Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(26-05-2015, 11:47 AM)pvuccino Έγραψε: Σε κάθε περίπτωση πάντως, όλα αυτά που συζητάμε δεν είναι παρά προτάσεις ενός Δήμου (αν δεν κάνω λάθος) και μέχρι να υλοποιηθούν (και αν υλοποιηθούν) από τον ΟΑΣΑ δε νομίζω ότι αξίζει να ξοδεύουμε χρόνο σε "συζητήσεις επί συζητήσεων."
Δεν είναι προτάσεις του Δήμου Χαϊδαρίου, αλλά ο σχεδιασμός του Ο.Α.Σ.Α. αναφορικά με την αναδιάρθρωση των γραμμών που εξυπηρετούν την περιοχή. Άλλωστε και στο link που παρέθεσα στη δημοσίευσή μου παρουσιάζεται και το 4σελιδο έγγραφο του Οργανισμού.
Δημοσιεύσεις: 1.241
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
26-05-2015, 09:13 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-05-2015, 09:27 PM από MrVanHool.)
Πριν τις απαντησεις.. Επι του θεματος, 1645 στο Δαφνι, το Ν2 567 με Α μπροστα και κολλητα πισω το Ν1 275 με 876 και στις 1900 στην Γεφ.Ασπροπυργου το Ν2 554 με Α μπροστα, και πισω το Ν2 567 με 876! Φυσικα, αδεια!! (26-05-2015, 04:01 PM)ecoj Έγραψε: Όχι δε βγαίνει με δίπορτα. Τα δίπορτα είναι ακατάλληλα γενικά για να μπουν σε τέτοιες γραμμές.
Ναι δε διαφωνώ πως βγαίνει άδειο από Παλατάκι. Μετά μαζεύει κόσμο στην Αθηνών. Αν είναι πίσω από το Α15 χαίρω πολύ λογικό να μην πιάσει τίποτα το ιδιαίτερο. Αλλά δεν παύουν να είναι δύο γραμμές που σε αρκετές φάσεις φεύγουν από Στ. Λαρίσης που σε περίπτωση που γίνουν μία χρειάζεται ενίσχυση. Τώρα μου λες για αραίωση και νταλίκες στο 845 και μετά έχεις επαφή με την πραγματικότητα και τη περιοχή? Που θα βρούμε νταλίκες? Μιλάμε εν τω μεταξύ για το σχέδιο του ΟΑΣΑ που θέλει το Γ16 τοπικό πάντως. Δηλαδή θες την Αθηνών με ένα 12μετρο στο 15λεπτο?
Αυτό το ξέρεις ή το φαντάζεσαι?Δεν το αμφισβητώ αλλά θα ήθελα να ήξερα που το άκουσες. Πάντως συνεχίζει να είναι σωστό να φτάνει στο κέντρο του Περιστερίου αφού βγαίνει στον ίδιο χρόνο όπως λες.
Έχεις δίκιο ότι σε πολλές περιοχές η μετάβαση σε σημεία εντός του δήμου είναι προβληματική. Βέβαια εδώ φταίνε και οι δήμοι που δεν έχουν καλή δημοτική συγκοινωνία.
Δημοτική συγκοινωνία Περιστερίου παράδειγμα
Ναι το Γ16 έχει λίγο κόσμο. Αυτόν που κουβαλάει από Ασπρόπυργο. Μου λες για όρθιους ενώ στο Α15 που ώρες αιχμής δεν χωράει ο κόσμος θες αραίωση.
'Ίσως αν πήγαινε το Γ16 στο Στ. Λαρίσης να άλλαζαν τα δεδομένα
Ναι γιατί κάποιες γραμμές παρέχουν γρηγορότερη σύνδεση μεταξύ 2 περιοχών και έχουν αραιή συχνότητα. Το 803 ενώνει τον Πειραιά με το Χαϊδάρι με αυτόν τον τρόπο. Το 711 τη Ζωφριά με τον πολιτισμό. Το 871 τον Πειραιά με την Ελευσίνα. Κάποιες φορές χρειάζονται γραμμές που ενώνουν διάφορα σημεία μεταξύ τους.
Καταργείς και το 711 και φορτώνεις όσους επιβάτες έχει στο ήδη υπερφορτωμένο Β12!
Με αυτή τη λογική κόψιμο και το 735.
Δε διαφωνώ με το κόψιμο γραμμών. Αλλά ως ένα όριο. Δεν είναι σωστός συγκοινωνιακός σχεδιασμός να χρειάζεσαι 3 λεωφορεία να πας από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β δίπλα.
Και εγώ στηρίζω το κόψιμο του Β15 αλλά με ενίσχυση του Α15. Αλλιώς απλά κόβεις.
Για τα δίπορτα: Μπορούν να μπουν σε κάποιες 12μετρες γραμμές του Βοτανικού χωρίς πρόβλημα (πχ 811, 813, 821, 861 κλπ) αλλά στη Ράλλη δημιουργούν πρόβλημα σχεδόν παντού. Εδώ δημιουργούν πρόβλημα στο Β15. Στο 622 γίνεται τρελοκομείο με δίπορτο. 051 που είχαν στείλει πρόσφατα τα ίδια. Επιμενεις εσυ και δεν θελεις στο χαλαρο.. Ωραια, για παμε να δουμε τι θα διαβασουμε!
Τετοιες γραμμες ποιες? Αυτες που μπαινουν 50-100 ατομα σε μια η δυο στασεις και κατεβουν ολοι σε μια?! Μην σου πω οτι το Ε15 ειναι πιο καταλληλο ΚΑΙ απο το Αεροδρομιο!!
Στο 9λεπτο ποση ωρα διαφορα μπορει να εχει απο το Α ωστε να γεμισει?! Ακομα και πισω να ειναι το Α, με 9 λεπτα, απο το Παλατακι και κατω, εκτος αιχμης, να μπουνε 10 ατομα! Εσυ επιμενεις σε ενισχυση, δηλαδη 7λεπτο Δασος και 803 και 731 πανω, την στιγμη που σε κατι 806, δεν σηκωνεται ο κοσμος σε μια γειτονια που ειναι 100 φορες πιο πυκνοκατοιμημενη απο το Δασος!
Προφανως και εχω επαφη.. Εγω μιλαω για το τι πρεπει να γινει, αν δεν κατεβουν τα Τοπικα στην Αγια Μαρινα, που θα αλλαξουν τα παντα! Το εχω ξεκαθαρισει νομιζω.. Εχεις λοιπον (ξαναλεω) ενα 12λεπτο Δασος, εναν 20λεπτο Ασπροπυργο και μια 15λεπτη νταλικα 845! Δεν φτανουν να σηκωθει η Καβαλας, θα με τρελανεις? Εδω κοτζαμ Λενορμαν με γειτονια και δεν γεμιζουν, μιλας για την Καβαλας?!
Και ξαναλεω (επειδη υπηρχει ενα προβλημα παρακολουθησης των γραφομενων μου, οπως παρατηρω) πως βαση προτασης το Δασος και ο Ασπροπυργος πρεπει να γινουν τοπικα στην Αγ.Μαρινα, οποτε η Καβαλας μενει με εναν 6λεπτο κορμο Αθηνα-Δαφνι με νταλικες και με τις νταλικες του 845.. Καταλαβες τωρα τι θα πει συγκοινωνια και οχι ασυλοποιηση?!
Δεν θα κατσω να συζητησω με αγνωστους, που το εμαθα! Να παμε για καφε να σου πω, ευχαριστως.. Υπαρχει και ενα Τμημα Προγραμματισμου, θα σου πω απλως.. Καλυτερα να ηταν στην Ανθουπολη με 8λεπτα.. Τωρα, οριστε η επιτυχια του, για να ενωνει με το κεντρο του Δημου!
Λιγος ο κοσμος του Ασπροπυργου?! Κατεβα στην Κουμουνδουρου οποια ωρα θες και πες ακομα και απο εκει, με τι κοσμο ξεκιναει.. Ποσο μαλλον η επιστροφη!
Το Α15 ειναι γεματο, γιατι δεν ισχυουν τα προγραμματισμενα 9λεπτα ποτε! Εαν ισχυαν, θα εβλεπες γελια, μολις εμπαινε στην Παπανδρεου!
Και παμε στο καλο τωρα!! Ενταξει, δεν εχω λογια.. Προσπαθω να κρατηθω και δεν με αφηνεις! Οποτε, να προτεινουμε 709-712-749-723-711 και 727-728-729-735-752-753 να κατεβουν Αττικη, γιατι φορτωνουν το Β12 και ΑΒ10 αντιστοιχα! Σε πια γλωσσα να στο πω, για να καταλαβεις πως η Ζωφρια δεν διαφερει σε τιποτα απο την Δροσουπολη και τον Αγ.Πετρο?! Μενεις εσυ η κανας δικος σου εκει και εχεις κολλησει στην ασυλοποιηση?! Αντε και το 537 στην Αττικη και το 818 στο Αιγαλεω (να συνδεονται με τον πολιτισμο!!) Και μετα λετε για τον Περικλη.. Εδω μιλαμε για σοβαρο προβλημα!!
Εχει και αλλο καλο τελικα!! Το 811 ΔΙΠΟΡΤΟ!!! Οχι απλα δεν το εχεις παρει ποτε, ουτε καν το εχεις δει μπροστα σου! Αν εβλεπες πως τιγκαρει στην Αγ.Μαρινα, δεν θα τα ελεγες αυτα, ουτε για αστειο! Το 821, στην αιχμη, τα ιδια.. 813 μπαινουν ηδη, και στο 861 δεν ειναι ασχημο, εχει μπει μεχρι και Midi επι Χ63 αλλωστε.. Το θεμα ειναι να βολεψουμε τα διπορτα, οπουδηποτε αλλου εκτος απο το Ε15?!
Τι να πω...
(26-05-2015, 11:47 AM)pvuccino Έγραψε: To πρόβλημα με την πιθανή "τοπικοποίηση" του 803 είναι ότι δε νομίζω ότι περισσεύουν νταλίκες για να δρομολογηθεί το 845 με 18μετρα. Αλλά κι αν περίσσευαν, πιστεύω θα τις έβαζαν σε γραμμές που πραγματικά "στενάζουν" απ' τον κόσμο, όπως το Β11. (Δε λέω το Α11, γιατί λόγω Πανοράματος δε μπορεί να πάρει) Πιθανώς να περισσεύουν στο Ελληνικό τώρα με την έλευση του Μετρό εκεί, (και πάλι υποθέσεις κάνω) αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι δυνατόν να μεταφερθούν ορισμένες στη Ράλλη. (σχετικά με αυτό είχα αναρωτηθεί και σε άλλο topic, κατά πόσο γίνεται) Καλώς ή κακώς, το Αμαξοστάσιο Πειραιά έχει μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων και είναι απείρως απλούστερο να δρομολογούνται το 803 και το 845 με 12μετρα κι ας είναι σχεδόν παράλληλα.
Το να κατέβουν όλα τα τοπικά Ασπροπύργου/Ελευσίνας στην Αγ.Μαρίνα είναι ιδανική λύση, αλλά που θα ρεμιζάρουν; Γιατί αν είναι να γίνουν κυκλικά, νομίζω ότι θα είναι τεράστια ταλαιπωρία για τους οδηγούς. Όχι ότι δεν υπάρχουν γραμμές "σούπερ-μακαρόνια" που είναι κυκλικές, (βλέπε 330) αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα πρέπει να διαδοθεί αυτό το "στυλ" και σε άλλες γραμμές! Υπάρχει άραγε αρκετός χώρος στην αφετηρία 830/892;; Σε κάθε περίπτωση πάντως, όλα αυτά που συζητάμε δεν είναι παρά προτάσεις ενός Δήμου (αν δεν κάνω λάθος) και μέχρι να υλοποιηθούν (και αν υλοποιηθούν) από τον ΟΑΣΑ δε νομίζω ότι αξίζει να ξοδεύουμε χρόνο σε "συζητήσεις επί συζητήσεων." Τα εμπλεξες λιγο.. Και να κοπει το 30βαλεπτο 803, δεν θα χρειαστει ενισχυση το 845! Θελει νταλικες ετσι και αλλιως!
Απο την στιγμη που Α3, Α5 δεν χρειαζονται νταλικες και στην γενικη αναδιαρθρωση των γραμμων της Ο.ΣΥ. που προτεινουν, θα αλλαξουν πολλα, θα ΠΡΕΠΕΙ να βρεις καποιες νταλικες για το 845.
ΑΒ11 ειναι μεικτη δρομολογηση (κανονικα επρεπε μονο Α εως την Αγια Τριαδα), οποτε νταλικες δυσκολο, ειδικα στην Πετρουπολεως, που ειναι ο δρομος-εφιαλτης των οδηγων της ΟΣΥ!! Τρενο απο κοντα θελει (Νεα Ζωη νο2, 5λεπτα)
Τα Τοπ.Θριασιου, δεν γινεται να ειναι κυκλικα στην Αγ.Μαρινα, οχι μονο απο ανθρωπινες αναγκες, αλλα και απο δρομολογηση, καθως θα μιλαμε για συνδιασμενες δρομολογησεις απο Αγ.Μαρ και απο πανω (οχι μονο απο τα Τερματα). Μεγαλη συζητηση, ξεχνα το!
Το 330 δεν ειναι κυκλικο. ΟΛΑ τα δρομολογια εχουν Τακτη Αναχωρηση απο την Σταση "Θεμιστοκλεους" ( απο την σταση "Φουρνος" τα Σαββατα που εχει λαϊκη, αλλα και παλι, σιγα τα 75' κυκλο που το κανουν κανονικα. Το 165, το παλιο Χ63 (150' στην αιχμη τουλαχιστον) κτλ..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 3.153
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(26-05-2015, 09:13 PM)MrVanHool Έγραψε: Πριν τις απαντησεις.. Επι του θεματος, 1645 στο Δαφνι, το Ν2 567 με Α μπροστα και κολλητα πισω το Ν1 275 με 876 και στις 1900 στην Γεφ.Ασπροπυργου το Ν2 554 με Α μπροστα, και πισω το Ν2 567 με 876! Φυσικα, αδεια!! Επιμενεις εσυ και δεν θελεις στο χαλαρο.. Ωραια, για παμε να δουμε τι θα διαβασουμε!
Τετοιες γραμμες ποιες? Αυτες που μπαινουν 50-100 ατομα σε μια η δυο στασεις και κατεβουν ολοι σε μια?! Μην σου πω οτι το Ε15 ειναι πιο καταλληλο ΚΑΙ απο το Αεροδρομιο!!
Στο 9λεπτο ποση ωρα διαφορα μπορει να εχει απο το Α ωστε να γεμισει?! Ακομα και πισω να ειναι το Α, με 9 λεπτα, απο το Παλατακι και κατω, εκτος αιχμης, να μπουνε 10 ατομα! Εσυ επιμενεις σε ενισχυση, δηλαδη 7λεπτο Δασος και 803 και 731 πανω, την στιγμη που σε κατι 806, δεν σηκωνεται ο κοσμος σε μια γειτονια που ειναι 100 φορες πιο πυκνοκατοιμημενη απο το Δασος!
Προφανως και εχω επαφη.. Εγω μιλαω για το τι πρεπει να γινει, αν δεν κατεβουν τα Τοπικα στην Αγια Μαρινα, που θα αλλαξουν τα παντα! Το εχω ξεκαθαρισει νομιζω.. Εχεις λοιπον (ξαναλεω) ενα 12λεπτο Δασος, εναν 20λεπτο Ασπροπυργο και μια 15λεπτη νταλικα 845! Δεν φτανουν να σηκωθει η Καβαλας, θα με τρελανεις? Εδω κοτζαμ Λενορμαν με γειτονια και δεν γεμιζουν, μιλας για την Καβαλας?!
Και ξαναλεω (επειδη υπηρχει ενα προβλημα παρακολουθησης των γραφομενων μου, οπως παρατηρω) πως βαση προτασης το Δασος και ο Ασπροπυργος πρεπει να γινουν τοπικα στην Αγ.Μαρινα, οποτε η Καβαλας μενει με εναν 6λεπτο κορμο Αθηνα-Δαφνι με νταλικες και με τις νταλικες του 845.. Καταλαβες τωρα τι θα πει συγκοινωνια και οχι ασυλοποιηση?!
Δεν θα κατσω να συζητησω με αγνωστους, που το εμαθα! Να παμε για καφε να σου πω, ευχαριστως.. Υπαρχει και ενα Τμημα Προγραμματισμου, θα σου πω απλως.. Καλυτερα να ηταν στην Ανθουπολη με 8λεπτα.. Τωρα, οριστε η επιτυχια του, για να ενωνει με το κεντρο του Δημου!
Λιγος ο κοσμος του Ασπροπυργου?! Κατεβα στην Κουμουνδουρου οποια ωρα θες και πες ακομα και απο εκει, με τι κοσμο ξεκιναει.. Ποσο μαλλον η επιστροφη!
Το Α15 ειναι γεματο, γιατι δεν ισχυουν τα προγραμματισμενα 9λεπτα ποτε! Εαν ισχυαν, θα εβλεπες γελια, μολις εμπαινε στην Παπανδρεου!
Και παμε στο καλο τωρα!! Ενταξει, δεν εχω λογια.. Προσπαθω να κρατηθω και δεν με αφηνεις! Οποτε, να προτεινουμε 709-712-749-723-711 και 727-728-729-735-752-753 να κατεβουν Αττικη, γιατι φορτωνουν το Β12 και ΑΒ10 αντιστοιχα! Σε πια γλωσσα να στο πω, για να καταλαβεις πως η Ζωφρια δεν διαφερει σε τιποτα απο την Δροσουπολη και τον Αγ.Πετρο?! Μενεις εσυ η κανας δικος σου εκει και εχεις κολλησει στην ασυλοποιηση?! Αντε και το 537 στην Αττικη και το 818 στο Αιγαλεω (να συνδεονται με τον πολιτισμο!!) Και μετα λετε για τον Περικλη.. Εδω μιλαμε για σοβαρο προβλημα!!
Εχει και αλλο καλο τελικα!! Το 811 ΔΙΠΟΡΤΟ!!! Οχι απλα δεν το εχεις παρει ποτε, ουτε καν το εχεις δει μπροστα σου! Αν εβλεπες πως τιγκαρει στην Αγ.Μαρινα, δεν θα τα ελεγες αυτα, ουτε για αστειο! Το 821, στην αιχμη, τα ιδια.. 813 μπαινουν ηδη, και στο 861 δεν ειναι ασχημο, εχει μπει μεχρι και Midi επι Χ63 αλλωστε.. Το θεμα ειναι να βολεψουμε τα διπορτα, οπουδηποτε αλλου εκτος απο το Ε15?!
Τι να πω...
Τα εμπλεξες λιγο.. Και να κοπει το 30βαλεπτο 803, δεν θα χρειαστει ενισχυση το 845! Θελει νταλικες ετσι και αλλιως!
Απο την στιγμη που Α3, Α5 δεν χρειαζονται νταλικες και στην γενικη αναδιαρθρωση των γραμμων της Ο.ΣΥ. που προτεινουν, θα αλλαξουν πολλα, θα ΠΡΕΠΕΙ να βρεις καποιες νταλικες για το 845.
ΑΒ11 ειναι μεικτη δρομολογηση (κανονικα επρεπε μονο Α εως την Αγια Τριαδα), οποτε νταλικες δυσκολο, ειδικα στην Πετρουπολεως, που ειναι ο δρομος-εφιαλτης των οδηγων της ΟΣΥ!! Τρενο απο κοντα θελει (Νεα Ζωη νο2, 5λεπτα)
Τα Τοπ.Θριασιου, δεν γινεται να ειναι κυκλικα στην Αγ.Μαρινα, οχι μονο απο ανθρωπινες αναγκες, αλλα και απο δρομολογηση, καθως θα μιλαμε για συνδιασμενες δρομολογησεις απο Αγ.Μαρ και απο πανω (οχι μονο απο τα Τερματα). Μεγαλη συζητηση, ξεχνα το!
Το 330 δεν ειναι κυκλικο. ΟΛΑ τα δρομολογια εχουν Τακτη Αναχωρηση απο την Σταση "Θεμιστοκλεους" ( απο την σταση "Φουρνος" τα Σαββατα που εχει λαϊκη, αλλα και παλι, σιγα τα 75' κυκλο που το κανουν κανονικα. Το 165, το παλιο Χ63 (150' στην αιχμη τουλαχιστον) κτλ.. Για τα δίπορτα: Γενικά τα δίπορτα δεν βολεύουν για γραμμές 12μετρων εκτός αεροδρομίου. Απλά είπα ότι υπάρχουν κάποιες που θα μπορούσαν να το πάρουν χωρίς να δημιουργήσουν πρόβλημα. Το 821 σκέψου ότι κατά περιόδους στο παρελθόν το άφηναν μόνο με midi. Δεν χώραγε ο κόσμος. Στο 12μετρο πάλι είναι εντάξει. Στο δίπορτο πάλι (που επίσης έχει μπει) δεν δημιούργησε θέμα σε ώρα αιχμής. Είχα μπει με δίπορτο στο 821.
Για το 811 δεν επιμένω. Δεν μαζεύει τόσο τρελό κόσμο όσο λες πάντως. Άλλο γεμίζει άλλο τιγκάρει.
Στο 813 καλύτερα δίπορτα από midi βέβαια.
Απλά λέω γιατί να μπουν δίπορτα σε μία γραμμή express που θα γίνεται χαμός (ήδη γίνεται) και όχι σε κάποιες άλλες που είναι πιο χαλαρά τα πράγματα.
Για τα Α15/ Β15 απλά λέω ότι από την ώρα και τη στιγμή που κόβεται το Β15 μία ενίσχυση τη χρειάζεται το Α15! Βέβαια παίζει ρόλο τι θα γίνει με το Γ16. Αν το είχες στο 15' - 20' και στην Αθηνών τότε θα βοηθούσε και θα μπορούσε να πάει Στ. Λαρίσης μαζί με το Α15! Στην περίπτωση αυτή πιστεύω βγαίνει και με 12' το Α15 ειδικά αν το 803 (όπως προτείνεις) τροφοδοτεί το μετρό με καλή συχνότητα! Αν το κόψεις και το Γ16 αλλάζει το πράγμα.
Δεν έχω συγγενείς στη Ζωφριά. Και κακώς νομίζεις ότι σκέφτομαι με αυτόν τον τρόπο.
Απλά λέω ότι κάποιες περιοχές (Ζωφριά, Ζεφύρι κλπ) πάνε στο μετρό και χρήσιμο είναι να μην γίνεται ότι και με το 704 παντού. Δηλαδή να σπας την άμεση σύνδεση με το μετρό. Με τη λογική ότι η Ζωφριά δεν είναι τίποτα παραπάνω από τον Άγιο Πέτρο μπορώ να πω ότι και το 747 ή το 701 να γίνει όπως το 704 αφού δεν διαφέρει από αυτό. Προφανώς και δεν μπορεί να γίνει παντού αυτό αλλά βελτιώνεις την κατάσταση αν τράβαγες 709 και 749 στο Προαστιακό. Τέλος πάντων θα μπορούσε να κοπεί στη πλατεία Αγίων Αναργύρων το 711.
Για το 748 δεν αμφιβάλλω για ότι λες αλλά το αφήνεις αστήρικτο.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
27-05-2015, 12:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-05-2015, 12:35 PM από pvuccino.)
(26-05-2015, 09:13 PM)MrVanHool Έγραψε: Απο την στιγμη που Α3, Α5 δεν χρειαζονται νταλικες και στην γενικη αναδιαρθρωση των γραμμων της Ο.ΣΥ. που προτεινουν, θα αλλαξουν πολλα, θα ΠΡΕΠΕΙ να βρεις καποιες νταλικες για το 845.
Αν είναι να γίνει τέτοια ριζική αναδιάρθρωση ώστε να μπορούν να δώσουν νταλίκες στο 845, τότε ΟΚ! Αν και γενικά εγώ περιμένω να υλοποιηθούν όλα αυτά για να μπορέσω να εκφέρω γνώμη. Από σχεδιασμούς του ΟΑΣΑ έχουμε πήξει τα τελευταία χρόνια, αλλά πολύ λίγα έχουμε δει στην πράξη! Έτσι δε λέγανε και λίγο καιρό πριν ότι θα έκοβαν το 735 στο Ζεφύρι και θα δημιουργούσαν γραμμή Αχαρναί-Νοσ.Αγ.Αναργύρων;;
(26-05-2015, 09:13 PM)MrVanHool Έγραψε: ΑΒ11 ειναι μεικτη δρομολογηση (κανονικα επρεπε μονο Α εως την Αγια Τριαδα), οποτε νταλικες δυσκολο, ειδικα στην Πετρουπολεως, που ειναι ο δρομος-εφιαλτης των οδηγων της ΟΣΥ!! Τρενο απο κοντα θελει (Νεα Ζωη νο2, 5λεπτα)
Το Β11 παλιότερα έπαιρνε αποκλειστικά νταλίκες από Ράλλη (όταν ακόμα πήγαινε Αγ.Τριάδα) και το Α11 γκαζιέρες από Λιόσια.
(26-05-2015, 09:13 PM)MrVanHool Έγραψε: Το 330 δεν ειναι κυκλικο. ΟΛΑ τα δρομολογια εχουν Τακτη Αναχωρηση απο την Σταση "Θεμιστοκλεους" ( απο την σταση "Φουρνος" τα Σαββατα που εχει λαϊκη, αλλα και παλι, σιγα τα 75' κυκλο που το κανουν κανονικα. Το 165, το παλιο Χ63 (150' στην αιχμη τουλαχιστον) κτλ..
Ναι, αυτό το διαπίστωσα κι εγώ μόλις χτες που ξαναέκανα τη γραμμή μετά από χρόνια. Η στάση Φούρνος είναι αυτή η ξεχασμένη επί της Λεωφ.Αγ.Μαρίνας μετά τη διασταύρωση με την Αθηνων-Σουνίου; Πάντα είχα την εντύπωση ότι ήταν παλιά στάση του 330 που ξεχάσαν να αφαιρέσουν όταν το δρομολόγησαν από Λουμπάρδας! Άρα η λαική τα Σάββατα είναι επι της οδού Λουμπάρδας;
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(27-05-2015, 12:34 PM)pvuccino Έγραψε: Αν και γενικά εγώ περιμένω να υλοποιηθούν όλα αυτά για να μπορέσω να εκφέρω γνώμη. Από σχεδιασμούς του ΟΑΣΑ έχουμε πήξει τα τελευταία χρόνια, αλλά πολύ λίγα έχουμε δει στην πράξη! Έτσι δε λέγανε και λίγο καιρό πριν ότι θα έκοβαν το 735 στο Ζεφύρι και θα δημιουργούσαν γραμμή Αχαρναί-Νοσ.Αγ.Αναργύρων;;
Φάουλ! Οι σχεδιασμοί του ΟΑΣΑ είχαν "παγώσει" κατά τη διάρκεια της μακράς προεκλογικής περιόδου, αλλά και μετά τη συγκρότηση της νέας Κυβέρνησης. Ειδικά για το 735 δεν έχει αποσυρθεί η σκέψη του ΟΑΣΑ για μεταφορά της αφετηρίας στο Ζεφύρι, τουλάχιστον με βάση τα όσα δημοσιεύονται στον τοπικό τύπο.
Δημοσιεύσεις: 1.241
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(27-05-2015, 12:34 PM)pvuccino Έγραψε: Το Β11 παλιότερα έπαιρνε αποκλειστικά νταλίκες από Ράλλη (όταν ακόμα πήγαινε Αγ.Τριάδα) και το Α11 γκαζιέρες από Λιόσια. Το Β11 ηταν με νταλικες, μεχρι το 2004.. Η Πετρουπολεως σημερα, δεν εχει καμια σχεση. Επισης, υπολογισε και το 700, που περνει αρκετους..
Επειδη την Πετρουπολη την ειχα σαν δευτερο σπιτι τοτε, να σου πω αν βαλεις νταλικα τωρα, θα γινει αλα ΒΓ18 (με αραιωση δρομολογιων). Ενα 5λεπτο τρενο θελει με κοντα απο Μανιακιου (δεν ειναι Πανοραμα εκει) και να καταληγει στην Αγια Τριαδα.
Σύναψη:Ναι, αυτό το διαπίστωσα κι εγώ μόλις χτες που ξαναέκανα τη γραμμή μετά από χρόνια. Η στάση Φούρνος είναι αυτή η ξεχασμένη επί της Λεωφ.Αγ.Μαρίνας μετά τη διασταύρωση με την Αθηνων-Σουνίου; Πάντα είχα την εντύπωση ότι ήταν παλιά στάση του 330 που ξεχάσαν να αφαιρέσουν όταν το δρομολόγησαν από Λουμπάρδας! Άρα η λαική τα Σάββατα είναι επι της οδού Λουμπάρδας;
Ναι, ειναι ολα ακριβως ετσι οπως τα ειπες..!
Και φανταζομαι, πως παρα τα δρομολογια της ασυλοποιησης, σιγουρα δεν κατεβηκε αδειο.. Εγω των 2135 Κυρ (που το εκοψαν τωρα εως τις 2000) που πηρα τελευταια φορα κατεβαιναμε την Λεωφ.Αγ.Μαρινας με ορθιους! Και οποτε το εχω παρει, παντα ειναι γεματο!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(28-05-2015, 01:26 AM)MrVanHool Έγραψε: Το Β11 ηταν με νταλικες, μεχρι το 2004.. Η Πετρουπολεως σημερα, δεν εχει καμια σχεση. Επισης, υπολογισε και το 700, που περνει αρκετους..
Επειδη την Πετρουπολη την ειχα σαν δευτερο σπιτι τοτε, να σου πω αν βαλεις νταλικα τωρα, θα γινει αλα ΒΓ18 (με αραιωση δρομολογιων). Ενα 5λεπτο τρενο θελει με κοντα απο Μανιακιου (δεν ειναι Πανοραμα εκει) και να καταληγει στην Αγια Τριαδα.
Το πρόβλημα με το 700 είναι ότι ενώ στην κάθοδο βοηθάει αρκετά όταν περάσει, (ο κόσμος που πάει στο Μετρό δεν ενδιαφέρεται αν θα πάει Αγ.Αντώνιο ή Αττική) στην άνοδο εξυπηρετεί περισσότερο την τοπική σύνδεση Περιστέρι-Πετρούπολη παρά τη σύνδεση με το Μετρό, γιατί όλοι κατεβαίνουν Αττική για να πάρουν τα Α11 και Β11 που έχουν καλύτερες συχνότητες. Για μένα πρέπει το 700 να πάει Ανθούπολη μέσω Θηβών και ν' αφήσει την Α.Παπανδρέου και το Μπουρνάζι στις υπόλοιπες τοπικές γραμμές του Περιστερίου. Έτσι θα γίνει ΑΥΤΟ η βασική σύνδεση της Πετρούπολης με το Μετρό, με 5λεπτη συχνότητα στην αιχμή, το Β11 θα καταργηθεί και το Α11 θα γίνει τοπικό 715: Πετρούπολη-Ίλιον-Στ.Άνω ή Κάτω Πατησίων με μειωμένες συχνότητες, για να εξυπηρετήσει την τοπική σύνδεση Αγ.Αναργύρων-Ιλίου-Πετρούπολης που εξυπηρετούν σήμερα τα Α11 και Β11. Βέβαια αυτό όλο είναι πολύ θεωρητικό, γιατί δεν ξέρω πόσοι ακριβώς χρησιμοποιούν τα Α11 και Β11 για τοπικές μετακινήσεις μεταξύ Λιοσίων και Πετρούπολης ή Θυμαρακίων-Ιλίου κτλ. και πόσοι τα χρησιμοποιούν απλά για να κατέβουν στο Μετρό. Αν όμως γινόταν κάτι τέτοιο, θα έπρεπε παράλληλα να ενισχυθεί εξαιρετικά το 25, να δρομολογηθεί κι αυτό από Θηβών και να προσεγγίζει την Ανθούπολη για να γίνει με τη σειρά του η βασική γραμμή σύνδεσης Ιλίου-Μετρό και να ενισχυθούν παράλληλα και οι εναπομείνασες γραμμές της Λιοσίων, άρα δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο.
(28-05-2015, 01:26 AM)MrVanHool Έγραψε: Ναι, ειναι ολα ακριβως ετσι οπως τα ειπες..!
Και φανταζομαι, πως παρα τα δρομολογια της ασυλοποιησης, σιγουρα δεν κατεβηκε αδειο.. Εγω των 2135 Κυρ (που το εκοψαν τωρα εως τις 2000) που πηρα τελευταια φορα κατεβαιναμε την Λεωφ.Αγ.Μαρινας με ορθιους! Και οποτε το εχω παρει, παντα ειναι γεματο!
Ε καλά εντάξει όρθιους δεν είχε, αλλά τον έχει τον κόσμο του, ναι. Κι αυτό γιατί εξυπηρετεί μόνο του μια τεράστια περιοχή και ο κόσμος ξέρει την ώρα που περνάει και κανονίζει τις δουλειές του ανάλογα.
Δημοσιεύσεις: 32
Θέματα: 0
Εγγραφή: 08-07-2015
(17-07-2013, 05:58 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πιστεύω θα μπορούσε να γινει Αφετηρία στην Κοκκινιά και να γίνει ένα 838 Παλ. Κοκκινιά-Ταύρος-Στ. Κεραμεικού (Κυκλική) ανά 20' με 4 οχήματα (δηλαδή όσα έχουν και σήμερα τα 838/914) και κόψιμο των 815 και 914.
Ή πιο απλά Κοκκινιά - Ταύρος - Ομόνοια στο σημείο που είναι σήμερα ανά 20-25 λεπτά. Δεν μπορεί να κοπεί η σύνδεση των περιοχών αυτών με το "low budget" τμήμα του κέντρου, καθώς με αυτό αλληλεπιδρούν περισσότερο.
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(14-07-2015, 01:08 AM)Desiro Έγραψε: Ή πιο απλά Κοκκινιά - Ταύρος - Ομόνοια στο σημείο που είναι σήμερα ανά 20-25 λεπτά. Δεν μπορεί να κοπεί η σύνδεση των περιοχών αυτών με το "low budget" τμήμα του κέντρου, καθώς με αυτό αλληλεπιδρούν περισσότερο.
Διορθώνοντας το παλιότερο πόστ μου στην Κοκκινιά δεν μπορεί να γίνει Αφετηρία καθώς είναι στενός ο δρόμος και δεν υπάρχει χώρος για αναμονή οχημάτων. Οπότε αναγκαστικά η Αφετηρία παραμένει Ομόνοια.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(14-07-2015, 01:35 AM)mercedes elbo Έγραψε: Οπότε αναγκαστικά η Αφετηρία παραμένει Ομόνοια.
Υπάρχει αρκετός χώρος στην Πλ. Κουμουνδούρου. Ευκαιρία να αξιοποιηθεί.
|