Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(03-12-2013, 12:39 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το Χ95 έμεινε όπως είναι. Από άλλα που αλλάξαν είναι το 653 ανά 30' πλέον στην αιχμή. Eπίσης, το 813 γίνεται προσωρινά κυκλικό με Αφετηρία-Τέρμα το Αιγάλεω. Tέλος, πύκνωσε το 711 όλες τις ημέρες.
Πάντως για το 237 τις Κυριακές έχει αλλάξει και ο χρόνος διαδρομής από 40'-45' σε 45'-50' και η συχνότητα. Ακόμα, έχει δύο οχήματα αλλά οι βάρδιες είναι πάνω από 4.
Το 1ο όχημα όπως το βλέπω ξεκινάει 5:10-5:15 από Ελληνικό και παίρνει από Αστυνομικά 5:30-6:15-7:00-8:15-9:20-10:20-11:10-12:00-12:50 [13:15 αλλαγή στην Δάφνη]-13:40-14:30-15:20-16:10-17:00-17:50-18:40-19:30-Σχόλασμα γιατί 21:10-21:15 τελειώνει το 8ωρο του 2ου οδηγού.
Το 2ο όχημα πρέπει να ξεκινάει από Ελληνικό γύρω στις 7:20 και να παίρνει από Αστυνομικά 7:40-8:45-9:50-10:45-11:35-12:25-13:15-14:05-14:55 [15:20 αλλαγή στη Δάφνη] -15:45-16:35-17:25-18:15-19:05-19:55-21:05-22:10-Σχόλασμα επειδή στις 23:20 τελειώνει το 8ωρο του 2ου οδηγού. Το διάλειμμα είναι 20' +10' ; Στο 1ο όχημα: η 2η βαρδια δεν έχει
διάλειμμα;
Στο 2ο όχημα: τα δυο πρώτα δρομολόγια έχουν χρόνο διαδρομής 65'; Επίσης η 1η βάρδια δεν έχει διάλειμμα; και η 2η έχει διάλειμμα στη λήξη της βάρδιας και μάλιστα σπαστό 10'+15';
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(03-12-2013, 12:39 AM)mercedes elbo Έγραψε: Πάντως για το 237 τις Κυριακές έχει αλλάξει και ο χρόνος διαδρομής από 40'-45' σε 45'-50' και η συχνότητα. Ακόμα, έχει δύο οχήματα αλλά οι βάρδιες είναι πάνω από 4.
Χρόνο διαδρομής 40-45' αποκλείεται να είχε. Παίρνει 60' κυκλική τις καθημερινές. Και τις Κυριακές γλυτώνει 20'; Πόθεν πως;
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
03-12-2013, 05:07 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-12-2013, 05:24 AM από nikos1991.)
237: δρομολόγια Κυριακής, με έναν υπολογισμό που έκανα προκύπτουν τα παρακάτω δρομολόγια και βάρδιες:
1ο όχημα: Αναχώρηση από ΑΣ Ελληνικού στις 5:10, 5:30 - 6:10 - 6:50 - 7:30 - 8:10 (διάλειμμα 15', αναχ. 8:25) 9:15 (διάλειμμα 10', αναχ 9:25) 10:15 - 11:05 - 11:50 - 12:35 - σχόλασμα στη Δάφνη 13:00) 13:20 - 14:05 - 14:50 - 15:35 - 16:20 - 17:05 (10' διάλειμμα, αναχ. 17:15) 18:00 (15' διαλειμμα, αναχ. 18:15) 19:00 - 19:50 - 20:35 (σχόλασμα στη Δάφνη 20:55-21:00)
2ο όχημα: Αναχ από ΑΣ Ελληνικού στις 7:35, 7;55 - 8:40 (διάλειμμα?? 15', αναχ 8:55), 9:40 (διάλειμμα 15', αναχ 9:55) 10:40 - 11:25 - 12:10 - 12:55 - 13:40 - 14:25 - 15:10 - (σχόλασμα στη Δάφνη στις 15:30) - 15:50 - 16:40 - 17:30 - 18:15 (διάλειμμα 20', αναχ 18:35) 19:20 - 20:10 -20:55 - 21:40 - 22:25 (επιστροφή Ηλιούπολη στις 23:10, σχόλασμα στο Α/Σ Ελληνικού στις 23:30)
extra δρομολόγια
Έναρξη Δάφνη 20:55 - 21:20 - 22:05 - 22:50 - 23:30 (επιστροφή Ηλιούπολη στις 00:10, σχόλασμα στο ΑΣ στις 23:30)
Ο extra οδηγός θα έχει πιάσει δουλειά σε άλλη γραμμή στις 16:30, θα κάνει διάλειμμα στη Δάφνη στις 20:35 μέχρι τις 20:55 που θα πιάσει 237.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
03-12-2013, 03:17 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-12-2013, 03:24 PM από Citaro.)
(03-12-2013, 05:07 AM)nikos1991 Έγραψε: Ο extra οδηγός θα έχει πιάσει δουλειά σε άλλη γραμμή στις 16:30, θα κάνει διάλειμμα στη Δάφνη στις 20:35 μέχρι τις 20:55 που θα πιάσει 237.
Πράγματι, τα δρομολόγια είναι λίγο "κουλά" για να τα δουλέψουμε. Εγώ πιστεύω πως θα βγαίνουν δύο οχήματα. Το πρώτο όχημα με τρείς βάρδιες (μια οκτάωρη και δύο εξάωρες) και το δεύτερο όχημα με δύο οκτάωρες.
Το σενάριο με δύο οχήματα + υπηρεσιακό/απόσπαση από άλλη γραμμή δεν βγαίνει. Αν ήταν έτσι, το πρώτο όχημα θα έπρεπε να κάνει διάλειμμα μεταξύ 17:00 - 18:30, που όμως δεν φαίνεται να υπάρχει.
Εξ άλλου, αν δεν είναι υπηρεσιακό και είναι από άλλη γραμμή το όχημα που κάνει τα βραδυνά, από πού να έρθει; Από το 141, το 206, το 131, το 112. Όλα αυτά έχουν αυτοτελή δρομολόγηση με οκτάωρες βάρδιες και δεν βλέπω να "περισσεύει" όχημα.
Εμένα μου βγαίνουν ως εξής :
ΟΧΗΜΑ 1
Εξαγωγή 0510
από Ηλιούπολη 0530- 0615- 0700- 0740- Δ0845- 0950- 1045- 1135- 1225 (αλλαγή Δάφνη 1250) - 1315- 1405- 1455- 1545- 1635- 1725- 1815 (αλλαγή Δάφνη 1840)- 1905- 1955- 2105- 2210- 2330 (Σχ 0015)- Εισαγωγή 0030
ΟΧΗΜΑ 2
Εξαγωγή 0755
από Ηλιούπολη 0815- Δ0920- 1020- 1110- 1200- 1250- 1340- 1430- 1520 (αλλαγή Δάφνη 1545)- 1610- 1700- 1750- 1840- 1930- 2030- Δ2140- 2245 (Σχ2330)- Εισαγωγή 2345
Θα μου πείτε, γιατί τόσο κενό ανάμεσα στα δρομολόγια του πρώτου οχήματος το βράδυ, αφού η εξάωρη βάρδια δεν χρειάζεται διάλειμμα; Στις 20:30 το "ανοίγουν" ώστε να κάνει διάλειμμα το δεύτερο, και μετά αφήνει κενό ώστε να εκτελέσει το τελευταίο δρομολόγιο στις 23:30.
Θα μπορούσε να είχε πιό "σφιχτή δρομολόγηση", μετά τις 21:40, που τελειώνει το διάλειμμα του δεύτερου οχήματος, βγαίνοντας 2200- 2245- 2330, ενώ το δεύτερο να βγαίνει 2225 και μετά σχόλασμα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Για πρόσθετο όχημα λέμε για την 142, αλλά στο υπάρχον του δίνουν χρόνο 40', όταν βγάζει τη διαδρομή σε 30' και κάθεται και αράζει μετά ο οδηγός στην έρημη αφετηρία.
Από τις 18:10 είναι το #643 στην αφετηρία, με τον οδηγό να απολαμβάνει ένα μισάωρο διάλειμμα (το επόμενο δρομολόγιο είναι στις 18:45).
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Η φωτογραφία αυτή είναι σημερινή:
http://www.enikos.gr/images/resized/590_...50b9b4.jpg
Δε στέκομαι τόσο στο ειδυλλιακό τοπίο, που, σε συνδυασμό με τα ελάφια (όσα δε σκότωσε η καταστροφή του '07), δίνουν αίσθηση ότι δεν είναι η Πάρνηθα, αλλά κάποιο άλλο μέρος στο εξωτερικό, όσο στην παρουσία ενός στύλου στάσης λεωφορείου.
Η εικόνα αυτή θα πρέπει να είναι τραβηγμένη στο βουνό, γιατί πιο χαμηλά δεν έφτασαν τα χιόνια. Άρα, έχουν παραμείνει 3 χρόνια μετά οι στάσεις του 714;
Δημοσιεύσεις: 149
Θέματα: 0
Εγγραφή: 30-12-2010
Τον Γενάρη πάντως υπήρχε η στάση στο Μον Παρνές.
Βάλτε Solaris Urbino 8.6 σε 537,712,728,729 και αυξήστε τα δρομολόγια του Γ9, του Α10 και του Β10!! Τροποποιήστε τα τοπικά του Μενιδίου και βάλτε την αφετηρία στο ΣΚΑ!! Δημιουργήστε μία νέα γραμμή να καλύπτει Κύπρου & Ιωνίας!!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Και σήμερα -1 όχημα στο 237
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(06-12-2013, 12:41 AM)georgio Έγραψε: Και σήμερα -1 όχημα στο 237
Μπορεί να έχουν αποφασίσει να του αφαιρέσουν και 1 όχημα τις καθημερινές από 1 Γενάρη, οπότε πειραματίζονται.
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
06-12-2013, 12:31 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-12-2013, 12:32 PM από Citaro.)
(06-12-2013, 01:00 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μπορεί να έχουν αποφασίσει να του αφαιρέσουν και 1 όχημα τις καθημερινές από 1 Γενάρη, οπότε πειραματίζονται.
Μπά, είναι η γενικότερη κατάρα, του να εξυπηρετείται γραμμή από το Α/Σ Ελληνικού. Δεν έχω διαπιστώσει άλλο Α/Σ να κάνει τόσες αυθαίρετες περικοπές σε γραμμές που δεν αντέχουν.
Παράδειγμα 1: Το 250. Όταν το έχει ο Βοτανικός, είναι γραμμή υπόδειγμα, με όλα τα οχήματα έξω. Όταν το παίρνει το Ελληνικό, του κόβει στάνταρ μια βάρδια πρωί και μία απόγευμα.
Παράδειγμα 2: Το 235. Δεν φτάνει που είναι από τις γραμμές που έχουν φάει από τα χειρότερα κοψίματα εκ μέρους του ΟΑΣΑ, έχουμε και το Ελληνικό να την αποτελειώνει. Η πρωϊνή κατσαρή (06:50, 07:48, 08:46, 09:47) δεν βγαίνει ΠΟΤΕ, και το απόγευμα η γραμμή δουλεύει ΣΤΑΝΤΑΡ με τρία οχήματα και δρομολόγια 25λεπτα.
Δεν τους φταίνε οι μετρήσεις. Ειδικά το 235 έχει καταντήσει αηδία, ο μισός Δήμος Ζωγράφου και δη στο κομμάτι με την πλέον πυκνή δόμηση και το χειρότερο ανάγλυφο έχει μείνει κυριολεκτικά ξεκρέμαστος. Τα ελάχιστα λεωφορεία που κυκλοφορούν ασφυκτιούν από κόσμο, και όσοι δεν έχουν την αντοχή να περιμένουν 25 λεπτά για το ΑΝ θα περάσει λεωφορείο, μπαίνουν στο 608 και αναγκάζονται να σκαρφαλώνουν με ψώνια, με μωρά και με κούραση τεράστιες και απάνθρωπες ανηφόρες για να φτάσουν κάποια στιγμή σπίτι τους.
Αντίθετα, μπορεί η Ανθούσα να μην έχει κατάλληλα οχήματα, αλλά τουλάχιστον η δρομολόγησή της είναι άψογη. Σπανιότατα λείπει όχημα από το 220/221, παρά το γεγονός ότι ακόμη μέχρι και τις 22:00 έχει προγραμματισμένα 10λεπτα και θα μπορούσαν άνετα να της αφαιρέσουν όχημα, χωρίς να προκληθεί τεράστιο κενό. Πλην όμως, δεν το κάνουν. Μακάρι να ξαναπερνούσε και το 235 στην Ανθούσα, μπας και τηρηθεί έστω αυτό το ελεεϊνό πλάνο δρομολόγησης που προβλέπεται από τον ΟΑΣΑ.
|