Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Με 25 λεπτη αναμονή εν ώρα αιχμής σήμερα το 237 στο οποίο βγήκε το πρωι με η GN #719 αλλα 12:40 αποσύρθηκε για το αμαξοστάσιο. ´Ετσι από το δρομολόγιο των 12:45 από αστυνομικά το επόμενο έγινε 13:10!! Μέχρι τώρα ήταν τα Ν1 180,223,224,230 ενώ μένει να δούμε αν θα αντικατασταθεί με άλλο όχημα η GN.
Δημοσιεύσεις: 3.185
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Κάποια αμαξοστάσια δουλεύουν καλά και άλλα όχι.
Άνω Λιόσια, Βοτανικός, Αττική, Κόκκινος Μύλος, Ανθούσα, Πειραιάς είναι οκ.
Αντίθετα Ελληνικό και Ράλλη άσε καλύτερα. Για Άγιο Δημήτριο δεν έχω πλήρη εικόνα. Ρουφ έτσι κι έτσι. Τα 235 και 237 είναι άτυχα που ανήκουν στο Ελληνικό. Και είναι γραμμές στις οποίες γίνεται χαμός από κόσμο.
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(06-12-2013, 02:43 PM)ecoj Έγραψε: Κάποια αμαξοστάσια δουλεύουν καλά και άλλα όχι.
Άνω Λιόσια, Βοτανικός, Αττική, Κόκκινος Μύλος, Ανθούσα, Πειραιάς είναι οκ.
Αντίθετα Ελληνικό και Ράλλη άσε καλύτερα. Για Άγιο Δημήτριο δεν έχω πλήρη εικόνα. Ρουφ έτσι κι έτσι. Τα 235 και 237 είναι άτυχα που ανήκουν στο Ελληνικό. Και είναι γραμμές στις οποίες γίνεται χαμός από κόσμο.
Για το Μπραχάμι μπορώ να διαμορφώσω εικόνα μόνο από τα 217/229 και 218/232. Ειδικά οι πρώτες (217/29) είναι συνεπέστατες, παρά το μεγάλο μπάχαλο μέσα στον Πειραιά. Το 229 που το χρειάζομαι συχνά ως συνδετήριο κρίκο Πειραιά-Συγγρού, δεν με έχει "κρεμάσει" σχεδόν ποτέ, ό,τι ώρα της ημέρας και να είναι. Το 218/32 από Πειραιά φεύγει στην ώρα του, αλλά η επιστροφή είναι τόσο μακαρόνι, που δεν μπορώ να έχω ασφαλή εικόνα.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
06-12-2013, 05:01 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-12-2013, 05:01 PM από mercedes elbo.)
(03-12-2013, 04:26 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Χρόνο διαδρομής 40-45' αποκλείεται να είχε. Παίρνει 60' κυκλική τις καθημερινές. Και τις Κυριακές γλυτώνει 20'; Πόθεν πως;
40'-45' και πλέον 45'-50'. Τα 60' που δίνει τις Καθημερινές δεν είναι τόσο απαραίτητα αλλά έχω παρατηρήσει το τελευταίο διάστημα μερικοί οδηγοί πάνε πολύ αργά και "διαλύουν" το πρόγραμμα δρομολογίων.
(03-12-2013, 03:17 PM)Citaro Έγραψε: Πράγματι, τα δρομολόγια είναι λίγο "κουλά" για να τα δουλέψουμε. Εγώ πιστεύω πως θα βγαίνουν δύο οχήματα. Το πρώτο όχημα με τρείς βάρδιες (μια οκτάωρη και δύο εξάωρες) και το δεύτερο όχημα με δύο οκτάωρες.
Το σενάριο με δύο οχήματα + υπηρεσιακό/απόσπαση από άλλη γραμμή δεν βγαίνει. Αν ήταν έτσι, το πρώτο όχημα θα έπρεπε να κάνει διάλειμμα μεταξύ 17:00 - 18:30, που όμως δεν φαίνεται να υπάρχει.
Εξ άλλου, αν δεν είναι υπηρεσιακό και είναι από άλλη γραμμή το όχημα που κάνει τα βραδυνά, από πού να έρθει; Από το 141, το 206, το 131, το 112. Όλα αυτά έχουν αυτοτελή δρομολόγηση με οκτάωρες βάρδιες και δεν βλέπω να "περισσεύει" όχημα.
Εμένα μου βγαίνουν ως εξής :
ΟΧΗΜΑ 1
Εξαγωγή 0510
από Ηλιούπολη 0530- 0615- 0700- 0740- Δ0845- 0950- 1045- 1135- 1225 (αλλαγή Δάφνη 1250) - 1315- 1405- 1455- 1545- 1635- 1725- 1815 (αλλαγή Δάφνη 1840)- 1905- 1955- 2105- 2210- 2330 (Σχ 0015)- Εισαγωγή 0030
ΟΧΗΜΑ 2
Εξαγωγή 0755
από Ηλιούπολη 0815- Δ0920- 1020- 1110- 1200- 1250- 1340- 1430- 1520 (αλλαγή Δάφνη 1545)- 1610- 1700- 1750- 1840- 1930- 2030- Δ2140- 2245 (Σχ2330)- Εισαγωγή 2345
Θα μου πείτε, γιατί τόσο κενό ανάμεσα στα δρομολόγια του πρώτου οχήματος το βράδυ, αφού η εξάωρη βάρδια δεν χρειάζεται διάλειμμα; Στις 20:30 το "ανοίγουν" ώστε να κάνει διάλειμμα το δεύτερο, και μετά αφήνει κενό ώστε να εκτελέσει το τελευταίο δρομολόγιο στις 23:30.
Θα μπορούσε να είχε πιό "σφιχτή δρομολόγηση", μετά τις 21:40, που τελειώνει το διάλειμμα του δεύτερου οχήματος, βγαίνοντας 2200- 2245- 2330, ενώ το δεύτερο να βγαίνει 2225 και μετά σχόλασμα.
Υπάρχουν 6ωρες βάρδιες? Είχα την εντύπωση ότι όλες οι βάρδιες εκτός από τις κατσαρές είναι 8ωρες. Απόσπαση από άλλη γραμμή δεν παίζει. Δεν γίνονται αλλαγές οχήματος στην Δάφνη. Πάντως και το 206 έχει κάπως παράξενες βάρδιες (δεν βγαίνει με 2 δίβαρδα οχήματα). Για το υπηρεσιακό το είπα γιατί από κάπου πρέπει να βγαίνουν και αυτά. Δεν νομίζω να έχουν αυτοτελείς βάρδιες και κάτι τέτοιο αποδεικνύεται από μια παλιά υποσημείωση στο 036.
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(06-12-2013, 05:01 PM)mercedes elbo Έγραψε: Υπάρχουν 6ωρες βάρδιες? Είχα την εντύπωση ότι όλες οι βάρδιες εκτός από τις κατσαρές είναι 8ωρες. Απόσπαση από άλλη γραμμή δεν παίζει. Δεν γίνονται αλλαγές οχήματος στην Δάφνη. Πάντως και το 206 έχει κάπως παράξενες βάρδιες (δεν βγαίνει με 2 δίβαρδα οχήματα). Για το υπηρεσιακό το είπα γιατί από κάπου πρέπει να βγαίνουν και αυτά. Δεν νομίζω να έχουν αυτοτελείς βάρδιες και κάτι τέτοιο αποδεικνύεται από μια παλιά υποσημείωση στο 036.
Φοβερή υποσημείωση. Πού την ξέθαψες;
Και όμως, υπάρχουν εξάωρες βάρδιες και πρωτοεφαρμόσθηκαν με τις μηνομιακές περικοπές του 2011, τότε που άλλαξε η δρομολόγηση Κυριακής.
Μόνο τις Κυριακές τις εφαρμόζουν - πριν δύο χρόνια είχε και στο 220/1, και στο 235. Σήμερα έχει σίγουρα στο Α7 και στο Β9 (για το δεύτερο, έχω κάπου και τους πίνακες, που ήταν αναρτημένοι στο σταθμαρχείο της Χαλκοκονδύλη και φαινόταν ξεκάθαρα, ότι ένα όχημα έβγαινε τριβάρδιο (οκτώ + έξι + έξι) - και επειδή βάσει εργατικής νομοθεσίας το διάλειμμα είναι υποχρεωτικό σε βάρδιες μεγαλύτερες των έξι ωρών, βολεύουν και στη δρομολόγηση.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(06-12-2013, 05:46 PM)Citaro Έγραψε: Φοβερή υποσημείωση. Πού την ξέθαψες;
Και όμως, υπάρχουν εξάωρες βάρδιες και πρωτοεφαρμόσθηκαν με τις μηνομιακές περικοπές του 2011, τότε που άλλαξε η δρομολόγηση Κυριακής.
Μόνο τις Κυριακές τις εφαρμόζουν - πριν δύο χρόνια είχε και στο 220/1, και στο 235. Σήμερα έχει σίγουρα στο Α7 και στο Β9 (για το δεύτερο, έχω κάπου και τους πίνακες, που ήταν αναρτημένοι στο σταθμαρχείο της Χαλκοκονδύλη και φαινόταν ξεκάθαρα, ότι ένα όχημα έβγαινε τριβάρδιο (οκτώ + έξι + έξι) - και επειδή βάσει εργατικής νομοθεσίας το διάλειμμα είναι υποχρεωτικό σε βάρδιες μεγαλύτερες των έξι ωρών, βολεύουν και στη δρομολόγηση.
Στις 6ωρες βάρδιες όμως να φανταστώ οι οδηγοί πληρώνονται λιγότερο?
Υ.Γ. Την θυμόμουν αυτή την υποσημείωση από παλιά και κάθισα και την έψαξα στο wayback machine.
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
06-12-2013, 06:24 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-12-2013, 06:27 PM από Citaro.)
(06-12-2013, 05:58 PM)mercedes elbo Έγραψε: Στις 6ωρες βάρδιες όμως να φανταστώ οι οδηγοί πληρώνονται λιγότερο? Προφανώς και πληρώνονται τις ώρες που δουλεύουν.
Οι οδηγοί δεν έχουν fix μισθό. Η κάθε βάρδια έχει διαφορετική διάρκεια (άλλη είναι 07:00, άλλη 08:00, άλλη 07:43, άλλη 07:23 κλπ.) Επίσης, άλλοτε είναι νυχτερινά (+25%), άλλοτε Κυριακή (+75%).
Αν υποθέσουμε π.χ. ότι ένας μέσος μισθός μηνιαίος (καθαρός) του οδηγού είναι 850 € (ναι, εκεί έχουν φτάσει), τότε το ωρομίσθιο είναι 850 χ 6 / 25 / 40 = € 5,10.
Κατά συνέπεια, μια οκτάωρη βάρδια καθημερινή αποφέρει στον οδηγό € 40,80.
Μια εξάωρη βάρδια Κυριακής αποφέρει στον οδηγό € 5,10 χ 6 χ 1,75 = € 53,55. Μια οκτάωρη Κυριακής > € 5,10 χ 8 χ 1,75 = € 71,40.
Μια οκτάωρη βραδυνή Κυριακής πχ. 17:00 - 01:00, που έχει τρεις νυχτερινές ώρες, στοιχίζει [€ 5,10 χ 5 χ 1,75] + [€ 5,10 χ 3 χ 1,75 χ 1,25] = € 78,09.
Πιστεύω ότι γίνεται αντιληπτό απ' όλους, γιατί τα δρομολόγια της Κυριακής περιορίστηκαν, ως επι το πλείστον, σε ώρες μεταξύ 07:00 και 21:30 ... και όχι πχ μεταξύ 09:00 και 23:30 που κατά τεκμήριο εξυπηρετούνται πιό πολλοί.
Οι βάρδιες είναι ακριβές, οι Κυριακάτιες ακριβότερες, και οι Κυριακοβραδυνές ασύμφορες. Γι΄αυτό και άφησαν να κυκλοφορούν ΜΟΝΟ οι γραμμές ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ και αυτές στο ... μισάωρο.
Mνημόνιο speaking.
Φανταστείτε πόσο στοίχιζε η συγκοινωνία πριν πέντε χρόνια, που οι μισθοί των οδηγών ήταν μεγαλύτεροι και έβγαιναν όλες οι γραμμές, όλες τις μέρες με ανεκτή επάνδρωση, ανεκτές συχνότητες και φούλ ωράριο (05:30 - 23:30).
Να τα μελετάμε κι αυτά, κατά καιρούς, για να δούμε αν τα έβγαζαν τα λεφτά τους τότε ...
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(06-12-2013, 02:30 PM)georgio Έγραψε: Με 25 λεπτη αναμονή εν ώρα αιχμής σήμερα το 237 στο οποίο βγήκε το πρωι με η GN #719 αλλα 12:40 αποσύρθηκε για το αμαξοστάσιο. ´Ετσι από το δρομολόγιο των 12:45 από αστυνομικά το επόμενο έγινε 13:10!! Μέχρι τώρα ήταν τα Ν1 180,223,224,230 ενώ μένει να δούμε αν θα αντικατασταθεί με άλλο όχημα η GN. Τελικά βγηκε στις 14:15 το #125 το οποίο όπως είδα από το καρτελάκι του οδηγού το πρωι είχε κάνει κατσαρή σε άλλη γραμμή
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
06-12-2013, 08:09 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-12-2013, 08:09 PM από marios.ilioupoli.)
Προ ολίγου, μέσα σε διάστημα 5 λεπτών, δύο N1 (#223 και #224 κατά σειρά) της 237 από Αστυνομικά προς Δάφνη πέρασαν με μικρή διαφορά (λιγότερη από 5') από την Κοίμηση και αλλά 2 N1 (#230 και ένα ακόμη) με διάφορα 1' στην αντίθετη κατεύθυνση. Το πως τα κατάφεραν, μεγάλο ερωτηματικό.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(06-12-2013, 08:09 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Προ ολίγου, μέσα σε διάστημα 5 λεπτών, δύο N1 (#223 και #224 κατά σειρά) της 237 από Αστυνομικά προς Δάφνη πέρασαν με μικρή διαφορά (λιγότερη από 5') από την Κοίμηση και αλλά 2 N1 (#230 και ένα ακόμη) με διάφορα 1' στην αντίθετη κατεύθυνση. Το πως τα κατάφεραν, μεγάλο ερωτηματικό. Θα το έγραφα κι αυτό αλλά ήδη έγραψα τόσα για το 237 και έλεγα να μην γίνω κουραστικός! Το Ν1 που δεν προλαβες να δεις ήταν το #125 το οποίο ήρθε στη Δάφνη με διαφορά 2' απο το προηγούμενο (#230) και θα συνέχισαν έτσι.
|