Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 3.33 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
(05-11-2013, 11:46 PM)i_lie_us Έγραψε: Συνέβη πριν λίγο..
Οδηγός 237 σταμάτησε το όχημα, κατέβηκε σε περίπτερο, πήρε τα τσιγάρα του, και ξανάανέβηκε.. Tongue
Γίνεται πάρα πολλες φορές αυτό και νταξει δεν εγινε και τίποτα. Σήμερα όμως στη Δάφνη ένας οδηγος στο 212 μιλουσε στο κινητό και όταν του έκανε νόημα μια κυρία να σταματήσει επιτάχυνε και έφυγε και στο 212 που έχει συχνότητα κάθε 30'.
(06-11-2013, 12:48 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν είναι και λίγες οι στάσεις. Περίπου το 1/3 της 109 επικαλύπτεται από την 101. Και δε χρειάζεται να αλλάξουν οι ώρες στην 101. Μπορεί να προσαρμοστεί η 109.


Σίγουρα η καταγραφή χρόνων, επιβατικής κίνησης κλπ, δε σημαίνει απαραίτητα κάποια μεταβολή της γραμμής. Ωστόσο, όταν ήδη γνωρίζουμε πως η επιδότηση στην ΟΣΥ για το 2014 θα είναι αισθητά μειωμένη και αύξηση τιμής εισιτηρίων δεν αναμένεται, δε χρειάζεται να περιμένουμε να ειπωθεί επίσημα ότι θα υπάρξει μείωση του συγκοινωνιακού έργου. Είναι προφανές!


Όχι βέβαια! Γι' αυτό χρειάζεται περιορισμός του 622, κόψιμο του 815 και ίδρυση τροφοδοτικής για το Γουδή.
Είμαι σίγουρος ότι στον ΟΑΣΑ γίνεται το καλύτερο δυνατό ώστε να εξυπηρετούμαστε όλοι μας. Το τι χρειάζεται να γίνει ας μας το πουν καλύτερα εκείνοι και όχι εμείς. Καταθέστε λοιπόν την πρότασή σας στον ΟΑΣΑ να μελετηθεί και να σας απαντήσουν.
(06-11-2013, 01:08 AM)georgio Έγραψε: Γίνεται πάρα πολλες φορές αυτό και νταξει δεν εγινε και τίποτα. Σήμερα όμως στη Δάφνη ένας οδηγος στο 212 μιλουσε στο κινητό και όταν του έκανε νόημα μια κυρία να σταματήσει επιτάχυνε και έφυγε και στο 212 που έχει συχνότητα κάθε 30'.
Καλός οδηγός θα ήταν...ευσυνείδητος.
(06-11-2013, 01:08 AM)magirus deutz Έγραψε: Είμαι σίγουρος ότι στον ΟΑΣΑ γίνεται το καλύτερο δυνατό ώστε να εξυπηρετούμαστε όλοι μας. Το τι χρειάζεται να γίνει ας μας το πουν καλύτερα εκείνοι και όχι εμείς. Καταθέστε λοιπόν την πρότασή σας στον ΟΑΣΑ να μελετηθεί και να σας απαντήσουν.

Αφού είσαι σίγουρος, πάω πάσο! Ο ΟΑΣΑ έχει δείξει ότι δε θέλει να κάνει τις τολμηρές αλλαγές, πέρα που τον τελευταίο καιρό υπακούει σε εντολές δημάρχων.

Αν πραγματικά έκαναν το καλύτερο δυνατό, οι συγκοινωνίες θα είχαν άλλο πρόσωπο. Είμαστε ίσως η μοναδική πρωτεύουσα στην οποίο ο συγκοινωνιακός φορέας:
1) Δε διαθέτει σύστημα τηλεματικής για να παρακολουθεί το στόλο, αλλά και για να πληροφορεί τους επιβάτες (εν αντιθέσει με ΟΑΣΘ, ΚΤΕΑΛ ανά τη χώρα, αλλά και Δημοτικές Συγκοινωνίες της Αττικής)!
2) Έχει μείνει ακόμη στο παραδοσιακό χάρτινο εισιτήριο, δε διαθέτει αυτόματα εκδοτικά μηχανήματα, αλλά και δεν έχουν εξοπλιστεί τα εκδοτήρια (όποτε αυτά λειτουργούν) με υποδομή για να δέχονται πιστωτικές κάρτες.
3) Δεν έχει φροντίσει για την εισαγωγή συστήματος ζωνικής χρέωσης, που είναι αρκετά πιο δίκαιο από το υπάρχον, μιας και σήμερα η διαδρομή 5 στάσεων με μία τοπική λεωφορειακή γραμμή, κοστίζει όσο και η διαδρομή από Φλοίσβο έως Κηφισιά με το 550.
4) Δε γίνεται υποχρεωτικός έλεγχος εισιτηρίου κατά την είσοδο σε όχημα, γιατί οι οδηγοί αρνούνται να γίνουν εισπράκτορες!!!!
5) Τις όποιες προσωρινές συγκοινωνιακές μεταβολές, δεν τις μαθαίνουμε ποτέ!
6) Σε κάθε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση, δεν υπάρχει προσωπικό ασφαλείας, όπως ο ίδιος ο νόμος ορίζει, με αποτέλεσμα το συγκοινωνιακό δίκτυο να νεκρώνει!
Θέλεις να συνεχίσω ή σου αρκούν;

Το χειμώνα του '10-11, ο ΟΑΣΑ είχε κάνει μία καλή αρχή, μειώνοντας το συγκοινωνιακό του δίκτυο, με καταργήσεις γραμμών που ήταν παράλογα να συνεχίσουν να υπάρχουν, όταν ήδη από το 2000 υπάρχει ένα δίκτυο Μετρό που λειτουργεί εξαιρετικά. Κατά καιρούς έγιναν και κάποιες άλλες καλές κινήσεις, αλλά έκτοτε ΤΙΠΟΤΑ!

Τώρα, παραμονές εκλογών, ικανοποιούνται τα αιτήματα του κάθε Δημάρχου, που γουστάρει να επεκτείνει κάποια γραμμή, δήθεν βελτιώνοντας τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, αλλά στην ουσία διαλύοντάς τη (βλ. 212).

Κι εσύ μου λες ότι είσαι σίγουρος πως στον ΟΑΣΑ γίνεται το καλύτερο δυνατό ώστε να εξυπηρετούμαστε όλοι μας; Hello! Για τον ίδιο ΟΑΣΑ μιλάμε;
Ο οδηγός του 237 εχθές σταμάτησε στη μαρίνου αντύπα πάνω, δεν θυμάμαι ακριβώς σε ποιο περίπτερο..
Εγώ πάντως το είδα πρώτη φορά.. Όπως και να 'χει δεν το δικαιολογώ..
Επίσης μετ εμποδίων η κίνηση στο κέντρο.. Από ακαδημίας εδώ και μισή ώρα έχει περάσει μόνο ένα 224.. Μόλις ενημερωθήκαμε ότι δεν έχει α5 επειδή έχει κλείσει η ριζάρη όπως είπε κάποιος του οασα..
(06-11-2013, 02:11 PM)i_lie_us Έγραψε: Επίσης μετ εμποδίων η κίνηση στο κέντρο.. Από ακαδημίας εδώ και μισή ώρα έχει περάσει μόνο ένα 224.. Μόλις ενημερωθήκαμε ότι δεν έχει α5 επειδή έχει κλείσει η ριζάρη όπως είπε κάποιος του οασα..

Από τη στιγμή που ακυρώθηκε η πορεία, ποιος ο λόγος που δεν έχει ανοίξει το κέντρο; Φοβούνται τις βάρκες; Tongue
Το δρομολόγιο των 21:20 του Χ95 εκτελέστηκε κανονικά. Γύρω στις 21:25 πέτυχα την #868 στο ύψος του Ευαγγελισμού.
(06-11-2013, 01:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αφού είσαι σίγουρος, πάω πάσο! Ο ΟΑΣΑ έχει δείξει ότι δε θέλει να κάνει τις τολμηρές αλλαγές, πέρα που τον τελευταίο καιρό υπακούει σε εντολές δημάρχων.

Αν πραγματικά έκαναν το καλύτερο δυνατό, οι συγκοινωνίες θα είχαν άλλο πρόσωπο. Είμαστε ίσως η μοναδική πρωτεύουσα στην οποίο ο συγκοινωνιακός φορέας:
1) Δε διαθέτει σύστημα τηλεματικής για να παρακολουθεί το στόλο, αλλά και για να πληροφορεί τους επιβάτες (εν αντιθέσει με ΟΑΣΘ, ΚΤΕΑΛ ανά τη χώρα, αλλά και Δημοτικές Συγκοινωνίες της Αττικής)!
2) Έχει μείνει ακόμη στο παραδοσιακό χάρτινο εισιτήριο, δε διαθέτει αυτόματα εκδοτικά μηχανήματα, αλλά και δεν έχουν εξοπλιστεί τα εκδοτήρια (όποτε αυτά λειτουργούν) με υποδομή για να δέχονται πιστωτικές κάρτες.
3) Δεν έχει φροντίσει για την εισαγωγή συστήματος ζωνικής χρέωσης, που είναι αρκετά πιο δίκαιο από το υπάρχον, μιας και σήμερα η διαδρομή 5 στάσεων με μία τοπική λεωφορειακή γραμμή, κοστίζει όσο και η διαδρομή από Φλοίσβο έως Κηφισιά με το 550.
4) Δε γίνεται υποχρεωτικός έλεγχος εισιτηρίου κατά την είσοδο σε όχημα, γιατί οι οδηγοί αρνούνται να γίνουν εισπράκτορες!!!!
5) Τις όποιες προσωρινές συγκοινωνιακές μεταβολές, δεν τις μαθαίνουμε ποτέ!
6) Σε κάθε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση, δεν υπάρχει προσωπικό ασφαλείας, όπως ο ίδιος ο νόμος ορίζει, με αποτέλεσμα το συγκοινωνιακό δίκτυο να νεκρώνει!
Θέλεις να συνεχίσω ή σου αρκούν;

Το χειμώνα του '10-11, ο ΟΑΣΑ είχε κάνει μία καλή αρχή, μειώνοντας το συγκοινωνιακό του δίκτυο, με καταργήσεις γραμμών που ήταν παράλογα να συνεχίσουν να υπάρχουν, όταν ήδη από το 2000 υπάρχει ένα δίκτυο Μετρό που λειτουργεί εξαιρετικά. Κατά καιρούς έγιναν και κάποιες άλλες καλές κινήσεις, αλλά έκτοτε ΤΙΠΟΤΑ!

Τώρα, παραμονές εκλογών, ικανοποιούνται τα αιτήματα του κάθε Δημάρχου, που γουστάρει να επεκτείνει κάποια γραμμή, δήθεν βελτιώνοντας τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, αλλά στην ουσία διαλύοντάς τη (βλ. 212).

Κι εσύ μου λες ότι είσαι σίγουρος πως στον ΟΑΣΑ γίνεται το καλύτερο δυνατό ώστε να εξυπηρετούμαστε όλοι μας; Hello! Για τον ίδιο ΟΑΣΑ μιλάμε;

Εκτός απ' αυτά που λέει ο Μάριος με τα οποία συμφωνώ πάνω κάτω πιστεύεις ότι είναι σοβαρός οργανισμός ο ΟΑΣΑ όταν έχει ιδρύσει γραμμές σαν τα 850, 901, 542, 408 (εννοώ το τοπικό Άγια Παρασκευής), 525 κλπ. Χώρια όλες τις ακτινικές που πηγαίναν άδειες μέχρι κέντρο μέχρι το 2010/11 και ακόμη και σήμερα υπάρχουν μερικές π.χ. Γ10, Γ12, Β8 κλπ.

Ειδικά το 850 Τοπική Κερατσινίου είχε έκταση 2 Exclamation τετράγωνα και συχνότητα ανά 10'. riflerifle
(07-11-2013, 12:59 AM)mercedes elbo Έγραψε: Εκτός απ' αυτά που λέει ο Μάριος με τα οποία συμφωνώ πάνω κάτω πιστεύεις ότι είναι σοβαρός οργανισμός ο ΟΑΣΑ όταν έχει ιδρύσει γραμμές σαν τα 850, 901, 542, 408 (εννοώ το τοπικό Άγια Παρασκευής), 525 κλπ. Χώρια όλες τις ακτινικές που πηγαίναν άδειες μέχρι κέντρο μέχρι το 2010/11 και ακόμη και σήμερα υπάρχουν μερικές π.χ. Γ10, Γ12, Β8 κλπ.

Ειδικά το 850 Τοπική Κερατσινίου είχε έκταση 2 Exclamation τετράγωνα και συχνότητα ανά 10'. riflerifle

Νομίζω ξέχασες ένα προκλητικό ρουσφέτι, που παραμένει. Περί Ε14 ο λόγος, η οποία, ενώ θα μπορούσε να είναι μία καλή σύνδεση μεταξύ του οδικού άξονα της λεωφόρου Κηφισίας με το κέντρο της Αθήνας, δεν καταλήγει στην πλ. Πλατάνου, αλλά στο Υπ. Παιδείας (πλέον στο "The Mall"), για να εξυπηρετεί τους εργαζόμενους στο υπουργείο, το οποίο βρίσκεται μόλις κάποια δεκάδες μέτρα μακριά από το σταθμό "ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ"!
(07-11-2013, 01:40 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Νομίζω ξέχασες ένα προκλητικό ρουσφέτι, που παραμένει. Περί Ε14 ο λόγος, η οποία, ενώ θα μπορούσε να είναι μία καλή σύνδεση μεταξύ του οδικού άξονα της λεωφόρου Κηφισίας με το κέντρο της Αθήνας, δεν καταλήγει στην πλ. Πλατάνου, αλλά στο Υπ. Παιδείας (πλέον στο "The Mall"), για να εξυπηρετεί τους εργαζόμενους στο υπουργείο, το οποίο βρίσκεται μόλις κάποια δεκάδες μέτρα μακριά από το σταθμό "ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ"!

Όντως και το Ε14 ρουσφέτι είναι αλλά τουλάχιστον αυτό έχει μεγάλο μέρος της Κηφισίας και διέρχεται κοντά απ' το ΟΑΚΑ οπότε κάτι κάνει.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 578 78.042 1 ώρα πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.693 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.761 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.395 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.930 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.861 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.892 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.118 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.257 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.346 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 26 Επισκέπτης (ες)