Δημοσιεύσεις: 203
Θέματα: 7
Εγγραφή: 25-10-2013
(12-11-2013, 12:53 AM)pvuccino Έγραψε: Πάντως και πριν το 1999 υπήρχαν πολλές γραμμές-κορμοί που έπαιρναν αποκλειστικά (ή σχεδόν αποκλειστικα) δεινόσαυρους. Στα Α10/Β10 πχ εγώ δεν είδα ποτέ μου 12μετρο. Και τα Α5/Β5, Α7/Β7 και Α12/Β12 είχαν κυρίως Volvo. Το Β15 επίσης. Τα Β18/Γ18 είχαν στην αρχή Magirus, αλλά πολύ σύντομα δεν έπαιρναν τίποτα άλλο εκτός από δεινόσαυρο και νομίζω ότι ήταν ΠΡΙΝ το 1999. Και το Α13 είχε αρκετούς, αλλά και το Α1. (το Β1 νομίζω ότι ιδρύθηκε μετά το 1999, γιατί το θυμάμαι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με 18μετρο) Αυτά που δεν είχαν τίποτα ήταν τα Α2/Β2/Α3/Β3/Α4. Κι όμως ειδικά στο Α2 που το 'χα "φάει με το κουτάλι" εκείνη την περίοδο (με Ν1 φυσικά), δε γινόταν ιδιαίτερος χαμός. Ενώ θυμάμαι πολύ χαρακτηριστικά να γίνεται της μουρλής το πανηγύρι στο Α1 όταν έμπαινε Ikarus! Xαρακτηριστική μου έχει μείνει η εικόνα στο τέρμα της Βούλας καλοκαίρι(τότε ήταν στον Αγ.Ιωάννη) να αδειάζει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το Ikarus του 115 από Βάρκιζα με πιτσιρίκια και λουόμενους (τότε περνούσε μέσα από Βούλα) και να μπαίνει ΟΟΟΟΟΛΟ αυτό το λεφούσι στο Ikarus του Α1 ακριβώς από πίσω! Πάντως από εκείνη την περίοδο θυμάμαι ότι πολύ συχνά τα λεωφορεία περνούσαν από τη στάση και δε σταματούσαν καν γιατί απλά ΔΕ ΧΩΡΑΓΕ ΟΥΤΕ ΦΥΛΛΟ! Ειδικά στο 703 γινόταν σχεδόν συνέχεια αυτό. (και είχε και μόνιμα δεινοσαύρους...)
Οποίος δεν έχει ζήσει 221/222 ή 450/550 στις αρχές της δεκαετίας του '90 δεν έχει δει τίποτα. Ο ορισμός της σαρδελοποιησης...
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(13-11-2013, 03:55 PM)antonis Έγραψε: Τα σημερινά δεδομένα έχουν την ιδιαιτερότητα της διάλυσης των συγκοινωνιών λόγω κρίσης. Εάν δεν είχαν ακινητοποιηθεί στο αμαξοστάσιο τα μισά σχεδόν Volvo και ποιος ξέρει πόσες GN δεν θα υπήρχε έλλειψη.
Απλά μπορεί κάποιος να υπολογίσει πόσα περίπου 18μέτρα κυκλοφορούν σήμερα;
Από Volvo ήδη 38 δεν έχουν πινακίδες και από τα υπόλοιπα 82 σίγουρα θα υπάρχουν οχήματα που κάθονται. Από GN σύμφωνα με τις αποφάσεις ΚΤΕΟ έχουν περάσει μέχρι στιγμής 153 οχήματα. Όμως υπάρχει και θέμα με τα Solaris που και εκεί υπάρχουν βλάβες που τα κρατούν μόνιμα στα αμαξοστάσια και υπάρχουν οχήματα που αρχίζουν να κανιβαλλίζονται.
Σήμερα από γραμμές 18μετρα στην αιχμή περίπου έχουμε:
Α1: 9
Α2: 12
Β2: 7
Α3/Β3: 10
Α4: 10
Α5: 12
Β5: 14
Α7: 14
Β9: 14
Α10/Β10: 14
Β12: 12
Β18/Γ18: 15
Ε22: 5
Χ95: 10
Χ96: 9
040: 15
154: 5
171: 5
550: 18
608: 26
703: 13
843: 13
Σύνολο 262 οχήματα. Όμως τα Β2, Α3/Β3, Α4, Β12, Β18/Γ18, Β5 πάντα έχουν και μερικά 12μετρα στην θέση των 18μετρων και το 154 μπορεί να βγει και μόνο με 12μετρα. Επίσης, δεν είναι σπάνιο να μπαίνουν 12μετρα σε Α1, Α5, Α7 και Β9. Άρα ένας ρεαλιστικός αριθμός για το πόσα περίπου 18μετρα βγαίνουν στην αιχμή θα έλεγα πως είναι τα 230 οχήματα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(14-11-2013, 06:56 PM)mercedes elbo Έγραψε: Σήμερα από γραμμές 18μετρα στην αιχμή περίπου έχουμε:
Α1: 9
Α2: 12
Β2: 7
Α3/Β3: 10
Α4: 10
Α5: 12
Β5: 14
Α7: 14
Β9: 14
Α10/Β10: 14
Β12: 12
Β18/Γ18: 15
Ε22: 5
Χ95: 10
Χ96: 9
040: 15
154: 5
171: 5
550: 18
608: 26
703: 13
843: 13
Α1: Βγαίνει με κάποια N1 καθημερινά.
Β2: Σε καμία περίπτωση δεν έχει 7 GN. Το πολύ 1-2 ημερησίως.
Α3/
Β3 +
Α4: Τις καθημερινές, γύρω στο 50-50 είναι η αναλογία N1 και GN.
Α5: Η μία βάρδια βγαίνει με N1.
Β5: Σίγουρα έχει 2 βάρδιες από Ανθούσα με γκαζιέρες.
Α7: Νομίζω πρέπει να έχει 1-2 12μετρα από Ράλλη ημερησίως.
154: Οι 5 GN αποτελούν παρελθόν. Το πολύ 1 ημερησίως.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Β18/Γ18 σίγουρα αρκετά δωδεκάμετρα
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Και πάλι σήμερα λειπει λεωφορειο στο 237. Όλα τα απογευματινα δρομολόγια γίνονται 5-10' αργότερα απο την προκαθορισμένη ώρα ενώ σε κάποιες περιπτώσεις η ανάμονή φτάνει και τα 25'.
Δημοσιεύσεις: 233
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-01-2010
15-11-2013, 09:16 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-11-2013, 09:16 PM από notis.)
Πάλι χάλασε το #111; Το είδα κατα τις 3 στο 237, είναι αυτό που είχε χαλάσει την Κυριακή στην ίδια γραμμή. Τα 4 που δούλευαν το απόγευμα στο 237 ήταν εκτός απο το #111 και τα #168,134,172.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(15-11-2013, 09:16 PM)notis Έγραψε: Πάλι χάλασε το #111; Το είδα κατα τις 3 στο 237, είναι αυτό που είχε χαλάσει την Κυριακή στην ίδια γραμμή. Τα 4 που δούλευαν το απόγευμα στο 237 ήταν εκτός απο το #111 και τα #168,134,172.
+ το 170. Όχι μια χαρά πήγαινε το #111 απλά έστειλαν 5 αντι για 6 λεωφορεία
Δημοσιεύσεις: 58
Θέματα: 0
Εγγραφή: 06-02-2013
Και στο 206 είμαι σίγουρος ότι κάτι έτρεχε σήμερα. Ήμουν στη στάση γύρω στις 17:30 και το λεωφορείο φάνηκε γύρω στις 17:50. Στο χαρτάκι της οδηγού με τις ώρες ήταν μουτζουρωμένες και προφανώς αλλαγμένες, ενώ και στην επιστροφή από Δάφνη, προφανώς στάθηκα τυχερός και το πέτυχα μόλις ανέβηκα απ το μετρό, αλλά ήταν σαρδελοποιημένο.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Άλιμος, Αργυρούπολη και Ηλιούπολη με αποτυχημένες γραμμές (βλ. 101, 155), που μεταφέρουν ελάχιστο αριθμό επιβατών σε κάθε δρομολόγιο, ξοδεύοντας άσκοπα οχήματα και προσωπικό, όταν Γλυφάδα και ΒΒΒ έχουν απαράδεκτη σύνδεση με το Μετρό, με αποτέλεσμα, ειδικά στη 2η περίπτωση, να μη μπορεί να δρομολογηθεί τίποτα άλλο πέρα από 18μετρο σε 171 και Ε22.
Σωστή αξιοποίηση του στόλου...