Δημοσιεύσεις: 220
Θέματα: 10
Εγγραφή: 09-09-2010
Εδώ θέλω να προσθέσω και μια άλλη γραμμή που κατά τη γνώμη μου θα 'πρεπε να υπάρχει. Μια γραμμή που να ξεκινάει από Σαρωνίδα, να συνεχίζει Λαγονήσι, Αγ. Μαρίνα με τέρμα στον Προαστιακό του Κορωπίου. Αυτό βέβαια μπορεί να γίνει και με προέκταση της 330 προς Σαρωνίδα. Γιατί στο κάτω-κάτω, το Ε22 καλό, χρυσό, αλλά αφ' ενός θέλει δύο μέρες να φτάσει Σαρωνίδα, και αφ' ετέρου τα δρομολόγια τον χειμώνα παραείναι αραιά για μια περιοχή (από Αγ.Μαρίνα έως Σαρωνίδα) που πλέον είναι πυκνοκατοικημένη.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(08-09-2010, 07:23 AM)panos81 Έγραψε: Τα Μεσόγεια γενικά θέλουν πολύ συμμάζεμα.
Νομίζω ότι η καλλίτερη λύση θα ήταν:
- Μία κύρια γραμμή κατά μήκος της Λεωφ. Λαυρίου (η 308), που να μην χώνεται όμως στο κέντρο της Παιανίας.
- Μια express γραμμή στην Λεωφ. Λαυρίου, που θα την λειτουργούν τα ΚΤΕΛ και θα είναι ο κορμός τους, κέντρο Αθήνας - Λαύριο.
- Κάθε Δήμος νότια της Λεωφ. Μαραθώνος (Γλυκά Νερά, Παιανία, Κορωπί) να έχει την τοπική του γραμμή, που να διέρχεται και από τον αντίστοιχο σταθμό Μετρό/Προαστιακού. Η τοπική του Κορωπίου να φτάνει ως το αεροδρόμιο.
- Να καταργηθεί το 125, αλλά να πυκνώσει το 120 και να λειτουργεί μέχρι βράδυ. Όταν επεκταθεί το Μετρό (γραμμή 2) προς τα εκεί, να μεταφερθεί η αφετηρία από την Γλυφάδα στον σταθμό Ελληνικού.
- Οι υπόλοιπες περιοχές νότια του Κορωπίου, που ανήκουν στην αρμοδιότητα των ΚΤΕΛ, να γίνουν τοπικές/τροφοδοτικές του Προαστιακού και της γραμμής κορμού των ΚΤΕΛ προς Λαύριο. Ήτοι από σταθμό Κορωπίου προς Μαρκόπουλο, Καλύβια, Κερατέα, Κουβαρά, Καμάριζα, Σούνιο κ.τ.λ. Η γραμμή προς Λαύριο να έχει ενιαία μορφή για όλα τα δρομολόγιά της και όχι διαφορετικές παραλλαγές.
- Το 330 να δοθεί στα ΚΤΕΛ ως αντάλλαγμα για την μεταφορά της γραμμής Αεροδρομίου - Ραφήνας στον ΟΑΣΑ.
- Να λειτουργήσει γραμμή Express Αεροδρομίου-Λιμένος Λαυρίου από τα ΚΤΕΛ. σιγα τον κοσμο που εχει το 330
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(08-09-2010, 07:23 AM)panos81 Έγραψε: Νομίζω ότι η καλλίτερη λύση θα ήταν:
...
- Κάθε Δήμος νότια της Λεωφ. Μαραθώνος (Γλυκά Νερά, Παιανία, Κορωπί) να έχει την τοπική του γραμμή, που να διέρχεται και από τον αντίστοιχο σταθμό Μετρό/Προαστιακού. Η τοπική του Κορωπίου να φτάνει ως το αεροδρόμιο.
...
- Το 330 να δοθεί στα ΚΤΕΛ ως αντάλλαγμα για την μεταφορά της γραμμής Αεροδρομίου - Ραφήνας στον ΟΑΣΑ.
...
- Να λειτουργήσει γραμμή Express Αεροδρομίου-Λιμένος Λαυρίου από τα ΚΤΕΛ.
Α)Αυτή που περιγράφεις είναι η παλαιότερη 309 (δεν περνούσε όμως από το κέντρο του Κορωπί) αλλά δεν είχε κίνηση και καταργήθηκε.
Β)Η 330 είναι τόπική του Δήμου Κρωπίας (ακόμα και αν την επεκτήνεις πάλι έχει μεγάλο τοπικό έργο) ο οποίος βρίσκεται στην περιοχή ευθύνης της ΕΘΕΛ. Δηλαδή είτε δώσεις την 330 ή την Α8 είναι το ίδιο και το αυτό.
Γ)Έχοντας πάρει την υπάρχουσα γραμμή εξπρές ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ-ΣΤ.ΚΟΡΩΠΙ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ δεν έχω την αίσθηση ότι αυτή η γραμμή θα είχε ιδιαίτερη κίνηση.
Δημοσιεύσεις: 3
Θέματα: 1
Εγγραφή: 02-10-2010
Πρόσφατα αναγκάστηκα να μείνω στην Ανθούσα για ένα διάστημα. Εκεί λοιπόν παρατήρησα το εξής: η τοπική γραμμή 301 Τοπικό Ανθούσας, ενώ περνά αρκετά συχνά για μια περιοχή 4-5 χιλιάδων κατοίκων, κάνει τέρμα στο νεκροταφείο αντί να συνεχίζει και να κάνει στάση στον σταθμό μετρό/προαστειακού της Παλλήνης. Λόγω της Αττικής Οδού και της ρυμοτομίας, η απόσταση ανάμεσα στην πλατεία και τον σταθμό είναι αρκετά μεγάλη έτσι ώστε να αποθαρρύνονται πολλοί (κυρίως ηλικιωμένοι, αφού δημογραφικά η Ανθούσα δεν είναι και το στέκι της νεολαίας) να πάνε ως το μετρό.
Από την άλλη, τα δρομολόγια του 301 δεν είναι συντονισμένα καθόλου με τα αντίστοιχα του μετρό (το οποίο περνάει ανά 30') ή του προαστειακού, προσθέτοντας 15'-20' στον χρόνο διαδρομής (ειδικά τις βραδινές ώρες)
Θα μπορούσε η 301 να επεκταθεί μέχρι τον σταθμό του Προαστειακού - ή, να μεταφερθούν γενικά οι αφετηρίες του 301, του 315 και του 324 στην οδό Μηλίση, δίπλα στον σταθμό του προαστειακού. Θα έβγαζε πολύ περισσότερο νόημα από την σημερινή κατάσταση.
(Σημείωση: μια άλλη λύση θα ήταν το Α5 να πηγαίνει μέχρι το κέντρο του χωριού - άλλες 6-7 στάσεις δηλαδή - και το 301 να εκτελεί χρέη τοπικού ανάμεσα από εκεί και το σημερινό τέρμα του.)
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
16-04-2013, 08:32 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-04-2013, 08:32 PM από ELBO O405GN.)
To 301 σήμερα, έχει περίπου 3-4 δρομολόγια/ώρα (και ημέρα). Για την κίνηση που έχει (5-15 επιβάτες, τουλάχιστον όποτε έχω μπει εγώ), είναι καλά. Και συνδέει την Παλαιά Πεντέλη με Ανθούσα και Παλλήνη. Από Παλαιά Πεντέλη ως σταθμό Παλλήνης, απαιτούνται 25 λεπτά διαδρομής.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Επειδή δεν είμαι της περιοχής γιατί υπάρχει και μία 301Β η οποία έχει κάποια συγκεκριμένα δρομολόγια;
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Η 301Β εξυπηρετεί και το Ντράφι Πικερμίου. Γι' αυτό έχει λίγα, αλλά συγκεκριμένα δρομολόγια.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
09-05-2013, 02:38 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-05-2013, 11:56 PM από ELBO O405GN.)
(16-04-2013, 10:48 PM)pvuccino Έγραψε: Η 301Β εξυπηρετεί και το Ντράφι Πικερμίου. Γι' αυτό έχει λίγα, αλλά συγκεκριμένα δρομολόγια.
Νομίζω έχει τεθεί εκτός λειτουργίας το Β προσωρινά, διότι σε επιτόπου αυτοψία τον Μάρτιο, από το τέρμα Καλλιθέας Πεντέλης και μέχρι Ντράφι, έχει βουλιάξει ο δρόμος!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Ο Δήμος Παλλήνης ζητά την τροποποίηση των λεωφορειακών γραμμών 304/ 305, των οποίων η διαδρομή έχει μεταβληθεί, λόγω των έργων αποκατάστασης γέφυρας επί της Λ. Σπάτων, τα οποία θα διαρκέσουν έως τις 18/04/2015.
Περισσότερα: http://www.notioanatolika.gr/index.php/a...on-304-305
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
18-01-2014, 01:53 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 18-01-2014, 01:54 AM από marios.ilioupoli.)
Πόσο γλυκιά είναι η συγκοινωνία με υπογραφή ΟΑΣΑ!
Ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Π. Χαϊκάλης θέτει θέμα επέκτασης της 314 και μιλάει για "σκανδαλώδη μονοπωλιακή εύνοια" των ΚΤΕΛ. Μάλλον ξεχνάει ότι οι τιμές των ΚΤΕΛ καθορίζονται από το Υπουργείο.
http://www.dhmoths.gr/item/1840-apaksios...gkoinonias
|