Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Αυτό που έγινε με τα Α17/Β17 κοινώς.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
14-04-2013, 11:24 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-04-2013, 11:30 PM από pvuccino.)
Ναι μόνο που αυτά μπορούσαν να τα κόψουν πιο εύκολα, γιατί δεν έδιναν ανταποκρίσεις σε τοπικά! Ήτανε κορμοί-μαϊμού!
Όπως του Περιστερίου...
Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να το κόψουν το Α16. Αρκεί να διατηρηθεί το Β16. Κοινώς πρέπει να υπάρχει μια γραμμή τουλάχιστον από Αθήνα για Ελευσίνα και μια για Ασπρόπυργο. Μπορεί λοιπόν να κρατήσουν αυτή της Λ.Αθηνών αφού λογικά η Ιερά Οδός θα καλύπτεται από το νέο τοπικό. Όπως ακριβώς έγινε με το 866.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Δεν κατάλαβα τι εννοείς κορμοί μαϊμού;
Δηλαδή λες να μείνουν Β16 και Γ16 και να κοπεί το Α16;
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
14-04-2013, 11:48 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-04-2013, 11:56 PM από pvuccino.)
Οι γραμμές-κορμοί δημιουργήθηκαν για να μην υπάρχουν ένα κάρο ακτινικές γραμμές στις κεντρικές αρτηρίες που περνάνε όποτε λάχει. Έτσι οι ακτινικές έγιναν τοπικές και οι κορμοί έδιναν ανταπόκριση στα τοπικά! Τέτοιες γραμμές είναι το Α1,Α2,Α3/Β3,Α4,Α5/Β5,Α6/Β6 (πριν γίνουν τρόλλεϋ), Α7/Β7, Α8, Α9, Α10/Β10, Α12/Β12, Α16/Β16/Γ16 και Β18/Γ18. Όλοι οι υπόλοιποι κορμοί που δημιουργήθηκαν εκ των υστέρων ήταν "γιαλαντζί" κορμοί, γιατί αποτελούσαν απλά παλιές ακτινικές γραμμές που "κορμοποιήθηκαν!" Δεν έδιναν και δε δίνουν καμία ανταπόκριση πουθενά! Το 207 έγινε Β1, το 133 έγινε Β2, το 236 έγινε Β4, το 416 έγινε Γ5, το 619 έγινε Β8, το 722 έγινε Γ9, το 720 έγινε Γ10, το 715 έγινε Α11, το 716 έγινε Γ12, το 707 έγινε Α13, το 706 μαζί με το 708 έγιναν Β13, το 705 έγινε Α14, το 702 έγινε Β14, το 822 έγινε Α15, το 823 έγινε Β15, το 806 μαζί με το 808 έγιναν Α17 και το 807 μαζί με το 808 έγιναν Β17! Κι αν ακόμα κάποιες απ' αυτές τις γραμμές έδιναν τη δυνατότητα μετεπιβίβασης σε κάποιο ήδη υπάρχον τοπικό, αυτό ήταν καθαρά θέμα σύμπτωσης των διαδρομών τους! Ποτέ δε σχεδιάστηκε έτσι!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(14-04-2013, 11:24 PM)pvuccino Έγραψε: Ναι μόνο που αυτά μπορούσαν να τα κόψουν πιο εύκολα, γιατί δεν έδιναν ανταποκρίσεις σε τοπικά! Ήτανε κορμοί-μαϊμού! Όπως του Περιστερίου...
Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι μπορεί να το κόψουν το Α16. Αρκεί να διατηρηθεί το Β16. Κοινώς πρέπει να υπάρχει μια γραμμή τουλάχιστον από Αθήνα για Ελευσίνα και μια για Ασπρόπυργο. Μπορεί λοιπόν να κρατήσουν αυτή της Λ.Αθηνών αφού λογικά η Ιερά Οδός θα καλύπτεται από το νέο τοπικό. Όπως ακριβώς έγινε με το 866.
Τα σημερινά Α16/Β16/Γ16 όταν ανοίξει η Αγία Μαρίνα πρέπει να κοπούν εντελώς και να πάνε τα τοπικά Ελευσίνας/Ασπροπύργου Αγία Μαρίνα. Επίσης, κόψιμο 813 και 856 και κάλυψη τους με τροποποιήση και ενίσχυση του 750. Για την Ιερά Οδό μπορεί να γίνει μια νέα Α16 με Αφετηρία κάπου κεντρικά στην Αθήνα και τέρμα στο Χαϊδαρι.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
14-04-2013, 11:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-04-2013, 12:01 AM από ecoj.)
pvuccino Τώρα κατάλαβα τι εννοείς και είσαι σωστός. Στην πράξη όταν υπήρχαν τόσες γραμμές δεν υπήρχε μετρό άρα η λογική της μετεπιβίβασης στο μετρό που προτιμούν τώρα οι περισσότεροι κάτοικοι στα προάστια που έχουν αυτή τη δυνατότητα τότε δεν υπήρχε. Όταν λειτούργησε το μετρό και εδραιώθηκε οι περισσότεροι κορμοί που περνούσαν από σταθμό μετρό αχρηστεύτηκαν σταδιακά μιας και από το σταθμό και μετά πήγαιναν άδειοι και αργότερα τοπικοποιήθηκαν και τελείωσε. Έμειναν κάποιοι βασικοί οι οποίοι συνεχώς μειώνονται.
mercedes elbo Το 750 δεν καλύπτει όσες περιοχές καλύπτει το 813. Πρέπει να αλλάξει τελείως για να αντικαταστήσει το 813.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(14-04-2013, 11:58 PM)ecoj Έγραψε: mercedes elbo Το 750 δεν καλύπτει όσες περιοχές καλύπτει το 813. Πρέπει να αλλάξει τελείως για να αντικαταστήσει το 813.
Το 750 ήδη καλύπτει πλήρως το 856 στο Αιγάλεω. Μετά το σταθμό μπορεί να πηγαίνει πάνω στην διαδρομή του 813 και να βγαίνει Θηβών στον Άγιο Σπυρίδωνα. Επίσης, πρέπει να δρομολόγηθεί με 12μετρα Iris.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Αν αναλάμβανε τόσο σημαντικό ρόλο ναι θέλει 12μετρα. Άλλα υπάρχει το εξής: Η λογική της 750 πλησιάζει αυτή της 731. Δηλαδή να συνδέει το τελευταίο σταθμό του μετρό με το Αττικό νοσοκομείο. Άρα αν άλλαζε θα έπρεπε να συνεχίσει να πηγαίνει στο Αττικό νοσοκομείο.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
15-04-2013, 12:16 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-04-2013, 12:17 AM από pvuccino.)
ecoj ακριβώς όπως τα λες έγιναν!
Απλά τώρα επικρατεί μια "μπασταρδεμένη" κατάσταση, γιατί απ' τη μια ο περισσότερος κόσμος προτιμά το μετρό, απ'την άλλη επειδή υπάρχει διαφορά στην τιμή οφείλεις να διατηρήσεις σ' ένα βαθμό και την προηγούμενη κατάσταση με τους κορμούς και τα τοπικά! Κι εκεί μπερδεύεται το πράγμα, γιατί αλλά είναι τοπικά που έχουν ανταπόκριση με το μετρό κι άλλα τοπικά που έχουν ανταπόκριση με τους κορμούς κτλ. Να τώρα ας πούμε το Γ16 θεωρείται κορμός που δίνει "ανταπόκριση" στα τοπικά του Ασπροπύργου, ενώ το ακριβώς παράλληλό του 866 θεωρείται "τοπικό" και άρα δε μπορεί να έχει ανταπόκριση με τα άλλα τοπικά! Λες και δε μπορεί κάποιος να πάρει το 866 και μετά το 805 πχ! Βλακείες στο τετράγωνο!!
mercedes elbo συμφωνούμε όσο δεν παίρνει! Και μάλιστα το νεό Α16 θα το συγχώνευα και με έναν παρόμοιο "κοντό" κορμό από την άλλη πλευρά, για να αποφεύγουμε και τις αφετηρίες στο κέντρο! Το πρόβλημα είναι πως θα πείσεις τον κόσμο να δεχτεί την (υποχρεωτική) διπλή μετεπιβίβαση. Γιατί και τώρα την κάνει αν κατέβει και πάρει το μετρό, αλλά υποτίθεται πως έχει και την επιλογή να συνεχίσει μέχρι κέντρο. (και μιλάω για τους προερχόμενους από τα τοπικά Ελευσίνας/Ασπροπύργου φυσικά)
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(15-04-2013, 12:16 AM)pvuccino Έγραψε: ecoj ακριβώς όπως τα λες έγιναν! Απλά τώρα επικρατεί μια "μπασταρδεμένη" κατάσταση, γιατί απ' τη μια ο περισσότερος κόσμος προτιμά το μετρό, απ'την άλλη επειδή υπάρχει διαφορά στην τιμή οφείλεις να διατηρήσεις σ' ένα βαθμό και την προηγούμενη κατάσταση με τους κορμούς και τα τοπικά! Κι εκεί μπερδεύεται το πράγμα, γιατί αλλά είναι τοπικά που έχουν ανταπόκριση με το μετρό κι άλλα τοπικά που έχουν ανταπόκριση με τους κορμούς κτλ. Να τώρα ας πούμε το Γ16 θεωρείται κορμός που δίνει "ανταπόκριση" στα τοπικά του Ασπροπύργου, ενώ το ακριβώς παράλληλό του 866 θεωρείται "τοπικό" και άρα δε μπορεί να έχει ανταπόκριση με τα άλλα τοπικά! Λες και δε μπορεί κάποιος να πάρει το 866 και μετά το 805 πχ! Βλακείες στο τετράγωνο!!
mercedes elbo συμφωνούμε όσο δεν παίρνει! Και μάλιστα το νεό Α16 θα το συγχώνευα και με έναν παρόμοιο "κοντό" κορμό από την άλλη πλευρά, για να αποφεύγουμε και τις αφετηρίες στο κέντρο! Το πρόβλημα είναι πως θα πείσεις τον κόσμο να δεχτεί την (υποχρεωτική) διπλή μετεπιβίβαση. Γιατί και τώρα την κάνει αν κατέβει και πάρει το μετρό, αλλά υποτίθεται πως έχει και την επιλογή να συνεχίσει μέχρι κέντρο. (και μιλάω για τους προερχόμενους από τα τοπικά Ελευσίνας/Ασπροπύργου φυσικά)
Μα εγώ δεν μιλάω για διπλή μετεπιβίβαση δηλ. τοπικά Α16/Β16/Γ16 και 866. Αυτά πιστεύω ότι πρέπει να κοπούν εντελώς. Όταν λέω να 'ρθουν τα τοπικά Ελευσίνας/Ασπροπύργου Αγία Μαρίνα εννοώ τα 817, 862, 863, 855, 881 κτλ. και να υπάρχει κορμός Α16 π.χ. Όμονοια-Χαϊδάρι που θα είναι στο κέντρο άρα θα έχουμε μια μετεπιβίβαση.