγραψε: Έχουμε προτείνει πολλές φορές το 051 να φύγει απ΄τη Μενάνδρου.Εγώ προτείνω να κάνει τέρμα στο Στ.Λαρίσης με τα Α/Β15.Τώρα εάν δεν υπάρχει χώρος στο Στ.Λαρίσης για στάθμευση μπορεί ν΄αφήνει τον κόσμο επί της Δηληγιάννη ,να κάνει αναστροφή στην πλ.Αττικής και να τον παίρνει μπροστά απ΄το Σταθμό Λαρίσης για κτελ και να φεύγει αμέσως.Στο Μεταξουργείο και το Στ.Λαρίσης οι στάσεις της ΟΣΥ είναι δίπλα στις σκάλες του μετρό.Όπως κατεβαίνουν οι επιβάτες της Λ.Καβάλας σ΄αυτούς τους 2 σταθμούς έτσι θα κατεβαίνουν και οι ταξιδιώτες απ΄τα κτελ Κηφισού οι οποίοι έχουν βαλίτσες.

Αν και δε διαφωνώ σε καμία περίπτωση με τη μεταφορά της αφετηρία του 051 στον Στ. Λαρίσης (που θα έπρεπε επιτέλους κάποια στιγμή να αποφασίσουμε ότι πρέπει να λέγεται Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών για να καταλαβαίνει και ο τουρίστας τι στο καλό είναι αυτό ο "Σταθμός Λαρίσης", αλλά αυτή είναι και αλλουνού topic συζήτηση), ωστόσο και έτσι όπως είναι σήμερα η διαδρομή, οι επιβάτες εξυπηρετούνται από τον σταθμό του Μεταξουργείου, αφού στην κατεύθυνση προς τον σταθμό του Κηφισού πραγματοποιείται στάση επί της Αχιλλέως, ενώ στην επιστροφή πραγματοποιείται στάση στη Δηληγιάννη, ακριβώς έξω από τον είσοδο του σταθμού του Μετρό.
Απάντηση
#73
Κατά τη γνώμη μου δύο είναι οι λύσεις που αξίζουν για το 051, συνοψίζοντας και εμπλουτίζοντας προηγούμενα posts :
1. Μεταφορά στην πλατ. Αττικής για σύνδεση ΚΣΥΛ με Μ2, ΟΣΕ-Προαστιακό (επιτέλους!!) και Μ1
2. Κατέβασμα στην Ακαδημίας (λ.χ. Εδουάρδου Λω).
Παρά το γεγονός ότι οι συνδέσεις που εξασφαλίζει η πρώτη είναι εξαιρετικά σημαντικές, η σύνδεση του ΚΣΥΛ με το κέντρο της Αθήνας (συμπεριλαμβανομένων των Μ1, Μ2 και βαριά βαριά Μ3), πιστεύω ότι αξίζει περισσότερο απ΄όλα.
Αναφερόμενος στη σύνδεση Ν. Κόσμου και Πανεπιστημίων, πιστεύω ότι πρέπει άμεσα να αποκατασταθεί με λογικές συχνότητες (λιγότερο από 30' στην αιχμή) και με τακτές αναχωρήσεις ως εξής: Ν. Κόσμος - Φιλολάου/Υμηττού - είσοδος από κύρια πύλη Πολυτεχνειούπολης - έξοδος από πύλη Ζωγράφου (δεν ξέρω αν είναι εφικτό αλλά ακόμη κ αν δεν είναι καλό θα είναι να γίνει) - τέρμα στο Νεκροταφείο Ζωγράφου. Με αυτό τον τρόπο θα συνδέει όλη τη ζώνη επιρροής του τραμ (Ν. Σμύρνη, Π. Φάληρο, Καλαμάκι, Ν. Κόσμο κ.ά.) με τα δύο κυριότερα πανεπιστήμια, τα νοσοκομεία στου Γουδή και τις ιατρικές/οδοντιατρικές σχολές (Γουδή). Όσο για τυχόν επέκταση προς Καλλιθέα/Νέα Σμύρνη, θα το ψάξω λίγο καλύτερα και θα επανέλθω. Η γραμμή μπορεί, έστω και όχι αμέσως να πετύχει πολύ (παρά τη συμφόρηση της Φιλολάου - το να αλλάζεις δύο μετρό και να σαι σα σαρδέλα μόνο καλύτερο δεν είναι) υπό τον όρο ότι θα τηρούνται οι ώρες αναχώρησης, αλλιώς να μη γίνει καθόλου.
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!
Απάντηση
#74
(15-07-2015, 12:31 AM)Desiro Έγραψε: Κατά τη γνώμη μου δύο είναι οι λύσεις που αξίζουν για το 051, συνοψίζοντας και εμπλουτίζοντας προηγούμενα posts :
1. Μεταφορά στην πλατ. Αττικής για σύνδεση ΚΣΥΛ με Μ2, ΟΣΕ-Προαστιακό (επιτέλους!!) και Μ1
2. Κατέβασμα στην Ακαδημίας (λ.χ. Εδουάρδου Λω).
Παρά το γεγονός ότι οι συνδέσεις που εξασφαλίζει η πρώτη είναι εξαιρετικά σημαντικές, η σύνδεση του ΚΣΥΛ με το κέντρο της Αθήνας (συμπεριλαμβανομένων των Μ1, Μ2 και βαριά βαριά Μ3), πιστεύω ότι αξίζει περισσότερο απ΄όλα.

Στην Πλατεία Αττικής λιγάκι δύσκολο. Έχει ήδη αφετηρία το 1 και δεν ωφελεί σε κάτι όλος αυτός ο κύκλος, αφού όποιος μετακινείται με τη γραμμή 1 προς τα ΚΤΕΛ, δε θα περπατάει από τον σταθμό της Αττικής μέχρι την Αγορακρίτου για να πάρει λεωφορείο. Θα πάει κατευθείαν στον Στ. Λαρίσης που θα το πάρει το λεωφορείο ακριβώς απ' έξω (μην κάνουμε σύγκριση το ανεβοκατέβασμα στην Αττική, γιατί σίγουρα είναι λιγότερο επίπονο από το να περπατάς τη Λιοσίων).

(15-07-2015, 12:31 AM)Desiro Έγραψε: Αναφερόμενος στη σύνδεση Ν. Κόσμου και Πανεπιστημίων, πιστεύω ότι πρέπει άμεσα να αποκατασταθεί με λογικές συχνότητες (λιγότερο από 30' στην αιχμή) και με τακτές αναχωρήσεις ως εξής: Ν. Κόσμος - Φιλολάου/Υμηττού - είσοδος από κύρια πύλη Πολυτεχνειούπολης - έξοδος από πύλη Ζωγράφου (δεν ξέρω αν είναι εφικτό αλλά ακόμη κ αν δεν είναι καλό θα είναι να γίνει) - τέρμα στο Νεκροταφείο Ζωγράφου. Με αυτό τον τρόπο θα συνδέει όλη τη ζώνη επιρροής του τραμ (Ν. Σμύρνη, Π. Φάληρο, Καλαμάκι, Ν. Κόσμο κ.ά.) με τα δύο κυριότερα πανεπιστήμια, τα νοσοκομεία στου Γουδή και τις ιατρικές/οδοντιατρικές σχολές (Γουδή). Όσο για τυχόν επέκταση προς Καλλιθέα/Νέα Σμύρνη, θα το ψάξω λίγο καλύτερα και θα επανέλθω. Η γραμμή μπορεί, έστω και όχι αμέσως να πετύχει πολύ (παρά τη συμφόρηση της Φιλολάου - το να αλλάζεις δύο μετρό και να σαι σα σαρδέλα μόνο καλύτερο δεν είναι) υπό τον όρο ότι θα τηρούνται οι ώρες αναχώρησης, αλλιώς να μη γίνει καθόλου.

Κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Αφενός, γιατί η Πύλη Ζωγράφου του ΕΜΠ είναι ανοιχτή 07:00-09:00 και 14:00-16:00. Αφετέρου και κυρίως, γιατί είναι αδύνατον το όχημα που θα βγει από την Πύλη Ζωγράφου να φτάσει στο ΤΕ-608. Δεν υπάρχει κάποια δυνατότητα να φτάσει στο Νεκροταφείο, αφού μέχρι και η οδός που είναι ακριβώς απέναντι από την Πύλη, είναι άνοδος προς την Ηρ. Πολυτεχνείου και δεν υπάρχει άλλο σημείο αναστροφής.

Νομίζω πάντως πως σοφότερη επιλογή, εφόσον υπάρξει κάποια στιγμή διαθεσιμότητα σε προσωπικό και οχήματα, θα ήταν να δημιουργηθούν κάποιες εξπρές γραμμές αντίστοιχες με το πολύ επιτυχημένο Ε90, παρά η επαναφορά του 245 από τον Νέο Κόσμο για την Πολυτεχνειούπολη ή του 251 από την Κατεχάκη για την Πανεπιστημιούπολη.
Απάντηση
#75
(15-07-2015, 01:13 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Νομίζω πάντως πως σοφότερη επιλογή, εφόσον υπάρξει κάποια στιγμή διαθεσιμότητα σε προσωπικό και οχήματα, θα ήταν να δημιουργηθούν κάποιες εξπρές γραμμές αντίστοιχες με το πολύ επιτυχημένο Ε90, παρά η επαναφορά του 245 από τον Νέο Κόσμο για την Πολυτεχνειούπολη ή του 251 από την Κατεχάκη για την Πανεπιστημιούπολη.

Το 245 ήταν η πιο πετυχημένη γραμμή που έχει σχεδιάσει ποτέ ο ΟΑΣΑ (και αυτό γιατί ήταν καρμπόν η πρότασή μας..) Φυσικά, με τα αρχικά 35λεπτα δρομολόγια και το κυκλοφοριακό του 2007, η γραμμή πήγε άκλαφτη.. Άμεση επαναφορά με αξιοπρεπή δρομολόγια θέλει!! (όταν υπάρχει διαθεσιμότητα για το 813, το 815, το 856, το 024, τους ψευτοκορμούς και τα ξεχασμένα ακτινικά που κατεβαίνουν ακόμη στην Αθήνα, και ένα σωρό άλλες γραμμές που σχεδιαστικά παραμένουν όπως ήταν πριν 20 χρόνια και πάνε άδειες, να με συγχωρέσεις, αλλά μια χαρά υπάρχει διαθεσιμότητα, θέληση δεν υπάρχει..!)

(για το 051, δεν θα σχολιάσω, προς το παρόν προτιμώ να συμφωνήσω μαζί σου, και ας θεωρώ επιεικώς απαράδεκτη την Αφετηρία στην Μενάνδρου.)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#76
(15-07-2015, 01:13 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο. Αφενός, γιατί η Πύλη Ζωγράφου του ΕΜΠ είναι ανοιχτή 07:00-09:00 και 14:00-16:00. Αφετέρου και κυρίως, γιατί είναι αδύνατον το όχημα που θα βγει από την Πύλη Ζωγράφου να φτάσει στο ΤΕ-608. Δεν υπάρχει κάποια δυνατότητα να φτάσει στο Νεκροταφείο, αφού μέχρι και η οδός που είναι ακριβώς απέναντι από την Πύλη, είναι άνοδος προς την Ηρ. Πολυτεχνείου και δεν υπάρχει άλλο σημείο αναστροφής.

Νομίζω πάντως πως σοφότερη επιλογή, εφόσον υπάρξει κάποια στιγμή διαθεσιμότητα σε προσωπικό και οχήματα, θα ήταν να δημιουργηθούν κάποιες εξπρές γραμμές αντίστοιχες με το πολύ επιτυχημένο Ε90, παρά η επαναφορά του 245 από τον Νέο Κόσμο για την Πολυτεχνειούπολη ή του 251 από την Κατεχάκη για την Πανεπιστημιούπολη.

Από την Πύλη θα μπαίνει στην Παπάγου όπως το 608 και θα στρίβει αριστερά στην Κουσίδου, υπάρχει χώρος. Όσο για τις άλλες γραμμές δεν είναι άσχημη ιδέα και έχει υλοποιηθεί ήδη από αρκετούς δήμους (Αμαρουσίου, Ηλιούπολης κτλ.)
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!
Απάντηση
#77
(17-07-2015, 01:18 AM)Desiro Έγραψε: Από την Πύλη θα μπαίνει στην Παπάγου όπως το 608 και θα στρίβει αριστερά στην Κουσίδου, υπάρχει χώρος.

Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο θα πρέπει να δρομολογηθεί MIDI, για να μην έχει θέματα στη στροφή που πρέπει να πάρει. Και βέβαια συνεργασία με τον Δήμο για εφαρμογή διαγράμμισης και με την Τροχαία για επιτήρηση.

Το πιο σημαντικό, δεν πρόκειται να υλοποιηθεί στο εγγύς μέλλον, αφού η ΟΣΥ βρίσκεται αντιμέτωπη με ελλείψεις που δεν περιορίζονται πλέον μόνο σε προσωπικό, αλλά επεκτείνονται και στα οχήματα (έλλειψη ανταλλακτικών, ανασφάλιστα οχήματα κλπ).

(17-07-2015, 01:18 AM)Desiro Έγραψε: Όσο για τις άλλες γραμμές δεν είναι άσχημη ιδέα και έχει υλοποιηθεί ήδη από αρκετούς δήμους (Αμαρουσίου, Ηλιούπολης κτλ.)

Ο Δήμος Ηλιούπολης έχει διακόψει τη μεταφορά φοιτητών προς την Πανεπιστημιούπολη. Μόνο ο Δήμος Αμαρουσίου δρομολογεί λεωφορείο για την εξυπηρέτηση των σπουδαστών της περιοχής, καθώς των περιοχών της Πεύκης και της Λυκόβρυσσης. Επίσης, δεν ξέρω αν τελικώς δρομολογήθηκε λεωφορείο από τον Δήμο Διονύσου, κάτι που είχε εξαγγελθεί τον περασμένο Σεπτέμβρη.
Απάντηση
#78
(17-07-2015, 01:18 AM)Desiro Έγραψε: Από την Πύλη θα μπαίνει στην Παπάγου όπως το 608 και θα στρίβει αριστερά στην Κουσίδου, υπάρχει χώρος. Όσο για τις άλλες γραμμές δεν είναι άσχημη ιδέα και έχει υλοποιηθεί ήδη από αρκετούς δήμους (Αμαρουσίου, Ηλιούπολης κτλ.)

Σαν κάτοικος της περιοχής έχω να δηλώσω πως η εν λόγω διαδρομή εφαρμόζεται από τη Δημοτική Συγκοινωνία όταν μεταβαίνει από το γκαράζ στο χώρο ανεφοδιασμού καυσίμων. Με κάποιες βελτιωτικές κινήσεις, όπως η τοποθέτηση εύκαμπτων πλαστικών στύλων, μπορεί να εφαρμοστεί για μία γραμμή. Τώρα το θέμα είναι ότι πρέπει 1) να βρεθούν 2 άτομα που θα εργάζονται ως θυρωροί στην πύλη Ζωγράφου και 2) από τη στιγμή που φτάνει η γραμμή στη συμβολή Παπάγου και Ούλωφ Πάλμε, συμφέρει η μετεπιβίβαση στο 608 από άποψη χρόνου.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#79
(17-07-2015, 10:21 PM)nikos1991 Έγραψε: ...από τη στιγμή που φτάνει η γραμμή στη συμβολή Παπάγου και Ούλωφ Πάλμε, συμφέρει η μετεπιβίβαση στο 608 από άποψη χρόνου.

Βάλε και την αναμονή όμως. Επίσης πες ότι κολλάει το 608 στην Παπαγου και βλέπεις το 245 να περνάει μπροστά σου, όταν το επόμενο είναι σε 20'. Να μη σου τύχει...
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!
Απάντηση
#80
Τη σύνδεση του σταθμού των Σεπολίων με την Ακαδημία Πλάτωνος, προς εξυπηρέτηση των μαθητών και σπουδαστών του ΕΠΑΛ και του ΙΕΚ που λειτουργούν στην οδό Δράκοντος, αποφάσισε να εισηγηθεί το Συμβούλιο της 4ης Δ.Κ. του Δήμου Αθηναίων, σε συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στα μέσα Ιουλίου

Η απόφαση για την εισήγηση εδώ: https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%9F%CE%9...nline=true

Άγνωστο παραμένει το αν και κατά πόσο είναι εφικτή η υλοποίηση αυτού του αιτήματος από τον ΟΑΣΑ, δεδομένων των ελλείψεων σε προσωπικό.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.594 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.850 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.640 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.876 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.394 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.723 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.783 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.801 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.300 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.477 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)