Δημοσιεύσεις: 2.008
Θέματα: 144
Εγγραφή: 15-06-2010
20-08-2013, 07:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-08-2013, 07:15 PM από GiannisB.)
(20-08-2013, 07:09 PM)Solaris_Urbino_18 Έγραψε: Όπως έγραψα και στο θέμα της ΤPG, για να γίνει σωστός έλεγχος στα λεωφορεία και τρόλλευ θέλει κλιμάκιο απο 5-10 ελεγκτές σε κάθε όχημα, αστυνομία απ'εξω (να γουστάρουμε κιόλας) και έλεγχος, όποιος αρχίσει τα μα-μου και τις ψευτομαγκιές να επεμβαίνει η αστυνομία να στρώνει και χαρακτήρα!
Και εγώ το λέω αυτό που με είπες για την TPG και καλά κάνουν και όχι θα τα σπάμε όλα και θα τα κάνουμε θρύψαλα. Εκεί για πάνε και κάνε τέτοια στην φυλακή θα βρεθεί ο λαθρεπιβάτης ενώ εδώ ο ελεγκτής
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Σήμερα 2 οδηγοί στο Ε22 δεν με αφησαν να κατεβω στην αφετηρία των λεωφορείων στο Ελληνικό γιατί όπως μου ειπαν υπάρχει γραπτή εντολή ότι απαγορεύεται η είσοδος στο επιβατικό κοινό. Γνωρίζει κάποιος κάτι;
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(21-08-2013, 02:22 AM)georgio Έγραψε: Σήμερα 2 οδηγοί στο Ε22 δεν με αφησαν να κατεβω στην αφετηρία των λεωφορείων στο Ελληνικό γιατί όπως μου ειπαν υπάρχει γραπτή εντολή ότι απαγορεύεται η είσοδος στο επιβατικό κοινό. Γνωρίζει κάποιος κάτι;
Γιατιιιιι; Είναι απαγορευμένη περιοχή; Έχουν εντοπιστεί UFO;
Εν αντιθέσει με την απόφαση για τροποποίηση του Ε14, όπου αναφέρεται επακριβώς ότι τα λεωφορεία θα εισέρχονται κενά στο χώρο τροφοδοσίας του Mall, όπου είναι το τέρμα, σε καμία από τις 4 αποφάσεις για το Ελληνικό (124, 171, Ε22, Χ97) δεν ορίζεται επακριβώς κατι αντίστοιχο. Γίνεται μεν αναφορά σε στάσεις όπου θα γίνεται επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών, αλλά δεν αναφέρεται ρητά ότι τα λεωφορεία πρέπει να κατευθύνονται κενά προς το τέρμα.
Και επίσης, πολλοί των νόμων και των αποφάσεων μας έγιναν ξαφνικά οι οδηγοί. Ξεχνάνε όμως τι τους υποχρεώνουν αυτούς οι κανονισμοί να πράττουν (απαγόρευση χρήσης κινητού πέραν του υπηρεσιακού, χρήση στολής, απαγόρευση χρήσης ραδιοφώνου ή μουσικών συσκευών κ.α.)
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
21-08-2013, 07:23 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-08-2013, 07:27 AM από pvuccino.)
(21-08-2013, 02:22 AM)georgio Έγραψε: Σήμερα 2 οδηγοί στο Ε22 δεν με αφησαν να κατεβω στην αφετηρία των λεωφορείων στο Ελληνικό γιατί όπως μου ειπαν υπάρχει γραπτή εντολή ότι απαγορεύεται η είσοδος στο επιβατικό κοινό. Γνωρίζει κάποιος κάτι;
Η είσοδος στο επιβατικό κοινό επιτρέπεται (εγώ πχ πήγα με τα πόδια και δε μου είπε κανένας τίποτα) απλά δεν επιβιβάζουν/αποβιβάζουν. Μάλλον αυτό γίνεται ώστε να μπορούν αυτοί που σχολάνε να κατευθύνονται απευθείας στο αμαξοστάσιο, χωρίς να είναι αναγκασμένοι να κάνουν το γύρο του θριάμβου! Πάντως δεν είναι κάτι το πρωτόγνωρο. Και στο Κάραβο Αχαρνών ακριβώς το ίδιο γίνεται, επιβιβάζουν/αποβιβάζουν επί της Σαλαμίνος, αλλά το τέρμα είναι στην οδό Δέδε! Και στο Ζηρίνειο επίσης. Αποβιβάζουν/επιβιβάζουν επί της Κηφισίας και το τέρμα είναι στην οδό Λαμπράκη!
Επίσης στην απόφαση της Διαύγειας αναφέρεται ρητά ως πρώτη στάση επιβίβασης/τελευταία στάση αποβίβασης η Στρ.Σουρμένων.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(21-08-2013, 07:23 AM)pvuccino Έγραψε: Επίσης στην απόφαση της Διαύγειας αναφέρεται ρητά ως πρώτη στάση επιβίβασης/τελευταία στάση αποβίβασης η Στρ.Σουρμένων.
Ακριβώς. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι απαγορεύεται κάποιος να αποβιβαστεί στο τέρμα.
Και στην Ακαδημία ισχύει κατι αντίστοιχο, για να αποφεύγεται το μπάχαλο. Τα Α2/Β2 και Α3/Β3 αποβιβάζουν στη Ρήγα Φεραίου και μετά πάνε κενά στη Σινά. Το ίδιο και τα κυκλικά (220/221, 235), που αδειάζουν στη Ρήγα Φεραίου και γεμίζουν στην Ακαδημίας.
Στην περίπτωση του Ελληνικού, μάλλον και λόγω της θέσης της αφετηρίας/τέρματος και λόγω του Αμαξοστασίου, αλλά και για να αποφεύγεται το μπάχαλο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(21-08-2013, 08:04 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ακριβώς. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι απαγορεύεται κάποιος να αποβιβαστεί στο τέρμα.
Και στην Ακαδημία ισχύει κατι αντίστοιχο, για να αποφεύγεται το μπάχαλο. Τα Α2/Β2 και Α3/Β3 αποβιβάζουν στη Ρήγα Φεραίου και μετά πάνε κενά στη Σινά. Το ίδιο και τα κυκλικά (220/221, 235), που αδειάζουν στη Ρήγα Φεραίου και γεμίζουν στην Ακαδημίας.
Στην περίπτωση του Ελληνικού, μάλλον και λόγω της θέσης της αφετηρίας/τέρματος και λόγω του Αμαξοστασίου, αλλά και για να αποφεύγεται το μπάχαλο.
Όταν λέει πρώτη στάση επιβίβασης/αποβίβασης Στρ. Σουρμένων εννοείται ότι δεν γίνεται να συνεχίσεις ως επιβάτης με το όχημα. Στα Α2/Β2/Α3/Β3 λογικά βγαίνουν όλοι γιατί είναι η Αφετηρία εκεί και μπορεί να κάτσει Ρ.Φεραίου μέχρι να 'ρθει η ώρα της αναχώρησης. Όμως στα 220/221/235 νομίζω μπορείς να κάτσεις μέσα και να συνεχίσεις γιατί είναι κυκλικά. Επίσης, στα τοπικά Γλυφάδας άμα σχολάει ο οδηγός συνήθως φεύγει κατευθείαν από Ποσειδώνος και σε αφήνει Πλ. Γλυφάδας άσχετα αν πληρώνεται κανονικά για να τερματίσει στο Γκόλφ και στο Γκόλφ γίνεται κανονικά επιβίβαση/αποβίβαση επιβατών.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(20-08-2013, 05:03 PM)mercedes elbo Έγραψε: Όχι, λέει για τον ενεργό στόλο που σύμφωνα με την απάντηση της Ο.ΣΥ. είναι 292. Τα τρόλλεϋ που κινούνται συνεχώς είναι τα 180 που αναφέρει προς διαφημιστική εκμετάλλευση. Άρα για να ανφέρουν μόνο 292ως ενεργό στόλο ίσως σημαίνει ότι τα υπόλοιπα 74 είναι εκτός δύναμης οριστικά. Αυτό εξηγεί και το γεγονός ότι τα Neoplan 6000 έχουν περιοριστεί στις γραμμές του Πειραιά (16, 17 και 20) καθώς 60 6000αρα πιθανόν είναι εκτός δύναμης.
Αν παρατηρήσεις θα δεις ότι έχει εκτός δύναμης και κάποια σειράς 8000 τα οποία και δεν έχουν κανέναν απολύτως λόγο να είναι εκτός δύναμης - ούτε απόσβεση δεν έχουν κάνει. Συνεπώς παραμένουν ανενεργά - αν και σε μακροχρόνια ακινησία - πιθανότατα ακινητούν λόγω σοβαρών βλαβών και έλλειψης ανταλλακτικών, όχι όμως γιατί είναι μη επισκεύασιμα. Αυτά όμως τα τρόλεϊ συνεχίζουν να αποτελούν περουσιακά στοιχεία της ΟΣΥ, βρίσκονται κάπου αποθηκευμένα και αποτελούν μέρος του ενεργητικού της. Φαντάσου ένα σενάριο βάσει του οποίου είναι συγκεντρωμένα όλα σε ένα χώρο στον οποίο ξεσπάει πυρκαγιά και καταστρέφονται. 'Οντας ασφαλισμένα αποζημιώνονται στο σύνολό τους στην υπολειμματική τους αξία (αρχική αξία μείον απομείωση χρήσης/ηλικίας).
Το γελοίο της υπόθεσης βέβαια είναι αλλού. Για κύκλωμα δρομολόγησης που απαιτεί 180 οχήματα υπάρχουν στο στόλο 366, δηλαδή εφεδρεία 101%!!! Αν υπολογίσεις το γεγονός ότι το κόστος ενός τρόλεϊ είναι περίπου 2,5 φορές αυτό ενός θερμικού λεωφορείου καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό σε στάσιμο κεφάλαιο.
Δημοσιεύσεις: 3.204
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(22-08-2013, 05:24 PM)garvanitis Έγραψε: Αν παρατηρήσεις θα δεις ότι έχει εκτός δύναμης και κάποια σειράς 8000 τα οποία και δεν έχουν κανέναν απολύτως λόγο να είναι εκτός δύναμης - ούτε απόσβεση δεν έχουν κάνει. Συνεπώς παραμένουν ανενεργά - αν και σε μακροχρόνια ακινησία - πιθανότατα ακινητούν λόγω σοβαρών βλαβών και έλλειψης ανταλλακτικών, όχι όμως γιατί είναι μη επισκεύασιμα. Αυτά όμως τα τρόλεϊ συνεχίζουν να αποτελούν περουσιακά στοιχεία της ΟΣΥ, βρίσκονται κάπου αποθηκευμένα και αποτελούν μέρος του ενεργητικού της. Φαντάσου ένα σενάριο βάσει του οποίου είναι συγκεντρωμένα όλα σε ένα χώρο στον οποίο ξεσπάει πυρκαγιά και καταστρέφονται. 'Οντας ασφαλισμένα αποζημιώνονται στο σύνολό τους στην υπολειμματική τους αξία (αρχική αξία μείον απομείωση χρήσης/ηλικίας).
Το γελοίο της υπόθεσης βέβαια είναι αλλού. Για κύκλωμα δρομολόγησης που απαιτεί 180 οχήματα υπάρχουν στο στόλο 366, δηλαδή εφεδρεία 101%!!! Αν υπολογίσεις το γεγονός ότι το κόστος ενός τρόλεϊ είναι περίπου 2,5 φορές αυτό ενός θερμικού λεωφορείου καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό σε στάσιμο κεφάλαιο.
Πως πάρθηκε η απόφαση να αποσυρθούν τρόλεϊ 6000; Ήταν λειτουργικά και αποσύρθηκαν ή ήταν προβληματικά; Γιατί δεν τα πουλάνε στο εξωτερικό αφού σαν τρόλεϊ θα έχουν μια αξία; Και έτσι κι αλλιώς δεν χρειάζονται τόσα πολλά;
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
22-08-2013, 09:48 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-08-2013, 09:50 PM από mercedes elbo.)
(22-08-2013, 05:24 PM)garvanitis Έγραψε: Αν παρατηρήσεις θα δεις ότι έχει εκτός δύναμης και κάποια σειράς 8000 τα οποία και δεν έχουν κανέναν απολύτως λόγο να είναι εκτός δύναμης - ούτε απόσβεση δεν έχουν κάνει. Συνεπώς παραμένουν ανενεργά - αν και σε μακροχρόνια ακινησία - πιθανότατα ακινητούν λόγω σοβαρών βλαβών και έλλειψης ανταλλακτικών, όχι όμως γιατί είναι μη επισκεύασιμα. Αυτά όμως τα τρόλεϊ συνεχίζουν να αποτελούν περουσιακά στοιχεία της ΟΣΥ, βρίσκονται κάπου αποθηκευμένα και αποτελούν μέρος του ενεργητικού της. Φαντάσου ένα σενάριο βάσει του οποίου είναι συγκεντρωμένα όλα σε ένα χώρο στον οποίο ξεσπάει πυρκαγιά και καταστρέφονται. 'Οντας ασφαλισμένα αποζημιώνονται στο σύνολό τους στην υπολειμματική τους αξία (αρχική αξία μείον απομείωση χρήσης/ηλικίας).
Το γελοίο της υπόθεσης βέβαια είναι αλλού. Για κύκλωμα δρομολόγησης που απαιτεί 180 οχήματα υπάρχουν στο στόλο 366, δηλαδή εφεδρεία 101%!!! Αν υπολογίσεις το γεγονός ότι το κόστος ενός τρόλεϊ είναι περίπου 2,5 φορές αυτό ενός θερμικού λεωφορείου καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό σε στάσιμο κεφάλαιο.
Δεν θα μου 'κανε εντύπωση αυτά τα 14 8000αρα να πάθαν κάποιες σοβαρές βλάβες και λόγω της γενικότερης έλλειψης ανταλλακτικών να έχουν γίνει δότες οργάνων για τα υπόλοιπα. Και άμα αρζίζουν να κανιβαλλίζονται δεν νομίζω πως εύκολα θα ξαναβγούν στο δρόμο (π.χ. Volvo τα οποιά επίσης ασφαλίζονται και τα 120 αλλά δεν ξέρω αν μπορούν να κινηθούν έστω τα μισά). Βάση αυτη τη λογική είπα πριν γιατί να ασφαλίζονται και να έχουν πινακίδες πάνω. Τώρα αν είναι αλλιώς τα πράγματα οκ.
Επίσης, γελοιό είναι και στα λεωφορεία καθώς ο επίσημος στόλος είναι 2139 οχήματα ενώ οι ανάγκες δρομολόγησης στην αιχμή είναι γύρω στα 1200 οχήματα και εδώ σε αντίθεση με τα τρόλλεϋ που γενικά είναι αρκετά προσεγμένα πολλά οχήματα βγαίνουν όπως να 'ναι και μένουν στο δρόμο. Δείτε επί ΕΑΣ πόσα οχήματα ήταν εφεδρεία https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=1466 . Απ' τα 200 οχήματα εφεδρεία ήταν τα 21, απ' τα 85 τα 6 κ.α. δηλαδή περίπου το 10% που στα 1200 οχήματα είναι 120 όχι 900+. Άμα είχαμε ένα στόλο γύρω στα 1300-1400 οχήματα θα 'ταν πολύ καλύτερα γιατί η Ο.ΣΥ. θα απαλασσόταν από τα έξοδα περίπου 700 οχημάτων και αυτά τα χρήματα θα μπορούσε να τα διαθέσει για την συντήρηση του υπόλοιπου στόλου ώστε να κυκλοφορεί σε άριστη κατάσταση.
|