Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
#71
Το φως της δημοσιότητας είδαν, μέσω δημοσιεύματος τοπικού ενημερωτικού ιστοτόπου του Χαϊδαρίου (http://xaidarisimera.blogspot.gr/2015/05...t_497.html), οι προτάσεις της Διεύθυνσης Λειτουργικού Σχεδιασμού του Ο.Α.Σ.Α. σχετικά με τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής.

Συγκεκριμένα, ο σχεδιασμός που τέθηκε υπόψιν του Δήμου Χαϊδαρίου έχει ως εξής:

Γραμμή Α15 "ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΔΑΣΟΣ"
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής Β15.

Γραμμή Β15 "ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από γραμμή Α15 και χαμηλής επιβατικής κίνησης στην περιοχή Παλατάκι.

Γραμμή Α16 "ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)"
- Τροποποίηση διαδρομής και μετατροπή σε τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πλ. Κουμουνδούρου - Στ. Αιγάλεω.

Γραμμή Γ16 "ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από γραμμές Α15 και 866.

Γραμμή 803 "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΑΣΟΣ Β' (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)"
- Σενάριο Α': Διατήρηση της υπάρχουσας διαδρομής ως έχει, αλλά με εφαρμογή νέου πίνακα δρομολογίων, με συχνότητα ανά 40' τις ώρες αιχμής.
- Σενάριο Β': Τροποποίηση διαδρομής με αφετηρία το Δάσος Χαϊδαρίου και κατάληξη το Γενικό Κρατικό Νίκαιας, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πειραιάς - Γεν. Κρατ. Νίκαιας. Συχνότητα ανά 25' τις ώρες αιχμής.
- Σενάριο Γ': Τροποποίηση διαδρομής και μετατροπή σε τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πειραιάς - Στ. Αιγάλεω. Συχνότητα ανά 20' τις ώρες αιχμής.
- Ο Ο.Α.Σ.Α. προκρίνει την εφαρμογή του Σεναρίου Β'.

Γραμμή 811 "ΧΑΪΔΑΡΙ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Τροποποίηση διαδρομής με επέκταση έως τον Σταθμό Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
- Συχνότητα ανά 20' τις ώρες αιχμής
- Υπό εξέταση αίτημα κατοίκων για διέλευση μέσω Δελφών στην κατεύθυνση προς Στ. Αιγάλεω (εξυπηρέτηση περιοχής Λιούμη). Επιφυλάξεις υπό το φόβο αντιδράσεων λόγω διέλευσης πλησίον Στ. Αγ. Μαρίνας, χωρίς να πραγματοποιεί στάση έξω από αυτόν.
- Προς απόρριψη αίτημα κατοίκων για διέλευση από Δάσος, καθώς θα προκαλέσει αραίωση δρομολογίων (συχνότητα ανά 30' τις ώρες αιχμής) και περιπορεία των επιβατών του Δαφνίου.

Γραμμή 845 "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΘΗΒΩΝ)"
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής 876.

Γραμμή 866 "ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Τροποποίηση διαδρομής με επέκταση έως τον Σταθμό Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
- Τροποποίηση διαδρομής στην κατεύθυνση προς Στ. Αιγάλεω ως εξής: Λ. Αθηνών, δεξιά Κύπρου, αριστερά Ιερά Οδός.
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής Γ16.

Γραμμή 876 "ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από νέα τοπική-τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
Απάντηση
#72
(24-05-2015, 11:15 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το φως της δημοσιότητας είδαν, μέσω δημοσιεύματος τοπικού ενημερωτικού ιστοτόπου του Χαϊδαρίου (http://xaidarisimera.blogspot.gr/2015/05...t_497.html), οι προτάσεις της Διεύθυνσης Λειτουργικού Σχεδιασμού του Ο.Α.Σ.Α. σχετικά με τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής.

Συγκεκριμένα, ο σχεδιασμός που τέθηκε υπόψιν του Δήμου Χαϊδαρίου έχει ως εξής:

Γραμμή Α15 "ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΔΑΣΟΣ"
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής Β15.

Γραμμή Β15 "ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από γραμμή Α15 και χαμηλής επιβατικής κίνησης στην περιοχή Παλατάκι.

Γραμμή Α16 "ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)"
- Τροποποίηση διαδρομής και μετατροπή σε τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πλ. Κουμουνδούρου - Στ. Αιγάλεω.

Γραμμή Γ16 "ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από γραμμές Α15 και 866.

Γραμμή 803 "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΑΣΟΣ Β' (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)"
- Σενάριο Α': Διατήρηση της υπάρχουσας διαδρομής ως έχει, αλλά με εφαρμογή νέου πίνακα δρομολογίων, με συχνότητα ανά 40' τις ώρες αιχμής.
- Σενάριο Β': Τροποποίηση διαδρομής με αφετηρία το Δάσος Χαϊδαρίου και κατάληξη το Γενικό Κρατικό Νίκαιας, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πειραιάς - Γεν. Κρατ. Νίκαιας. Συχνότητα ανά 25' τις ώρες αιχμής.
- Σενάριο Γ': Τροποποίηση διαδρομής και μετατροπή σε τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ, με παράλληλη κατάργηση του τμήματος Πειραιάς - Στ. Αιγάλεω. Συχνότητα ανά 20' τις ώρες αιχμής.
- Ο Ο.Α.Σ.Α. προκρίνει την εφαρμογή του Σεναρίου Β'.

Γραμμή 811 "ΧΑΪΔΑΡΙ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Τροποποίηση διαδρομής με επέκταση έως τον Σταθμό Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
- Συχνότητα ανά 20' τις ώρες αιχμής
- Υπό εξέταση αίτημα κατοίκων για διέλευση μέσω Δελφών στην κατεύθυνση προς Στ. Αιγάλεω (εξυπηρέτηση περιοχής Λιούμη). Επιφυλάξεις υπό το φόβο αντιδράσεων λόγω διέλευσης πλησίον Στ. Αγ. Μαρίνας, χωρίς να πραγματοποιεί στάση έξω από αυτόν.
- Προς απόρριψη αίτημα κατοίκων για διέλευση από Δάσος, καθώς θα προκαλέσει αραίωση δρομολογίων (συχνότητα ανά 30' τις ώρες αιχμής) και περιπορεία των επιβατών του Δαφνίου.

Γραμμή 845 "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΘΗΒΩΝ)"
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής 876.

Γραμμή 866 "ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Τροποποίηση διαδρομής με επέκταση έως τον Σταθμό Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
- Τροποποίηση διαδρομής στην κατεύθυνση προς Στ. Αιγάλεω ως εξής: Λ. Αθηνών, δεξιά Κύπρου, αριστερά Ιερά Οδός.
- Αύξηση δρομολογίων, λόγω κατάργησης γραμμής Γ16.

Γραμμή 876 "ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ"
- Κατάργηση, λόγω επικάλυψης από νέα τοπική-τροφοδοτική του Σταθμού Μετρό ΑΙΓΑΛΕΩ.
Χμμ, ας τα σχολιασουμε λιγο αναλυτικα..

Το Α15 σαν ψευτοκορμος, μπορει να σηκωσει την Λεωφ.Αθηνων μονο του με τα 9λεπτα, δεν χρειαζεται περαιτερω πυκνωση. Αλλωστε, το Β15 παντα αδειο πηγαινε. Μονο το πρωι ισως χρειαζεται, εκτος και αν διατηρηθουν (και πυκνωσουν) τα δρομολογια του Ε15, για το οποιο δεν εχει γινει αναφορα.. Φυσικα, ακριβως επειδη δεν ειναι κορμος, επρεπε να καταληγει στην Αγια Μαρινα, αλλα ας σχολιασουμε σε αυτη την φαση τις ανακοινωσεις..

Για το Β15, επρεπε να εχει γινει εδω και χρονια, καλιο αργα παρα ποτε ομως..

Τα σεναρια που διαβαζω καθε φορα, για τις τροποποιησεις του Α16, με εκνευριζουν ολο και περισσοτερο! Σαν Κορμος Ελευσινας, ειναι αδιανοητο να κοπει απο την Αθηνα και εγω που ειμαι στην Ακαδημια να πρεπει να αλλαξω 3 λεωφορεια για να παω στην Μανδρα! Το ιδιο ισχυει και για τον Ασπροπυργο και την ανταποκριση στα τοπικα.. Ελεος πια!
Οι προτασεις ειναι 2 βασικα, αλλα προβλεπουν αλληλενδετα ριζικη αναδιαρθρωση των συγκοινωνιων ολου του λεκανοπεδιου, οσο παραξενο και αν φαινεται.. Οποτε, επι των ανακοινωσεων, το Α16 πρεπει να παραμεινει και να γινει ο κορμος που ποτε δεν ηταν (εναλλαξ 10λεπτο απο Κουμ με το Γ)

Για το Γ16, καλυφθηκα εν μερη, απο την προηγουμενη αναφορα, οσο αφορα τα σχεδια του ΟΑΣΑ..

Το 803, που εγινε τοσος χαμος να γυρισει, εξυπηρετει κανεναν με τα μισαωρα και βαλε?! Ειναι αδιανοητο να θελεις να πας στο Δασος απο Μετρο και οι επιλογες σου να ειναι η η Ανθουπολη (με Θηβων και Αττικο) η η Λαρισα (με ολη την Καβαλας) την στιγμη που η Αγ.Μαρινα ειναι διπλα και στο Αιγαλεω, διερχεται μονο στην επιστροφη, αλλιως πρεπει να περπατησει καποιος 2 στασεις!
Το δευτερο σεναριο δε, εξυπηρετει ελαχιστους που κατευθυνονται στο Village, τις αλλαγες των οδηγων του ΑΜ ΠΕΙ, και τιποτα αλλο, καθως καταληγει παλι στο πουθενα με δρομολογια απαραδεκτα για τοπικη γραμμη!
Το τριτο σεναριο λοιπον ειναι το καλυτερο απο του ΟΑΣΑ και αν καιγονται τοσο πολυ για την Δελφων (που ειναι 3 στενα διπλα η Εβρου που ανεβαινει για τα ΤΕΙ Αθηνας), ας μπει απο εκει, αφου θα εχει φορτωσει απο Αιγαλεω, αν και πραγματικα δεν το καταλαβαινω..

Το 811 τωρα, ενω ξεκινησε καλα, ειναι αληθεια πως εμεινε ενα τεραστιο κενο στην Ιερα Οδο, απο οταν κοπηκαν στην Αγ.Μαρινα.. Κατι πρεπει να κατεβει ξανα στο Αιγαλεω, και οι συχνοτητες του 811, καθως και οι περιοχες που εξυπηρετει συμφερουν καλυτερα, απο το να πειραξεις το "προτυπο" 837. Αλλα σαφως με αμαξι, οχι απλα αυξηση του χρονου διαδρομης!
Για την Δελφων, αν και πρεπει να ριξουν ακυρο κανονικα, οσο για το Δασος, ιδου το κενο, αλλα φυσικα και οχι!

Ποιος χεστηκε για το 876?! (και το 803 που ξεχασαν να αναφερουν). Το 845 κανονικα θελει νταλικες (ισως οχι και ολες) και τα 15λεπτα που εχει ειναι μια χαρα! Ολο το Πειραιας-Αιγαλεω στηριζεται στο 845 και οχι στο 703!

Το 866, ετσι οπως τα εχουν κανει, πρεπει να εχει εναλλαξ αναχωρησεις με το Γ απο τον Ασπροπυργο (αυτο σημαινει ανα 20', αφου και το Γ πρεπει να ειναι εναλλαξ 10λεπτο με το Α στην Αθηνα) και δεν χρειαζεται να το τραβηξεις Αιγαλεω.. Υπαρχει το 811 και το Α για την Ιερα και εχει και ενα Γ που ..μαει στην Καβαλας. Αλλωστε, ο κοσμος του Ασπροπυργου, προτιμαει και τιμαει την απευθειας συνδεση με την Αθηνα με το Γ, οποτε..

Το 876 (που καποιος φιλος μας πανηγυριζε και ελεγε, την εφαρμογη της διασπασης του Κορμου Ελευσινας σε δυο γκρουπ με τους Κορμους και τα Τοπικα τους αντιστοιχα, ως ενα ακρως επιτυχημενο παραδειγμα, και οσοι Chavdarοκαμενοι το πιασατε, χαιρομαι!) φανηκε στην πραξη ποσο αχρηστο και κακο εκανε στην Ελευσινα, την στιγμη που κοβουν βαρδια απο τον Κορμο Ελευσινας και λειπει η Αθηνα, αντι για το τοπικο και εχεις αναχωρησεις Καθ ανα ωρα, ενω τα Σαββατα ξεπερναει και την μιαμιση ωρα (και σαφως, αμα εισαι Κουμ η οπου αλλου, δεν εχεις και ιδεα και τι ωρα θα φυγει..
Επισης, οι διελευσεις απο Αγ.Μαρινα προς Ελευσινα ειναι σχεδον μαζι, καθως η διαδρομη Αγ.Μαρ-Κουμ για το Α ειναι οση και το κενο της συνδιασμενης δρομολογησης απο Ελευσινα, οποτε η αντιστοιχη επιστροφη βρισκει την επομενη αναχωρηση του τοπικου περιπου. Μερικα παραδειγματα ας πουμε,
1945 876 Ελευσ - 2025 Αγ.Μαρ,
2020 Α Κουμ - 2035 Αγ.Μαρ
2025 876 Ελευσ - 2105 Αγ.Μαρ
2100 Α Κουμ - 2115 Αγ.Μαρ
2105 876 Ελευσ - 2145 Αγ.Μαρ
2140 Α Κουμ - 2155 Αγ.Μαρ
2145 876 Ελευσ - 2230 Αγ.Μαρ (τακτη αναχωρηση)
2220 Α Κουμ - 2232 Αγ.Μαρ..
Φυσικα, Κυρ ειναι ακομα χειροτερα, και καθ'ολη την διαρκεια της ημερας δυστυχως..
0955 876 Ελευσ - 1040 Αγ.Μαρ
1025 Α Κουμ - 1040 Αγ.Μαρ
1105 Α Κουμ - 1120 Αγ.Μαρ
1040 876 Ελευσ - 1125 Αγ.Μαρ
1120 876 Ελευσ - 1205 Αγ.Μαρ
1150 Α Κουμ - 1205 Αγ.Μαρ
.................... (ειδικα το βραδυ)
1800 Α Κουμ - 1815 Αγ.Μαρ
1735 876 Ελευσ - 1815 Αγ.Μαρ
1855 Α Κουμ - 1910 Αγ.Μαρ
1835 876 Ελευσ - 1915 Αγ.Μαρ
1945 876 Ελευσ - 2025 Αγ.Μαρ
2010 Α Κουμ - 2025 Αγ.Μαρ
2120 Α Κουμ - 2135 Αγ.Μαρ
2110 876 Ελευσ - 2150 Αγ.Μαρ (τακτη αναχωρηση)
ΚΟΨΙΜΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#73
Η αλήθεια είναι ότι, πλην του Β15 που περιφέρεται άδειο και πρέπει όντως να κοπεί, οι λοιπες τροποποιήσεις έχουν ένα και μόνο σκοπό : Την εξοικονόμηση οχημάτων και οδηγών και τίποτε άλλο.

Ειδικά όταν διαβάζω : "Κατάργηση του Β15 και πύκνωση δρομολογίων του Α15" με πιάνει κρύος ιδρώτας. Είδαμε και στην Ηλιούπολη που καταργήθηκαν το 201 και το 218 από Σταθμό Δάφνη μέχρι Κανάρια, πόση ... ενίσχυση δέχθηκε το 237. Μια βδομάδα βγήκαν κομπλέ τα δρομολόγια και έκτοτε ... ψαλίδι.

Εν πάσει περιπτώσει :
- Το Β15 καλώς να κοπεί, αρκεί το πρωϊ να υπάρχουν ενισχυτικά ΤΕΙ στο Α15.

- Το "μαγείρεμα" του 803 δεν το καταλαβαίνω. Η γραμμή είχε κοπεί τελείως για ένα διάστημα και επαναφέρθηκε επειδή έλειψε η σύνδεση προς τον Πειραιά. Τί δουλειά έχει να τερματίζει στο Κρατικό ή στο Μετρό Αιγάλεω; Και από το Αιγάλεω προς Πειραιά τί; Το 703 του εικοσάλεπτου ή το 845 του τέταρτου;;; Αν πάντως είναι να προκριθεί κάτι από τα δύο, τότε προτιμώ το Αιγάλεω και την εναλλάξ δρομολόγηση με το 811, ώστε τουλάχιστον να εξυπηρετηθεί σωστά το Χαϊδάρι.

- Το 811 να κατέβει στο Αιγάλεω μόνο αν εφαρμοσθεί το σενάριο "Γ" για την 803 και να τηρεί ίδιες χρονοαποστάσεις με αυτό. Διαφορετικά δεν βρίσκω λόγο να το πειράξουν, αφού ούτως ή άλλως όχημα παραπάνω δεν υπάρχει και οποιαδήποτε επέκταση θα στοιχίσει σε δρομολόγια.

- Η σύνδεση Ελευσίνας / Ασπρόπυργου πράγματι σήμερα είναι χαώδης και θα συμφωνήσω απόλυτα με τον VanHool. To νέο σχέδιο προβλέπει, πάντως, να διέρχονται όλα τα παρακλάδια των γραμμών από το στ. Αγ. Μαρίνα, οπότε θα σταματήσει το χάλι με τις άτακτες αναχωρήσεις και τις επικαλύψεις δρομολογίων. Από την άλλη, χάνεται η σύνδεση με το κέντρο (όποιο ... κέντρο εν πάσει περιπτώσει) και αφήνεται εξ ολοκλήρου στα ΚΤΕΛ (τα οποία ούτως ή άλλως στη διαδρομή Αθήνα-Ελευσίνα έχουν τον πρώτο λόγο) .
Ίσως στην προκειμένη περίπτωση θα ήταν οντως σκοπιμότερο, εν όψει και του γεγονότος ότι η διαδρομή Κουμουνδούρου - Αγ. Μαρίνα είναι πολύ μικρή σε χρόνο (15'-17' σε πρωϊνή αιχμή, ενώ μόνο για να γυρίσει το 876 στην Αγ. Μαρίνα θέλει ένα δεκάλεπτο) να εκαταλειφθούν τα τοπικά και να ξαναγίνει ο παλιός κορμός ΑΛΛΑ με ΟΛΕΣ τις διελεύεσεις από Ιερά Οδό. Δηλαδή : Α16 ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ και Β16 ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ. Συγκρότημα όπως παλιά και αντιγραφή του πίνακα δρομολόγησης του ΒΓ18 (ανα 18' η κάθε γραμμή δηλ. ανά 9' συνδυασμένη χρονοαπόσταση). Δεν θέλει παραπάνω.
Η απευθείας εξυπηρέτηση της σύνδεσης Λ. Αθηνών - Ελευσίνα έχει εκαταλειφθεί ούτως ή άλλως, η δε σύνδεση Λ. Αθηνών - Ασπρόπυργος προβλέπεται να καταργηθεί και με το νέο σχέδιο τοπικών του ΟΑΣΑ. Συνεπώς, δεν έχει νόημα να διατηρήσουμε το Γ16.
Απάντηση
#74
(25-05-2015, 10:48 AM)Citaro Έγραψε: - Το "μαγείρεμα" του 803 δεν το καταλαβαίνω. Η γραμμή είχε κοπεί τελείως για ένα διάστημα και επαναφέρθηκε επειδή έλειψε η σύνδεση προς τον Πειραιά. Τί δουλειά έχει να τερματίζει στο Κρατικό ή στο Μετρό Αιγάλεω; Και από το Αιγάλεω προς Πειραιά τί; Το 703 του εικοσάλεπτου ή το 845 του τέταρτου;;; Αν πάντως είναι να προκριθεί κάτι από τα δύο, τότε προτιμώ το Αιγάλεω και την εναλλάξ δρομολόγηση με το 811, ώστε τουλάχιστον να εξυπηρετηθεί σωστά το Χαϊδάρι.

- Το 811 να κατέβει στο Αιγάλεω μόνο αν εφαρμοσθεί το σενάριο "Γ" για την 803 και να τηρεί ίδιες χρονοαποστάσεις με αυτό. Διαφορετικά δεν βρίσκω λόγο να το πειράξουν, αφού ούτως ή άλλως όχημα παραπάνω δεν υπάρχει και οποιαδήποτε επέκταση θα στοιχίσει σε δρομολόγια.

- Η σύνδεση Ελευσίνας / Ασπρόπυργου πράγματι σήμερα είναι χαώδης και θα συμφωνήσω απόλυτα με τον VanHool. To νέο σχέδιο προβλέπει, πάντως, να διέρχονται όλα τα παρακλάδια των γραμμών από το στ. Αγ. Μαρίνα, οπότε θα σταματήσει το χάλι με τις άτακτες αναχωρήσεις και τις επικαλύψεις δρομολογίων. Από την άλλη, χάνεται η σύνδεση με το κέντρο (όποιο ... κέντρο εν πάσει περιπτώσει) και αφήνεται εξ ολοκλήρου στα ΚΤΕΛ (τα οποία ούτως ή άλλως στη διαδρομή Αθήνα-Ελευσίνα έχουν τον πρώτο λόγο) .
Ίσως στην προκειμένη περίπτωση θα ήταν οντως σκοπιμότερο, εν όψει και του γεγονότος ότι η διαδρομή Κουμουνδούρου - Αγ. Μαρίνα είναι πολύ μικρή σε χρόνο (15'-17' σε πρωϊνή αιχμή, ενώ μόνο για να γυρίσει το 876 στην Αγ. Μαρίνα θέλει ένα δεκάλεπτο) να εκαταλειφθούν τα τοπικά και να ξαναγίνει ο παλιός κορμός ΑΛΛΑ με ΟΛΕΣ τις διελεύεσεις από Ιερά Οδό. Δηλαδή : Α16 ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ και Β16 ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ. Συγκρότημα όπως παλιά και αντιγραφή του πίνακα δρομολόγησης του ΒΓ18 (ανα 18' η κάθε γραμμή δηλ. ανά 9' συνδυασμένη χρονοαπόσταση). Δεν θέλει παραπάνω.
Η απευθείας εξυπηρέτηση της σύνδεσης Λ. Αθηνών - Ελευσίνα έχει εκαταλειφθεί ούτως ή άλλως, η δε σύνδεση Λ. Αθηνών - Ασπρόπυργος προβλέπεται να καταργηθεί και με το νέο σχέδιο τοπικών του ΟΑΣΑ. Συνεπώς, δεν έχει νόημα να διατηρήσουμε το Γ16.
Κανεις δεν παει απο το Δασος στον Πειραια, η απο την Ανω Γλυφαδα στον Πειραια αντιστοιχα. Και ειδικα, με τα δρομολογια ανω του μισαωρου, σιγα το κενο που θα μεινει. Θα περναει η νταλικα του 845 να σκουπιζει..! ;-) Αιγαλεω λοιπον!!

Το εγραψες και πριν, φιλε Citaro, εναλλαξ δρομολογηση το 803 με το 811, γιατι?! Για το κομματι απο την Καραϊσκακη που πανε κοντα? Απο την Ηπειρου θα βγει το 811.. Αν ηταν τοπικες της αξιας (το πολυ 15λεπτη συχνοτητα) δεν θα γινοταν καν λογος. Αλλα ακομη και τωρα, δεδομενης της διαφορετικης αφετηριας και χαραξης δρομολογιου, δεν υπαρχει λογος για ολη αυτη την διαδικασια..

Κοιτα, επειδη εμενα η προταση μου ειναι να κατεβουν τα Τοπικα στην Αγ.Μαρινα, με παραλληλη καταργηση των σημερινων Κορμων, δεν μπορω να σου πω για το Γ16.. Απλα πηζει η Ιερα πολλες φορες (απο Κηφισο εως Μπαρουταδικο), ενω η Καβαλας ειναι αερας.. Και δεδομενης της χρησης της διαδρομης Αθηνα-Ασπροπυργος, καλυτερα να πηγαινουν γρηγοροτερα, να βοηθαει την Καβαλας και το Α15 και οι λιγοι που πανε στο Μετρο, εχουν ενα αξιοπρεπεστατο 866 ανα 20'!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#75
Επειδή είμαι στη περιοχή μπορώ να πω πως με κόψιμο Β15 και Γ16 το Α15 μόνο στο 9λεπτο δεν βγάζει πέρα την Αθηνών. Χρειάζεται ενίσχυση χωρίς 2η συζήτηση ειδικά ώρες αιχμής με τα ΤΕΙ. Μάλιστα ένα ενισχυμένο Α15 αν απαλλαχτεί από τα δίπορτα Ν2 (που έχει το Β15 τώρα και στα οποία γίνεται χαμός ώρες των ΤΕΙ όσο και να μην το δέχεστε) θα είναι καλύτερα από ότι τώρα αφού θα είναι συντονισμένο και όχι ασυντόνιστο που είναι τώρα με το Β15 για διάφορους λόγους. Αν ενισχυθεί όμως γιατί αλλιώς ας το αφήσουμε...

Η επέκταση του 811 και το 866 στο τοπικό κέντρο (Αιγάλεω) είναι σωστή σε κάθε περίπτωση! Δε θα μπαίνει ο άλλος στο μετρό για να πάει το Αγία Μαρίνα - Αιγάλεω.

Από την ώρα και τη στιγμή που το μετρό παρουσιάζεται ως κύριο μέσο μετακίνησης δεν είναι κακή η λογική τα πάντα για Ελευσίνα και Ασπρόπυργο να ξεκινάνε από το σταθμό της Αγίας Μαρίνας. Μάλιστα στη περίπτωση του Γ16 επιβάλλεται αφού μέχρι κέντρο έχει λίγο κόσμο πλέον. Για το Α16 αν γίνει κάτι τέτοιο θέλει συχνότητα στα 15 λεπτά τουλάχιστον αφού θα είναι η τελευταία σύνδεση της Ελευσίνας με τα ενδώτερα της Αττικής.
Η πρόταση του Mr Vanhool πάντως για όλα τα τοπικά Ελευσίνας στην Αγία Μαρίνα δεν θα ήταν καθόλου άσχημο σαν ιδέα νομίζω.

803 καλύτερα στο 40λεπτο και στο Πειραιά! Όπως είπε και κάποιος πριν επαναφέρθηκε για σύνδεση με το Πειραιά και όχι για άλλο λόγο.
Απάντηση
#76
(25-05-2015, 02:17 PM)ecoj Έγραψε: Επειδή είμαι στη περιοχή μπορώ να πω πως με κόψιμο Β15 και Γ16 το Α15 μόνο στο 9λεπτο δεν βγάζει πέρα την Αθηνών. Χρειάζεται ενίσχυση χωρίς 2η συζήτηση ειδικά ώρες αιχμής με τα ΤΕΙ. Μάλιστα ένα ενισχυμένο Α15 αν απαλλαχτεί από τα δίπορτα Ν2 (που έχει το Β15 τώρα και στα οποία γίνεται χαμός ώρες των ΤΕΙ όσο και να μην το δέχεστε) θα είναι καλύτερα από ότι τώρα αφού θα είναι συντονισμένο και όχι ασυντόνιστο που είναι τώρα με το Β15 για διάφορους λόγους. Αν ενισχυθεί όμως γιατί αλλιώς ας το αφήσουμε...

Η επέκταση του 811 και το 866 στο τοπικό κέντρο (Αιγάλεω) είναι σωστή σε κάθε περίπτωση! Δε θα μπαίνει ο άλλος στο μετρό για να πάει το Αγία Μαρίνα - Αιγάλεω.

Από την ώρα και τη στιγμή που το μετρό παρουσιάζεται ως κύριο μέσο μετακίνησης δεν είναι κακή η λογική τα πάντα για Ελευσίνα και Ασπρόπυργο να ξεκινάνε από το σταθμό της Αγίας Μαρίνας. Μάλιστα στη περίπτωση του Γ16 επιβάλλεται αφού μέχρι κέντρο έχει λίγο κόσμο πλέον. Για το Α16 αν γίνει κάτι τέτοιο θέλει συχνότητα στα 15 λεπτά τουλάχιστον αφού θα είναι η τελευταία σύνδεση της Ελευσίνας με τα ενδώτερα της Αττικής.
Η πρόταση του Mr Vanhool πάντως για όλα τα τοπικά Ελευσίνας στην Αγία Μαρίνα δεν θα ήταν καθόλου άσχημο σαν ιδέα νομίζω.

803 καλύτερα στο 40λεπτο και στο Πειραιά! Όπως είπε και κάποιος πριν επαναφέρθηκε για σύνδεση με το Πειραιά και όχι για άλλο λόγο.
Δεν ειπε κανενας οτι το Β15 παει αδειο το πρωι, προς Θεου! Απο την ωρα που τελειωνουν τα ΤΕΙ ομως, δεν παταει ψυχη! Με διπορτα λοιπον το Ε15 και μονο πρωι για να σηκωθει ο κοσμος... Και το 9λεπτο για Δασος και πολυ ειναι!!

Το 811 δεν το τραβανε στο Αιγαλεω, λογω τοπικου κεντρου! Ομοιως και το 164 επρεπε να κατεβαινει Δαφνη, το 748 Αγιο Αντωνη κτλ.. Το τραβανε, γιατι εχει μεινει κενο στο κομματι Αιγαλεω-Αγια Μαρινα που εμεινε μονο το Α16 και λιγο το 829 ...

Το Γ16 δεν παει αδειο στην Αθηνα, μην λεμε οτι θελουμε.. Γεματο και με ορθιους κατεβαινε στην Κουμουνδουρου, πιο πολυ και απο την Ελευσινα! Να δεις κοσμο στην Αθηνα να περιμενει το Γ.. Οποτε Αθηνα και απο Καβαλας, εαν δεν κατεβουν τα Τοπικα στην Αγια Μαρινα, οπως πρεπει κανονικα, βαση προτασης..

Συγγνωμη, μιλαμε σοβαρα τωρα?! Τι λογικη ειναι αυτη? Αντε, να κατεβασουμε και το 205 στον Πειραια τοτε και το 509 στην Πλατεια Κανιγγος και το Α12 απο την Φυλη στην Μαρνη, επειδη το ζητανε, με δρομολογια πλοιων, ενα σημερα και ενα μετα απο την επομενη πανσεληνο!!
Αν ειναι δυνατον να προτεινουμε γραμμες ακτινικες με δρομολογια 40λεπτα, για ποιον?! Να το περιμενει ποιος να παει απο το Δασος στον Πειραια, ενω μπορει να παρει το τρενο 9λεπτο Α15 και το τρενο 15λεπτο 845-703 για Πειραια, χωρις καμια απολυτως ταλαιπωρια!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#77
(25-05-2015, 03:09 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν ειπε κανενας οτι το Β15 παει αδειο το πρωι, προς Θεου! Απο την ωρα που τελειωνουν τα ΤΕΙ ομως, δεν παταει ψυχη! Με διπορτα λοιπον το Ε15 και μονο πρωι για να σηκωθει ο κοσμος... Και το 9λεπτο για Δασος και πολυ ειναι!!

Το 811 δεν το τραβανε στο Αιγαλεω, λογω τοπικου κεντρου! Ομοιως και το 164 επρεπε να κατεβαινει Δαφνη, το 748 Αγιο Αντωνη κτλ.. Το τραβανε, γιατι εχει μεινει κενο στο κομματι Αιγαλεω-Αγια Μαρινα που εμεινε μονο το Α16 και λιγο το 829 ...

Το Γ16 δεν παει αδειο στην Αθηνα, μην λεμε οτι θελουμε.. Γεματο και με ορθιους κατεβαινε στην Κουμουνδουρου, πιο πολυ και απο την Ελευσινα! Να δεις κοσμο στην Αθηνα να περιμενει το Γ.. Οποτε Αθηνα και απο Καβαλας, εαν δεν κατεβουν τα Τοπικα στην Αγια Μαρινα, οπως πρεπει κανονικα, βαση προτασης..

Συγγνωμη, μιλαμε σοβαρα τωρα?! Τι λογικη ειναι αυτη? Αντε, να κατεβασουμε και το 205 στον Πειραια τοτε και το 509 στην Πλατεια Κανιγγος και το Α12 απο την Φυλη στην Μαρνη, επειδη το ζητανε, με δρομολογια πλοιων, ενα σημερα και ενα μετα απο την επομενη πανσεληνο!!
Αν ειναι δυνατον να προτεινουμε γραμμες ακτινικες με δρομολογια 40λεπτα, για ποιον?! Να το περιμενει ποιος να παει απο το Δασος στον Πειραια, ενω μπορει να παρει το τρενο 9λεπτο Α15 και το τρενο 15λεπτο 845-703 για Πειραια, χωρις καμια απολυτως ταλαιπωρια!
Το Ε15 που θα εξυπηρετεί express τα ΤΕΙ δεν βγαίνει με δίπορτο. Επίσης και το Α15 όταν μείνει μόνο του θέλει ενίσχυση όπως και να το κάνουμε. Έχεις υποτιμήσει την κίνηση στην Αθηνών. Το θετικό και αρνητικό του Β15 είναι ότι βγαίνει άδειο από Παλατάκι. Αντίθετα το Α15 έχει ήδη αρκετό κόσμο οπότε στην Αθηνών μετά το ύψος της Θηβών αρχίζει το τιγκάρισμα.

Δεν είπα ότι το τραβάνε γι' αυτό αλλά ότι είναι θετικό να φτάνει στο τοπικό κέντρο. Το 748 μιας και το ανέφερες φτάνει στο Περιστέρι για να μπορεί να πάει κόσμο στο δημαρχείο και στο κέντρο του Περιστερίου πράγμα σωστό. Αν θες τη γνώμη μου και Άγιο Αντώνιο να έφτανε καλό θα ήταν μιας και θα μαζεύονταν όλα τα τοπικά/τροφοδοτικά Περιστερίου μαζί. Εγώ που μένω Λόφο Αξιωματικών θέλω ούτε λίγο ούτε πολύ 3 συγκοινωνίες να πάω στη Χρυσούπολη.

Το Γ16 έχει κόσμο δε λέω αλλά δεν συγκρίνεται με Α15 και Β15 που κάνουν την εξυπηρέτηση της Αθηνών διότι συνήθως μένει με τον κόσμο από τον Ασπρόπυργο. Κατά μήκος της Αθηνών δεν πιάνει τίποτα το ιδιαίτερο.

Εδώ διαφωνούμε για τον ίδιο λόγο που διαφωνούμε για το 711!
Απάντηση
#78
(25-05-2015, 08:04 PM)ecoj Έγραψε: Το Ε15 που θα εξυπηρετεί express τα ΤΕΙ δεν βγαίνει με δίπορτο. Επίσης και το Α15 όταν μείνει μόνο του θέλει ενίσχυση όπως και να το κάνουμε. Έχεις υποτιμήσει την κίνηση στην Αθηνών. Το θετικό και αρνητικό του Β15 είναι ότι βγαίνει άδειο από Παλατάκι. Αντίθετα το Α15 έχει ήδη αρκετό κόσμο οπότε στην Αθηνών μετά το ύψος της Θηβών αρχίζει το τιγκάρισμα.

Δεν είπα ότι το τραβάνε γι' αυτό αλλά ότι είναι θετικό να φτάνει στο τοπικό κέντρο. Το 748 μιας και το ανέφερες φτάνει στο Περιστέρι για να μπορεί να πάει κόσμο στο δημαρχείο και στο κέντρο του Περιστερίου πράγμα σωστό. Αν θες τη γνώμη μου και Άγιο Αντώνιο να έφτανε καλό θα ήταν μιας και θα μαζεύονταν όλα τα τοπικά/τροφοδοτικά Περιστερίου μαζί. Εγώ που μένω Λόφο Αξιωματικών θέλω ούτε λίγο ούτε πολύ 3 συγκοινωνίες να πάω στη Χρυσούπολη.

Το Γ16 έχει κόσμο δε λέω αλλά δεν συγκρίνεται με Α15 και Β15 που κάνουν την εξυπηρέτηση της Αθηνών διότι συνήθως μένει με τον κόσμο από τον Ασπρόπυργο. Κατά μήκος της Αθηνών δεν πιάνει τίποτα το ιδιαίτερο.

Εδώ διαφωνούμε για τον ίδιο λόγο που διαφωνούμε για το 711!
Το Ε15 βγαινει ανετοτατα με διπορτα αποκλειστικα (κοινη επιβιβαση/αποβιβαση, χωρις ταλαιπωρια οπως στο Γαλατσι που τα βαζουν διαφορετικα) ανα 15' με 3 λεωφορεια, μονο πρωι. Η πιο καταλληλη γραμμη μετα το Αεροδρομιο ειναι!

Δεν εχω υποτιμησει καθολου την κινηση της Καβαλας. Την εχω ζησει με τον Κορμο της Ελευσινας και οταν ημουν στην Λαρισα κατω, ουκ ολιγες φορες.. Το Β15 βγαινει αδειο απο το Παλατακι και τις 9,5 στις 10 φορες (με δεδομενη την 9λεπτη συχνοτητα του Δασους) κατεβαινει ΠΑΝΤΕΛΩΣ αδειο, ομοιως και η ανοδος που οι αναχωρησεις του απο την Λαρισα ειναι 2' μετα το Δασος και υπαρχει ωρα το πρωι που φευγουν και τα 3 μαζι!! Ποτε δεν μιλαω (και ποσο μαλλον επιμενω) για κατι που δεν εχω επαφη.. Και ευτυχως εχω παντου!
Το Δασος πανω απο 9λεπτο ειναι οχι υπερβολη, θα γελανε και οι πετρες!! Αντε να το κανουμε πιο συχνο και απο την Νεα Ζωη! Για να μην σου πω οτι μια αραιωση την σηκωνει ανετα! Με 20λεπτο Ασπροπυργο, νταλικα 845 και 803 Αγ.Μαρινα/Αιγαλεω, μιλαμε για τουλαχιστον 12λεπτο αιχμη και ανω τεταρτου εκτος!

Το 748 δεν το κατεβασανε στο Περιστερι γιατι νοιαζοντουσαν να εξυπηρετησουν το Δημαρχειο.. Γιατι του εδινε 40λεπτα τον κυκλο (σκεψου Κυρ με ενα αμαξι) και για να μην πυκνωσουν τα δρομολογια απο την στιγμη που κανουν μονο σε 25' τον κυκλο, και καινε τσαμπα αεριο, αφου παει τελειως αδειο, το κατεβασαν στο Περιστερι, για να δικαιολογουνται τα 40λεπτα κυκλος..
Να σου θυμισω την Δημοτικη Συγκοινωνια Περιστεριου αρχικα και επειτα πως και εγω που μενω στην Δωδεκανησου (109) και θελω να παω στην Σουλιου (112), πρεπει να αλλαξω 3 λεωφορεια και ειναι ακριβως διπλα, η ακομα-ακομα απο την Πλ.Κεννεντυ στο Χαλανδρι στο Κοντοπευκο που ειναι διπλα.. Απειρα παραδειγματα να σου φερω, υπαρχει λογικη?! Γι'αυτο υπαρχει το Μετρο στον Αγ.Αντωνη, να το παρεις και να πας Ανθουπολη να παρεις το 748!

Για το Γ16, βασικα ειπες! Πως μενει με λιγο κοσμο μεχρι το κεντρο, εκτος και αν διαβασα λαθος! Μενει με τον κοσμο του Ασπροπυργου λοιπον (γεματο και με ορθιους συνηθως), γιατι αν ειμαι στην Καβαλας θα προτιμησω το 9λεπτο Δασος που παει στην Λαρισα, απο τον Ασπροπυργο που με αφηνει στο πουθενα! Αυτος δεν ειναι λογος να το κοπει λοιπον.. Κατι αλλο επρεπε να κανουν μαλλον..

Μ'αρεσει που το αποδεχεσαι κιολας!! Τι να πω! Αντε λοιπον, να καταργησουμε τα Τοπικα και να τα κατεβασουμε ολα Αθηνα, γιατι για να κατεβαιναν παλια εξυπηρετουσαν καποιους (οπως το 803!) Και λεω να ξηλωσουμε και το Μετρο, αχρηστο ειναι μαλλον! Εδω εχουμε το 40λεπτο 803 (Καθ, σκεψου Κυρ γελια!!) για προτυπο!
Ζητω το 711 και το 165 λοιπον!!

(Ξανασκεψου το! ;-) Επειδη και εγω σπαζομουν που εκοβαν το 408 οταν ημουν πιο απειρος, αλλα καταλαβα τι παει να πει σωστος και υγιης συγκοινωνιακος σχεδιασμος, ποσο μαλλον τωρα, με τις υπαρχουσες συνθηκες στην Ο.ΣΥ.! )
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#79
To πρόβλημα με την πιθανή "τοπικοποίηση" του 803 είναι ότι δε νομίζω ότι περισσεύουν νταλίκες για να δρομολογηθεί το 845 με 18μετρα. Αλλά κι αν περίσσευαν, πιστεύω θα τις έβαζαν σε γραμμές που πραγματικά "στενάζουν" απ' τον κόσμο, όπως το Β11. (Δε λέω το Α11, γιατί λόγω Πανοράματος δε μπορεί να πάρει) Πιθανώς να περισσεύουν στο Ελληνικό τώρα με την έλευση του Μετρό εκεί, (και πάλι υποθέσεις κάνω) αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι δυνατόν να μεταφερθούν ορισμένες στη Ράλλη. (σχετικά με αυτό είχα αναρωτηθεί και σε άλλο topic, κατά πόσο γίνεται) Καλώς ή κακώς, το Αμαξοστάσιο Πειραιά έχει μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων και είναι απείρως απλούστερο να δρομολογούνται το 803 και το 845 με 12μετρα κι ας είναι σχεδόν παράλληλα.

Το να κατέβουν όλα τα τοπικά Ασπροπύργου/Ελευσίνας στην Αγ.Μαρίνα είναι ιδανική λύση, αλλά που θα ρεμιζάρουν; Γιατί αν είναι να γίνουν κυκλικά, νομίζω ότι θα είναι τεράστια ταλαιπωρία για τους οδηγούς. Όχι ότι δεν υπάρχουν γραμμές "σούπερ-μακαρόνια" που είναι κυκλικές, (βλέπε 330) αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα πρέπει να διαδοθεί αυτό το "στυλ" και σε άλλες γραμμές! Υπάρχει άραγε αρκετός χώρος στην αφετηρία 830/892;; Σε κάθε περίπτωση πάντως, όλα αυτά που συζητάμε δεν είναι παρά προτάσεις ενός Δήμου (αν δεν κάνω λάθος) και μέχρι να υλοποιηθούν (και αν υλοποιηθούν) από τον ΟΑΣΑ δε νομίζω ότι αξίζει να ξοδεύουμε χρόνο σε "συζητήσεις επί συζητήσεων."
Απάντηση
#80
(25-05-2015, 10:59 PM)MrVanHool Έγραψε: Το Ε15 βγαινει ανετοτατα με διπορτα αποκλειστικα (κοινη επιβιβαση/αποβιβαση, χωρις ταλαιπωρια οπως στο Γαλατσι που τα βαζουν διαφορετικα) ανα 15' με 3 λεωφορεια, μονο πρωι. Η πιο καταλληλη γραμμη μετα το Αεροδρομιο ειναι!

Δεν εχω υποτιμησει καθολου την κινηση της Καβαλας. Την εχω ζησει με τον Κορμο της Ελευσινας και οταν ημουν στην Λαρισα κατω, ουκ ολιγες φορες.. Το Β15 βγαινει αδειο απο το Παλατακι και τις 9,5 στις 10 φορες (με δεδομενη την 9λεπτη συχνοτητα του Δασους) κατεβαινει ΠΑΝΤΕΛΩΣ αδειο, ομοιως και η ανοδος που οι αναχωρησεις του απο την Λαρισα ειναι 2' μετα το Δασος και υπαρχει ωρα το πρωι που φευγουν και τα 3 μαζι!! Ποτε δεν μιλαω (και ποσο μαλλον επιμενω) για κατι που δεν εχω επαφη.. Και ευτυχως εχω παντου!
Το Δασος πανω απο 9λεπτο ειναι οχι υπερβολη, θα γελανε και οι πετρες!! Αντε να το κανουμε πιο συχνο και απο την Νεα Ζωη! Για να μην σου πω οτι μια αραιωση την σηκωνει ανετα! Με 20λεπτο Ασπροπυργο, νταλικα 845 και 803 Αγ.Μαρινα/Αιγαλεω, μιλαμε για τουλαχιστον 12λεπτο αιχμη και ανω τεταρτου εκτος!

Το 748 δεν το κατεβασανε στο Περιστερι γιατι νοιαζοντουσαν να εξυπηρετησουν το Δημαρχειο.. Γιατι του εδινε 40λεπτα τον κυκλο (σκεψου Κυρ με ενα αμαξι) και για να μην πυκνωσουν τα δρομολογια απο την στιγμη που κανουν μονο σε 25' τον κυκλο, και καινε τσαμπα αεριο, αφου παει τελειως αδειο, το κατεβασαν στο Περιστερι, για να δικαιολογουνται τα 40λεπτα κυκλος..
Να σου θυμισω την Δημοτικη Συγκοινωνια Περιστεριου αρχικα και επειτα πως και εγω που μενω στην Δωδεκανησου (109) και θελω να παω στην Σουλιου (112), πρεπει να αλλαξω 3 λεωφορεια και ειναι ακριβως διπλα, η ακομα-ακομα απο την Πλ.Κεννεντυ στο Χαλανδρι στο Κοντοπευκο που ειναι διπλα.. Απειρα παραδειγματα να σου φερω, υπαρχει λογικη?! Γι'αυτο υπαρχει το Μετρο στον Αγ.Αντωνη, να το παρεις και να πας Ανθουπολη να παρεις το 748!

Για το Γ16, βασικα ειπες! Πως μενει με λιγο κοσμο μεχρι το κεντρο, εκτος και αν διαβασα λαθος! Μενει με τον κοσμο του Ασπροπυργου λοιπον (γεματο και με ορθιους συνηθως), γιατι αν ειμαι στην Καβαλας θα προτιμησω το 9λεπτο Δασος που παει στην Λαρισα, απο τον Ασπροπυργο που με αφηνει στο πουθενα! Αυτος δεν ειναι λογος να το κοπει λοιπον.. Κατι αλλο επρεπε να κανουν μαλλον..

Μ'αρεσει που το αποδεχεσαι κιολας!! Τι να πω! Αντε λοιπον, να καταργησουμε τα Τοπικα και να τα κατεβασουμε ολα Αθηνα, γιατι για να κατεβαιναν παλια εξυπηρετουσαν καποιους (οπως το 803!) Και λεω να ξηλωσουμε και το Μετρο, αχρηστο ειναι μαλλον! Εδω εχουμε το 40λεπτο 803 (Καθ, σκεψου Κυρ γελια!!) για προτυπο!
Ζητω το 711 και το 165 λοιπον!!

(Ξανασκεψου το! ;-) Επειδη και εγω σπαζομουν που εκοβαν το 408 οταν ημουν πιο απειρος, αλλα καταλαβα τι παει να πει σωστος και υγιης συγκοινωνιακος σχεδιασμος, ποσο μαλλον τωρα, με τις υπαρχουσες συνθηκες στην Ο.ΣΥ.! )
Όχι δε βγαίνει με δίπορτα. Τα δίπορτα είναι ακατάλληλα γενικά για να μπουν σε τέτοιες γραμμές.

Ναι δε διαφωνώ πως βγαίνει άδειο από Παλατάκι. Μετά μαζεύει κόσμο στην Αθηνών. Αν είναι πίσω από το Α15 χαίρω πολύ λογικό να μην πιάσει τίποτα το ιδιαίτερο. Αλλά δεν παύουν να είναι δύο γραμμές που σε αρκετές φάσεις φεύγουν από Στ. Λαρίσης που σε περίπτωση που γίνουν μία χρειάζεται ενίσχυση. Τώρα μου λες για αραίωση και νταλίκες στο 845 και μετά έχεις επαφή με την πραγματικότητα και τη περιοχή? Που θα βρούμε νταλίκες? Μιλάμε εν τω μεταξύ για το σχέδιο του ΟΑΣΑ που θέλει το Γ16 τοπικό πάντως. Δηλαδή θες την Αθηνών με ένα 12μετρο στο 15λεπτο?

Αυτό το ξέρεις ή το φαντάζεσαι?Δεν το αμφισβητώ αλλά θα ήθελα να ήξερα που το άκουσες. Πάντως συνεχίζει να είναι σωστό να φτάνει στο κέντρο του Περιστερίου αφού βγαίνει στον ίδιο χρόνο όπως λες.
Έχεις δίκιο ότι σε πολλές περιοχές η μετάβαση σε σημεία εντός του δήμου είναι προβληματική. Βέβαια εδώ φταίνε και οι δήμοι που δεν έχουν καλή δημοτική συγκοινωνία.
Δημοτική συγκοινωνία Περιστερίου παράδειγμα ROFLROFLROFLROFLROFL

Ναι το Γ16 έχει λίγο κόσμο. Αυτόν που κουβαλάει από Ασπρόπυργο. Μου λες για όρθιους ενώ στο Α15 που ώρες αιχμής δεν χωράει ο κόσμος θες αραίωση.
'Ίσως αν πήγαινε το Γ16 στο Στ. Λαρίσης να άλλαζαν τα δεδομένα

Ναι γιατί κάποιες γραμμές παρέχουν γρηγορότερη σύνδεση μεταξύ 2 περιοχών και έχουν αραιή συχνότητα. Το 803 ενώνει τον Πειραιά με το Χαϊδάρι με αυτόν τον τρόπο. Το 711 τη Ζωφριά με τον πολιτισμό. Το 871 τον Πειραιά με την Ελευσίνα. Κάποιες φορές χρειάζονται γραμμές που ενώνουν διάφορα σημεία μεταξύ τους.
Καταργείς και το 711 και φορτώνεις όσους επιβάτες έχει στο ήδη υπερφορτωμένο Β12!
Με αυτή τη λογική κόψιμο και το 735.

Δε διαφωνώ με το κόψιμο γραμμών. Αλλά ως ένα όριο. Δεν είναι σωστός συγκοινωνιακός σχεδιασμός να χρειάζεσαι 3 λεωφορεία να πας από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β δίπλα.
Και εγώ στηρίζω το κόψιμο του Β15 αλλά με ενίσχυση του Α15. Αλλιώς απλά κόβεις.

Για τα δίπορτα: Μπορούν να μπουν σε κάποιες 12μετρες γραμμές του Βοτανικού χωρίς πρόβλημα (πχ 811, 813, 821, 861 κλπ) αλλά στη Ράλλη δημιουργούν πρόβλημα σχεδόν παντού. Εδώ δημιουργούν πρόβλημα στο Β15. Στο 622 γίνεται τρελοκομείο με δίπορτο. 051 που είχαν στείλει πρόσφατα τα ίδια.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.802 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.631 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.871 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.044 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.720 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.553 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.680 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.782 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.300 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.421 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)