Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Μα που να βάλεις 12μετρο; Αν το βάλεις στο 162 δε θα γεμίσει (άσε που δε θα χωράει να περάσει σε άλλα σημεία της διαδρομής) κι αν το βάλεις στο 154 θα σαρδελοποιηθεί ο κόσμος πιο πάνω! Εκτός κι αν εννοείς να γίνει πλήρης αναδιάρθωση των γραμμών.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Νομίζω πως τώρα με τους σταθμούς μετρό να έρχονται δεν είναι κακή ιδέα μια πλήρης αναδιάρθρωση των γραμμών. Αν το 154 είχε ποιο συχνό δρομολόγιο;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
03-01-2013, 04:09 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-01-2013, 04:19 PM από mercedes elbo.)
(03-01-2013, 03:39 PM)pvuccino Έγραψε: Μα που να βάλεις 12μετρο; Αν το βάλεις στο 162 δε θα γεμίσει (άσε που δε θα χωράει να περάσει σε άλλα σημεία της διαδρομής) κι αν το βάλεις στο 154 θα σαρδελοποιηθεί ο κόσμος πιο πάνω! Εκτός κι αν εννοείς να γίνει πλήρης αναδιάρθωση των γραμμών.
Το 162 πριν πάρουν τα Solaris έπαιρνε Ν1. Επίσης, εννοιεται πως χρειάζεται αναδιάρθρωση το δίκτυο των γράμμών Γλυφάδας-Βούλας όταν ανοίξει ο Σταθμός Ελληνικού. To 154 μπορεί να πηγαίνει στο Στ. Ελληνικού μέσω Ιασωνίδου και μετά να κάνει διαδρομή στη Βούλα Δερβενακίων-Αγαμέμνονος-Δημητσάνας-Ζακύνθου-Καστελλόριζου-Πειραιώς-Βουλιαγμένης-Πριγκ. Πέτρου και συνέχεια η διαδρομή του 128 μέχρι Γκόλφ. Έτσι μπορούν να καταργηθούν τα 128, 162 και 163.
Δημοσιεύσεις: 196
Θέματα: 64
Εγγραφή: 29-11-2012
(03-01-2013, 04:09 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 162 πριν πάρουν τα Solaris έπαιρνε Ν1. Επίσης, εννοιεται πως χρειάζεται αναδιάρθρωση το δίκτυο των γράμμών Γλυφάδας-Βούλας όταν ανοίξει ο Σταθμός Ελληνικού. To 154 μπορεί να πηγαίνει στο Στ. Ελληνικού μέσω Ιασωνίδου και μετά να κάνει διαδρομή στη Βούλα Δερβενακίων-Αγαμέμνονος-Δημητσάνας-Ζακύνθου-Καστελλόριζου-Πειραιώς-Βουλιαγμένης-Πριγκ. Πέτρου και συνέχεια η διαδρομή του 128 μέχρι Γκόλφ. Έτσι μπορούν να καταργηθούν τα 128, 162 και 163.
Και το 205 η το 207 να πηγαίνει Τερψιθέα μέσω Ιασωνίδου κι αυτό.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
Το 128 που αναφέρθη πιο πάνω, συνδέει Άνω με Κάτω Γλυφάδα. Ας το αφήσουν καλύτερα.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 196
Θέματα: 64
Εγγραφή: 29-11-2012
03-06-2013, 11:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-09-2013, 11:01 PM από N1Ellinikou.)
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΡΟΣ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΑΛΙΜΟΥ:
Απο Λεωφ.Καλαμακίου, δεξιά Θεομήτορος, δεξιά Λεωφ.Κυνηθρίων, αριστερά Λεωφ.Αλίμου και στην συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
Α) ΙΔΡΥΟΝΤΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ:
1) 6η ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ: Υφισταμένη για την γραμμή 141.
2) 5η ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ: Υφισταμένη για την γραμμή 141.
3) 4η ΑΛΙΜΟΥ: Υφισταμένη για τις γραμμές 140,141,247,Β1.
4) 5η ΑΛΙΜΟΥ: Υφισταμένη για τις γραμμές 247,Β1.
5) ΕΚΚ.ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ: Υφισταμένη για την γραμμή Β1.
6) ΔΙΑΣΤ. ΒΟΥΛ/ΜΕΝΗΣ: Υφισταμένη για την γραμμή Β1.
Β) ΙΔΡΥΟΝΤΑΙ ΝΕΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ:
1) 17η ΝΟΕΜΒΡΗ: επί της οδού Θεομήτορος και 17η Νοέμβρη.
2) ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ: επί της οδού Θεομήτορος και Σέριφου.
3) ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ: επί της οδού Θεομήτορος και εμπροσθέν εκκλησίας.
4) ΠΑΝΙ: επί της Λεωφ.Κυνθηρίων και Πηγάσου.
5) ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΙΜΟΥ: επί της Λεωφ.Κυνθηρίων και Δήμητρας.
Γ) ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ:
1) 6η ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ, ΥΨΗΛΑΝΤΟΥ & ΓΕΦΥΡΑΚΙ: επί της οδού Ερεχθείου.
2) ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ: επί της οδού Αγ.Δημητρίου.
3) ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ, ΚΑΝΑΤΑ: επί της οδού Αρκαδίου.
4) ΕΚΚΛΗΣΙΑ: επί της οδού Μπιζανίου.
5) ΣΤΡΟΦΗ: επί της οδού Θεομήτορος.
6) ΓΗΠΕΔΟ: επί της Λεωφ. Ιωνίας.
7) ΗΡΩΟΣ ΜΑΤΣΗ, ΡΟΚΑΝΑ & 1η ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ: επί της οδών Ηρωός Μάτση, Αρχ.Θεάτρου και Καραϊσκάκη.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΡΟΣ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ:
(ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ)
Από οδό Τριπόλεως, δεξιά Λεωφ.Ιασωνίδου, ευθεία στην οδό Ελ.Βενιζέλου, πλησιόν Αστυνομικού Τμήματος Ελληνικου.
Α) ΙΔΡΥΟΝΤΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ:
1) Υ.Σ: ΑΡΓΟΝΑΥΤΩΝ: επί της Λεωφ. Ιασωνίδου. Υφισταμένη για την γραμμή 205.
2) Υ.Σ: ΔΙΑΣΤ. ΙΑΣΩΝΙΔΟΥ: επί της Λεωφ. Ιασωνίδου. Υφισταμένη για την γραμμή 205.
3) Ν.Σ: ΕΠΑΛ-ΜΕΤΡΟ: επί της οδού Ελ. Βενιζέλου και μπροστά από τον σταθμό μετρό.
4) Ν.Σ: ΤΕΡΜΑ: εμπροσθέν διαμορφωμένου χώρου Αστ.Τμηματος Ελληνικού.
Β) ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ:
1) ΤΡΑΠΕΖΑ,ΕΚΚΛΗΣΙΑ,ΙΑΣΩΝΙΔΟΥ: επί της Λεωφ. Ιασωνίδου. Υφισταμένη για την γραμμή 205.
2) ΓΟΥΝΑΡΗ: επί της οδού Δημ.Γούναρη.
3) ΘΡΑΚΗΣ / ΘΡΑΚΗΣ & ΑΦΕΤΗΡΙΑ: επί της οδού Θράκης.
4) ΠΛΑΠΟΥΤΑ: επί της οδού Πλαπούτα.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΡΟΣ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ:
Απο Διαμ.Χώρο Αστ.Τμήματος, δεξιά στην οδό Ελ.Βενιζέλου, ευθεία στην Λεωφ.Ιασωνίδου, αριστερά Ριζούντος και στην συνέχεια η εγκεκριμένη γραμμή.
Α) ΙΔΡΥΟΝΤΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ:
1) Υ.Σ: ΑΡΓΟΝΑΥΤΩΝ: επί της Λεωφ. Ιασωνίδου. Υφισταμένη για την γραμμή 205.
2) Υ.Σ: ΣΤΡ. ΙΑΣΩΝΙΔΟΥ: επί της Λεωφ. Ιασωνίδου. Υφισταμένη για την γραμμή 205.
3) Ν.Σ: ΕΠΑΛ-ΜΕΤΡΟ: επί της οδού Ελ. Βενιζέλου και μπροστά από τον σταθμό μετρό.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΡΟΣ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΑΛΙΜΟΥ:
Απο Λεωφ.Ιωνίας, δεξιά Θεομήτορος, αριστερά στην Λεωφ.Καλαμακίου και στην συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
Α) ΙΔΡΥΟΝΤΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ:
1) Ν.Σ: ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ: επί της οδού Θεομήτορος και έναντι εκκλησίας.
2) Ν.Σ: ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ: επί της οδού Θεομήτορος και Αργοστολίου.
3) Ν.Σ: 17η ΝΟΕΜΒΡΗ: επί της οδού Θεομήτορος και Υψηλάντου.
4) Υ.Σ: 5η ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ: Υφισταμένη για την γραμμή 141.
5) Υ.Σ: 6η ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ: Υφισταμένη για την γραμμή 141.
Β) ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ:
1) ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ: επί της οδού Εύβοιας.
2) ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ: επί της οδού Αγ.Δημητρίου.
3) ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ, ΚΑΝΑΤΑ: επί της οδού Αρκαδίου.
4) ΚΝΩΣΣΟΣ, ΥΨΗΛΑΝΤΟΥ & 6η ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ: επί της οδού Καρυάτιδων.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
04-06-2013, 12:30 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-06-2013, 12:32 PM από pvuccino.)
"Δοκιμάζουν" την αφετηρία στο Ελληνικό ή ιδέα μου είναι; Επίσης καλή η αλλαγή στον Άλιμο (καλύπτονται περιοχές που είχαν μείνει χωρίς συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση με την κατάργηση των 113/172) αλλά πως και το αποφασίσανε;
Και επιστρέφει και το 101 στη Βενιζέλου, από την οποία περνούσε όταν πήγαινε Ανατολικό Αερολιμένα! Ιστορικές στιγμές!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Αυτό είναι πρόταση ή πραγματικότητα; Γιατί ο τίτλος και το περιεχόμενο δείχνουν σαν να είναι υλοποιούμενη απόφαση του ΟΑΣΑ και θα υπάρξουν παρανοήσεις.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(04-06-2013, 01:06 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αυτό είναι πρόταση ή πραγματικότητα; Γιατί ο τίτλος και το περιεχόμενο δείχνουν σαν να είναι υλοποιούμενη απόφαση του ΟΑΣΑ και θα υπάρξουν παρανοήσεις.
Ναι όντως, αλλά μόλις μπήκα στη Διαύγεια και δεν έχει αναρτηθεί. Άρα από που το βρήκε ο φίλος; Κι εγώ κατάλαβα ότι είναι ανακοίνωση του ΟΑΣΑ από τα συμφραζόμενα, αλλά μήπως είναι όντως πρόταση;
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
Πρόταση του krikri13 φαινεται να είναι!