Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Στην εποχή των πράσινων ήταν και λιγότεροι οι επιβάτες όπως να το κάνουμε και για αυτό δεν στοιβάζονταν μέσα.
Για τα υπόλοιπα να πω ότι η αλήθεια είναι πως σε κάποιες γραμμές που από ένα σημείο και πέρα αδειάζουν κάποιοι οδηγοί επιταχύνουν και μέχρι το τέρμα πάνε πιο γρήγορα. Αλλά αυτό δεν είναι κανόνας. Κάποιοι το κάνουν
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
24-08-2013, 08:54 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 24-08-2013, 08:57 PM από mercedes elbo.)
Για το 040 το 'πα επειδή και εγώ κάποιες φορές που το 'χω χρησιμοποιήσει έρχεται καθυστερημένο στο Σύνταγμα. Το 051 νομίζω έχει χρόνος διαδρομής για πλήρη κύκλο 45' οπότε με 4 οχήματα θα 'πρεπε να 'χε δρομολόγια ανά 10'-15' και όχι ανά 20'. Για το 843 δεν μπορώ να καταλάβω τι συνέβη και ήρθε μετά από 40'.
Όσον αφορά την τήρηση των δρομολογίων εννοείται ότι είναι καλύτερο να έχεις αραιότερα δρομολόγια αλλά αυτά να τηρούνται κατά 100%. Γενικά οι περισσότερες γραμμές που αναφέρθηκαν παραπάνω είναι τοπικές ή μικρές που τηρούνται τα δρομολόγια με ακρίβεια.
Επίσης, για τους οδηγούς μιλάω όταν κάποιος οδηγός πηγαίνει απελπιστικά αργά σε σχέση με τους υπόλοιπους και κάνει μπάχαλο τα δρομολόγια. Θεωρώ πως ταχύτητες 40-50 χλμ δεν είναι υπερβολικές για κάποια μικρή λεωφόρο ή έναν κανονικό δρόμο όταν και η υπόλοιπη κίνηση πάει με μεγαλύτερες ή παραπλήσιες. To ίδιο και σε μεγάλες λεωφόρους όπως Βουλιαγμένης, Ποσειδώνος κλπ. όταν δεν έχει κίνηση δεν είναι φυσιολογικό ένα λεωφορείο να κινείται με 40 αντί για π.χ. 60 εφόσον αυτό επιτρέπεται.
Tέλος οι ενδιάμεσοι χρόνοι θα 'ταν κάτι πολύ σημαντικό κυρίως για γραμμές που συντονίζονται μεταξυ τους π.χ. 2/4 κ.α.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Στην εποχή των πράσινων οι επιβάτες ήταν κατά πολύ περισσότεροι, οι συχνότητες και οι χρόνοι δρομολογίων ήταν κατά πολύ καλύτεροι και γι' αυτό ακόμη και με 11μετρο λεωφορείο οι συνθήκες ήταν πολύ πιο ανθρώπινες εντός του οχήματος.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Το 040 ερχεται καθυστερημενο γιατι αν θυμαμαι καλα έχει χρονο 50' που στην αιχμή δεν φτάνει. Για τις καθυστερήσεις νομίζω πως είναι καθαρά θέμα του οδηγού ειδικά στις τοπικές γραμμές που η κίνηση είναι ελάχιστη. Το καλοκαίρι έχω πετύχει τουλαχιστον 7-8 φορές τις καθημερινες 2 237 μαζί εκ των οποίων 2-3 φορές στο θερινό 2 που η συχνότητα είναι ανα 15' και η ηλιούπολη αδεια
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Ο οδηγός που τηρεί το πρόγραμμά του δεν φταίει σε καμία απολύτως περίπτωση, το δεύτερο όχημα που "βιάζεται" είναι το πρόβλημα και μάλιστα διπλό αφού καταστρέφει και τους χρόνους διέλευσης στις ενδιάμεσες στάσεις. Για το 040 τα 50' στην αιχμή είναι ανέκδοτο. Δεν υπάρχει περίπτωση να τα καταφέρει ποτέ.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(26-08-2013, 12:29 AM)garvanitis Έγραψε: Ο οδηγός που τηρεί το πρόγραμμά του δεν φταίει σε καμία απολύτως περίπτωση, το δεύτερο όχημα που "βιάζεται" είναι το πρόβλημα και μάλιστα διπλό αφού καταστρέφει και τους χρόνους διέλευσης στις ενδιάμεσες στάσεις. Για το 040 τα 50' στην αιχμή είναι ανέκδοτο. Δεν υπάρχει περίπτωση να τα καταφέρει ποτέ.
Πόσο μπορεί να "βιάζεται" κάποιος οδηγός ώστε να καταφέρει να προλάβει το προηγούμενο που έχει αναχωρήσει 15' νωρίτερα; Και σε μεγάλη λεωφόρο πάει στο καλό, μπορεί να έχει πιάσει το γκάζι και να το προλάβει. Στην Ηλιούπολη, όμως, και με το 237 να έχει ζικ ζακ, φαίνεται νορμάλ;
Υπάρχουν οδηγοί που καθυστερούν και άλλοι που πάνε του σκοτωμού. Πχ. το πρωί της Πρωτοχρονιάς (φέτος) είχα πάρει 140 από τη Γλυφάδα κατά τις 7 και σε κάτι περισσότερο από 15' ήμουν Ηλιούπολη, όταν υπό άλλες συνθήκες απαιτείται κατ' ελάχιστο 30-40'. Κι αυτό γιατί ο οδηγός μόλις πήρε κόσμο από την πλ. Κατράκη πάτησε το γκάζι και το άφησε μόνο στο ύψος της 2ης Αγ. Κοσμά που είχε κόσμο (και σταμάτησε και σε πόση απόσταση από τη στάση), κάνοντας και ένα σωρό προσπεράσεις στο ενδιάμεσο.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Θα στο πω αλλιώς γιατί μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά και δεν το κατάλαβες. Οταν το πρώτο λεωφορείο ολοκληρώνει το δρομολόγιο του (με το δεύτερο "καροτσάκι" πίσω του) αναχωρεί στην ώρα του. Αν ναι, τότε κάνει κινείται σωστά και αυτός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος εκτέλεσης δρομολογίου. Αν φεύγει καθυστερημένο πάλι τότε πολύ κακώς κάνει διότι ουσιαστικά "τινάζει στον αέρα" όλο το κύκλωμα δρομολογίων. Για το δεύτερο τώρα αν μαζέψει τον προηγούμενο ο οποίος κινείται κανονικά και φτάσει στο τέρμα και το σβήσει και μείνει ακινητοποιημένο κανένα μισάωρο χωρίς προφανή λόγο (αν κάνει διάλειμμα θα φτάσει το επόμενο και θα αναχωρήσει πριν από αυτό) τότε δεν έχει κάνει δρομολόγιο αλλά διέλευση από τους δρόμους που περνάει η γραμμή. Αχρήστα χιλιόμετρα, υπερβολικά μεγάλη κατανάλωση, σχεδόν μηδενικό φορτίο και αναξιόπιστη εξυπηρέτηση. Αν μαζέψει βέβαια το προηγούμενο κινούμενο κανονικά, το είδαμε παραπάνω, δεν ευθύνεται αυτό.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Οι διακοπές τέλειωσαν! Τώρα αρχίζει η επανάσταση...
http://www.antarsya.gr/node/1603
Και το Περιστέρι την Τρίτη το απόγευμα θα είναι -κατά πάσα πιθανότητα- χωρίς λεωφορεία, τρόλεϊ και Μετρό.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Δεν ντρέπονται λέω εγώ τα τσογλάνια, ακόμη δεν βγήκε ο Αύγουστος, δεν προλάβαμε να γυρίσουμε από τις διακοπές, οι μπάτσοι μπούκαραν στο Πολυτεχνείο 40 χρόνια μετά και έκλεψαν τις μολότωφ και τα καδρόνια - πότε θα προλάβω εγώ να ετοιμαστώ για την Επανάσταση;
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
26-08-2013, 10:59 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-08-2013, 11:03 AM από ecoj.)
Πάλι ταλαιπωρία χωρίς λόγο. Εξαιτίας μερικών ηλίθιων.
Την προηγούμενη φορά πριν καμία εβδομάδα είχαν γίνει περίπου τα εξής:
822/823: Λειτουργούσαν από τα εκατόδεντρα και κάτω
703: Είχε σπάσει στα δύο. Από Πειραιά μέχρι Αθηνών. Και από Άγιο Ελευθέριο μέχρι δεν ξέρω που.
Α13, 12: Έφταναν μέχρι τον Άγιο Αντώνιο. Έμπαιναν στο τέρμα του 822 που ήταν άδειο.
24/25: Είχαν κοπεί αλλά δεν ξέρω μέχρι που.
891/892: Είχαν κοπεί επίσης
731: Έφτανε στην Πελασγίας και έστριβε εκεί.
821/730: Λειτουργούσαν κανονικά.
700: Δεν έχω ιδέα
Κάτι ανάλογο θα γίνει και τώρα μάλλον.