Δημοσιεύσεις: 1.218
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
27-04-2013, 01:01 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-04-2013, 01:05 AM από Citaro.)
(26-04-2013, 07:09 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Επίσης, κοιτούσα σε ανακοινώσεις του ΟΑΣΑ προ 6ετίας, που έλεγε ότι τη Μεγάλη Παρασκευή ενισχύονταν οι γραμμές που εξυπηρετούσαν τα κοιμητήρια και λειτουργούσαν κάποιες που δεν έχουν δρομολόγια με το πρόγραμμα Σαββάτου (πχ. 216), για την εξυπηρέτηση των κοιμητηρίων.
Αυτό ισχύει ακόμη ή λόγω κρίσης έπαψε να εφαρμόζεται;
Τί να ενισχύσουν; Το Νεκροταφείο Σχιστού που έχασε το 872 και έκτοτε δεν συνδέεται με τον Πειραιά, παρά 6-7 φορές τη μέρα με το 871;
Το 213 του Νεκρ. Βύρωνα που μας εγκατέλειψε; Τα άλλα κεντρικά νεκτροταφεία προσεγγίζονται από καλές γραμμές και δεν έχουν ανάγκη ενίσχυσης (Ζωγράφου, Καισαριανής, Καλλιθέας, Α' Β' Γ Αθηνών κλπ)
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
27-04-2013, 01:18 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-04-2013, 01:19 AM από mercedes elbo.)
(27-04-2013, 01:01 AM)Citaro Έγραψε: Τί να ενισχύσουν; Το Νεκροταφείο Σχιστού που έχασε το 872 και έκτοτε δεν συνδέεται με τον Πειραιά, παρά 6-7 φορές τη μέρα με το 871;
Το 213 του Νεκρ. Βύρωνα που μας εγκατέλειψε; Τα άλλα κεντρικά νεκτροταφεία προσεγγίζονται από καλές γραμμές και δεν έχουν ανάγκη ενίσχυσης (Ζωγράφου, Καισαριανής, Καλλιθέας, Α' Β' Γ Αθηνών κλπ)
Το 213 και το 872 είχαν και αυτά χάλια συχνότητες το 213 ανά 60' και το 872 γενικά δεν έιχε και καλές συχνότητες. Πάντως, το 213 θα μπορούσε να καλυφθεί με τροποποιήση του 212 ώστε να διέρχεται από Νεκροταφείο Βύρωνα και να κοπεί το 204.
Επίσης, το 216 δεν διέρχεται σχετικά κοντά απ' το Νεκροταφείο Ηλιούπολης.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(27-04-2013, 01:18 AM)mercedes elbo Έγραψε: ...να κοπεί το 204.
Μα το 204 φτιάχτηκε για να εξυπηρετεί τα στρατόπεδα όχι το νεκροταφείο! (σιγά που θα τους έπαιρνε ο πόνος για τις χήρες...
) Άρα πως θα κοπεί;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(27-04-2013, 01:51 AM)pvuccino Έγραψε: Μα το 204 φτιάχτηκε για να εξυπηρετεί τα στρατόπεδα όχι το νεκροταφείο! (σιγά που θα τους έπαιρνε ο πόνος για τις χήρες...) Άρα πως θα κοπεί;
Το στρατόπεδο είναι σε απόσταση 200 μέτρων απ' τη στάση Αεροπορία που θα καλύπτει το 212 αν τροποποιηθεί ώστε να περνάει απ' το νεκροταφείο.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Και ο κόσμος θα περναει την Κατεχάκη;
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Δύσκολο το βλέπω να γίνει κάτι τέτοιο. Είναι και ο στρατός στη μέση, μην ξεχνάμε...
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(27-04-2013, 12:36 PM)pvuccino Έγραψε: Δύσκολο το βλέπω να γίνει κάτι τέτοιο. Είναι και ο στρατός στη μέση, μην ξεχνάμε...
Ναι όμως θα 'ναι συγκοινωνιακή αναβάθμιση για το στρατόπεδο καθώς το 204 έχει σήμερα ανά 60'-75' ενώ άμα γίνει αυτό που προτείνω με το 212 θα είναι ανά 15'-20'. Αλλιώς ας συγχωνευθεί το 203 με το 204 μόνιμα όπως γίνεται με το δρομολόγιο των 6:10 του 203 που είναι μεικτό 203-204.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
27-04-2013, 03:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-04-2013, 03:27 PM από marios.ilioupoli.)
Με την περίπτωση της 204 πρέπει να υπάρξει μία λύση που να εξυπηρετεί πάνω απ' όλα το σκοπό για τον οποίο υπάρχει. Δηλαδή, να μπορούν να εξυπηρετούνται οι υπηρετούντες στα εκεί στρατόπεδα και στην ομάδα ΔΙΑΣ (έχει τη βάση της εκεί).
Σήμερα το πρώτο δρομολόγιο της 204 είναι στις 06:15 από Ακαδημία. Πόσο εξυπηρετεί αυτό τους στρατιώτες που υπηρετούν εκεί, που θα πρέπει να βρίσκονται μέχρι κάποια συγκεκριμένη ώρα εντός της μονάδας τους; Επίσης, η 204 σταματάει τις καθημερινές από τις 18:30 (τελευταίο δρομολόγιο από Σακέτα), ενώ οι στρατιώτες μπορούν να επιστρέψουν στο στρατόπεδο έως τις 22:30!
Συνεπώς, δεν υπάρχει και η καλύτερη εξυπηρέτηση και αν πιάσουμε και τη συχνότητα... Φανταστείτε κάποιος στρατιώτης να πάρει άδεια από τη μονάδα του για να βγει στις 14:30. Θα έχει χάσει το λεωφορείο για μόλις 5' και θα πρέπει να περιμένει έως τις 15:40!!!
Ποια είναι η λύση;
Η κοινή διαδρομή που έχουν οι 203/204 στο μεγαλύτερο μήκος τους, δίνει τη δυνατότητα να υπάρξει συγχώνευση των δύο γραμμών, χωρίς να υπάρχει διαφοροποίηση στον αριθμό των οχημάτων, αλλά και με διατήρηση κάποιων ειδικών δρομολογίων που υπάρχουν, ώστε να υπάρχει η βέλτιστη εξυπηρέτηση.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
27-04-2013, 04:18 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-04-2013, 04:21 PM από pvuccino.)
Eγώ πάντως θα το έκοβα εντελώς το 204 και θα 'βαζα μια γραμμή (σχεδόν express) από Σταθμό Κατεχάκη. Γρήγορα, εύκολα και απλά. Η οποία δε θα μπλέκει μέσα από Παγκράτια, Βύρωνες κτλ. και θα μπορεί να λειτουργεί τις ώρες που έχει ανάγκη το στρατόπεδο χωρίς να ανακατεύεται με την τοπική συγκοινωνία. (πόσα οχήματα πια θ' απασχολεί; 1-2; ) Και τα οχήματα του 204 να πάνε στο 203 που έχει ανάγκη. Το Νεκροταφείο μπορεί να εξυπηρετείται (και με καλύτερες συχνότητες) από το 212, όπως είπε και κάποιος άλλος πριν λίγο. Γιατί και με συγχώνευση 203/204 θα θέλει ο άλλος για να φτάσει Καρέα 3,5 ώρες!!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(27-04-2013, 04:18 PM)pvuccino Έγραψε: Eγώ πάντως θα το έκοβα εντελώς το 204 και θα 'βαζα μια γραμμή (σχεδόν express) από Σταθμό Κατεχάκη. Γρήγορα, εύκολα και απλά. Η οποία δε θα μπλέκει μέσα από Παγκράτια, Βύρωνες κτλ. και θα μπορεί να λειτουργεί τις ώρες που έχει ανάγκη το στρατόπεδο χωρίς να ανακατεύεται με την τοπική συγκοινωνία. (πόσα οχήματα πια θ' απασχολεί; 1-2; ) Και τα οχήματα του 204 να πάνε στο 203 που έχει ανάγκη. Το Νεκροταφείο μπορεί να εξυπηρετείται (και με καλύτερες συχνότητες) από το 212, όπως είπε και κάποιος άλλος πριν λίγο. Γιατί και με συγχώνευση 203/204 θα θέλει ο άλλος για να φτάσει Καρέα 3,5 ώρες!!
Και αυτή εξαιρετική σαν λύση. Και από άποψης επιλογής σταθμού Μετρό, διότι μπορεί ο στ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ να έχει μεγαλύτερη απόσταση από το Σακέτα σε σχέση με το στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, αλλά επειδή η πρόσβαση γίνεται μέσω της Λεωφ. Αλίμου-Κατεχάκη απαιτούνται λιγότερα λεπτά διαδρομής, άρα ικανοποιητικές συχνότητες χωρίς μεγάλο αριθμό οχημάτων (1 ή το πολύ 2).