Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 3.11 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0
#61
(30-11-2013, 03:02 AM)nikos1991 Έγραψε: Μετά την πρότασή μου για την κατάργηση του 815 ( https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=69&page=16 ), επανέρχομαι εδώ για την αναπλήρωση του συγκοινωνιακού κενού στην περιοχή του Ταύρου ανάμεσα σε Π. Ράλλη και Πειραιώς. Δεν πρόκειται για μια περιοχή με ιδιέταιρη επιβατική κίνηση, καθώς έχει 2 μεγάλους άξονες γύρω της και λίγοι περιμένουν το 815, έναντι των 21/Β18/Γ18/(838!) ή 049/(914!). Όμως και λόγω του κοινωνικού προσώπου του Οργανισμού θα πρέπει να υπάρχει μια γραμμή που να εξυπηρετεί την περιοχή, κυρίως για τους ηλικιωμένους ανθρώπους. Μιας και ο αριθμός των επιβατών δεν δικαιολογεί Ν2, ψάχνοντας τα κοντινότερα midi έχουμε το 026 από τον Βοτανικό και το 035 από την πλ. Αττάλειας στον Ταύρο. Επειδή το 026 είναι συγκρότημα μα το 025 (και 027!) το αφήνω εκτός και επιλέγω το midi του 035.
Η διαδρομή του 035 θα επεκταθεί από Χρυσοστόμου Σμύρνης -> συνέχεια Επταλόφου -> δεξιά Πειραιώς -> αριστερά Μακεδονίας -> δεξιά Λ. Κωνσταντινουπόλεως -> αριστερά Αίαντος -> αριστερά Λ. Ειρήνης -> αριστερά Ήρας -> αριστερά Τερψιχόρης -> αριστερά Διός -> δεξιά Λ. Ειρήνης -> ΤΕ035 (τέως ΤΕ815) -> συνέχεια Λ. Ειρήνης -> δεξιά Μακεδονίας -> δεξιά Πειραιώς -> αριστερά Χρ. Σμύρνης -> συνέχεια η διαδρομή προς Κυψέλη.

Καλύτερα το 035 να μείνει ως έχει. Δημιουργήθηκε ως τοπικό Αθήνας και καλύτερα να διατηρήσει, όσο το δυνατόν καλύτερα, τον χαρακτήρα αυτό.

Το 838 μπορεί κάλλιστα να χωθεί μέσα στο Ταύρο και να ''πατήσει'' στη διαδρομή του 815.

(30-11-2013, 03:02 AM)nikos1991 Έγραψε: Από τη νέα διαδρομή επιτυγχάνεται η εξυπηρέτηση του Δημαρχείου Ταύρου.

Off-topic, αλλά ο Ταύρος διοικητικά έχει συγχωνευτεί με το Μοσχάτο (Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου). Άρα λογικά οι περισσότερες (αν όχι όλες) υπηρεσίες θα έχουν πάει Μοσχάτο.
Απάντηση
#62
(30-11-2013, 03:18 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Το 838 μπορεί κάλλιστα να χωθεί μέσα στο Ταύρο και να ''πατήσει'' στη διαδρομή του 815.

Το μόνο που με χαλάει με το 838 είναι η ωραία του συχνότητα (καθημερινές ανά 30-50' και Κυριακή ανά 90'!!!) Σε 90' έχει φύγει ο παππούς με το πι και έχει φτάσει κέντρο με τα πόδια Wink

(30-11-2013, 03:18 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Off-topic, αλλά ο Ταύρος διοικητικά έχει συγχωνευτεί με το Μοσχάτο (Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου). Άρα λογικά οι περισσότερες (αν όχι όλες) υπηρεσίες θα έχουν πάει Μοσχάτο.

Νομίζω πως στο έχω ξαναπεί, αλλά δεν θα μάθω ποτέ τον Καλλικράτη AngryAngryAngry ή μάλλον θα ξεσπάσω πάνω του Wink ChairChairChair
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#63
(30-11-2013, 03:37 AM)nikos1991 Έγραψε: Το μόνο που με χαλάει με το 838 είναι η ωραία του συχνότητα (καθημερινές ανά 30-50' και Κυριακή ανά 90'!!!) Σε 90' έχει φύγει ο παππούς με το πι και έχει φτάσει κέντρο με τα πόδια Wink

χαχαχαχαχαχα Tongue

Για το κόσμο που μαζεύει το 815 στο Ταύρο (0 εως 2 άτομα), τα 30-90 λεπτά είναι μια χαρά!
Απάντηση
#64
Τι λέτε για τα εξής?

021: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Πανεπιστήμιο και ή μετατροπή του σε κυκλική ή τέρμα πίσω από το τρόλεϊ 6. Διαδρομή: Ιπποκράτους - δεξιά Πανεπιστημιού - δεξιά Χαρ. Τρικούπη.

022: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Αμπελοκήπων και αναγκαστικά μετατροπή του σε κυκλική. Διαδρομή: https://www.google.gr/maps/dir/37.982189...!3e0?hl=el Μπορεί να γίνει και στην περίπτωση ενοποίησης των 060/022 όπως έχετε προτείνει.

025/026/027: Μικρή επέκταση για σύνδεση με τον Στ. Αμπελοκήπων. Θα βοηθούσε πολύ στην Αλεξάνδρας και στη σύνδεση της (και του Μετρό) με την Ιπποκράτους και την Τρικούπη. Έτσι θα συνεχίσει να υπάρχει και αυτή η σύνδεση ακόμα και αν φύγει το Α7 από την Τρικούπη όπως έχει προταθεί (όχι ότι η μια αλλαγή εξαρτάται από την άλλη), και θα βοηθήσει το 230. Δεν υπάρχει όμως κάποιος προφανής χώρος για τέρμα οπότε μπορεί να γίνει ένα από τα παρακάτω:

1. Απο Αλεξάνδρας δεξιά Π.Κυριάκου, αριστερά Τσόχα, αριστερά Σούτσου, αριστερά Αλεξάνδρας και γίνεται κυκλική.

2. από Αλεξάνδρας αριστερά Δημητσάνας, δεξιά Αμπελακίων-Ευπατοριας, δεξιά Πανόρνου, δεξιά Αλεξάνδρας και γίνεται κυκλική.

3. Αν υπάρχει χώρος στη Ζαχάρωφ (περνώντας μου φάνηκε ότι υπήρχε), Αλεξάνδρας, δεξιά Ζαχάρωφ (τέρμα), Βασ. Σοφίας, δεξιά Σούτσου, αριστερά Αλεξάνδρας.

Ανάλογα την επιλογή, η διαδρομή μεγαλώνει κατά 10-13 περίπου λεπτά, οπότε δεν ξέρω αν θα χρειαζόταν παραπάνω όχημα (ελπίζω όχι).

100: Έχει μικρή κίνηση, οπότε ή να κατάργηθει ή να αποκτήσει χρησιμότητα με ανταποκρίσεις με άλλες γραμμές και μετρό, οπότε στη δεύτερη περίπτωση προτείνω 3 αλλαγές:

1ον. Μεταξουργείο: Νικηφόρου, αριστερά Αγ. Κων/νου. δεξιά Πλ.Μεταξουργείου, δεξιά Καρόλου.

2ον. Ευαγγελισμός: Μαρασλή, δεξιά Διαμαντή Πατέρα, δεξιά Γενναδίου, δεξιά Βασ. Σοφίας. Ανταπόκριση

3ον. Σύνταγμα: ίδρυση στάσης στη Βασ.Γεωργίου αμέσως μετά τη διασταύρωση με την Αμαλίας-Πανεπιστημίου δίπλα στην έξοδο του Στ. Συντάγματος

Είναι πολύ μικρές οι επεκτάσεις οπότε δε θα χρειαστεί περισσότερα οχήματα.

Αν έχω πετάξει καμιά κοτσάνα πείτε μου. :p
Απάντηση
#65
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: Τι λέτε για τα εξής?

021: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Πανεπιστήμιο και ή μετατροπή του σε κυκλική ή τέρμα πίσω από το τρόλεϊ 6. Διαδρομή: Ιπποκράτους - δεξιά Πανεπιστημιού - δεξιά Χαρ. Τρικούπη.
Συμφωνώ με το 021, αρκετά καλή κίνηση. Κυκλική μπορεί να γίνει, γιατί η Ιπποκράτους δεν βολεύει για αφετηρία. Το 6 πλέον έχει μεταφερθεί στην πλ. Λαυρίου.

(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 022: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Αμπελοκήπων και αναγκαστικά μετατροπή του σε κυκλική. Διαδρομή: https://www.google.gr/maps/dir/37.982189...!3e0?hl=el Μπορεί να γίνει και στην περίπτωση ενοποίησης των 060/022 όπως έχετε προτείνει.
Το 022 μπορεί να κάνει τέρμα απέναντι από το Νοσ. Έλενας, στην άλλη γωνία απ' αυτή που κάνει σήμερα.

(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 025/026/027: Μικρή επέκταση για σύνδεση με τον Στ. Αμπελοκήπων. Θα βοηθούσε πολύ στην Αλεξάνδρας και στη σύνδεση της (και του Μετρό) με την Ιπποκράτους και την Τρικούπη. Έτσι θα συνεχίσει να υπάρχει και αυτή η σύνδεση ακόμα και αν φύγει το Α7 από την Τρικούπη όπως έχει προταθεί (όχι ότι η μια αλλαγή εξαρτάται από την άλλη), και θα βοηθήσει το 230. Δεν υπάρχει όμως κάποιος προφανής χώρος για τέρμα οπότε μπορεί να γίνει ένα από τα παρακάτω:

1. Απο Αλεξάνδρας δεξιά Π.Κυριάκου, αριστερά Τσόχα, αριστερά Σούτσου, αριστερά Αλεξάνδρας και γίνεται κυκλική.

2. από Αλεξάνδρας αριστερά Δημητσάνας, δεξιά Αμπελακίων-Ευπατοριας, δεξιά Πανόρνου, δεξιά Αλεξάνδρας και γίνεται κυκλική.

3. Αν υπάρχει χώρος στη Ζαχάρωφ (περνώντας μου φάνηκε ότι υπήρχε), Αλεξάνδρας, δεξιά Ζαχάρωφ (τέρμα), Βασ. Σοφίας, δεξιά Σούτσου, αριστερά Αλεξάνδρας.

Ανάλογα την επιλογή, η διαδρομή μεγαλώνει κατά 10-13 περίπου λεπτά, οπότε δεν ξέρω αν θα χρειαζόταν παραπάνω όχημα (ελπίζω όχι).
Το 813 ανέλαβε το έργο του 025-6-7, δηλαδή τη σύνδεση της Ιπποκράτους με το μετρό. Τα 025-6-7 ανεβαίνουν από Ασκληπιού, οπότε δεν βοηθούν το Α7/230.

(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 100: Έχει μικρή κίνηση, οπότε ή να κατάργηθει ή να αποκτήσει χρησιμότητα με ανταποκρίσεις με άλλες γραμμές και μετρό, οπότε στη δεύτερη περίπτωση προτείνω 3 αλλαγές:

1ον. Μεταξουργείο: Νικηφόρου, αριστερά Αγ. Κων/νου. δεξιά Πλ.Μεταξουργείου, δεξιά Καρόλου.

2ον. Ευαγγελισμός: Μαρασλή, δεξιά Διαμαντή Πατέρα, δεξιά Γενναδίου, δεξιά Βασ. Σοφίας. Ανταπόκριση

3ον. Σύνταγμα: ίδρυση στάσης στη Βασ.Γεωργίου αμέσως μετά τη διασταύρωση με την Αμαλίας-Πανεπιστημίου δίπλα στην έξοδο του Στ. Συντάγματος
Συμφωνώ με 1 και 2, διαφωνώ με το 3 γιατί μπροστά στη Μ. Βρετάνια θα δημιουργεί κίνηση (τα φανάρια συγχρονίζονται, οπότε θα κλείσει την μία λωρίδα).
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: Είναι πολύ μικρές οι επεκτάσεις οπότε δε θα χρειαστεί περισσότερα οχήματα.

Αν έχω πετάξει καμιά κοτσάνα πείτε μου. :p
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#66
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 021: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Πανεπιστήμιο και ή μετατροπή του σε κυκλική ή τέρμα πίσω από το τρόλεϊ 6. Διαδρομή: Ιπποκράτους - δεξιά Πανεπιστημιού - δεξιά Χαρ. Τρικούπη.

Εξαιρετική σαν σκέψη, καθώς το Γκύζη αυτή τη στιγμή δεν έχει ανταπόκριση με το Μετρό (μόνο με τα πόδια μέχρι Στ. Αμπελοκήπων). Όπως, όμως, επισήμανε και ο nikos1991, μόνο σαν κυκλική υπάρχει τρόπος εφαρμογής, καθώς στην Ιπποκράτους είναι αδύνατο να μπει αφετηρία.

(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 022: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Αμπελοκήπων και αναγκαστικά μετατροπή του σε κυκλική. Διαδρομή: https://www.google.gr/maps/dir/37.982189...!3e0?hl=el Μπορεί να γίνει και στην περίπτωση ενοποίησης των 060/022 όπως έχετε προτείνει.

Θετική σαν ιδέα, γιατί το 022 έχει το αρνητικό του ότι περνάει σε πολλά σημεία αρκετά κοντά από σταθμούς της γραμμής 3 του Μετρό (Αμπελόκηποι, Μεγ. Μουσικής, Ευαγγελισμός, Σύνταγμα), αλλά δεν έχει στάση πουθενά έξω ή σε σχετικά μικρή απόσταση από το σταθμό (εξαίρεση η περίπτωση του στ. Σύνταγμα).

Βέβαια, δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο στην προτεινόμενη διαδρομή είναι εφικτό να διέλθει midi όχημα.

(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 025/026/027: Μικρή επέκταση για σύνδεση με τον Στ. Αμπελοκήπων. Θα βοηθούσε πολύ στην Αλεξάνδρας και στη σύνδεση της (και του Μετρό) με την Ιπποκράτους και την Τρικούπη. Έτσι θα συνεχίσει να υπάρχει και αυτή η σύνδεση ακόμα και αν φύγει το Α7 από την Τρικούπη όπως έχει προταθεί (όχι ότι η μια αλλαγή εξαρτάται από την άλλη), και θα βοηθήσει το 230. Δεν υπάρχει όμως κάποιος προφανής χώρος για τέρμα οπότε μπορεί να γίνει ένα από τα παρακάτω:

1. Απο Αλεξάνδρας δεξιά Π.Κυριάκου, αριστερά Τσόχα, αριστερά Σούτσου, αριστερά Αλεξάνδρας και γίνεται κυκλική.

2. από Αλεξάνδρας αριστερά Δημητσάνας, δεξιά Αμπελακίων-Ευπατοριας, δεξιά Πανόρνου, δεξιά Αλεξάνδρας και γίνεται κυκλική.

3. Αν υπάρχει χώρος στη Ζαχάρωφ (περνώντας μου φάνηκε ότι υπήρχε), Αλεξάνδρας, δεξιά Ζαχάρωφ (τέρμα), Βασ. Σοφίας, δεξιά Σούτσου, αριστερά Αλεξάνδρας.

Ανάλογα την επιλογή, η διαδρομή μεγαλώνει κατά 10-13 περίπου λεπτά, οπότε δεν ξέρω αν θα χρειαζόταν παραπάνω όχημα (ελπίζω όχι).

1. Και εδώ θεωρώ δύσκολη τη διέλευση midi. Αλλά δεν το έχω τσεκάρει, οπότε δε μπορώ να πω κάτι ξεκάθαρα.
2. Δε νομίζω πως υπάρχει σηματοδότης για αριστερή στρόφη από την Αλεξάνδρας προς τη Δημητσάνας. Αλλά και κατάλληλη ρύθμιση να γίνει (βλ. περίπτωση Κηφισίας/Πανόρμου για αριστερή στροφή του 046), από την Αμπελακίων και την Ευπατορίας δε θεωρώ πως υπάρχει περίπτωση να περάσει midi.
3. Η επιλογή της Ζαχάρωφ για αφετηρία, είναι απλά μη υλοποιήσιμη. Στη Ζαχάρωφ υπάρχει διπλός στίχος, αλλά είναι μία οδός την οποία χρησιμοποιούν και τα οχήματα των γραμμών 230, 813 και Β5. Αν πούμε ότι τον έναν στίχο τον κάνουμε αφετηρία λεωφορείων (ακούγεται ανέκδοτο αν το δεις λίγο στην πράξη σε ώρα αιχμής), τότε αυτομάτως τα οχήματα των παραπάνω γραμμών υποχρεώνονται να πάνε από αριστερά, άρα θα δυσκολευτούν στη συνέχεια να προσεγγίσουν με ασφάλεια την στάση στον "Γαλαξία". Πέραν του ότι και το πεζοδρόμιο στο σημείο είναι ανύπαρκτο, οπότε τα πράγματα θα γίνουν εξαιρετικά δύσκολα και για τους πεζούς, μιας και αν κινείσαι από τον Πύργο των Αθηνών προς το Στ. Αμπελοκήπων, είναι πιο ασφαλές να διασχίσεις κάθετα τη Ζαχάρωφ κοντά στη συμβολή της με τη Βασ. Σοφίας, παρά πιο ψηλά (κοντά στην Αλεξάνδρας δηλαδή), όπου τα οχήματα κινούνται με μεγαλύτερη ταχύτητα.

(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 100: Έχει μικρή κίνηση, οπότε ή να κατάργηθει ή να αποκτήσει χρησιμότητα με ανταποκρίσεις με άλλες γραμμές και μετρό, οπότε στη δεύτερη περίπτωση προτείνω 3 αλλαγές:

1ον. Μεταξουργείο: Νικηφόρου, αριστερά Αγ. Κων/νου. δεξιά Πλ.Μεταξουργείου, δεξιά Καρόλου.

2ον. Ευαγγελισμός: Μαρασλή, δεξιά Διαμαντή Πατέρα, δεξιά Γενναδίου, δεξιά Βασ. Σοφίας. Ανταπόκριση

3ον. Σύνταγμα: ίδρυση στάσης στη Βασ.Γεωργίου αμέσως μετά τη διασταύρωση με την Αμαλίας-Πανεπιστημίου δίπλα στην έξοδο του Στ. Συντάγματος

Είναι πολύ μικρές οι επεκτάσεις οπότε δε θα χρειαστεί περισσότερα οχήματα.

1. Αυτή τη διαδρομή δεν ακολουθεί το 100 στο Μεταξουργείο ή εγώ κάνω λάθος;
2. Συμφωνώ.
3. Είναι σε προβληματικό σημείο και νομίζω πως θα τεθεί θέμα και από μέρους των ξενοδοχείων.
Απάντηση
#67
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 021: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Πανεπιστήμιο και ή μετατροπή του σε κυκλική ή τέρμα πίσω από το τρόλεϊ 6. Διαδρομή: Ιπποκράτους - δεξιά Πανεπιστημιού - δεξιά Χαρ. Τρικούπη.

Καθόλου άσχημη σαν ιδέα, αλλά καλύτερα να μείνει ως έχει. Είναι το μόνο λεωφορείο από την Ιπποκράτους που σε πάει στην περιοχή της Ομόνοιας χωρίς καθυστερήσεις (γιατί αν περιμένεις το 813 να περάσει το φανάρι Ιπποκράτους-Πανεπιστημίου, το παίρνεις καλύτερα με τα ποδια...). Οι Γκυζιώτες σήμερα κατεβαίνουν στη στάση της Ιπποκράτους μεταξύ Σόλωνος και Ναυαρίνου/Σκουφά και όλα καλά (είναι λίιιιγο μακριά, αλλά περπατιέται!).

(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 022: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Αμπελοκήπων και αναγκαστικά μετατροπή του σε κυκλική. Διαδρομή: https://www.google.gr/maps/dir/37.982189...!3e0?hl=el Μπορεί να γίνει και στην περίπτωση ενοποίησης των 060/022 όπως έχετε προτείνει.

Εκ πρώτης άποψης, μ' αρέσει πολυ. Βέβαια, όπως ειπε και ο προλαλήσας, δε γνωρίζω τη περιοχή για να ξέρω αν η διέλευση του μιντίου θα είναι άνετη (ευκαιρία για αυτοψία!).

(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 025/026/027: Μικρή επέκταση για σύνδεση με τον Στ. Αμπελοκήπων. Θα βοηθούσε πολύ στην Αλεξάνδρας και στη σύνδεση της (και του Μετρό) με την Ιπποκράτους και την Τρικούπη. Έτσι θα συνεχίσει να υπάρχει και αυτή η σύνδεση ακόμα και αν φύγει το Α7 από την Τρικούπη όπως έχει προταθεί (όχι ότι η μια αλλαγή εξαρτάται από την άλλη), και θα βοηθήσει το 230.

Απ' τη στιγμή που τα 230 και 813 πάνε Στ. Αμπελοκήπων, πιστέυω δε χρειάζεται. Ο ρόλος των 025/6/7 σε Ιπποκράτους και Ασκληπιού είναι οι καθαρά τοπικές μετακινήσεις.

(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 100: Έχει μικρή κίνηση, οπότε ή να κατάργηθει ή να αποκτήσει χρησιμότητα με ανταποκρίσεις με άλλες γραμμές και μετρό, οπότε στη δεύτερη περίπτωση προτείνω 3 αλλαγές:

1ον. Μεταξουργείο: Νικηφόρου, αριστερά Αγ. Κων/νου. δεξιά Πλ.Μεταξουργείου, δεξιά Καρόλου.

2ον. Ευαγγελισμός: Μαρασλή, δεξιά Διαμαντή Πατέρα, δεξιά Γενναδίου, δεξιά Βασ. Σοφίας. Ανταπόκριση

3ον. Σύνταγμα: ίδρυση στάσης στη Βασ.Γεωργίου αμέσως μετά τη διασταύρωση με την Αμαλίας-Πανεπιστημίου δίπλα στην έξοδο του Στ. Συντάγματος

Το 100 είναι πλεον ένα απομεινάρι της δεκαετίας του 90. Έτσι όπως είναι σήμερα,πρέπει είτε να κοπεί, είτε να επαναχαραχθεί ριζικά, εξυπηρετώντας σημεία του κέντρου που σήμερα δε συνδέονται από κάποια λεωφορειακή γραμμή.
Απάντηση
#68
(31-05-2014, 12:21 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Εκ πρώτης άποψης, μ' αρέσει πολυ. Βέβαια, όπως ειπε και ο προλαλήσας, δε γνωρίζω τη περιοχή για να ξέρω αν η διέλευση του μιντίου θα είναι άνετη (ευκαιρία για αυτοψία!).

Ως οπαδός συγκεκριμένης ομάδας που έχει γήπεδο στην περιοχή, μπορώ να διαβεβαιώσω πως το κομμάτι Μ. Μελά - Τσόχα - Αγ. Πάντων - Χ. Βουρνάζου δεν πρόκειται να δημιουργήσει το παραμικρό πρόβλημα στο midi (εκτός από τις ώρες που θα υπάρχει αγώνας στο Απ. Νικολαΐδης). Το μόνο που πρέπει να ελέγξουμε είναι το s στην αρχή της Μ. Μελά, γιατί δεν μπορώ να έχω άποψη από το google maps.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#69
Οπότε έχουμε και λέμε:

Για το 021

(30-05-2014, 11:12 PM)nikos1991 Έγραψε: Συμφωνώ με το 021, αρκετά καλή κίνηση. Κυκλική μπορεί να γίνει, γιατί η Ιπποκράτους δεν βολεύει για αφετηρία. Το 6 πλέον έχει μεταφερθεί στην πλ. Λαυρίου.

(30-05-2014, 11:47 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εξαιρετική σαν σκέψη, καθώς το Γκύζη αυτή τη στιγμή δεν έχει ανταπόκριση με το Μετρό (μόνο με τα πόδια μέχρι Στ. Αμπελοκήπων). Όπως, όμως, επισήμανε και ο nikos1991, μόνο σαν κυκλική υπάρχει τρόπος εφαρμογής, καθώς στην Ιπποκράτους είναι αδύνατο να μπει αφετηρία.


(31-05-2014, 12:21 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Καθόλου άσχημη σαν ιδέα, αλλά καλύτερα να μείνει ως έχει. Είναι το μόνο λεωφορείο από την Ιπποκράτους που σε πάει στην περιοχή της Ομόνοιας χωρίς καθυστερήσεις (γιατί αν περιμένεις το 813 να περάσει το φανάρι Ιπποκράτους-Πανεπιστημίου, το παίρνεις καλύτερα με τα ποδια...). Οι Γκυζιώτες σήμερα κατεβαίνουν στη στάση της Ιπποκράτους μεταξύ Σόλωνος και Ναυαρίνου/Σκουφά και όλα καλά (είναι λίιιιγο μακριά, αλλά περπατιέται!).

Αυτό για το 6 δεν το ξερα, ακόμα "Ιπποκράτους" δε λέει η προμετωπίδα? Τελοσπάντων, για αυτό που λέει ο N1Ellinikou, σύμφωνοι, αλλά γνώμη μου ότι για έναν που θέλει να πάρει το 021 ερχόμενος από το μετρό είναι λίγο θέμα το περπάτημα (ειδικά μετά από το τέλος μιας κουραστικής διαδρομής με τα ΜΜΜ) και γενικά ίσως είναι καλύτερα για έναν που δεν ξέρει καλά την περιοχή/τα τοπικά λεωφορεία να είναι όσο πιο κοντά γίνεται η στάση του λεωφορείου στο μετρό για να μην ψάχνεται. Αν βέβαια οι Γκυζιώτες και όσοι το παίρνουν από την Ιπποκράτους προτιμούν/εξυπηρετούνται καλύτερα από τη σύνδεση με την Ομόνοια, τότε καλύτερα ή να μείνει ως έχει ή να συνεχίζει από Σόλωνος, Καποδιστρίου, αριστερά Πατησίων, Ομόνοια, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Χαλκοκονδύλη και συνέχεια ως έχει. Έτσι αποκτά απευθείας σύνδεση με το μετρό και διατηρείται και η δυνατότητα για κάποιον να κατέβει στη Σόλωνος και να πάει στον Στ. Πανεπιστήμιο.

Για το 022
(30-05-2014, 11:12 PM)nikos1991 Έγραψε: Το 022 μπορεί να κάνει τέρμα απέναντι από το Νοσ. Έλενας, στην άλλη γωνία απ' αυτή που κάνει σήμερα.


(30-05-2014, 11:47 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Θετική σαν ιδέα, γιατί το 022 έχει το αρνητικό του ότι περνάει σε πολλά σημεία αρκετά κοντά από σταθμούς της γραμμής 3 του Μετρό (Αμπελόκηποι, Μεγ. Μουσικής, Ευαγγελισμός, Σύνταγμα), αλλά δεν έχει στάση πουθενά έξω ή σε σχετικά μικρή απόσταση από το σταθμό (εξαίρεση η περίπτωση του στ. Σύνταγμα).

Βέβαια, δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο στην προτεινόμενη διαδρομή είναι εφικτό να διέλθει midi όχημα.


(31-05-2014, 12:21 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Εκ πρώτης άποψης, μ' αρέσει πολυ. Βέβαια, όπως ειπε και ο προλαλήσας, δε γνωρίζω τη περιοχή για να ξέρω αν η διέλευση του μιντίου θα είναι άνετη (ευκαιρία για αυτοψία!).

Ναι, η περιοχή πίσω από το Γήπεδο έχει μια... όχι και τόσο βολική ρυμοτομία οπότε όντως χρειάζεται αυτοψία. Κυκλική προτείνω να γίνει γιατί δε θα χει πολύ νόημα να το πάρει κάποιος από το μετρό μέχρι το τέρμα τρία στενά πιο κάτω. (Πού είναι τα vanhool όταν τα χρειάζεσαι? Tongue)

Για τα 025/026/027

(30-05-2014, 11:47 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 1. Και εδώ θεωρώ δύσκολη τη διέλευση midi. Αλλά δεν το έχω τσεκάρει, οπότε δε μπορώ να πω κάτι ξεκάθαρα.
2. Δε νομίζω πως υπάρχει σηματοδότης για αριστερή στρόφη από την Αλεξάνδρας προς τη Δημητσάνας. Αλλά και κατάλληλη ρύθμιση να γίνει (βλ. περίπτωση Κηφισίας/Πανόρμου για αριστερή στροφή του 046), από την Αμπελακίων και την Ευπατορίας δε θεωρώ πως υπάρχει περίπτωση να περάσει midi.
3. Η επιλογή της Ζαχάρωφ για αφετηρία, είναι απλά μη υλοποιήσιμη. Στη Ζαχάρωφ υπάρχει διπλός στίχος, αλλά είναι μία οδός την οποία χρησιμοποιούν και τα οχήματα των γραμμών 230, 813 και Β5. Αν πούμε ότι τον έναν στίχο τον κάνουμε αφετηρία λεωφορείων (ακούγεται ανέκδοτο αν το δεις λίγο στην πράξη σε ώρα αιχμής), τότε αυτομάτως τα οχήματα των παραπάνω γραμμών υποχρεώνονται να πάνε από αριστερά, άρα θα δυσκολευτούν στη συνέχεια να προσεγγίσουν με ασφάλεια την στάση στον "Γαλαξία". Πέραν του ότι και το πεζοδρόμιο στο σημείο είναι ανύπαρκτο, οπότε τα πράγματα θα γίνουν εξαιρετικά δύσκολα και για τους πεζούς, μιας και αν κινείσαι από τον Πύργο των Αθηνών προς το Στ. Αμπελοκήπων, είναι πιο ασφαλές να διασχίσεις κάθετα τη Ζαχάρωφ κοντά στη συμβολή της με τη Βασ. Σοφίας, παρά πιο ψηλά (κοντά στην Αλεξάνδρας δηλαδή), όπου τα οχήματα κινούνται με μεγαλύτερη ταχύτητα.

1. Δε μου φαίνεται προβληματικό το συγκεκριμένο κομμάτι, όπως λέει και ο nikos1991 το όποιο θέμα είναι στη Μελά, που θα πάω να το κοιτάξω για να βγει συμπέρασμα (όπως και τα υπόλοιπα).

2. Δε θυμάμαι αν υπάρχει, σύμφωνα με το google maps υπάρχει. Έχεις δίκιο για αυτά τα στενά, οπότε μόνη περίπτωση από αυτή την πλευρά είναι να πάει από την Αλφειού, αλλά νομίζω ότι είναι υπερβολικά ψηλά.

3. Εντάξει, πιο εμπεριστατωμένη απάντηση δε γίνεται, πάω πάσο. :p Όντως το μέρος δεν το χω δει σε ώρα αιχμής και πίστευα ότι τα λεωφορεία πάνε από τον αριστερό στίχο έτσι και αλλιώς, οπότε άκυρο.

(31-05-2014, 12:21 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Απ' τη στιγμή που τα 230 και 813 πάνε Στ. Αμπελοκήπων, πιστέυω δε χρειάζεται. Ο ρόλος των 025/6/7 σε Ιπποκράτους και Ασκληπιού είναι οι καθαρά τοπικές μετακινήσεις.

Απαραίτητο δεν είναι και όπως λες υπάρχουν ήδη άλλες γραμμές που κάνουν αυτή του δουλειά, αλλά θα βελτιώσει πολύ τη συχνότητα της σύνδεσης (Στ.) Αμπελοκήπων - Ιπποκράτους/Τρικούπη και την περιοχή της Νεάπολης που εξυπηρετείται από τα 025-6-7 (Ασκληπιού).


Για το 100

(30-05-2014, 11:12 PM)nikos1991 Έγραψε: Συμφωνώ με 1 και 2, διαφωνώ με το 3 γιατί μπροστά στη Μ. Βρετάνια θα δημιουργεί κίνηση (τα φανάρια συγχρονίζονται, οπότε θα κλείσει την μία λωρίδα).

(30-05-2014, 11:47 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 1. Αυτή τη διαδρομή δεν ακολουθεί το 100 στο Μεταξουργείο ή εγώ κάνω λάθος;
2. Συμφωνώ.
3. Είναι σε προβληματικό σημείο και νομίζω πως θα τεθεί θέμα και από μέρους των ξενοδοχείων.

(31-05-2014, 12:21 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Το 100 είναι πλεον ένα απομεινάρι της δεκαετίας του 90. Έτσι όπως είναι σήμερα,πρέπει είτε να κοπεί, είτε να επαναχαραχθεί ριζικά, εξυπηρετώντας σημεία του κέντρου που σήμερα δε συνδέονται από κάποια λεωφορειακή γραμμή.

1. Δεν είμαι σίγουρος, αλλά υπέθεσα ότι δεν περνάει από εκεί καθώς δεν κάνει στάση στην "Αγ. Κωνσταντίνου" με τα υπόλοιπα λεωφορεία. Σε κάθε περίπτωση, αν πηγαίνει ήδη από Πλ.Μεταξουργείου, να κάνει στάση και εκεί με τα άλλα.

3. Ναι πιο πολύ wishful thinking ήταν αυτό, αν και δεν πιστεύω να χουν σοβαρούς λόγους τα ξενοδοχεία (το Μεγ.Βρετανία δηλαδή) να χουν θέμα, καθώς από άποψη ηχορύπανσης, ένα midi δε θα κάνει καμια αξιοσημείωτη διαφορά μέσα σε ολόκληρο Σύνταγμα, ενώ από άποψη αισθητικής, είναι μόνο ένας στήλος και υπάρχουν και πολύ χειρότερες εικόνες στην περιοχή. Το ζήτημα είναι ουσιαστικά το φανάρι το οποίο ακυρώνει τη συγκεκριμένη πρόταση.

Είναι αλήθεια ότι ίσως το καλύτερο θα ταν ο πλήρης επανασχεδιασμός του 100, αλλά καλύτερα ας πει κάποιος άλλος παλιότερος από μένα τι προτείνει.
Απάντηση
#70
Το 100 πρέπει να καταργηθεί. "[Ε]ίναι πλεον ένα απομεινάρι της δεκαετίας του 90." όπως ορθότατα ανέφερε ο N1Ellinikou. Συνεχώς, άδειο πηγαίνει / δεν εξυπηρετεί κανέναν, τη στιγμή που υπάρχουν τόσο πολλές συγκοινωνιακές ανάγκες / ταλαιπωρία σε τόσα άλλα μέρη.

Επειδή από τον σταθμό Νέου Κόσμου δεν περνάει / ξεκινάει κανένα λεωφορείο του ΟΑΣΑ, και επειδή , όσον αφορά την Δημοτική Συγκοινωνία Νέας Σμύρνης "[λ]όγω προσωρινής έλλειψης προσωπικού τα Δημοτικά Λεωφορεία θα περνούν από τις στάσεις ανά μία ( 1 ) ώρα" (!) (http://www.neasmyrni.gr/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=238&lang=el ), προτείνω την επαναλειτουργια του νότιου κλάδου της γραμμής 057 με την εξής απλουστευμένη / εξορθλογισμένη προέκταση διαδρομής:

Σταδίου - Φιλελλήνων - Αμαλίας - Αθ. Διάκου - Καλλιρόης (Στάση σε Συγγρού-Φιξ όπου η αφετηρία των 106/126/136-7) - αριστερά Φραντζή - δεξιά Ηλία Ηλιού (στάση στο Μετρό Ν. Κόσμου) - αριστερά Μπακνανά - δεξιά Ακροπόλεως (στάσεις Πλ. Φάρου και Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου) απ' όπου και δύο επιλογές:

Α) ("Κλάδος Άνω Νέας Σμύρνης") στροφή δεξιά στην Μητροπολίτου Ευθυβούλη, και μετά δεξιά Αιγαίου, απ' όπου διαδρομή προς Στ. Νέου Κόσμου όπως Δημοτική Συγκοινωνία (δεξιά Αρτάκης, στην Πλ. Φάρου αριστερά στην Ακροπόλεως, *Ρουμπεση* και δεξιά στην Ηλία Ηλιού (σύνδεση με Μετρό στον Στ. Νέου Κόσμου), αριστερά Φραντζή, δεξιά Συγγρού, και μετά ευθεία Αμαλίας - Πανεπιστημίου

Β) ("Κλάδος Άνω Δάφνης") από την Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου αριστερά στην Εθνάρχου Μακαρίου και μετά τις στάσεις ΑΛΚΙΝΟΟΥ, ΜΩΡΙΑ, ΚΑΤΡΙΒΑΝΟΥ και ΝΙΑΡΧΟΥ στροφή αριστερά Μπουμπουλίνας όπου και πορεία όπως 218/232 μέχρι σχολεία Αγ. Γεωργίου όπου και στροφή δεξιά Ρουμπέση και μετά πορεία όπως υπό Α) παραπάνω.

Παράλληλα *καταργηση* της προεκτασης του 212 (Βύρωνα-Καρεα (!)) στη Δάφνη καθώς καλύπτεται από το Β)

Η ονομασία θα μπορούσε να είναι

057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΈ - ΑΓ. ΓΕΏΡΓΙΟΣ - ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ) (για ιστορικούς λόγους)

ή

057Α ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΈ - ΣΤ. Ν. ΚΟΣΜΟΥ - ΦΑΡΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ),

057Β ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΈ - ΣΤ. Ν. ΚΟΣΜΟΥ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

αντίστοιχα, για να τονιστεί η σκοπουμενη σύνδεση με τον Στ. Μετρό Ν. Κόσμου και η ακριβής "τερματικη" στόχευση εκάστου κλάδου.

Διέλευση ανά 18' έκαστο των 057Α/057Β, κατά το πρότυπο των 136/137.

(Σ.Σ.: Υπάρχουν πολλά γεροντακια που θέλουν να πάνε στο ΙΚΑ Ν. Κόσμου αλλά και στο Μετρό Ν. Κόσμου και δεν μπορούν να περπατησουν 15-20' (και η Δάφνη τόσο απέχει) ούτε έχουν χρήματα για ταξί - αλλά και εργαζόμενοι που γυρίζουν πτώμα από τη δουλεια - ο "φυσικός" σταθμός Μετρό για τις περιοχές Αγ. Γεώργιος, Φάρος, Άνω Δάφνη είναι ο Ν. Κόσμος - και πολλούς νεοκοσμιτες θα εξυπηρετήσει η γραμμή αυτή - συν απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο - δεν είναι δυνατόν Μπουμπουλίνας και Ρουμπέση - Δήμος Αθηναίων και 35' με τα πόδια από το Σύνταγμα - να μην έχει απ' ευθείας λεωφορειακή σύνδεση)
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.614 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.885 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.642 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.877 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.415 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.725 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.812 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.804 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.301 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.482 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)