Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 3.11 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0
#41
(28-09-2013, 10:13 PM)mercedes1988 Έγραψε: Στο Στ. Μεταξουργείου πρέπει να μεταφερθούν οι αφετηρίες των γραμμών Α13,051 και 057 στο σημείο που ήταν το Α15,Β15 και Ε15

Που θα χωρέσουν όμως? Τα βράδια γίνεται το σώσε από τα πούλμαν των διεθνών μεταφορών και από τα παρκαρισμένα οχήματα της Ελληνικής Αστυνομίας (υπάρχουν εγκαταστάσεις της ΕΛ.ΑΣ. στην Πλ. Μεταξουργείου). Τα Α15/Β15 γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο έφυγαν απο 'κει και πήγαν Σταθμό Λαρίσης.
Απάντηση
#42
(28-09-2013, 10:13 PM)mercedes1988 Έγραψε: Στο Στ. Μεταξουργείου πρέπει να μεταφερθούν οι αφετηρίες των γραμμών Α13,051 και 057 στο σημείο που ήταν το Α15,Β15 και Ε15.Η Α13 κάνει κύκλους στα στενά του Μεταξουργείου και έχει αφετηρία στην οδό Ζήνωνος το οποίο είναι κρυμμένο σημείο.Η 057 στο τμήμα πλ.Καραισκάκη-Ομόνοια καλύπτεται απ΄τα τρόλλευ 1 και 12.Όσο για το 051 κάνει κύκλους στην πλ.Βάθη και την Ομόνοια,είναι η γραμμή που εξυπηρετεί ταξιδιώτες απ΄τα ΚΤΕΛ ΚΗΦΙΣΟΥ,έχουν αποσκευές και οι περισσότεροι ταξιδιώτες μπαίνουν στο Μετρό.Εαν το 051 κάνει τέρμα επί της οδού Δηληγιάννη στο Μεταξουργείο οι ταξιδιώτες θα μπαίνουν κατευθείαν στο Μετρό ενω σήμερα περπατάνε καμια 100αρια μέτρα απ΄τη Σωκράτους μέχρι την πλ.Ομονοίας.Για να πάνε προς τα ΚΤΕΛ ΚΗΦΙΣΟΥ οι ταξιδιώτες περπατάνε καμιά 200αρια μέτρα απ΄την πλ.Ομονοίας εως την οδό Μενάνδρου.

Το 051 καλύτερα να πήγαινε κάπου κοντά στην Ακαδημία. Το 057 καλά είναι δεν χρειάζεται κάποια αλλαγή. Το Α13 θέλει τοπικοποιήση στην Ανθούπολη.
Απάντηση
#43
Μια άλλη πρόταση που προτείνω για το 051 είναι να κάνει τέρμα στη Λ.Αμαλίας μαζί με το 12. Όταν θα έχει πορείες θα πηγαίνει μέχρι την πλ.Καραισκάκη.
Απάντηση
#44
Έχει χώρο και στην Εδουάρδου Λω (συνέχεια της Σίνα) με μετρό δίπλα και με όλα τα λεωφορεία της Ακαδημίας.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#45
Γεια σας! Πρώτο post μου στο forum.

Προτείνω την επαναλειτουργία της γραμμής 057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΔΑΦΝΗ στο κομμάτι της από την Ομόνοια μέχρι τη Δάφνη.

Το 202 ήταν νομοτελειακά καταδικασμένο να αποτύχει καθώς ακολουθούσε μια ιδιορρύθμη διαδρομή από "συγκόλληση" των παλιών 024 και 057, η οποία δεν εξυπηρετούσε κανέναν. (Η λύση όμως δεν είναι "πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι"!)

Αντίθετα, το 057 από Ομόνοια έως Δάφνη (Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου) - παλιό 228 - είναι μια ιστορική διαδρομή (τουλάχιστον από το 1977 - χίλια εννιακόσια *εβδομήντα* επτά, που εξυπηρετούσε άριστα την περιοχή της Άνω Δάφνη (τέρμα Εθνάρχου Μακαρίου, "Τζιβελέκας", αλλά και πιο πάνω), που είναι μακριά τόσο από το Μετρό της Δάφνης, όσο και από του Νέου Κόσμου (20 λεπτά περίπου με τα πόδια...)

Τα μεγάλο πλεονέκτημα της γραμμής αυτής (057 - ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΔΑΦΝΗ) είναι ότι *δεν έχει αφετηρία* στο κέντρο, αλλά από Ομόνοια θα συνεχίζει προς Λόφο Σκουζέ.

Η Δάφνη είναι όμορος δήμος με το Δήμο Αθηναίων και είναι λογικό να έχει οιονεί "τοπική" απ' ευθείας λεωφορειακή γραμμή. Επίσης, θα έχει η γραμμή αυτή στάση στον ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ Βουλιαγμένης (κόκκινη γραμμή), για όσους θέλουν να πάρουν το Μετρό από εκεί. Θα εξυπηρετεί όμως και απ΄ ευθείας Μετς (π.χ. Α' Νεκροταφείο) και Πλάκα.

Επίσης, θα διασταυρώνει με μπλέ γραμμή Μετρό στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ, και με πράσινη γραμμή (ηλεκτρικό) στην ΟΜΟΝΟΙΑ. Δηλ. θα δίνει πρόσβαση στο κατοίκους της Άνω Δάφνης (και όμορων περιοχών, όπως π.χ. Φάρος Άνω Ν. Σμύρνης) με μία μετεπιβίβαση και στις 3 γραμμές:

* ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ: Κόκκινη Γραμμή
* ΣΥΝΤΑΓΜΑ: Μπλε Γραμμή
* ΟΜΟΝΟΙΑ: Ηλεκτρικός

Επίσης εξυπηρετεί και τους φοιτητές (Σχολές Πανεπιστημίου Αθηνών που είναι στο κέντρο - Νομική, Οικονομικό, Πολιτικό, ΜΜΕ, με λίγο βάδισμα και Πολυτεχνείο - Αρχιτεκτονική με ένα μέσο).

Ουσιαστικά έτσι το 057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΔΑΦΝΗ, λόγω της κατεύθυνσής του βορειοδυτικά-νοτιοανατολικά, θα λειτουργεί ως συμπληρωματική / επικουρική λεωφορειακή γραμμή της κόκκινης γραμμής του Μετρό, για περιοχές που είναι μειονεκτούσες και απέχουν αρκετά από τους σταθμούς της κόκκινης γραμμής.

Η διαδρομή από Ομόνοια έως Δάφνη θα είναι η κλασσική, δηλ. Σταδίου-Φιλελλήνων-Βουλιαγμένης-Εθνάρχου Μακαρίου-Πλ. Ηρώωνη Πολυτεχνείου, με τις κλασσικές στάσεις *χωρίς την εξτρά στροφή* προς το σταθμό ΔΑΦΝΗ που είχε εισαχθεί τελευταία, καθώς παρέλκει αφού η γραμμή θα έχει διασταύρωση με το Μετρό στον ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ που είναι και σταθμός από τους πλέον χαμηλής κίνησης, καθώς οι αφετηρίες πολλών λεωφορείων ήταν/είναι ΔΑΦΝΗ ή ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟ. Το τέρμα, κλασσικά στην Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου, επί της Αλκινόου εκεί που ήταν πάντοτε.

Συχνότητα σ' αυτή τη γραμμή πρέπει να κάθε 6' - 10' αναλόγως την ώρα.

Ευχαριστώ.
Απάντηση
#46
(25-10-2013, 01:20 PM)ns_ Έγραψε: Γεια σας! Πρώτο post μου στο forum.

Προτείνω την επαναλειτουργία της γραμμής 057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΔΑΦΝΗ στο κομμάτι της από την Ομόνοια μέχρι τη Δάφνη.

Το 202 ήταν νομοτελειακά καταδικασμένο να αποτύχει καθώς ακολουθούσε μια ιδιορρύθμη διαδρομή από "συγκόλληση" των παλιών 024 και 057, η οποία δεν εξυπηρετούσε κανέναν. (Η λύση όμως δεν είναι "πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι"!)

Αντίθετα, το 057 από Ομόνοια έως Δάφνη (Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου) - παλιό 228 - είναι μια ιστορική διαδρομή (τουλάχιστον από το 1977 - χίλια εννιακόσια *εβδομήντα* επτά, που εξυπηρετούσε άριστα την περιοχή της Άνω Δάφνη (τέρμα Εθνάρχου Μακαρίου, "Τζιβελέκας", αλλά και πιο πάνω), που είναι μακριά τόσο από το Μετρό της Δάφνης, όσο και από του Νέου Κόσμου (20 λεπτά περίπου με τα πόδια...)

Τα μεγάλο πλεονέκτημα της γραμμής αυτής (057 - ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΔΑΦΝΗ) είναι ότι *δεν έχει αφετηρία* στο κέντρο, αλλά από Ομόνοια θα συνεχίζει προς Λόφο Σκουζέ.

Η Δάφνη είναι όμορος δήμος με το Δήμο Αθηναίων και είναι λογικό να έχει οιονεί "τοπική" απ' ευθείας λεωφορειακή γραμμή. Επίσης, θα έχει η γραμμή αυτή στάση στον ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ Βουλιαγμένης (κόκκινη γραμμή), για όσους θέλουν να πάρουν το Μετρό από εκεί. Θα εξυπηρετεί όμως και απ΄ ευθείας Μετς (π.χ. Α' Νεκροταφείο) και Πλάκα.

Επίσης, θα διασταυρώνει με μπλέ γραμμή Μετρό στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ, και με πράσινη γραμμή (ηλεκτρικό) στην ΟΜΟΝΟΙΑ. Δηλ. θα δίνει πρόσβαση στο κατοίκους της Άνω Δάφνης (και όμορων περιοχών, όπως π.χ. Φάρος Άνω Ν. Σμύρνης) με μία μετεπιβίβαση και στις 3 γραμμές:

* ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ: Κόκκινη Γραμμή
* ΣΥΝΤΑΓΜΑ: Μπλε Γραμμή
* ΟΜΟΝΟΙΑ: Ηλεκτρικός

Επίσης εξυπηρετεί και τους φοιτητές (Σχολές Πανεπιστημίου Αθηνών που είναι στο κέντρο - Νομική, Οικονομικό, Πολιτικό, ΜΜΕ, με λίγο βάδισμα και Πολυτεχνείο - Αρχιτεκτονική με ένα μέσο).

Ουσιαστικά έτσι το 057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΔΑΦΝΗ, λόγω της κατεύθυνσής του βορειοδυτικά-νοτιοανατολικά, θα λειτουργεί ως συμπληρωματική / επικουρική λεωφορειακή γραμμή της κόκκινης γραμμής του Μετρό, για περιοχές που είναι μειονεκτούσες και απέχουν αρκετά από τους σταθμούς της κόκκινης γραμμής.

Η διαδρομή από Ομόνοια έως Δάφνη θα είναι η κλασσική, δηλ. Σταδίου-Φιλελλήνων-Βουλιαγμένης-Εθνάρχου Μακαρίου-Πλ. Ηρώωνη Πολυτεχνείου, με τις κλασσικές στάσεις *χωρίς την εξτρά στροφή* προς το σταθμό ΔΑΦΝΗ που είχε εισαχθεί τελευταία, καθώς παρέλκει αφού η γραμμή θα έχει διασταύρωση με το Μετρό στον ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ που είναι και σταθμός από τους πλέον χαμηλής κίνησης, καθώς οι αφετηρίες πολλών λεωφορείων ήταν/είναι ΔΑΦΝΗ ή ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟ. Το τέρμα, κλασσικά στην Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου, επί της Αλκινόου εκεί που ήταν πάντοτε.

Συχνότητα σ' αυτή τη γραμμή πρέπει να κάθε 6' - 10' αναλόγως την ώρα.

Ευχαριστώ.

Κατ' αρχάς καλωσήρθες. Smile

Κατά δεύτερον πάμε στην πρότασή σου. Διαφωνώ με την επαναφορά του παλιού 057 γιατί δεν είχε κίνηση. Εκτός αυτού δεν υπάρχουν οχήματα για μια τέτοια αλλαγή πόσο μάλλον με συχνότητα ανά 6' στην αιχμή. Το 202 απέτυχε γιατί ήδη τα 057 και 024 σ' αυτά τα κομμάτια είχαν ελάχιστη επιβατική κίνηση.

Το κομμάτι της Δάφνης ήδη καλύπτεται στην Παπαναστασίου από το 131 και στις δύο κατευθύνσεις και από τα 212/217/218/229/232 μόνο στην κατεύθυνση από Στ. Δάφνης. Στην Εθν. Μακαρίου υπάρχουν τα 218/232 με αρκετά καλές συχνότητες και ωράρια και το 212. Δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω.

Το κομμάτι του Νέου Κόσμου στο μεγαλύτερο μέρος ήδη καλύπτεται απ' το Τράμ, το Μετρό και εν μέρει απ΄το 4. Ίσως καλό θα 'ταν να τοπικοποιηθεί το 856 στο Φιξ με διέλευση από Νέο Κόσμο.
Απάντηση
#47
Το 057 είχε πολύ κόσμο όταν πήγαινε απ' ευθείας Αθήνα. Το 202 απέτυχε διότι είχε πολύ αραιά δρομολόγια (κάθε 20') για μετεπιβίβαση στο Σταθμό Δάφνη. Όμως η Δάφνη είναι πολύ κοντά στο κέντρο και δικαιολογεί κατά τη γνώμη μου τοπική γραμμή. Από Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου ως Ομόνοια είναι μόνο 20-25 λεπτά. Ένα λεωφορείο που θα πήγαινε Εθνάρχου Μακαρίου - Χίου - Ηλιουπόλεως - Αθ. Διάκου - Αμαλίας - Πανεπιστημίου έως την Ομόνοια θα κάλυπτε πολλά κενά του Μετρό και θα είχε όπως και παλιά συγκοινωνιακή επιτυχία, με την προϋπόθεση ότι θα κατέβαινε απ' ευθείας στο κέντρο.
Απάντηση
#48
(26-10-2013, 12:46 PM)ns_ Έγραψε: Το 057 είχε πολύ κόσμο όταν πήγαινε απ' ευθείας Αθήνα. Το 202 απέτυχε διότι είχε πολύ αραιά δρομολόγια (κάθε 20') για μετεπιβίβαση στο Σταθμό Δάφνη. Όμως η Δάφνη είναι πολύ κοντά στο κέντρο και δικαιολογεί κατά τη γνώμη μου τοπική γραμμή. Από Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου ως Ομόνοια είναι μόνο 20-25 λεπτά. Ένα λεωφορείο που θα πήγαινε Εθνάρχου Μακαρίου - Χίου - Ηλιουπόλεως - Αθ. Διάκου - Αμαλίας - Πανεπιστημίου έως την Ομόνοια θα κάλυπτε πολλά κενά του Μετρό και θα είχε όπως και παλιά συγκοινωνιακή επιτυχία, με την προϋπόθεση ότι θα κατέβαινε απ' ευθείας στο κέντρο.

Πάντως εγώ μονίμως άδειο το έβλεπα το 057 ειδικά στο κομμάτι της Δάφνης. Όπως και να 'χει κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει επειδή δεν υπάρχουν οχήματα.
Απάντηση
#49
(26-10-2013, 03:25 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πάντως εγώ μονίμως άδειο το έβλεπα το 057 ειδικά στο κομμάτι της Δάφνης. Όπως και να 'χει κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει επειδή δεν υπάρχουν οχήματα.
Όλα όσα κατέβαιναν κεντρο 024,057,103,108,112,155,208,ΑΒ3,Α4 στο κέντρο πήγαιναν μισοαδεια. Μόνο τα 206/237 μάζευαν κόσμο επειδή δεν πέρναγαν από κάποιο σταθμό μετρό και η μετεπιβίβαση ήταν χρονοβόρα. Βέβαια τα 12 λεωφορεία της κάθε γραμμής σπάνια συνέβαιναν να υπήρχαν
Απάντηση
#50
Είναι φοβερό ότι δεν υπάρχει ακόμη και τώρα, 20 χρόνια απ' όταν διαπίστωσα αυτή την έλλειψη, γραμμή που να διατρέχει τον βασικό άξονα Φιλολάου / Υμηττού, και μάλιστα τη στιγμή που έχει εν τω μεταξύ δημιουργηθεί ο Στ. Μετρό (και τέρμα Τράμ) του Ν. Κόσμου (και Αγ. Ιωάννη), και τη στιγμή που η Φιλολάου καταλήγει στην Πανεπιστημιούπολη... Αυτός ο αναχρονισμός από την εποχή που όλα τα μέσα, λεωφορεία και τρόλευ κατέληγαν στο κέντρο πρέπει να αρθεί.

Γι' αυτό και ΠΡΟΤΈΙΝΩ τη δημιουργία νέας γραμμής

030 ΣΤ. Ν. ΚΟΣΜΟΥ - ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ

με την εξής διαδρομή:

Στ. Ν. Κόσμου - Ηλ. Ηλιού - Κασομούλη - Κάρπου (ή Στ. Αγ. Ιωάννη - Λ. Βουλιαγμένης - Καφαντάρη - Ηλιουπόλεως) - ΦΙΛΟΛΑΟΥ - Μισούντος - Λ. Βασ. Αλεξάνδρου - Υμηττού - Ούλωφ Πάλμε - Γ. Παπανδρέου - Καμβύση - Παπαδιαμαντοπούλου - Θηβών - Φωκίδος - Μιχαλακοπούλου - Λ. Μεσογείων - Στ. Κατεχάκη
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.961 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.267 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.737 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.942 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.900 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.779 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 394.072 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.993 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.493 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.672 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)