Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 3.33 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
Αν Α3 και Β3 ήταν ένα δεν θα πέρναγαν το ένα πίσω από το άλλο άλλα άντε να τους το εξηγήσεις.
(06-06-2013, 02:58 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η Πειραιώς δε νομίζω ότι έχει ανάγκη από τόσο αυξημένη συχνότητα.

Η Πειραιώς σαν Πειραιώς και οι άνθρωποι που εξυπηρετούνται γύρω απ' αυτήν ίσως να μη χρειάζονται τόσο αυξημένη συχνότητα. Αλλά το 049 όπως είπα και κάπου αλλού είναι η ταχύτερη λεωφορειακή σύνδεση μεταξύ Αθήνας και Πειραιά. Παρ' όλα αυτά βλέπεις ότι ο κόσμος προτιμά το 040 που κάνει το διπλάσιο χρόνο, μόνο και μόνο γιατί έχει συχνότερες διελεύσεις. Πρέπει λοιπόν το 049 να βελτιωθεί σε συχνότητα, ώστε να διοχετευτεί εκεί όλος αυτός ο κόσμος και να μην ταλαιπωρείται με τις ώρες μέσα στην Καλλιθέα, το Ν.Φάληρο κτλ. Προσωπικά αν γινόταν αυτό, μέχρι και κατάργηση του 040 θα μπορούσα να φανταστώ και να πάνε τα οχήματα στο Α1 και στο Α2(και στο 049 φυσικά). Η Θησέως έχει και τα τρόλλεϋ μην ξεχνάμε, τα οποία όμως πηγαινοέρχονται ψιλοάδεια, ακριβώς λόγω της ύπαρξης του 040! (και της έλλειψης συντονισμού 1/5)
(06-06-2013, 03:10 PM)pvuccino Έγραψε: Η Πειραιώς σαν Πειραιώς και οι άνθρωποι που εξυπηρετούνται γύρω απ' αυτήν ίσως να μη χρειάζονται τόσο αυξημένη συχνότητα. Αλλά το 049 όπως είπα και κάπου αλλού είναι η ταχύτερη λεωφορειακή σύνδεση μεταξύ Αθήνας και Πειραιά. Παρ' όλα αυτά βλέπεις ότι ο κόσμος προτιμά το 040 που κάνει το διπλάσιο χρόνο, μόνο και μόνο γιατί έχει συχνότερες διελεύσεις. Πρέπει λοιπόν το 049 να βελτιωθεί σε συχνότητα, ώστε να διοχετευτεί εκεί όλος αυτός ο κόσμος και να μην ταλαιπωρείται με τις ώρες μέσα στην Καλλιθέα, το Ν.Φάληρο κτλ. Προσωπικά αν γινόταν αυτό, μέχρι και κατάργηση του 040 θα μπορούσα να φανταστώ και να πάνε τα οχήματα στο Α1 και στο Α2(και στο 049 φυσικά). Η Θησέως έχει και τα τρόλλεϋ μην ξεχνάμε, τα οποία όμως πηγαινοέρχονται ψιλοάδεια, ακριβώς λόγω της ύπαρξης του 040! (και της έλλειψης συντονισμού 1/5)

Οι περισσότεροι προτιμούν το 040 γιατί το 049 συνήθως τιγκάρει από λαθρομετανάστες γύρω απ' την Ομόνοια και πεθαίνεις στην μπόχα χώρια τη δρομολόγηση 12μετρων σε αντίθεση με το 040 που έχει στάνταρ 18μετρο. Επίσης, ο γρηγορότερος τρόπος να φτάσεις από Αθήνα Πειραιά είναι ο ΗΣΑΠ (19΄ σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ http://www.stasy.gr/index.php?id=68) και όχι το 049. Τέλος, το 040 βοηθάει τη Συγγρού η οποία έχει αρκετή κίνηση. Αυτό που πιστεύω ότι χρήζει βελτίωσης είναι το 550 καθώς εξυπηρετεί πολύ κόσμο σε δύο οδικούς άξονες χωρίς μετρό (Συγγρού-Κηφησίας). Το Α1 δεν χρειάζεται βελτίωση γιατί καλύπτεται και απ' το τράμ και άλλες γραμμές της Παραλιακής.
Μόλις μεταδόθηκε από τη ΝΕΤ πως μέχρι τα τέλη του μήνα καθιερώνεται υποχρεωτική είσοδος από τη μπροστινή θύρα στα λεωφορεία και θα υπάρχει η δυνατότητα πώλησης εισιτηρίων από τον οδηγό σε τιμή κατά 0,10€ ακριβότερη από το κανονικό.
(06-06-2013, 02:57 PM)pvuccino Έγραψε: Γενικά δεν είναι λάθος σαν σκεπτικό να αναλάβουν τα ΚΤΕΛ τις απομακρυσμένες περιοχές και να μην εισέρχονται στο κέντρο της Αθήνας, αλλά υπάρχουν κάποια θέματα που πρέπει να λυθούν. Το πιο σημαντικό είναι το κόμιστρο. Δεν μπορεί ο κάτοικος της Σαρωνίδας που πλήρωνε 1,60 έως τώρα, ξαφνικά να πρέπει να πληρώσει 3 ευρώ! Ούτε ο κάτοικος της Αρτέμιδας!

Να με συγχωρείς, γιατί δεν μπορεί να πληρώσει 3 € ο επιβάτης της Σαρωνίδας; 45 χλμ. διαδρομή είναι μέχρι την Αθήνα και περίπου 1 ώρα και 25 λεπτά.
Είναι παράλογη τέτοια τιμή εισιτηρίου γι΄ αυτή την απόσταση; Ή για να ρωτήσω αλλιώς : Γιατί θα πρέπει να πληρώνει το ίδιο εισιτήριο (€ 1,40) ο επιβάτης που πάει από τη Λούτσα στην Αθήνα (30+ χλμ.) με τον επιβάτη που πάει από το Ν. Κόσμο στο Σύνταγμα; (5 χλμWink
Η τιμολογιακή πολιτική είναι διαχρονικά στρεβλή και αδικείται κατάφωρα το πλήθος επιβατών των κοντινών αποστάσεων (2-3 στάσεων μετρό). Και μη μου πει κανείς για κοινωνικές ανάγκες και τα τοιαύτα. Κάποιος που επιλέγει να κατοικεί μακριά από την πόλη, θα υποστεί και το κόστος μετακίνησης προς αυτή. Είναι σαν να ζητά ο κάτοικος της Λούτσας να καίει το αυτοκίνητό του την ίδια βενζίνη προς την Αθήνα με αυτή που έκαιγε όταν ζούσε στα ...Πετράλωνα. Δεν γίνεται.
(06-06-2013, 03:56 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μόλις μεταδόθηκε από τη ΝΕΤ πως μέχρι τα τέλη του μήνα καθιερώνεται υποχρεωτική είσοδος από τη μπροστινή θύρα στα λεωφορεία και θα υπάρχει η δυνατότητα πώλησης εισιτηρίων από τον οδηγό σε τιμή κατά 0,10€ ακριβότερη από το κανονικό.
ε ρε τι εχει να γινει σε κατι 608,250,732 κ.α.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Μάλλον θα αλλάξουν τα πάντα. Δεν γίνεται να αποβιβάζεις τους πάντες από την μπροστά πόρτα. Βλέπω να κόβονται πολλές γραμμές. Αν κοπούν τα Χ95 - Χ96 δεν θα περισσέψουν 18μετρα;
(06-06-2013, 03:29 PM)mercedes elbo Έγραψε: Οι περισσότεροι προτιμούν το 040 γιατί το 049 συνήθως τιγκάρει από λαθρομετανάστες γύρω απ' την Ομόνοια και πεθαίνεις στην μπόχα χώρια τη δρομολόγηση 12μετρων σε αντίθεση με το 040 που έχει στάνταρ 18μετρο.

Eννοείται πως σ' ένα τέτοιο ενδεχόμενο η αφετηρία θα μεταφερόταν από την Ομόνοια, καθώς και ότι θα είχε αποκλειστικά 18μετρα. (που θα έφευγαν από το 040)

(06-06-2013, 03:29 PM)mercedes elbo Έγραψε: Επίσης, ο γρηγορότερος τρόπος να φτάσεις από Αθήνα Πειραιά είναι ο ΗΣΑΠ (19΄ σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ http://www.stasy.gr/index.php?id=68) και όχι το 049.

Η ταχύτερη ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΗ σύνδεση είπα. Δες το αν θες. Άμα το πάμε έτσι, ο ταχύτερος τρόπος να φτάσεις Πειραιά είναι ο Προαστιακός. Επίσης ακόμα ταχύτερη είναι η πυραυλάκατος! Big Grin

(06-06-2013, 03:29 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τέλος, το 040 βοηθάει τη Συγγρού η οποία έχει αρκετή κίνηση.

Γι αυτό είπα να πάνε κάποια οχήματα στο Α2.

(06-06-2013, 04:27 PM)Citaro Έγραψε: Να με συγχωρείς, γιατί δεν μπορεί να πληρώσει 3 € ο επιβάτης της Σαρωνίδας; 45 χλμ. διαδρομή είναι μέχρι την Αθήνα και περίπου 1 ώρα και 25 λεπτά.

Έχεις ένα δίκιο, αλλά αφού πληρώνουν τόσα χρόνια χαμηλό εισητήριο δε γίνεται ξαφνικά να τους το διπλασιάσεις! Να ανέβει λίγο ναι, αλλά όχι τόσο! Το θέμα ήταν να μη γινόταν απ' την αρχή αυτή η (χαζή κατ' εμε) επέκταση στη Σαρωνίδα. Αφού έγινε, άμα θέλουν να κόψουν το Ε22 για να εξοικονομήσουν οχήματα, καλό θα είναι το εισητήριο του ΚΤΕΛ να μην είναι πολύ ακριβότερο απ' ότι πληρώνουν τώρα. Αλλιώς μέσα σε μια βδομάδα το πολύ θα επιστρέψει το Ε22 κι ούτε γάτα ούτε ζημιά! Το ίδιο ισχύει και για τους κατοίκους της Αρτέμιδας. Αυτοί μάλιστα εδώ και 50 χρόνια πληρώνουν αστικό εισητήριο! Δε γίνεται ξαφνικά εν μία νυκτί να τους βάλεις να πληρώνουν ΚΤΕΛ!
(06-06-2013, 04:27 PM)Citaro Έγραψε: Να με συγχωρείς, γιατί δεν μπορεί να πληρώσει 3 € ο επιβάτης της Σαρωνίδας; 45 χλμ. διαδρομή είναι μέχρι την Αθήνα και περίπου 1 ώρα και 25 λεπτά.
Είναι παράλογη τέτοια τιμή εισιτηρίου γι΄ αυτή την απόσταση; Ή για να ρωτήσω αλλιώς : Γιατί θα πρέπει να πληρώνει το ίδιο εισιτήριο (€ 1,40) ο επιβάτης που πάει από τη Λούτσα στην Αθήνα (30+ χλμ.) με τον επιβάτη που πάει από το Ν. Κόσμο στο Σύνταγμα; (5 χλμWink
Η τιμολογιακή πολιτική είναι διαχρονικά στρεβλή και αδικείται κατάφωρα το πλήθος επιβατών των κοντινών αποστάσεων (2-3 στάσεων μετρό). Και μη μου πει κανείς για κοινωνικές ανάγκες και τα τοιαύτα. Κάποιος που επιλέγει να κατοικεί μακριά από την πόλη, θα υποστεί και το κόστος μετακίνησης προς αυτή. Είναι σαν να ζητά ο κάτοικος της Λούτσας να καίει το αυτοκίνητό του την ίδια βενζίνη προς την Αθήνα με αυτή που έκαιγε όταν ζούσε στα ...Πετράλωνα. Δεν γίνεται.

Συμφωνώ σε αυτό. Τα εισιτήρια θα πρέπει να ακολουθούν τιμολογιακή πολιτική βασισμένη σε ζώνες (κατά τα πρότυπα των ΗΣΑΠ προ ενιαίου εισιτηρίου αλλά βέβαια με τη διαφορά ότι μάλλον εκεί το παράκαναν χωρίζοντας μία αστικού χαρακτήρα γραμμή μετρό σε 3 κομμάτια) !

Βέβαια όταν κρατάς μια λανθασμένη κατάσταση σταθερή, δεν μπορείς να ζητάς με τη μία τα ρέστα στο τέλος, όταν "θυμάσαι" να την αλλάξεις - όμως και ο κάτοικος ενός τέτοιου προαστίου θα πρέπει να είναι ψυλλιασμένος ότι εφ΄όσον κάτι γίνεται στραβά, θα έρθει η στιγμή που θα διορθωθεί.
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=284320
Έχουμε ξεφύγει...


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 578 78.492 9 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.703 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.766 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.721 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.938 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.865 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.899 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.126 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.260 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.354 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)