Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(06-06-2013, 08:28 PM)pvuccino Έγραψε: Η ταχύτερη ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗ σύνδεση είπα. Δες το αν θες. Άμα το πάμε έτσι, ο ταχύτερος τρόπος να φτάσεις Πειραιά είναι ο Προαστιακός. Επίσης ακόμα ταχύτερη είναι η πυραυλάκατος!
Το θέμα δεν είναι αν είναι λεωφορείο, τρόλλεϋ, ΗΣΑΠ κτλ. αλλά πιο σε πάει πιο γρήγορα και είναι αξιόπιστο. Το 040 είναι και αξιόπιστο και πετυχημένο οπότε δεν βρίσκω λόγο να καταργηθεί. Ότι είναι επιτυχημένο πρέπει να παραμένει ως έχει και όσα δεν είναι να εξετάζονται τροποποιήσεις, συγχωνεύσεις κτλ. που θα τα κάνουν επιτυχημένα.
(06-06-2013, 08:28 PM)pvuccino Έγραψε: Έχεις ένα δίκιο, αλλά αφού πληρώνουν τόσα χρόνια χαμηλό εισητήριο δε γίνεται ξαφνικά να τους το διπλασιάσεις! Να ανέβει λίγο ναι, αλλά όχι τόσο! Το θέμα ήταν να μη γινόταν απ' την αρχή αυτή η (χαζή κατ' εμε) επέκταση στη Σαρωνίδα. Αφού έγινε, άμα θέλουν να κόψουν το Ε22 για να εξοικονομήσουν οχήματα, καλό θα είναι το εισητήριο του ΚΤΕΛ να μην είναι πολύ ακριβότερο απ' ότι πληρώνουν τώρα. Αλλιώς μέσα σε μια βδομάδα το πολύ θα επιστρέψει το Ε22 κι ούτε γάτα ούτε ζημιά! Το ίδιο ισχύει και για τους κατοίκους της Αρτέμιδας. Αυτοί μάλιστα εδώ και 50 χρόνια πληρώνουν αστικό εισητήριο! Δε γίνεται ξαφνικά εν μία νυκτί να τους βάλεις να πληρώνουν ΚΤΕΛ!
Για τα κόμιστρα δεν θα το σχολιάσω γιατί δεν είναι τίποτα σίγουρο εκτός απ' το Ε22 που όταν πάει Ελληνικό θα πάει 3€ το εισητήριο για την μετακίνηση Αθήνα-Σαρωνίδα και σωστό. Όσον αφορά για χαζές επεκτάσεις έχουμε το Χ63 που πάει Οικισμό Τιταν είναι ~36 χλμ. απ' την Αθήνα με το ειδητήριο των 1,40€.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(06-06-2013, 10:53 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 040 είναι και αξιόπιστο και πετυχημένο οπότε δεν βρίσκω λόγο να καταργηθεί. Ότι είναι επιτυχημένο πρέπει να παραμένει ως έχει και όσα δεν είναι να εξετάζονται τροποποιήσεις, συγχωνεύσεις κτλ. που θα τα κάνουν επιτυχημένα.
To έχω πει και θα το πω πολλές φορές. (αν και δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στο 040) Το ότι μια γραμμή έχει κόσμο, δεν πάει να πει ότι είναι και σωστά δομημένη! Αν εγώ συνενώσω το Α2 και το Β9 και φτιάξω ένα σούπερ-μακρυνάρι Βούλα-Ακαδημία-Νέα Κηφισιά και του βάλω 18μετρα δε θα τιγκάρουν απελπιστικά; Τότε θα πούμε είναι επιτυχημένη γραμμή κι αφήστε τη; Το 040 μπορεί να 'χει κόσμο, αλλά:
1) κλέβει κόσμο από τα 1/5 στη Θησέως που πηγαίνουν μισοάδεια. Όμως αυτά δεν μπορούν να φύγουν γιατί υπάρχει τμήμα της Θησέως που εξυπηρετείται μόνο απ' αυτά!(μεταξύ Καλλιρρόης-Χαροκόπου) Επίσης υποτίθεται πως όπου υπάρχουν τρόλλεϋ πρέπει να προτιμούνται λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης.
2) κλέβει κόσμο από το 049 όπως είπα και πιο πριν, που είναι μακράν γρηγορότερο και θα πρεπε να προτιμάται από το επιβατικό κοινό που θέλει να πάει από Αθήνα Πειραιά και τούμπαλιν και δεν εξυπηρετείται από τον ΗΣΑΠ.(ή απλά δε θέλει να πάρει μετρό) Ο λόγος; Μα φυσικά το ότι έχει μικρότερη διαδρομή και συναντά λιγότερη κίνηση κι έτσι με λιγότερα οχήματα μπορούμε να 'χουμε πολύ ικανοποιητική συνχότητα.
3) Βοηθάει στη Λεωφ.Συγγρού, αλλά μόνο μέχρι τον Αγ.Σώστη κάτι που προκαλεί ανισομέρειες στην εξυπηρέτηση του άξονα. Αν δεν έμπαινε Καλλιθέα και πήγαινε από Συγγρού/Παραλιακή και πιο γρήγορα θα 'φτανε και θα βοηθούσε ουσιαστικά τα Α2/Β2/550 κτλ.
Το πρόβλημα με τις συγκοινωνίες σήμερα δεν είναι μόνο ότι ορισμένες γραμμές δεν έχουν καθόλου επιβατική κίνηση, είναι και το ότι κάποιες άλλες έχουν υπερβολική! Πρέπει να βρεθεί ένα σύστημα που θα κατανέμει ισομερώς τον φόρτο των επιβατών, ωστέ ΚΑΜΙΑ γραμμή να μην καταργείται, αλλά να έχουν ΟΛΕΣ λόγο ύπαρξης!
Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
06-06-2013, 11:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-06-2013, 11:48 PM από ecoj.)
Δεν είναι φυσιολογικό να φορτώσεις στο 1 και το 5 τον κόσμο του 040.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(06-06-2013, 11:47 PM)ecoj Έγραψε: Δεν είναι φυσιολογικό να φορτώσεις στο 1 και το 5 τον κόσμο του 040.
Με πύκνωση φυσικά και πιθανή συγχώνευση/αποκοπή του τμήματος προς Μοσχάτο και τέρμα στις Τζιτζιφιές μαζί με το 10. (έτσι κι αλλιώς στο τμήμα Μοσχάτο-Τζιτζιφιές ζήτημα είναι να 'χει μέσα 5 άτομα). Θα πρέπει επίσης το 1/5 ν' αφήσει το Κουκάκι (το 15 να πυκνώσει ελαφρώς) και να διέρχεται από Συγγρού-Φιξ και δεξιά στην Καλλιρρόης (πρέπει να μπει εναέριος εδώ) και για να μη χάνει χρόνο στα στενά, αλλά και για άμεση ανταπόκριση με μετρό/Α2/550 κτλ. Αλλιώς αν δε γίνονται αυτά δε συζητάμε τίποτα. Αλλά γενικά το δίκτυο πρέπει να ορθολογιστεί, ωστέ και να μη γίνονται σπατάλες και να εξυπηρετείται καλύτερα ο κόσμος. Κι αυτό δε γίνεται με το να κρατάς γραμμές μόνο και μόνο γιατί "έτσι συνήθισε ο κόσμος." Αυτά τα παλιά τα χρόνια που είχαμε λεφτά. Ευκαιρία τώρα με την κρίση να γίνουν κάποιες αλλαγές.
Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
07-06-2013, 10:30 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-06-2013, 10:30 AM από ecoj.)
Κοίτα το 040 και το 049 δεν είναι απλά κεντρώες γραμμές ή διακεντρικές. Είναι γραμμές που συνδέουν κέντρο με κέντρο και χρειάζονται. Βέβαια το 040 τον πολύ κόσμο δεν τον μαζεύει από τον Πειραιά (και εκεί μαζεύει αρκετούς βέβαια) άλλα αργότερα μαζεύει αρκετούς και τους αδειάζει στο Συγγρού - ΦΙΞ. Το 049 δεν μαζεύει ούτε τους μισούς κατά το δρομολόγιο οπότε λογικά βγαίνει με χειρότερη συχνότητα και χωρίς αρθρωτό. Ακόμα και να έβγαινε στο δεκάλεπτο το 049 πάλι το 040 θα είχε περισσότερο κόσμο γιατί μαζεύει περισσότερους κατά τη διάρκεια του δρομολογίου. Το μεγάλο θέμα δεν είναι ποιος συνδέει καλύτερα κέντρο με λιμάνι (ο ηλεκτρικός κάνει αυτή τη δουλειά). Εσύ να προτείνεις να πυκνώσει ότι άλλο υπάρχει κατά το δρομολόγιο του 040 ώστε να μην χρειάζεται το 040 άλλα πολλά από αυτά είναι τρόλεϊ τα οποία θέλουν εναέριο ο οποίος δεν πρόκειται να κατασκευαστεί καινούριος πουθενά οπότε δύσκολο να αφαιρέσεις βάρος από το 040. Το πρόβλημα του 040 είναι άλλο: ότι μπλέκει στα στενά και γενικά στο σταμάτα ξεκίνα και μέχρι να βγει σε κεντρικό δρόμο αργεί πολύ. Πάντως και μέσα σε αυτά τα στενά μαζεύει κόσμο όσο περίεργο κι αν είναι. Και σε αυτά τα στενά δεν περνάει και τίποτα άλλο.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
07-06-2013, 02:14 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-06-2013, 03:17 PM από pvuccino.)
Σαφέστατα και μαζεύει κόσμο κι απ' τα στενά και το ξέρω πολύ καλά. Γι' αυτό και δε λέω "καταργήστε το" απλά προσπαθώ κι εγώ να δω κατά πόσο κάτι τέτοιο είναι δυνατόν. Εγώ γενικά ως προς τις συγκοινωνίες πιστεύω σε ορισμένα πράγματα:
1) Όπου υπάρχουν πολλές γραμμές με χαμηλή συχνότητα σ' έναν άξονα που περνάνε ασυντόνιστα, καλύτερα να υπάρχουν 1-2 αλλά με συχνότητα (σχεδόν) μετρό.
2) Τα τρόλλεϋ να προτιμώνται των λεωφορείων, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας
3) Τα 18μετρα οχήματα και οι κεντρικές γραμμές να μη μπλέκουν στα στενάκια που τις καθυστερούν. Τα "στενά" να καλύπτονται από τοπικές γραμμές με midi (οι οποίες όμως θα χουν αξιοπρεπείς συχνότητες).
4) Όσο μικρότερες οι γραμμές, τόσο το καλύτερο για να είναι προβλέψιμες και να μπορείς να υπολογίσεις τι ώρα θα περάσει από τη στάση
5) Όπου υπάρχει σταθμός Μετρό κοντά, να υπάρχει λεωφορειακή σύνδεση προς αυτόν με το συντομότερο δυνατό τρόπο. Κι όχι πχ το 218 που για να συνδέσει τη Ν.Σμύρνη με τη Δάφνη κάνει 500 κύκλους. (βέβαια η Ν.Σμύρνη έχει το τραμ για γρήγορη σύνδεση με το μετρό, απλά σαν παράδειγμα το αναφέρω το συγκεκριμένο)
6) Να ενθαρρυνθεί η μετεπιβίβαση στο μετρό όπου κι αν είναι αυτό (ακόμα κι αν είναι στον Ευαγγελισμό για τα 220/221/235 κτλ.) με τη χρήση ενιαίου ή ζωνικού εισητηρίου.
7) Να χρησιμοποιείται ο κάθε τύπος λεωφορείου και τρόλλεϋ μόνο εκεί που είναι πραγματικά απαραίτητος. Πχ. δε χρειάζονται νταλικές μέσα στη Βούλα, η παραλιακή όμως τις χρειάζεται. Άρα τέρμα στη Γλυφάδα (η έστω στο Ασκληπιείο) για τα Α1/Α2 κι από 'κει τοπικό δίκτυο(και να συνδεθεί η Βούλα τοπικά και με το μετρό στο Ελληνικό). Επίσης μπορούν να δημιουργηθούν νέες τοπικές γραμμές με αποκλειστικά midi/mini που θα διέρχονται από δρόμους που ΜΟΝΟ αυτά χωράνε.
8) Όταν υπάρχουν πολλές γραμμές προς την ίδια κατεύθυνση να έχουν όλες τις ίδιες στάσεις. Δε γίνεται πχ να χεις τα 2/4 προς Κυψέλη να περνάνε από Πατησίων με στάση μπροστά στο Πολυτεχνείο και τα 022/035 από Γ'Σεπτεμβρίου και Ηπείρου με στάσεις στην Πλ.Λαυρίου και στην Ηπείρου. Ο κόσμος δεν ξέρει που να πάει. Το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες γραμμές της Πατησίων. Τα τρόλλεϋ πάνε από Πατησίων και τα λεωφορεία από Γ' Σεπτεμβρίου.
Όπως καταλαβαίνετε για να εφαρμοστούν όλα αυτά, χρειάζεται γερή αναδιάρθρωση και σε κάποιες περιπτώσεις θα πρέπει να αλλάξουν συνήθειες δεκαετιών! (πχ γιατί πρέπει τα 106/126 να βλέπουν μετρό στο... Συγγρού-Φιξ όταν ο Άλιμος είναι τόσο κοντά; ) Αυτό που δεν ξέρω ακόμη είναι το κατά πόσο θα μπορούσαν να εφαρμοστούν όλα αυτά στην παρούσα κατάσταση με τους μειωμένους οδηγούς/οχήματα της ΟΣΥ. Αλλά αποφάσισα πρώτα να σχηματίσω μια γενική εικόνα για το πως πρέπει (κατά τη γνώμη μου) να είναι τα πράγματα στις συγκοινωνίες και μετά να μπω στη διαδικασία αν κάτι είναι εφικτό ή όχι. Άλλωστε μέχρι τώρα αυτό που έχω δει είναι πως αν και σε ορισμένες περιπτώσεις θα πρέπει να πυκνώσουν πολύ κάποιες γραμμές, κάποιες άλλες ή μειώνεται αισθητά το μήκος τους και άρα θέλουν πολύ λιγότερα οχήματα ή καταργούνται εντελώς. Ακόμα το δουλεύω πάντως, δεν ξέρω αν στο τέλος θα μου "βγαίνουν τα κουκιά." Είδωμεν...
Όσο για τα τρόλλεϋ, προσπαθώ όπου χρειάζεται νέα κατασκευή εναερίου να είναι όσο το δυνατόν πιο περιορισμένη. Πχ στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για 500 μέτρα στη χειρότερη από τη Συγγρού μέχρι την Πλ.Κουντουριώτου. Το ίδιο ισχύει και για τη Δωδεκανήσου στο Περιστέρι που έλεγα σε άλλο topic.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Άρχισαν τα "όχι" για την είσοδο από τη μπροστινή θύρα:
ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΛΗ:
http://etheldrivers.blogspot.com/2013/06..._4769.html
ΔΑΣ:
http://etheldrivers.blogspot.com/2013/06...ost_8.html
Αλήθεια, στα ΚΤΕΛ Αττικής και σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα που εφαρμόζεται τέτοιο μέτρο, γιατί δεν υπάρχει πρόβλημα; Η κοροϊδία έχει και όρια...
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
08-06-2013, 09:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-06-2013, 10:05 PM από pvuccino.)
Η αλήθεια είναι ότι προσωπικά όπου το έχω δει να συμβαίνει καθυστερεί σημαντικά το δρομολόγιο! Κι αυτά στις πόλεις της επαρχίας έτσι; Όχι στην Αθήνα που γίνεται ο κακός χαμός! Βέβαια και επί ΕΑΣ θυμάμαι απ' τη μπροστινή πόρτα μπαίναμε (ο αξέχαστος "κουμπαράς") και όλα καλά. Αν και τότε ήμουνα και παιδάκι και δε μ' ένοιαζε! Ήμουν στο Magirus γαλαρία κι ήμουν ευτυχισμένος, δεν ξέρω αν οι άλλοι είχαν πρόβλημα!
Εγώ με το να πουλάει ο οδηγός εισητήρια έχω θέμα! Γενικά όποτε μπαίνω σε αεροδρομιακό από στάση και πρέπει να μου βγάλει ο οδηγός, πάει η ψυχή μου στην κούλουρη! Δε γίνεται παιδιά και να οδηγείς και να κόβεις εισητήρια. Είναι και επικίνδυνο στην τελική. Οι μάγκες είναι (όπως πάντα) οι Θεσσαλονικείς, που έχουν αυτόματους πωλητές μες στο λεωφορείο!
Επίσης κάτι άσχετο. (ΕΝΤΕΛΩΣ ΟΜΩΣ!!) Χτες που έριχνα μια ματιά στην περίφημη σύμβαση έργου ΟΑΣΑ-ΟΣΥ, είδα να γίνεται αναφορά στις ειδικές γραμμές (μαζί με 032, 801, 836 κτλ) σε μια γραμμή 030. (χωρίς όμως να δίνει παραπάνω πληροφορίες) Ξέρει κανείς περί τίνος τι πρόκειται; Μήπως είναι εκείνο το Στ.Κατεχάκη-ΟΝΑ Γουδή που λειτουργούσε ένα φεγγάρι; Υπάρχει ακόμα άραγε;
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
μηπως ξερει κανεις τι παιζει με το 330?συμφωνα με τον οασα πρεπει απο παραλιακη να στριβει δεξια στην οδο βαρκιζας(εκει που ειναι το mojito bay)ενω εγω το χω δει να στριβει δεξια στην λεοφορο αγιας μαρινας...
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(08-06-2013, 11:19 PM)Vasilis21 Έγραψε: μηπως ξερει κανεις τι παιζει με το 330?συμφωνα με τον οασα πρεπει απο παραλιακη να στριβει δεξια στην οδο βαρκιζας(εκει που ειναι το mojito bay)ενω εγω το χω δει να στριβει δεξια στην λεοφορο αγιας μαρινας...
Που το είδες το Βάρκιζας;; Εγώ τώρα μόλις μπήκα στο site και λέει δεξιά στην οδό Λουμπάρδας! (όπως και ισχύει...)