Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Άτιμη βραδυνή συγκοινωνία στου Ζωγράφου.... Περιμένεις (23:15) στην Ακαδημία να περάσει 608 ή 235 και τι γίνεται; Σκάνε μύτη στις (23:24) 221, απο πίσω 235 και στο φανάρι περιμένει το 608!!!! Γαμάτα, για μένα που πήρα το 608 και ήταν σχετικά άδειο... Αναχωρούμε, μπροστά το Irisbus, πίσω το Ν1 #103 και μετά εμείς GN #463. Σε χρόνο μηδέν ήμαστε Ζωγράφου. Επόμενο για Ζωγράφου στις 23:55 το 235 και αμέσως μετά το 24ρι 608. Πιστέυω πως δεν μπορείς να τα συγχρονήσεις καλύτερα για να περνάνε όλα μαζί.. GG!
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
ετσι ακριβως ειναι και στο γουδη τα βραδυα περνανε παρεα και τα 2 και μετα περιμενεις 45 λεπτα στην σταση.δεν μπορω να καταλαβω με τι λογικη γινεται αυτο
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
12-04-2013, 06:16 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-04-2013, 06:17 AM από pvuccino.)
(12-04-2013, 12:22 AM)nikos1991 Έγραψε: Πιστέυω πως δεν μπορείς να τα συγχρονήσεις καλύτερα για να περνάνε όλα μαζί.. GG! Αααχ αυτός ο ΟΑΣΑ... τον κατηγορούμε για προχειρότητες κτλ κτλ κι αυτός... μας βάζει τα γυαλιά ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ! Είναι ο πρώτος οργανισμός ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ που έχει εφεύρει τη "ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ!!" (κατά το "συγχρονισμένη κολύμβηση") Μάλιστα από του χρόνου θα 'ναι και ολυμπιακό άθλημα...
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
13-04-2013, 11:11 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-04-2013, 11:18 PM από ELBO O405GN.)
(11-04-2013, 01:05 PM)ecoj Έγραψε: Περικοπές 30% στα δρομολόγια των λεωφορείων
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/51...eoforeion/
Το άρθρο δεν λέει κάτι που δεν ξέρουμε. Και για τα μειωμένα δρομολόγια ειδικά σε μερικές γραμμές ξέρουμε. Και το ότι τη Κυριακή περιμένεις χαλαρά και 1 ώρα στη στάση. Και ότι πολλά λεωφορεία (ειδικά Renault και Volvo) δεν κινούνται είτε γιατί χάλασαν είτε γιατί δεν έχουν ανταλλακτικά. Και ότι συγχωνεύονται συνεχώς γραμμές. Και ότι για να πυκνώσει μια γραμμή τρόλεϊ πρέπει να ξεπυκνώσει άλλη. Και ότι οι επιβάτες εκνευρίζονται. Και άλλα που δεν λέει όπως ότι πολλά λεωφορεία είναι σε κακιά κατάσταση και απεριποίητα. Και ότι δεν υπάρχουν πλέον οδηγοί για τα αρθρωτά (Παλιά ήταν μόνο GN και Volvo και μπαίνανε σε πολύ περισσότερες γραμμές αρθρωτά ενώ τώρα +100 Solaris άλλα και πάλι είναι λιγότερα στους δρόμους).
Απλά όταν μια σελίδα ενημέρωσης σχολιάζει το όλο θέμα καταλαβαίνει κανένας το πόσο έχει άσχημα είναι τα πράγματα πλέον και πόσο φανερό το χάλι.
Μη δίνετε πολλή σημασία στο τι γράφει ο κάθε τυχαίος αρθρογράφος σε καθε ιστοσελίδα, ο οποίος έχει να μπεί σε συγκοινωνία από τα μαθητικά του χρόνια!! Εγώ προκαλώ όποιον θέλει, να κάνουμε τη διαδρομή από το σπίτι στη δουλειά μου. Παίρνω 2 λεωφορεία ή τρόλλεϋ και τρένο: πρίν ένα χρόνο τουλάχιστον μια ώρα διαδρομή, πλέον τα 45 λεπτά είναι υπεραρκετά! Και όποιος ενδιαφέρεται έχω και άλλα χρονικά παραδείγματα από διαδρομές που κάνω συχνά για χρόνια. Είναι σίγουρο πως όσοι τα γράφουν αυτά, είναι τόσο προκατειλημμένοι (αν δεν εξυπηρετούν σκοπιμότητες) και αν τους μιλήσεις με επιχειρήματα...θα κακαρίζουν!
Ναι σε περιοχές μακριά από το κέντρο, υπάρχει μια κάποια αραιή συχνότητα... Δε φταίνε όμως μόνο οι αραιές συχνότητες δρομολογίων. Ακόμη και σε γραμμές με σχετικά πυκνά δρομολόγια, παραβλέπουμε την παράνομη στάθμευση, το τυχόν φρακάρισμα κλπ αντικοινωνικές συνήθειες συμπολιτών μας. Το 446 πχ, από Μαρούσι πρός Πεντέλη, στο τμήμα από αφετηρία ως λεωφόρο Κηφισίας "τρώει" σχεδόν 15 λεπτά λόγω των ανωτέρω αιτίων! Όταν τόσος είναι ο χρόνος που θέλει το 410 από Νερατζιώτισσα πρός Μελίσσια!!
Πλέον με τέτοια δημοσιεύματα γελάω!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
13-04-2013, 11:55 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-04-2013, 12:57 AM από ecoj.)
(13-04-2013, 11:11 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Μη δίνετε πολλή σημασία στο τι γράφει ο κάθε τυχαίος αρθρογράφος σε καθε ιστοσελίδα, ο οποίος έχει να μπεί σε συγκοινωνία από τα μαθητικά του χρόνια!! Εγώ προκαλώ όποιον θέλει, να κάνουμε τη διαδρομή από το σπίτι στη δουλειά μου. Παίρνω 2 λεωφορεία ή τρόλλεϋ και τρένο: πρίν ένα χρόνο τουλάχιστον μια ώρα διαδρομή, πλέον τα 45 λεπτά είναι υπεραρκετά! Και όποιος ενδιαφέρεται έχω και άλλα χρονικά παραδείγματα από διαδρομές που κάνω συχνά για χρόνια. Είναι σίγουρο πως όσοι τα γράφουν αυτά, είναι τόσο προκατειλημμένοι (αν δεν εξυπηρετούν σκοπιμότητες) και αν τους μιλήσεις με επιχειρήματα...θα κακαρίζουν!
Ναι σε περιοχές μακριά από το κέντρο, υπάρχει μια κάποια αραιή συχνότητα... Δε φταίνε όμως μόνο οι αραιές συχνότητες δρομολογίων. Ακόμη και σε γραμμές με σχετικά πυκνά δρομολόγια, παραβλέπουμε την παράνομη στάθμευση, το τυχόν φρακάρισμα κλπ αντικοινωνικές συνήθειες συμπολιτών μας. Το 446 πχ, από Μαρούσι πρός Πεντέλη, στο τμήμα από αφετηρία ως λεωφόρο Κηφισίας "τρώει" σχεδόν 15 λεπτά λόγω των ανωτέρω αιτίων! Όταν τόσος είναι ο χρόνος που θέλει το 410 από Νερατζιώτισσα πρός Μελίσσια!!
Πλέον με τέτοια δημοσιεύματα γελάω!
Έχεις δίκιο όπως το θέτεις.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Ο ΟΑΣΑ τολμησε ημερα Σαββατο να αφησει την ηλιουπολη (237) για τρεις ωρες απο τις 9 το βραδυ(μπορει και παραπανω) με ενα λεωφορειο και μαλιστα Ν1 το #149. Και το Σαββατο που τα βραδυα μαζευει κοσμο η πλατεία. Λειπουν οδηγοι δεν στοφαρουν τουλαχιστον να λειπει η βαρδια το πρωι που εχει ήδη αλλα 3 λεωφορεια;; Περιμεναμε 45 λεπτα στη σταση και η σαρδελοποίηση ηταν χειρωτερη απο το 250
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
14-04-2013, 05:04 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-04-2013, 05:05 PM από mercedes elbo.)
(14-04-2013, 03:20 AM)georgio Έγραψε: Ο ΟΑΣΑ τολμησε ημερα Σαββατο να αφησει την ηλιουπολη (237) για τρεις ωρες απο τις 9 το βραδυ(μπορει και παραπανω) με ενα λεωφορειο και μαλιστα Ν1 το #149. Και το Σαββατο που τα βραδυα μαζευει κοσμο η πλατεία. Λειπουν οδηγοι δεν στοφαρουν τουλαχιστον να λειπει η βαρδια το πρωι που εχει ήδη αλλα 3 λεωφορεια;; Περιμεναμε 45 λεπτα στη σταση και η σαρδελοποίηση ηταν χειρωτερη απο το 250
Λογικό μ' ένα όχημα και Ν1 να γίνεται χαμός. Εδώ θυμάμαι πέρσι τον Αύγουστο Κυριακή βράδυ μ' ένα Ν1 και σαρδελοποιήση με την Αθήνα άδεια. Πάντως πιθανό ήταν η βάρδια να υπήρχε κανονικά και το όχημα να χάλασε και να μην στείλαν άλλο.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(14-04-2013, 05:04 PM)mercedes elbo Έγραψε: Λογικό μ' ένα όχημα και Ν1 να γίνεται χαμός. Εδώ θυμάμαι πέρσι τον Αύγουστο Κυριακή βράδυ μ' ένα Ν1 και σαρδελοποιήση με την Αθήνα άδεια. Πάντως πιθανό ήταν η βάρδια να υπήρχε κανονικά και το όχημα να χάλασε και να μην στείλαν άλλο.
Στο 237, Σάββατο βράδυ, με την κεντρική πλατεία γεμάτη, είναι εγκληματικό να μπαίνει 12μετρο. Είχα τύχει σε τελευταίο δρομολόγιο του 237, πάλι Σάββατο βράδυ, που μόλις έφτασε 18μετρο (όχι 12μετρο που είχαν βάλει χθες) στην κεντρική γέμισε τελείως!
Δε μπορείς να καταδικάζεις τη μόνη γραμμή που εξυπηρετεί μέχρι αργά το πιο πολυσύχναστο σημείο της Ηλιούπολης (το 201 σταματάει από τις 22:00), με μικρό όχημα.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Εξοργιστικό: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=507595
Ποιος είναι αυτό ο ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ που είναι οδηγός σε δημόσια επιχείρηση αστικών συγκοινωνιών, πληρώνεται από τα χρήματα που καταβάλουμε όλοι εμείς για κάρτες και εισιτήρια και έχει τέτοια συμπεριφορά προς ΑΜΕΑ;
Αλήθεια, σε τέτοιες περιπτώσεις οι οδηγοί αντιμετωπίζουν καμία πειθαρχική ποινή ή όπως και στο στενό δημόσιο τομέα φροντίζουν τα πειθαρχικά να τους "αθωώνουν";
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Τις δύο επόμενες εβδομάδες θα κυκλοφορούν άραγε οι σχολικές και οι γραμμές που εξυπηρετούν τα πανεπιστήμια (242, 250, Ε15, Ε90);
Οι σχολικές πιστεύω ότι θα είναι σπατάλη αν κυκλοφορήσουν. Εν αντιθέσει, οι πανεπιστημιακές πιστεύω ότι Μεγ. Δευτέρα και Μεγ. Τρίτη και από την Τετάρτη του Πάσχα και μετά πρέπει να λειτουργούν κανονικά, γιατί οι υπηρεσίες των ΑΕΙ/ΤΕΙ (γραμματείες, βιβλιοθήκες) είναι ανοιχτές εκείνες τις ημέρες, ασχέτως της διακοπής των μαθημάτων.
Επίσης, κοιτούσα σε ανακοινώσεις του ΟΑΣΑ προ 6ετίας, που έλεγε ότι τη Μεγάλη Παρασκευή ενισχύονταν οι γραμμές που εξυπηρετούσαν τα κοιμητήρια και λειτουργούσαν κάποιες που δεν έχουν δρομολόγια με το πρόγραμμα Σαββάτου (πχ. 216), για την εξυπηρέτηση των κοιμητηρίων.
Αυτό ισχύει ακόμη ή λόγω κρίσης έπαψε να εφαρμόζεται;
|