Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 3.33 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
Πάντως και πριν το 1999 υπήρχαν πολλές γραμμές-κορμοί που έπαιρναν αποκλειστικά (ή σχεδόν αποκλειστικα) δεινόσαυρους. Στα Α10/Β10 πχ εγώ δεν είδα ποτέ μου 12μετρο. Και τα Α5/Β5, Α7/Β7 και Α12/Β12 είχαν κυρίως Volvo. Το Β15 επίσης. Τα Β18/Γ18 είχαν στην αρχή Magirus, αλλά πολύ σύντομα δεν έπαιρναν τίποτα άλλο εκτός από δεινόσαυρο και νομίζω ότι ήταν ΠΡΙΝ το 1999. Και το Α13 είχε αρκετούς, αλλά και το Α1. (το Β1 νομίζω ότι ιδρύθηκε μετά το 1999, γιατί το θυμάμαι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με 18μετρο) Αυτά που δεν είχαν τίποτα ήταν τα Α2/Β2/Α3/Β3/Α4. Κι όμως ειδικά στο Α2 που το 'χα "φάει με το κουτάλι" εκείνη την περίοδο (με Ν1 φυσικά), δε γινόταν ιδιαίτερος χαμός. Ενώ θυμάμαι πολύ χαρακτηριστικά να γίνεται της μουρλής το πανηγύρι στο Α1 όταν έμπαινε Ikarus! Xαρακτηριστική μου έχει μείνει η εικόνα στο τέρμα της Βούλας καλοκαίρι(τότε ήταν στον Αγ.Ιωάννη) να αδειάζει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το Ikarus του 115 από Βάρκιζα με πιτσιρίκια και λουόμενους (τότε περνούσε μέσα από Βούλα) και να μπαίνει ΟΟΟΟΟΛΟ αυτό το λεφούσι στο Ikarus του Α1 ακριβώς από πίσω! Πάντως από εκείνη την περίοδο θυμάμαι ότι πολύ συχνά τα λεωφορεία περνούσαν από τη στάση και δε σταματούσαν καν γιατί απλά ΔΕ ΧΩΡΑΓΕ ΟΥΤΕ ΦΥΛΛΟ! Ειδικά στο 703 γινόταν σχεδόν συνέχεια αυτό. (και είχε και μόνιμα δεινοσαύρους...)
(12-11-2013, 12:53 AM)pvuccino Έγραψε: Πάντως και πριν το 1999 υπήρχαν πολλές γραμμές-κορμοί που έπαιρναν αποκλειστικά (ή σχεδόν αποκλειστικα) δεινόσαυρους. Στα Α10/Β10 πχ εγώ δεν είδα ποτέ μου 12μετρο. Και τα Α5/Β5, Α7/Β7 και Α12/Β12 είχαν κυρίως Volvo. Το Β15 επίσης. Τα Β18/Γ18 είχαν στην αρχή Magirus, αλλά πολύ σύντομα δεν έπαιρναν τίποτα άλλο εκτός από δεινόσαυρο και νομίζω ότι ήταν ΠΡΙΝ το 1999. Και το Α13 είχε αρκετούς, αλλά και το Α1. (το Β1 νομίζω ότι ιδρύθηκε μετά το 1999, γιατί το θυμάμαι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με 18μετρο) Αυτά που δεν είχαν τίποτα ήταν τα Α2/Β2/Α3/Β3/Α4. Κι όμως ειδικά στο Α2 που το 'χα "φάει με το κουτάλι" εκείνη την περίοδο (με Ν1 φυσικά), δε γινόταν ιδιαίτερος χαμός. Ενώ θυμάμαι πολύ χαρακτηριστικά να γίνεται της μουρλής το πανηγύρι στο Α1 όταν έμπαινε Ikarus! Xαρακτηριστική μου έχει μείνει η εικόνα στο τέρμα της Βούλας καλοκαίρι(τότε ήταν στον Αγ.Ιωάννη) να αδειάζει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το Ikarus του 115 από Βάρκιζα με πιτσιρίκια και λουόμενους (τότε περνούσε μέσα από Βούλα) και να μπαίνει ΟΟΟΟΟΛΟ αυτό το λεφούσι στο Ikarus του Α1 ακριβώς από πίσω! Πάντως από εκείνη την περίοδο θυμάμαι ότι πολύ συχνά τα λεωφορεία περνούσαν από τη στάση και δε σταματούσαν καν γιατί απλά ΔΕ ΧΩΡΑΓΕ ΟΥΤΕ ΦΥΛΛΟ! Ειδικά στο 703 γινόταν σχεδόν συνέχεια αυτό. (και είχε και μόνιμα δεινοσαύρους...)

Έτσι ειναι, κακός χαμός γινόταν. Ωστόσο ειδικά στο Α7 που γνωρίζω απο προσωπική εμπειρία το πολύ να υπήρχαν 2-3 οχήματα. Τα υπόλοιπα ήταν Vanhool, με αφάνταστο στρίμωγμα.
Χτες μπήκα στο Vanhool A300T #7112 που ήταν στο 24 και η προμετωπίδα του δεν έλεγε <<ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΠΟΡΤΑ>> όπως συνηθίζεται. Δηλαδή ούτε στα λόγια δεν υπάρχει το μέτρο πλέον. Εκτός και αν φταίει ότι είναι το τελευταίο στη σειρά.
Γύρω στις 12:20, μια εικόνα από τα παλιά στη στη Βουλιαγμένης, στο ύψος του Αγ. Βασιλείου, με ένα 48μετρο! Ούτε 1, ούτε 2, αλλά 4 N1 είχαν κάνει κανονικό τρενάκι. Βέβαια, το "ευτύχημα" είναι ότι δε θα κρατούσε για πολύ, αφού ως γνωστόν, το Α4 στρίβει στη Β' είσοδο Ηλιούπολης, το 109 στη Δωδεκανήσου και το 154 στην Κύπρου.
Πάντως, οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι, παρά τις μεγάλες αραιώσεις δρομολογίων που έχουν γίνει, το φαινόμενο να μην σταματήσει λεωφορείο λόγω κορεσμού είναι πλέον εξαιρετικά σπάνιο. Θα το δεις μόνο σε γραμμές ΑΕΙ/ΤΕΙ και στο 051, κάποιες ώρες. Δηλαδή, μόνο σε γραμμές που καλούνται να σηκώσουν επιβάτες που εμφανίζονται συγκεκριμένες ώρες "ομαδόν" (πχ έναρξη/λήξη μαθημάτων, ταυτόχρονη άφιξη πολλών υπεραστικών λεωφορείων)
Παλιότερα και ειδικά πριν το 1999 δεν υπήρχε κεντρική γραμμή που να μην είχε έστω για κάποιες ώρες πρόβλημα.

Και με τα σημερινά δεδομένα, πάντως, θεωρώ ότι δεν περισσεύει ούτε μία νταλίκα. Δείτε τι γίνεται σε γραμμές που τις στερούνται, για να καταλάβετε. Α1, Β5, Β9, Β12, 049. Ειδικά το 049 τις καθημερινές είναι απελπισία με 12μετρα.
Φυσικά υπάρχουν και γραμμές, στις οποίες λόγω των επεκτάσεων μετρό εξέλιπε η ανάγκη δρομολόγησης 18μετρων : Α13, 154, ΑΒ3.
(13-11-2013, 12:29 PM)Citaro Έγραψε: Πάντως, οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι, παρά τις μεγάλες αραιώσεις δρομολογίων που έχουν γίνει, το φαινόμενο να μην σταματήσει λεωφορείο λόγω κορεσμού είναι πλέον εξαιρετικά σπάνιο. Θα το δεις μόνο σε γραμμές ΑΕΙ/ΤΕΙ και στο 051, κάποιες ώρες. Δηλαδή, μόνο σε γραμμές που καλούνται να σηκώσουν επιβάτες που εμφανίζονται συγκεκριμένες ώρες "ομαδόν" (πχ έναρξη/λήξη μαθημάτων, ταυτόχρονη άφιξη πολλών υπεραστικών λεωφορείων)
Παλιότερα και ειδικά πριν το 1999 δεν υπήρχε κεντρική γραμμή που να μην είχε έστω για κάποιες ώρες πρόβλημα.

Και με τα σημερινά δεδομένα, πάντως, θεωρώ ότι δεν περισσεύει ούτε μία νταλίκα. Δείτε τι γίνεται σε γραμμές που τις στερούνται, για να καταλάβετε. Α1, Β5, Β9, Β12, 049. Ειδικά το 049 τις καθημερινές είναι απελπισία με 12μετρα.
Φυσικά υπάρχουν και γραμμές, στις οποίες λόγω των επεκτάσεων μετρό εξέλιπε η ανάγκη δρομολόγησης 18μετρων : Α13, 154, ΑΒ3.

Από πότε το Β5 στερείται τα 18μετρα; Μόνο μια βάρδια είναι με γκαζιέρα και οι υπόλοιπες κανονικά με Volvo ή Solaris.

Πάντως, όντως, εξαιρώντας τις γραμμές που αναφέρει ο Citaro, παρά τη μείωση του συγκοινωνιακού έργου (αραίωση δρομολογίων, κόψιμο γραμμών), δεν παρατηρούνται φαινόμενα μέγιστης πληρότητας, που να αναγκάζει το όχημα.

Ίσως η μείωση της επιβατικής κίνησης; Ίσως το ότι όσο λιγότερες γραμμές μένουν σε κάποιο κεντρικό οδικό άξονα, τόσο καλύτερη εξυπηρέτηση υπάρχει; Για παράδειγμα, η Βουλιαγμένης είχε μέχρι το καλοκαίρι 9 γραμμές που έφταναν στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου (109,154,155,171,216,247,Α3/Β3,Α4), οι οποίες, λόγω της διαφοροποίησης στη διαδρομή, περνούσαν ασυντόνιστα, με αποτέλεσμα να μένει πολλές φορές και στην αιχμή ένα κενό 10-15' και από Ηλιούπολη μέχρι το Μετρό, τα λεωφορεία να πηγαίνουν σαν τους κορμούς σε μέρα απεργίας του Μετρό και φυσικά να μη μπορούν να σταματήσουν για να παραλάβουν επιβάτες. Τώρα, όμως, που λιγόστεψαν οι γραμμές αυτές, σε συνδυασμό πάντα με την επέκταση του Μετρό, το φαινόμενο αυτό έπαψε να υπάρχει.
(13-11-2013, 12:52 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Από πότε το Β5 στερείται τα 18μετρα; Μόνο μια βάρδια είναι με γκαζιέρα και οι υπόλοιπες κανονικά με Volvo ή Solaris.

Δεν ξέρω αν είναι μία μόνο βάρδια, πάντως εγώ την έχω πετύχει πολλές φορές και γινόταν το έλα να δεις. Συνεπώς, κι αυτή η μία βάρδια κακώς μπαίνει από Ανθούσα και, αν σου τύχει, κινδυνεύεις να μείνει απ' έξω ή στην καλύτερη να πάς σαν σαρδέλα.
Δεν είναι μία βάρδια του Β5 στην Ανθούσα αλλά τουλάχιστον δύο και φυσικά γίνεται της μουρλής σε σημείο που απλά κάποιοι δεν θα μπουν. Το ίδιο και στα Citelis ή τα Irisbus Diesel ή τα Ν2 του Β12 στα οποία η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη και για άλλους λόγους.
(13-11-2013, 12:29 PM)Citaro Έγραψε: Πάντως, οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι, παρά τις μεγάλες αραιώσεις δρομολογίων που έχουν γίνει, το φαινόμενο να μην σταματήσει λεωφορείο λόγω κορεσμού είναι πλέον εξαιρετικά σπάνιο. Θα το δεις μόνο σε γραμμές ΑΕΙ/ΤΕΙ και στο 051, κάποιες ώρες. Δηλαδή, μόνο σε γραμμές που καλούνται να σηκώσουν επιβάτες που εμφανίζονται συγκεκριμένες ώρες "ομαδόν" (πχ έναρξη/λήξη μαθημάτων, ταυτόχρονη άφιξη πολλών υπεραστικών λεωφορείων)
Παλιότερα και ειδικά πριν το 1999 δεν υπήρχε κεντρική γραμμή που να μην είχε έστω για κάποιες ώρες πρόβλημα.

Και με τα σημερινά δεδομένα, πάντως, θεωρώ ότι δεν περισσεύει ούτε μία νταλίκα. Δείτε τι γίνεται σε γραμμές που τις στερούνται, για να καταλάβετε. Α1, Β5, Β9, Β12, 049. Ειδικά το 049 τις καθημερινές είναι απελπισία με 12μετρα.
Φυσικά υπάρχουν και γραμμές, στις οποίες λόγω των επεκτάσεων μετρό εξέλιπε η ανάγκη δρομολόγησης 18μετρων : Α13, 154, ΑΒ3.

Τα σημερινά δεδομένα έχουν την ιδιαιτερότητα της διάλυσης των συγκοινωνιών λόγω κρίσης. Εάν δεν είχαν ακινητοποιηθεί στο αμαξοστάσιο τα μισά σχεδόν Volvo και ποιος ξέρει πόσες GN δεν θα υπήρχε έλλειψη.
Απλά μπορεί κάποιος να υπολογίσει πόσα περίπου 18μέτρα κυκλοφορούν σήμερα;
(13-11-2013, 03:55 PM)antonis Έγραψε: Απλά μπορεί κάποιος να υπολογίσει πόσα περίπου 18μέτρα κυκλοφορούν σήμερα;

Με πρόχειρους υπολογισμούς, γύρω στα 200. Ίσως και λίγο παραπάνω.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 592 80.090 6 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.444 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.155 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 218.129 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 59.020 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.084 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.066 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.413 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.343 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.637 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)