Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 3.33 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
(23-05-2013, 10:22 PM)Citaro Έγραψε: Αν εξαιρέσεις τις ώρες 07:30 - 09:30, που γενικά δημιουργείται χάος λόγω τροχονόμων και αυξημένης κίνησης, η εμπειρία λέει ότι μέσα στη μέρα :
550 από Τροκαντερό μέχρι στάση Αμπελόκηποι = 33-36'
Α7 από Κάνιγγος μέχρι Αμπελόκηποι = 17-20' , λογικά από Στουρνάρη θα θέλει 24-26'.

Δεν είναι ζητούμενο να συγχρονιστούν τη μέρα απόλυτα, αρκεί να γίνει μια προσπάθεια κατά προσέγγιση. Ο συγχρονισμός είναι απαραίτητος τις ώρες με κακές συχνότητες (βράδυ, Σάββατο, Κυριακή). Ειδικά από Κηφισιά είναι εφικτός και τις λοιπές ώρες αφού έχουν κοινή αφετηρία και μπορούν να φεύγουν εναλλάξ.

Καλά για τα δρομολόγια από Κηφισιά άνετα μπορούν να συγχρονιστούν. Πάντως, αναρωτιέμαι ποσο θα φτάσει η συχνότητα του Α7 τώρα που θα το πάνε Στουρνάρη και θα έχει μεγαλύτερο κύκλο. Φοβάμαι μην αγγίξει και το τέταρτο ακόμα και στην αιχμή.
(23-05-2013, 10:29 PM)mercedes elbo Έγραψε: Καλά για τα δρομολόγια από Κηφισιά άνετα μπορούν να συγχρονιστούν. Πάντως, αναρωτιέμαι ποσο θα φτάσει η συχνότητα του Α7 τώρα που θα το πάνε Στουρνάρη και θα έχει μεγαλύτερο κύκλο. Φοβάμαι μην αγγίξει και το τέταρτο ακόμα και στην αιχμή.

Σήμερα στην αιχμή έχει 9λεπτο με 14 οχήματα = 126' διαδρομή.
Aν δεν προσθέσουν όχημα, τότε με τον κύκλο να γίνεται 135' (στο κατέβα δεν προστίθεται χρόνος, στο φεύγα από Πολυτεχνείο του έβαλα 9' επιπλέον), τότε θα έχουμε 135 / 14 = 9,64, δηλ. πάμε για 10λεπτο με 140' κύκλο (υπεραρκετό) και τα ίδια οχήματα.
(23-05-2013, 10:22 PM)Citaro Έγραψε: Αν εξαιρέσεις τις ώρες 07:30 - 09:30, που γενικά δημιουργείται χάος λόγω τροχονόμων και αυξημένης κίνησης, η εμπειρία λέει ότι μέσα στη μέρα :
550 από Τροκαντερό μέχρι στάση Αμπελόκηποι = 33-36'
Α7 από Κάνιγγος μέχρι Αμπελόκηποι = 17-20' , λογικά από Στουρνάρη θα θέλει 24-26'.

Δεν είναι ζητούμενο να συγχρονιστούν τη μέρα απόλυτα, αρκεί να γίνει μια προσπάθεια κατά προσέγγιση (π.χ Α7 από Στουρνάρη 12:00 12:12 12:24 με διέλευση Αμπελόκηποι 12:26 12:38 12:50 και 550 από Τροκαντερό 11:44 11:56 12:08 με διέλευση Αμπελόκηποι 12:20 12:32 12:44).
Ας γινόταν αυτό, να έβλεπαν πώς περπατάει και να έκαναν παρεμβάσεις ώστε να πετύχουν το συντονισμό. Οι χρόνοι διέλευσης είναι εμπειρικά προβλέψιμοι σε όλες τις γραμμές. Πχ στο 622 η διέλευση από Ακαδημία είναι 24-27' μετά την αναχώρηση από Γαλάτσι, ενώ το 815 διέρχεται στα 20'-24' από Ακαδημία, ξεκινώντας από Ταύρο. Το 608 θέλει +-31-34' Γαλάτσι - Ακαδημία, το ίδιο και το 732 ερχόμενο από Αγ. Φανούριο.
Ο συγχρονισμός είναι απαραίτητος τις ώρες με κακές συχνότητες (βράδυ, Σάββατο, Κυριακή). Ειδικά από Κηφισιά είναι εφικτός και τις λοιπές ώρες αφού έχουν κοινή αφετηρία και μπορούν να φεύγουν εναλλάξ.
για τα 622 815 εχω πει και γω οτι θελουν συντονισμα στην ανοδο ειδικα το βραδυ που ξεκινανε και τα δυο ιδια ωρα απο γαλατσι και ταυρο και φτανουν μαζι ακαδημια και μετα αφηνουν 45 λεπτα κενο
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
(23-05-2013, 10:39 PM)Vasilis21 Έγραψε: για τα 622 815 εχω πει και γω οτι θελουν συντονισμα στην ανοδο ειδικα το βραδυ που ξεκινανε και τα δυο ιδια ωρα απο γαλατσι και ταυρο και φτανουν μαζι ακαδημια και μετα αφηνουν 45 λεπτα κενο

Τα 622/815 θέλουν κόψιμο γιατί οι χωριστοί κλάδοι έχουν διαφορετικό μήκος διαδρομής και χρόνο πραγματοποιήσης. Αντ' αυτών ένα 213 Γουδή-Ακαδημία πιστεύω θα είναι πολύ καλύτερο, για το Γαλάτσι ενίσχυση του 036 ώστε να εκτελείται ανά 10' στην αιχμή και για το Ταύρο τοπικοποιήση του 838 στο Στ. Κεραμεικού με διέλευση από Ταύρο και κόψιμο του 914. Ανά 20' αιχμή και θα βελτιωθεί και η συγκονωνία στην Κοκκινιά σε σχέση με σήμερα.
(23-05-2013, 01:37 PM)notis Έγραψε: Είπα να πάρω το 216 απο στάση Περικλέους προς Βουλιαγμένης σήμερα, και περίμενα το δρομολόγιο των 11.10 απο Αγ.Μαρίνα.
11.17 εμφανίστηκε το όχημα του Δήμου Ηλιούπολης με τον αριθμό 1 Αγία Μαρίνα-Μετρό Αγ.Δημήτριος.
Επιβιβάστηκα σ αυτό γιατί με ψιλοβόλευε. Απο πίσω ακριβώς έστριψε και το 216 με Midi. OK ας κατέβω στην επόμενη Στάση Λότσου για να το πάρω.
Μόλις βγήκαμε στη Λ.Ειρήνης παρενεβλήθη ένα άλλο όχημα του Δήμου Ηλιούπολης με τον αρ. 1 Άνω Ηλιούπολη-Μετρό Αγ.Δημήτριος και απο πίσω το 237!
Στη Στάση Λότσου που κατέβηκα δημιουργήθηκε κυκλοφοριακό κομφούζιο με τα 4 λεωφορεία στη σειρά!!
Δεν είχα φωτογραφική μηχανή να πάρω το κομβόι, αλλά κάθε μέρα στις 11.20 αυτό πιστεύω να γίνεται.
Το επόμενο λεωφορείο βέβαια το βλέπεις με το...κυάλι!!

Άλυτο πρόβλημα. ΟΑΣΑ και Δήμος Ηλιούπολης δε μπορούν να συντονιστούν στα ουσιώδη. Και η Δημοτική Συγκοινωνία καταντάει να λειτουργεί ανταγωνιστικά προς την Αστική και αυτό πρέπει να το κοιτάξει κάποια στιγμή σοβαρά ο ΟΑΣΑ.
Οι 3 βασικές γραμμές της Δημοτικής Συγκοινωνίας της Ηλιούπολης (1/ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ, 2/ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ, 3/ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ) έχουν στάνταρ ώρες αναχώρησης στα :00 (και για την 3 και στα :30), δίχως να υπολογίζεται αν στο ίδιο διάστημα τύχει να συμπέσουν με 237 η πρώτη, 216 η δεύτερη ή Α4 η τρίτη, και άρα να δημιουργείται πολλές φορές αυτό που έθιξε ο notis.
Νομίζω πως με μία απλή συνεννόηση μεταξύ του Δήμου Ηλιούπολης και του ΟΑΣΑ, ώστε ο δεύτερος να δώσει στον πρώτο ένα πρόγραμμα με τις ώρες αναχώρησης ή διέλευσης της κάθε γραμμής που επικαλύπτεται από τη Δημοτική Συγκοινωνία και αναλόγως να ρυθμιστούν και τα δρομολόγια από το Δήμο.

(23-05-2013, 04:19 PM)georgio Έγραψε: Τους εχω παρει τηλεφωνο και τους λεω να ξεκιναει του δημου 5-6 λεπτα μετα αλλιώς δεν εχει νοημα η δημοτικη συγκοινωνια και με εχουν γραψει κανονικά!

Πολύ που νοιάστηκε (για να μην το πω διαφορετικά) και ο Σεφτελής (ο αρμόδιος αντιδήμαρχος) και όποιος άλλος υπεύθυνος για το ότι Δημοτική και Αστική Συγκοινωνία πηγαίνουν μαζί.
(23-05-2013, 10:57 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τα 622/815 θέλουν κόψιμο γιατί οι χωριστοί κλάδοι έχουν διαφορετικό μήκος διαδρομής και χρόνο πραγματοποιήσης. Αντ' αυτών ένα 213 Γουδή-Ακαδημία πιστεύω θα είναι πολύ καλύτερο, για το Γαλάτσι ενίσχυση του 036 ώστε να εκτελείται ανά 10' στην αιχμή και για το Ταύρο τοπικοποιήση του 838 στο Στ. Κεραμεικού με διέλευση από Ταύρο και κόψιμο του 914. Ανά 20' αιχμή και θα βελτιωθεί και η συγκονωνία στην Κοκκινιά σε σχέση με σήμερα.
για το 815 συμφωνω να κοπει καθως μετα το ρεξ παει αδειο αλλα το 622 εξυπηρετει πολλους επιβατες απο πανεπιστημιο προς γαλατσι
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
(23-05-2013, 11:47 PM)Vasilis21 Έγραψε: για το 815 συμφωνω να κοπει καθως μετα το ρεξ παει αδειο αλλα το 622 εξυπηρετει πολλους επιβατες απο πανεπιστημιο προς γαλατσι

Ναι αλλά πολλοί είναι αυτοί που πάνε Πατησίων και απλά επειδή πέρασε το πήραν ενώ έχουν και άλλες επιλογές όπως 608, 3, 5, 11 και 13. Επίσης, για όσους πάνε Γαλάτσι θεωρώ ότι είναι καλύτερο να πέρνουν μετρό για Πανόρμου και μετά ένα 036 ανά 10' παρά το 622 που είναι ανά 20'.
Σήμερα το μεσημέρι έφτασαν στον Άγιο Αντώνιο τρία 822 στη σειρά με αποτέλεσμα στην αφετηρία μετά να κάθονται τέσσερα συνολικά Citelis.
(27-05-2013, 10:11 PM)ecoj Έγραψε: Σήμερα το μεσημέρι έφτασαν στον Άγιο Αντώνιο τρία 822 στη σειρά με αποτέλεσμα στην αφετηρία μετά να κάθονται τέσσερα συνολικά Citelis.

Συμβαίνουν παντού!
Να δεις τι γίνεται στον τερματικό των λεωφορείων στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου αν τύχει και έρθουν όλα μαζεμένα και να είναι και παράλληλα σε φάση διαλείμματος οι νταλίκες του 154 και του 171!
Αντίστοιχες καταστάσεις και στο τέρμα 220/221/235. Ειδικά το μεσημέρι που υπάρχει μεγάλος αριθμός οχημάτων μπορεί να τύχει να μαζευτούν 6-7 γκαζιέρες και μαζί και 1-2 N1 του 235 και είναι κομπλέ η κατάσταση...
(27-05-2013, 10:32 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Συμβαίνουν παντού!
Να δεις τι γίνεται στον τερματικό των λεωφορείων στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου αν τύχει και έρθουν όλα μαζεμένα και να είναι και παράλληλα σε φάση διαλείμματος οι νταλίκες του 154 και του 171!
Αντίστοιχες καταστάσεις και στο τέρμα 220/221/235. Ειδικά το μεσημέρι που υπάρχει μεγάλος αριθμός οχημάτων μπορεί να τύχει να μαζευτούν 6-7 γκαζιέρες και μαζί και 1-2 N1 του 235 και είναι κομπλέ η κατάσταση...
Σημερα στη δαφνη περιμεναμε ενα τεταρτο λεωφορεια καποια στιγμη ερχεται 206 μονο που επεσε πανω σε αλλαγη βαρδιας και ειχαν κολλησει πισω τα 2 λεωφορεια του δημου ενα 237 ενα 218 και απο πισω η νταλικα του χ97 για κανα 5λεπτο


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 578 78.060 1 ώρα πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 102.693 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 74.761 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.395 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.932 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 139.861 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 143.892 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.118 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.257 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.346 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 29 Επισκέπτης (ες)