Αξιολόγηση Θέματος:
  • 15 Ψήφοι - 3.33 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
Άντε και στο Ε22 τώρα που θα πάει και Ελληνικό!
Καλά είναι συλλεκτική η φωτογραφία αυτή.
Σύντομο συμπέρασμα: Το Ελληνικό μπορεί να στείλει ότι να 'ναι όπου να 'ναι. Tongue
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231248623

Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για τις «έξυπνες» στάσεις του ΟΑΣΑ
Είπα να πάρω το 216 απο στάση Περικλέους προς Βουλιαγμένης σήμερα, και περίμενα το δρομολόγιο των 11.10 απο Αγ.Μαρίνα.
11.17 εμφανίστηκε το όχημα του Δήμου Ηλιούπολης με τον αριθμό 1 Αγία Μαρίνα-Μετρό Αγ.Δημήτριος.
Επιβιβάστηκα σ αυτό γιατί με ψιλοβόλευε. Απο πίσω ακριβώς έστριψε και το 216 με Midi. OK ας κατέβω στην επόμενη Στάση Λότσου για να το πάρω.
Μόλις βγήκαμε στη Λ.Ειρήνης παρενεβλήθη ένα άλλο όχημα του Δήμου Ηλιούπολης με τον αρ. 1 Άνω Ηλιούπολη-Μετρό Αγ.Δημήτριος και απο πίσω το 237!
Στη Στάση Λότσου που κατέβηκα δημιουργήθηκε κυκλοφοριακό κομφούζιο με τα 4 λεωφορεία στη σειρά!!
Δεν είχα φωτογραφική μηχανή να πάρω το κομβόι, αλλά κάθε μέρα στις 11.20 αυτό πιστεύω να γίνεται.
Το επόμενο λεωφορείο βέβαια το βλέπεις με το...κυάλι!!
Κλασικά. Παντού αυτά γίνονται και δεν φταίει ο ΟΑΣΑ για να είμαστε σωστοί. Το κυκλοφοριακό φταίει.
Στη Θηβών το μεσημέρι στο ρεύμα προς Άγιους Ανάργυρους να περιμένει ο κόσμος το 703 και αυτό να μην έρχεται. Προς Πειραιά να έχουν περάσει 2 Solaris. Μισή ώρα σχεδόν και επιτέλους φτάνει μια Volvo. Πανικός και ο κόσμος δεν χωράει να μπει μέσα. Νεύρα, φασαρία και τελικά στοιβάζονται όσοι πιο πολλοί μπορούν με κάποιους να μένουν έξω. 5 λεπτά μετά έρχεται σχεδόν άδεια μια Solaris η οποία μέχρι το τέρμα θα έχει φτάσει πίσω από τη Volvo. Τι να πεις τώρα; Και δεν διορθώνεται αυτό κιόλας μιας και μοιάζει αδύνατο να ρυθμίσεις το κυκλοφοριακό στη Θηβών.
(23-05-2013, 02:18 PM)ecoj Έγραψε: Κλασικά. Παντού αυτά γίνονται και δεν φταίει ο ΟΑΣΑ για να είμαστε σωστοί. Το κυκλοφοριακό φταίει.
Στη Θηβών το μεσημέρι στο ρεύμα προς Άγιους Ανάργυρους να περιμένει ο κόσμος το 703 και αυτό να μην έρχεται. Προς Πειραιά να έχουν περάσει 2 Solaris. Μισή ώρα σχεδόν και επιτέλους φτάνει μια Volvo. Πανικός και ο κόσμος δεν χωράει να μπει μέσα. Νεύρα, φασαρία και τελικά στοιβάζονται όσοι πιο πολλοί μπορούν με κάποιους να μένουν έξω. 5 λεπτά μετά έρχεται σχεδόν άδεια μια Solaris η οποία μέχρι το τέρμα θα έχει φτάσει πίσω από τη Volvo. Τι να πεις τώρα; Και δεν διορθώνεται αυτό κιόλας μιας και μοιάζει αδύνατο να ρυθμίσεις το κυκλοφοριακό στη Θηβών.

Δεν φταίει μόνο το κυκλοφοριακό, το οποίο, για να λέμε αλήθεια, υπάρχει αλλά δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είχαμε πριν 5 χρόνια.
Φταίει ΠΟΛΥ ο προγραμματισμός των δρομολογίων. Έχεις φερ' ειπείν, γραμμές παράλληλες (3/13, Α7/550). Γιατί δεν δρομολογούνται σωστά και εναλλάξ; Γιατί περιμένεις 15 - 20' τρόλλεϋ στην Ακαδημίας και μετά σκάνε μαζί το 3 και το 13; Γιατί περιμένεις στους Αμπελοκήπους το 3, το 7 ή το 13 και αφού περάσει 20λεπτο έρχονται μαζί το 3 με το 13 και καπάκι ξεκινάει για ...υγιεινό περίπατο το 7, που στεκόταν κανά δεκάλεπτο άπραγο στη στάση;
Παράδειγμα Σάββατου μεσημέρι : Αναχώρηση από Ψυχικό το 13 στις 12:10 12:25 12:45 Αναχώρηση από Γηροκομείο το 3 12:10 12:25 12:45. Διέλευση το 13 από Γηροκομείο 12:14 12:29 12:49. Δηλαδή η χρονοαπόσταση (με τηρούμενο τον προγαμματισμό) είναι 4/11/4/16/4... Φυσικά, μέχρι τα τρόλλεϋ να φτάσουν Κολιάτσου, η χρονοαπόσταση θα έχει γίνει 0/15/0 (2 ταυτόχρονα) /20/0 (πάλι 2 ταυτόχρονα). Φταίει το κυκλοφοριακό;
Ναι αλλα στην ηλιουπολη μετά τις 9 δεν υπαρχει κυκλοφοριακο πρόβλημα. Φταίει ο δημος ηλιουπολης που βαζει τη δημοτικη συγκοινωνια μαζι με τα δρομολογια του οασα. Τους εχω παρει τηλεφωνο και τους λεω να ξεκιναει του δημου 5-6 λεπτα μετα αλλιώς δεν εχει νοημα η δημοτικη συγκοινωνια και με εχουν γραψει κανονικά!
(23-05-2013, 04:17 PM)Citaro Έγραψε: Δεν φταίει μόνο το κυκλοφοριακό, το οποίο, για να λέμε αλήθεια, υπάρχει αλλά δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είχαμε πριν 5 χρόνια.
Φταίει ΠΟΛΥ ο προγραμματισμός των δρομολογίων. Έχεις φερ' ειπείν, γραμμές παράλληλες (3/13, Α7/550). Γιατί δεν δρομολογούνται σωστά και εναλλάξ; Γιατί περιμένεις 15 - 20' τρόλλεϋ στην Ακαδημίας και μετά σκάνε μαζί το 3 και το 13; Γιατί περιμένεις στους Αμπελοκήπους το 3, το 7 ή το 13 και αφού περάσει 20λεπτο έρχονται μαζί το 3 με το 13 και καπάκι ξεκινάει για ...υγιεινό περίπατο το 7, που στεκόταν κανά δεκάλεπτο άπραγο στη στάση;
Παράδειγμα Σάββατου μεσημέρι : Αναχώρηση από Ψυχικό το 13 στις 12:10 12:25 12:45 Αναχώρηση από Γηροκομείο το 3 12:10 12:25 12:45. Διέλευση το 13 από Γηροκομείο 12:14 12:29 12:49. Δηλαδή η χρονοαπόσταση (με τηρούμενο τον προγαμματισμό) είναι 4/11/4/16/4... Φυσικά, μέχρι τα τρόλλεϋ να φτάσουν Κολιάτσου, η χρονοαπόσταση θα έχει γίνει 0/15/0 (2 ταυτόχρονα) /20/0 (πάλι 2 ταυτόχρονα). Φταίει το κυκλοφοριακό;

Το κυκλοφοριακό που οφείλεται στα αυτοκίνητα δεν έχει μειωθεί ιδιαίτερα. Απλά σε αρκετούς κεντρικούς οδικούς άξονες έχουν μειωθεί πολύ τα διερχόμενα λεωφορεία σε σχέση με πριν 5 χρόνια. Π.χ. Ηλιουπόλεως/Βουλιαγμένης. Μέχρι και τον Ιούνιο του 2010 είχαμε τις ώρες αιχμής:
Από 12μετρα:
057: 6/ώρα
103: 4/ώρα
108: 3/ώρα
111: 3/ώρα
155: 4/ώρα
206: 6/ώρα
208: 6/ώρα
Β4: 3/ώρα
Σύνολο: 35/ώρα 35*12=420 μέτρα

Από 18μετρα:
237: 7/ώρα
Α3/Β3: 7/ώρα
Α4: 4/ώρα
Σύνολο: 18/ώρα 18*18=324 μέτρα

Οπότε συνολικά είχαμε 744 μέτρα μόνο απ' τα λεωφορεία ανά ώρα στην Βουλιαγμένης στο τμήμα Σύνταγμα-Δάφνη.

Ενώ σήμερα έχουμε:
Α3/Β3: 5/ώρα
A4: 5/ώρα
Σύνολο: 10/ώρα 10*18=180 μέτρα

Οπότε σήμερα συνολικά έχουμε μόλις 180 μέτρα ανά ώρα που καταλαμβάνονται απ' τα λεωφορεία. Δηλαδή πάνω από μισό χιλιόμετρο (564 μέτρα) έχει απελευθερωθεί μόνο απ' την τοπικοποιήση των πρώην ακτινικών συνεπώς είναι λογικό να έχει αποσυμφωρηθεί η Βουλιαγμένης πλέον.

Όσον αφορά τα τρόλλεϋ μπορούν μερικά να συγχωνευθούν π.χ. 1 με 5 και 3 με 13 ώστε να έχουμε καλές συχνότητες και να μην περνάνε μαζί. Για το Α7/550 λίγο δύσκολο να συγχρονιστούν καθώς δεν μπορεί να υπολογιστεί εύκολα το πόσο χρόνο θα κάνει από Παλαιό Φάληρο μέχρι Αμπελόκηπους ή Στουρνάρη-Αμπελόκηποι.
Τα ίδια χάλια πάλι σήμερα μεσημέρι (15:30 περίπου) στον Άγιο Αντώνιο. Τρία 12 κατέβηκαν από την Αθήνα στη σειρά και ανάμεσα τους είχε μπλεχτεί και ένα Α13. Προς Αθήνα από την άλλη πρώτα πέρασε ένα 12 μετά δύο Α13 (το δεύτερο με 18μετρο Solaris) και μετά πάλι 12 και όλα αυτά σε διάστημα ούτε δέκα λεπτών.
Φυσικά 822 και 823 εμφανίζονται μαζί όπως και τα 730 και 821 και καλά τα δύο πρώτα έχουν καλές συχνότητες άλλα τα δύο δεύτερα έλεος φτάνουν και το μισάωρο να εμφανιστούν.
(23-05-2013, 07:52 PM)mercedes elbo Έγραψε: Για το Α7/550 λίγο δύσκολο να συγχρονιστούν καθώς δεν μπορεί να υπολογιστεί εύκολα το [undefined=undefined]πόσο χρόνο θα κάνει από Παλαιό Φάληρο μέχρι Αμπελόκηπους ή Στουρνάρη-Αμπελόκηποι.[/undefined]

Αν εξαιρέσεις τις ώρες 07:30 - 09:30, που γενικά δημιουργείται χάος λόγω τροχονόμων και αυξημένης κίνησης, η εμπειρία λέει ότι μέσα στη μέρα :
550 από Τροκαντερό μέχρι στάση Αμπελόκηποι = 33-36'
Α7 από Κάνιγγος μέχρι Αμπελόκηποι = 17-20' , λογικά από Στουρνάρη θα θέλει 24-26'.

Δεν είναι ζητούμενο να συγχρονιστούν τη μέρα απόλυτα, αρκεί να γίνει μια προσπάθεια κατά προσέγγιση (π.χ Α7 από Στουρνάρη 12:00 12:12 12:24 με διέλευση Αμπελόκηποι 12:26 12:38 12:50 και 550 από Τροκαντερό 11:44 11:56 12:08 με διέλευση Αμπελόκηποι 12:20 12:32 12:44).
Ας γινόταν αυτό, να έβλεπαν πώς περπατάει και να έκαναν παρεμβάσεις ώστε να πετύχουν το συντονισμό. Οι χρόνοι διέλευσης είναι εμπειρικά προβλέψιμοι σε όλες τις γραμμές. Πχ στο 622 η διέλευση από Ακαδημία είναι 24-27' μετά την αναχώρηση από Γαλάτσι, ενώ το 815 διέρχεται στα 20'-24' από Ακαδημία, ξεκινώντας από Ταύρο. Το 608 θέλει +-31-34' Γαλάτσι - Ακαδημία, το ίδιο και το 732 ερχόμενο από Αγ. Φανούριο.
Ο συγχρονισμός είναι απαραίτητος τις ώρες με κακές συχνότητες (βράδυ, Σάββατο, Κυριακή). Ειδικά από Κηφισιά είναι εφικτός και τις λοιπές ώρες αφού έχουν κοινή αφετηρία και μπορούν να φεύγουν εναλλάξ.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 587 79.696 6 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: notis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 103.415 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 75.140 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 N1Ellinikou 337 217.976 23-12-2021, 11:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 58.999 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 140.035 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 144.037 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 130.398 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 102.336 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 221.518 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)