Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
28-09-2013, 01:16 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-09-2013, 01:18 AM από mercedes elbo.)
(28-09-2013, 12:17 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν είναι το θέμα τα χαμένα δρομολόγια, αλλά η συμπεριφορά του οδηγού. Και γι' αυτό κάποια στιγμή πρέπει να κοπούν επιτέλους κάποιοι κώλ.. Αλλά βλέπετε έχουμε τους συνδικαλιστές.
Στο δια ταύτα, έχω δει και έχω ακούσει πολλές απαράδεκτες συμπεριφορές οδηγών. Δυο παραδείγματα:
ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ Νο1: Μου είχε τύχει το χειμώνα να πάρω απόγευμα το Α4 από το Μετρό του Αγ. Δημητρίου και επειδή τόλμησα να πω στον οδηγό ότι οφείλει να σταματάει εκεί που είναι η πινακίδα της στάσης και όχι 10 μέτρα πιο πίσω, επειδή ήταν άλλο όχημα σταματημένο μπροστά και έγινε μετά το σώσε! Μέχρι την αρχή της Σοφ. Βενιζέλου που κατέβηκα, δε σταμάτησε να λέει τα δικά του.
ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ Νο2: (Το ακόλουθο μου μεταφέρθηκε από φιλικό μου πρόσωπο) Σε βραδυνό δρομολόγιο του Α3 προς Ακαδημία (το τελευταίο αν θυμάμαι καλά),ο οδηγός αφού έστριψε από τη Χαρ. Τρικούπη στη λ. Ελ. Βενιζέλου (περιοχή Ευρυάλης), άρχισε να πατάει γκάζι. Πριν το φανάρι της Βουλιαγμένης, φρενάρει απότομα και κάποιοι φωνάζουν "την πάτησε, την πάτησε". Μέσα πολλοί είχαν πέσει κάτω από το απότομο φρενάρισμα, ο οδηγός ανοίγει τις πόρτες και ο κόσμος βγαίνει έξω για να δει τι γίνεται. Ε λοιπόν μία που βγαίνουν και μία που ο οδηγός κλείνει τις πόρτες και φεύγει, παρατώντας τους σύξυλους! Πρέπει να υποβλήθηκε και μήνυση εναντίον του οδηγού, από τον πατέρα μιας κοπέλας που είχε τραυματιστεί ελαφρά.
Το περιστατικό 1 δεν είναι τίποτα τραγικό όταν είναι άλλο όχημα μπροστά. Γίνεται συχνά για να μην χάνεται χρόνος. Για το περισταστικό 2 όμως αν είναι αλήθεια είναι απαράδεκτο.
(28-09-2013, 12:44 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σε καμία περίπτωση δεν είναι όλοι οι οδηγοί το ίδιο. Αλλά όπως υπάρχουν οι επαγγελματίες, υπάρχουν και οι άχρηστοι. Αν αυτοί έφευγαν από την ΟΣΥ (και από τις άλλες δημόσιες υπηρεσίες), τότε θα λειτουργούσαν όλα πολύ καλύτερα.
Έχω τύχει σε 220 που ήταν ένα μικρό παιδάκι με τη μητέρα του στην τελευταία πόρτα και πιάστηκε το πόδι το παιδιού όταν αυτή άνοιξε. Μόλις οι επιβάτες φώναξαν στον οδηγό να την κλείσει, αμέσως σηκώθηκε, πήγε πίσω, κατέβηκε η μαμά με το παιδάκι, το έβαλαν να κάτσει στο παγκάκι της στάσης και περίμενε κιόλας να δει μήπως έχει χτυπήσει. Αυτός είναι επαγγελματίας!
Υπάρχουν όμως και κάποιοι άλλοι, οι οποίοι βλέπουν ηλικιωμένο ή ανάπηρο να δυσκολεύεται να ανεβοκατέβει και δεν κουνάνε ούτε το μικρό τους δαχτυλάκι για να χαμηλώσουν το όχημα.
Γενικά υπάρχουν και καλοί και κακοί οδηγοί και είναι μην τύχεις στην περίπτωση. Για την επιγονάτιση συνήθως δεν φταίνε οι οδηγοί αλλά τα οχήματα στα οποία είναι χαλασμένη π.χ. είχα δει παλιότερα στο #290 να πατάει ο οδηγός το κουμπί και αμέσως μόλις κατέβει λίγο να ξανανεβαίνει μόνο του. Σ' άλλα δεν δουλεύει καν και έχει κολλήσει. Γι' αυτό και κάποιες φορές κάποια οχήματα πάνε μόνιμα με κλίση προς τα δεξιά.
Δημοσιεύσεις: 58
Θέματα: 0
Εγγραφή: 06-02-2013
Περιγράφω περιστατικό κακής χρήσης λεωφορείου ή βλάβης που σημειώθηκε πριν λίγη ώρα στο δρομολόγιο του 206 προς Αγ. Μαρίνα στο Ν1 με αριθμό 170. Ο οδηγός είτε λόγω βλάβης είτε λόγω αδιαφορίας το είχε στην ταχύτητα 2 αντί στο D με αποτέλεσμα το λεωφορείο να μένει στη 2α με ελάχιστη απόδοση και έντονο θόρυβο.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
28-09-2013, 09:54 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-09-2013, 09:54 PM από N1Ellinikou.)
(28-09-2013, 09:47 PM)Pelham Express Έγραψε: Περιγράφω περιστατικό κακής χρήσης λεωφορείου ή βλάβης που σημειώθηκε πριν λίγη ώρα στο δρομολόγιο του 206 προς Αγ. Μαρίνα στο Ν1 με αριθμό 170. Ο οδηγός είτε λόγω βλάβης είτε λόγω αδιαφορίας το είχε στην ταχύτητα 2 αντί στο D με αποτέλεσμα το λεωφορείο να μένει στη 2α με ελάχιστη απόδοση και έντονο θόρυβο.
Μήπως ανεβαίνατε καμιά ανηφόρα και ο οδηγός ''κατέβασε''? Ή το 'χε σε όλη τη διαδρομή στο 2?
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(28-09-2013, 04:43 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Κοιτώντας τα προγράμματα δρομολογίων της 302, αναφέρεται στην πρότελευταία στάση "ΠΑΠΑΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ" (μία στάση πριν την αφετηρία), ώρα διέλευσης του πρώτου οχήματος 05:34, που σημαίνει ότι στις 05:35 είναι στο σταθμό μετεπιβίβασης της Πλακεντίας.
Με δεδομένο ότι ο χρόνος διαδρομής που δίνεται στη γραμμή (με βάση τα στοιχεία από τη σύμβαση) είναι 55', τα 15' που μένουν μέχρι την επόμενη αναχώρηση του οχήματος (05:50), σε τι αποσκοπούν;
Και εννοείται πως δεν είναι μόνο η 302. Στο Χ95 βλέπεις ακόμη και 3 νταλίκες σταματημένες στην Όθωνος, για να μη θυμηθώ τα καλά του Χ70 ένα βράδυ, που είχε 4 οχήματα για 10' διαδρομή και 30' διάλειμμα.
Άρα η κακοδαιμονία του δικτύου της ΟΣΥ, δεν οφείλεται μόνο στην έλλειψη οδηγών, αλλά και στην κακή χρησιμοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού.
Συμφωνώ. Και στο Χ96 και στο Χ97 τα οχήματα κάθονται με τις ώρες στις Αφετηρίες/Τέρματα. Παρόμοιο είναι το 324 που του δίνουν παραπάνω χρόνο απ' όσο χρειάζεται και νομίζω και το 206 δεν χρειάζεται τόσο χρόνο διαδρομής καθώς είναι συχνό να κάθονται 2-3 206 στην Αφετηρία του. Επίσης, άλλες γραμμές που έχουν μεγάλους χρόνους διαδρομής σε σχέση με το δρομολόγιο που εκτελούν είναι τα: 115/116, 120, 124, 149/170, 155 και λογικά πρέπει να 'ναι και άλλα.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(28-09-2013, 10:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: Συμφωνώ. Και στο Χ96 και στο Χ97 τα οχήματα κάθονται με τις ώρες στις Αφετηρίες/Τέρματα. Παρόμοιο είναι το 324 που του δίνουν παραπάνω χρόνο απ' όσο χρειάζεται και νομίζω και το 206 δεν χρειάζεται τόσο χρόνο διαδρομής καθώς είναι συχνό να κάθονται 2-3 206 στην Αφετηρία του. Επίσης, άλλες γραμμές που έχουν μεγάλους χρόνους διαδρομής σε σχέση με το δρομολόγιο που εκτελούν είναι τα: 115/116, 120, 124, 149/170, 155 και λογικά πρέπει να 'ναι και άλλα.
815: 65' Από το Γουδή μέχρι τον Ταύρο. Το ίδιο χρόνο παίρνει και το 622 που ανεβαίνει Άνω Γαλάτσι.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(29-09-2013, 05:37 AM)nikos1991 Έγραψε: 815: 65' Από το Γουδή μέχρι τον Ταύρο. Το ίδιο χρόνο παίρνει και το 622 που ανεβαίνει Άνω Γαλάτσι. το 622 θελει 50 λεπτα(το χω κανει) το 815 λιγοτερο
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
(28-09-2013, 10:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: Συμφωνώ. Και στο Χ96 και στο Χ97 τα οχήματα κάθονται με τις ώρες στις Αφετηρίες/Τέρματα. Παρόμοιο είναι το 324 που του δίνουν παραπάνω χρόνο απ' όσο χρειάζεται και νομίζω και το 206 δεν χρειάζεται τόσο χρόνο διαδρομής καθώς είναι συχνό να κάθονται 2-3 206 στην Αφετηρία του. Επίσης, άλλες γραμμές που έχουν μεγάλους χρόνους διαδρομής σε σχέση με το δρομολόγιο που εκτελούν είναι τα: 115/116, 120, 124, 149/170, 155 και λογικά πρέπει να 'ναι και άλλα.
Το 324 ανεκαθεν το δρομολογουσαν με τελειως ξεχειλωμενους χρονους.
Πριν παει στο γηπεδο Ανθουσας εβγαζε το δρομολογιο σε 40-45 λεπτα και του διναν 60-80. Ποσες επιστολες ειχα στειλει στον ΟΑΣΑ και στο Δημο Παλληνης αλλα με γραφαν να μην πω που.
Τωρα θελει το πολυ 60 λεπτα και του δινουν 80-100 λεπτα. Δηλαδη οκ αντε να δεχτω οτι του δινουν 80 λεπτα, που ειναι απαραδεκτος χρονος γιατι εδω δινουν στο 304 65 λεπτα να παει απο το Νομισματοκοπειο στην Βραυρωνα, στην αλλη ακρη δηλαδη, αλλα θελει και διαλειμμα ο οδηγος να κανει και το πανε στα 100 λεπτα? Αφου σε καθε δρομολογιο κανει και ενα 20 λεπτο διαλειμμα σιγουρα. Οταν εγινε η τροποποιηση της διαδρομης το ειχαν κρατησει με τους παλιους χρονους αλλα προφανως διαμαρτυρηθηκαν οι οδηγοι και το ξεχειλωσαν οπως ειναι σημερα.
Δημοσιεύσεις: 58
Θέματα: 0
Εγγραφή: 06-02-2013
(28-09-2013, 09:54 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Μήπως ανεβαίνατε καμιά ανηφόρα και ο οδηγός ''κατέβασε''? Ή το 'χε σε όλη τη διαδρομή στο 2? Όχι, συνέχεια.
(28-09-2013, 10:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: Συμφωνώ. Και στο Χ96 και στο Χ97 τα οχήματα κάθονται με τις ώρες στις Αφετηρίες/Τέρματα. Παρόμοιο είναι το 324 που του δίνουν παραπάνω χρόνο απ' όσο χρειάζεται και νομίζω και το 206 δεν χρειάζεται τόσο χρόνο διαδρομής καθώς είναι συχνό να κάθονται 2-3 206 στην Αφετηρία του. Επίσης, άλλες γραμμές που έχουν μεγάλους χρόνους διαδρομής σε σχέση με το δρομολόγιο που εκτελούν είναι τα: 115/116, 120, 124, 149/170, 155 και λογικά πρέπει να 'ναι και άλλα.
Η αξιοπιστία πάντως του 206 είναι πολύ καλή από τότε που τοπικοποιήθηκε.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
29-09-2013, 10:43 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-09-2013, 10:43 PM από garvanitis.)
(28-09-2013, 09:47 PM)Pelham Express Έγραψε: Περιγράφω περιστατικό κακής χρήσης λεωφορείου ή βλάβης που σημειώθηκε πριν λίγη ώρα στο δρομολόγιο του 206 προς Αγ. Μαρίνα στο Ν1 με αριθμό 170. Ο οδηγός είτε λόγω βλάβης είτε λόγω αδιαφορίας το είχε στην ταχύτητα 2 αντί στο D με αποτέλεσμα το λεωφορείο να μένει στη 2α με ελάχιστη απόδοση και έντονο θόρυβο.
Κακή χρήση σε καμία περίπτωση. Η περίπτωση της βλάβης είναι πιθανή όμως... Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να επέλεξε την 2 αντί της D. Μερικοί από αυτούς:
Η περίπτωση της βλάβης στην πλακέτα της D (τότε όταν επιλέγεται το λαμπάκι της αναβοσβήνει)
Παρατεταμένη ανηφορική διαδρομή με συχνές στάσεις. Η επιλογή της 2 δεν επιτρέπει στο κιβώτιο να κάνει συνεχείς αλλαγές ανάμεσα σε 2η και 3η ταχύτητα και προστατεύει τόσο τα κινούμενα μέρη του όσο και το ίδιο από υπερθέρμανση.
Παρατεταμένη κατηφορική διαδρομή. Ξεκουράζει το retarder με παράλληλη λειτουργία του μηχανόφρενου και αποτρέπει την υπερθέρμανση.
Σε κάθε περίπτωση ο κινητήρας δεν παρουσιάζει ελάχιστη απόδοση αλλά μέγιστη με ανάλογη βέβαια κατανάλωση (πλην της περίπτωσης της κατηφόρας όπου αν δεν πατάει γκάζι ο οδηγός η κατανάλωση είναι μηδενική).
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Ο ΟΑΣΑ το ξανακανε το θαύμα του! Αραίωσαν τα δρομολόγια του 212, αλλά και άλλαξε το πρόγραμμα της Κυριακής, μετακινώντας μια ώρα νωρίτερα πρώτα/τελευταία.
Αντίθετα, καμία διαφοροποίηση σε έναρξη/λήξη στην 748.
|