Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
#41
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση!
Πάντως, για το ενδεχόμενο τα 206 και 237 να πηγαίνουν στο σταθμό της Ηλιούπολης έχω προσωπικά να πω τα εξής:
Αφενός το 206 με τη διαδρομή που ακολουθεί ο σταθμός της Δάφνης είναι ο πιο κοντινός, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε από Κερασούντος να στρίβει Ηλιουπόλεως με κατεύθυνση προς Ηλιούπολη και στη συνέχεια να ακολουθεί τη διαδρομή του 201 μέχρι τη Σοφ. Βενιζέλου και από εκεί να στρίβει προς το σταθμό της Ηλιούπολης.
Αφετέρου το 237 θα έπρεπε στα Κανάρια αντί να ακολουθεί τη Μαρ. Αντύπα προς Δάφνη, να έστριβε προς το ΙΚΑ και στη συνέχεια να ακολουθούσε την Ηρώς Κωνσταντοπούλου και μετά τη Σοφ. Βενιζέλου για να φτάσει στο Μετρό της Ηλιούπολης.
Έτσι, η Ηρώς Κωνσταντοπούλου θα γέμιζε από λεωφορεία (201-206-216-237). Όμως, από την άλλη πλευρά, τα 206 και 237 θα κέρδιζαν χρόνο, που τον χάνουν στην -υπερκορεσμένη κυκλοφοριακά- Δάφνη
Απάντηση
#42
To 206 νομίζω πως δεν έχει κανένα λόγο να πάει στο Στ. Ηλιούπολης, επειδή:
1) Αφήνει ένα κομμάτι της Λεωφόρου Δημοκρατίας χωρίς λεωφορείο.
2) Αντιγράφει τη διαδρομή του 216, το οποίο φτάνει 500 μέτρα από το Στ. Ηλιούπολης.
3) Υπερκαλύπτει τη ζήτηση που υπάρχει στην Ηρώς Κωνσταντοπούλου.
4) Αυξανεται ο χρόνος διαδρομής, χωρίς αντίστοιχο ώφελος για τους επιβάτες. (ο κύκλος πλ. Ανεξαρτησίας - Στ. Δάφνης - πλ. Ανεξαρτησίας είναι 4,2km, ενώ ο αντίστοιχος για Στ. Ηλιούπολης είναι 5,9km)

Το 237 έτσι όπως είναι τώρα δεν μπορεί να πάει στο Στ. Ηλιούπολης, παρά μόνο να δημιουργηθεί νέα γραμμή που να ενώνει το Πανόραμα της Ηλιούπολης με το νέο σταθμό.
1) Η Λεωφόρος Ειρήνης είναι ο λόγος ύπαρξης των αρθρωτών οχημάτων (όταν έχουν τα Α/Σ)
2) Ακόμα και με τα σημερινά (άθλια) δρομολόγια το 237 είναι το λεωφορείο με την καλύτερη συχνότητα στη Μαρύνου Αντύπα, οπότε σε περίπτωση αλλαγής αφήνει τη Μαρύνου Αντύπα στο 201 και το 218. (το 140 δεν το συμπεριλαμβάνω, επειδή δεν πάει προς το Μετρό ή το κέντρο),
συχνότητα 201 (ανέκδοτο, 20' στην αιχμή, 30' την υπόλοιπη μέρα, και τις Κυριακές 1 δρομολόγιο την ώρα)
συχνότητα 218 (15' στην αιχμή, 20' την υπόλοιπη μέρα και την Κυριακή ακανόνιστη συχνότητα.)

Οπότε τι προτείνω, αφήνουμε το 206 όπως είναι σήμερα, δημιουργούμε τη γραμμή 238 "Στ. Ηλιούπολη - Πανόραμα" που θα δρομολογηθεί με Solarinia και βλέπουμε για το 237:
1) μένει όπως έχει
2) επιστρέφει στο παλιό του τέρμα (στη μικρή πλατεία Θράκης και Ηρώων Πολυτεχνείου, αφού η μετάβαση προς κέντρο θα είναι ταχύτερη με το 238

ΥΓ
Αν είναι off topic μη με rifle , το μεταφέρω στις προτάσεις αναδιάταξεις του τομέα 2 :Ρ Big Grin

Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#43
Tα δύο παραπάνω ποστ μεταφέρθηκαν από αυτό το θρεντ, αυτό ήταν το τελευταίο ποστ πριν τον διαχωρισμό.
Απάντηση
#44
(27-02-2012, 10:32 PM)Giannis Έγραψε: Tα δύο παραπάνω ποστ μεταφέρθηκαν από αυτό το θρεντ, αυτό ήταν το τελευταίο ποστ πριν τον διαχωρισμό.

Eυχαριστώ πολυ!
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#45
Για το 247 τι προτείνετε;
Εγώ πιστεύω ότι στην παρούσα φάση δεν ξέρω κατά πόσο και ποιον εξυπηρετεί, από τη στιγμή που το κομμάτι της Αλίμου καλύπτεται και από τα 141/Β1 και λίγο το 140, ενώ το κομμάτι της Βουλιαγμένης καλύπτεται και από το 155.
Τις περισσότερες φορές τα οχήματα δεν έχουν παραπάνω από 2-3 επιβάτες πριν βγουν στη Βουλιαγμένης προς το Μετρό του Αγ. Δημητρίου, ενώ αν έχουν περάσει άλλα λεωφορεία πιο πριν (154/155/171/210/Α3/Β3) δεν καταλήγει στο Μετρό με παραπάνω από 5 επιβάτες!
ΣΧΕΔΙΟ ΟΑΣΑ ΤΟ 2009 ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
208 - Μετατροπή σε κυκλική / Τροποποίηση της διαδρομής ως εξής: από αφετηρία κανονικά η διαδρομή μέχρι τη Δάφνη και στη συνέχεια στρίβει και μπαίνει στο σταθμό και από εκεί ακολουθεί τη σημερινή διαδρομή του 206 μέχρι την Αγ. Μαύρα, στη συνέχεια κατεβαίνει τη Σοφ. Βενιζέλου μέχρι την πλ. 25ης Μαρτίου και από εκεί ακολουθεί τη διαδρομή μέχρι το τέρμα. (Πιθανή ονομασία: ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ)

211 - Νέα γραμμή με ονομασία ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ και πορεία αντίστροφη της τροποποιηθείσας 208 (Από Κάτω Ηλιούπολη ανεβαίνει Αγ. Μαύρα, στη συνέχεια ακολουθεί τη διαδρομή της 206 μέχρι τη Δάφνη και από εκεί μέσω Βουλιαγμένης επιστρέφει Κάτω Ηλιούπολη.

Κατά τη γνώμη μου θα εξυπηρετούνταν καλύτερα η Ηλιούπολη, αφού μέχρι και σήμερα δεν μπορεί κάποιος από την Κάτω Ηλιούπολη (στην αρχή της Σοφ. Βενιζέλου) να φτάσει στην Αγ. Μαύρα (τέρμα Σοφ. Βενιζέλου) χρησιμοποιώντας 1 λεωφορείο. Θα πρέπει να πάρει το Α4 μέχρι την πλ. 25ης Μαρτίου και από εκεί το 201 μέχρι την κεντρική (πλ. Εθν. Αντίστασης), μετά το 237 για να ανέβει μέχρι το δημαρχείο και από εκεί με τα πόδια μέχρι την Αγ. Μαύρα.
Απάντηση
#46
Πώς να μαζέψει επιβάτες ένα λεωφορείο με 50' συχνότητα και δρομολόγηση Δευτέρα - Σάββατο και τελευταίο δρομολόγιο πριν τις 21:00; Αν είσαι στην Αλίμου και θες να πας στο μετρό, καλύτερα να περάσεις απέναντι και να πάρεις το 141 που θα σε πάει μέσα από το κέντρο του Αγ. Δημητρίου και θα κατέβεις Δάφνη. Έχει 8-12' περίοδο, οπότε δεν το σκέφτεσαι να πάρει το 247.. Βέβαια για τις ώρες αιχμής είναι η χαρά σου όταν το πετύχεις στη Βουλιαγμένης, καθ' ότι πολύ πιο άδειο από τα Α/Β3 και Α4...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#47
(04-03-2012, 07:46 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για το 247 τι προτείνετε;
Εγώ πιστεύω ότι στην παρούσα φάση δεν ξέρω κατά πόσο και ποιον εξυπηρετεί, από τη στιγμή που το κομμάτι της Αλίμου καλύπτεται και από τα 141/Β1 και λίγο το 140, ενώ το κομμάτι της Βουλιαγμένης καλύπτεται και από το 155.
Τις περισσότερες φορές τα οχήματα δεν έχουν παραπάνω από 2-3 επιβάτες πριν βγουν στη Βουλιαγμένης προς το Μετρό του Αγ. Δημητρίου, ενώ αν έχουν περάσει άλλα λεωφορεία πιο πριν (154/155/171/210/Α3/Β3) δεν καταλήγει στο Μετρό με παραπάνω από 5 επιβάτες!
ΣΧΕΔΙΟ ΟΑΣΑ ΤΟ 2009 ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
208 - Μετατροπή σε κυκλική / Τροποποίηση της διαδρομής ως εξής: από αφετηρία κανονικά η διαδρομή μέχρι τη Δάφνη και στη συνέχεια στρίβει και μπαίνει στο σταθμό και από εκεί ακολουθεί τη σημερινή διαδρομή του 206 μέχρι την Αγ. Μαύρα, στη συνέχεια κατεβαίνει τη Σοφ. Βενιζέλου μέχρι την πλ. 25ης Μαρτίου και από εκεί ακολουθεί τη διαδρομή μέχρι το τέρμα. (Πιθανή ονομασία: ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ)

211 - Νέα γραμμή με ονομασία ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ και πορεία αντίστροφη της τροποποιηθείσας 208 (Από Κάτω Ηλιούπολη ανεβαίνει Αγ. Μαύρα, στη συνέχεια ακολουθεί τη διαδρομή της 206 μέχρι τη Δάφνη και από εκεί μέσω Βουλιαγμένης επιστρέφει Κάτω Ηλιούπολη.

Κατά τη γνώμη μου θα εξυπηρετούνταν καλύτερα η Ηλιούπολη, αφού μέχρι και σήμερα δεν μπορεί κάποιος από την Κάτω Ηλιούπολη (στην αρχή της Σοφ. Βενιζέλου) να φτάσει στην Αγ. Μαύρα (τέρμα Σοφ. Βενιζέλου) χρησιμοποιώντας 1 λεωφορείο. Θα πρέπει να πάρει το Α4 μέχρι την πλ. 25ης Μαρτίου και από εκεί το 201 μέχρι την κεντρική (πλ. Εθν. Αντίστασης), μετά το 237 για να ανέβει μέχρι το δημαρχείο και από εκεί με τα πόδια μέχρι την Αγ. Μαύρα.

Για το 247 έχω κάνει κάποιες προτάσεις στο θέμα με τον τομέα 1. Αλλά πρέπει να ανοίξουν πρώτα οι νέοι σταθμοί.

Για τα προτεινόμενα απ' τον ΟΑΣΑ 208/211 τα θεωρώ λίγο βλακείες γιατί η Κάτω Ηλιούπολη εξηπηρετείται πολύ καλά απ' το Α4 και επίσης άμα γινόταν αυτό θα πήγαιναν από Στ. Δάφνης μέχρι Στ. Ηλιούπολης άδεια γιατί όλοι προτιμούν το μετρό. Μια τροποποιήση που θα μπορούσε να γίνει θα 'ταν να πηγαίνει το Α4 μέχρι Στ. Ηλιούπολης για να πυκνώσει. Τέλος, σήμερα από Κάτω Ηλιούπολη για να πας Αγία Μαυρα παίρνεις το Α4 και αλλάζεις με 206 στη Δάφνη.
Απάντηση
#48
(07-03-2012, 01:54 AM)mercedes elbo Έγραψε: Για τα προτεινόμενα απ' τον ΟΑΣΑ 208/211 τα θεωρώ λίγο βλακείες γιατί η Κάτω Ηλιούπολη εξηπηρετείται πολύ καλά απ' το Α4 και επίσης άμα γινόταν αυτό θα πήγαιναν από Στ. Δάφνης μέχρι Στ. Ηλιούπολης άδεια γιατί όλοι προτιμούν το μετρό. Μια τροποποιήση που θα μπορούσε να γίνει θα 'ταν να πηγαίνει το Α4 μέχρι Στ. Ηλιούπολης για να πυκνώσει. Τέλος, σήμερα από Κάτω Ηλιούπολη για να πας Αγία Μαυρα παίρνεις το Α4 και αλλάζεις με 206 στη Δάφνη.

Για να φτάσεις όμως από την περιοχή γύρω απ' το σταθμό Ηλιούπολης, για παράδειγμα, στο Δημαρχείο της πόλης (Σοφ. Βενιζέλου & Π. Πρωτόπαππα) θα πρέπει να αλλάξεις 2-3 λεωφορεία (201 και μετά 237 ή Α4, 201 και μετά 237), ενώ με βάση αυτή την πρόταση θα υπήρχε 1.
Όντως, στο κομμάτι μέχρι το σταθμό της Ηλιούπολης μπορεί να ήταν άδεια (αν και τα Α3/Β3/Α4 δε φτάνουν και άδεια στον Άγιο Δημήτριο, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχουν και πολλοί που χρησιμοποιούν λεωφορείο αντί για μετρό).
Για το Α4, εάν φύγει και αυτό από το κέντρο μάλλον θα υπάρξει πρόβλημα γιατί θα μείνουν μόνο Α3/Β3 που θα συνδέουν τα νότια προάστια με το κέντρο και φανταστείτε τι θα γίνετε, ειδικά σε μέρες που δε θα λειτουργεί το Μετρό.
Απάντηση
#49
(08-03-2012, 11:57 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για να φτάσεις όμως από την περιοχή γύρω απ' το σταθμό Ηλιούπολης, για παράδειγμα, στο Δημαρχείο της πόλης (Σοφ. Βενιζέλου & Π. Πρωτόπαππα) θα πρέπει να αλλάξεις 2-3 λεωφορεία (201 και μετά 237 ή Α4, 201 και μετά 237), ενώ με βάση αυτή την πρόταση θα υπήρχε 1.
Όντως, στο κομμάτι μέχρι το σταθμό της Ηλιούπολης μπορεί να ήταν άδεια (αν και τα Α3/Β3/Α4 δε φτάνουν και άδεια στον Άγιο Δημήτριο, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχουν και πολλοί που χρησιμοποιούν λεωφορείο αντί για μετρό).
Για το Α4, εάν φύγει και αυτό από το κέντρο μάλλον θα υπάρξει πρόβλημα γιατί θα μείνουν μόνο Α3/Β3 που θα συνδέουν τα νότια προάστια με το κέντρο και φανταστείτε τι θα γίνετε, ειδικά σε μέρες που δε θα λειτουργεί το Μετρό.

Όντως η σύνδεση αυτή είναι προβληματική. Αλλά δεν ξέρω καταπόσο θα 'ταν παραγωγική άμα υλοποιούταν γιατί πλέον οι βάρδιες είναι μετρημένες και όσο πάει μειώνονται. Συνεπώς για να υλοποιηθούν οι 208/211 πρέπει να κοπούν από άλλες γραμμές λεωφορεία που οι περισότερες έχουν άθλιες συχνότητες.

Επίσης, για το Α4 δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα αν φύγει απ'το κέντρο και ότι τα βλέπουμε γεμάτα πολλές φορές τα Α3/Β3/Α4 είναι γιατί έχουν ακανόνιστες διελεύσεις και συνήθως πάνε καρότσα. (π.χ. μου 'χει τύχει να δω το Α4 με Ν1 να είναι τίγκα και να 'ρθει με διαφορά ενός λεπτού Β3 με GN και να 'χει 3 επιβάτες.) Τέλος, μην ξεχνάμε ότι όταν έρθει το μετρό Ελληνικό πρεπει να γίνει μια γενικότερη ανδιάρθρωση σε όλα τα τοπικά Γλυφάδας και στα Α3/Β3 που πρέπει να ενοποιηθούν σε μια γραμμή χωρίς διέλευση από Ευριάλη και Καραχάλιου.
Απάντηση
#50
Ενόψει της αναμενόμενης -εντός του 2013- έναρξης λειτουργίας των νέων επεκτάσεων του Μετρό:

216 / ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ - ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΝΕΑ ΑΦΕΤΗΡΙΑ: Επί της οδού Αναστάσεως, έναντι του Νεκροταφείου Ηλιούπολης.
Τροφοδοτική στο σταθμό Ηλιούπολης του Μετρό, με κυκλική διαδρομή.
ΝΕΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ: "ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ - ΣΤΑΘΜΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ" με διατήρηση του ίδιου αριθμού (216).
ΔΙΑΔΡΟΜΗ: Αναστάσεως, αριστερά Αριστοτέλους, αριστερά Αναστάσεως, λοξά αριστερά Βελισσαρίου, αριστερά Αλ. Παναγούλη, συνέχεια πλατεία Παραθύρα, δεξιά Σοφ. Βενιζέλου, ημικυκλικά στην πλ. Εθν. Αντίστασης, συνέχεια Σ. Βενιζέλου, ημικυκλικά στην πλ. 25ης Μαρτίου, συνέχεια Σ. Βενιζέλου, αριστερά Ηρ. Κωνσταντοπούλου, δεξιά Εθν. Μακαρίου, δεξιά Πύρρωνος, δεξιά Κλεάνθους, άφιξη στο σταθμό Ηλιούπολης, συνέχεια Κλεάνθους, αριστερά Σ. Βενιζέλου, ημικυκλικά στην πλ. 25ης Μαρτίου, συνέχεια Σ. Βενιζέλου, ημικυκλικά στην πλ. Εθν. Αντίστασης, συνέχεια Σ. Βενιζέλου, κυκλικά στην πλ. Παραθύρα, δεξιά Αλ. Παναγούλη, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, δεξιά Αναστάσεως και τέρμα απέναντι από το Νεκροταφείο και το χώρο στάθμευσης.
ΟΧΗΜΑΤΑ: Απαραιτήτως 12μετρα και ίσως και 18μετρα τις ώρες αιχμής, τα οποία θα εξασφαλιστούν από περικοπές άλλων γραμμών, στα πλαίσια της αναδιάρθρωσης λόγω Μετρό.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ:
- Καθημερινές: Πρώτο στις 05:15 και τελευταίο στις 23:30. Προτεινόμενη συχνότητα: 10-15'.
- Σάββατο: Πρώτο στις 05:30 και τελευταίο στις 23:00. Προτεινόμενη συχνότητα: 15-20'.
- Κυριακή: Πρώτο στις 06:30-07:00 και τελευταίο στις 22:30. Προτεινόμενη συχνότητα: 20-25'.

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ:
1) Όσο αφορά τις περιοχές που δε θα καλύπτει η 216:
- Το κομμάτι Αλ. Παναγούλη-Διγενή-Λεωφ. Δημοκρατίας καλύπτεται και από την 206 και η Ηρ. Κωνσταντοπούλου από τη 201.
- Το κομμάτι Ηρακλέους-Τσαμάδου-Πατριάρχου Γρηγορίου και η Αγίου Κωνσταντίνου, όπως και όλα τα υπόλοιπα τμήματα της παλαιάς διαδρομής της 216, καλύπτονται από τη Δημοτική Συγκοινωνία.
2) Πλήρης μονοδρόμηση της Πύρρωνος (Σήμερα εφαρμόζεται μόνο από Γρίβα έως Σοφ. Βενιζέλου. Στο τμήμα από Εθν. Μακαρίου έως Γρίβα αν και υπάρχει σχετική πινακίδα, κανένας οδηγός δεν τη λαμβάνει υπ' όψιν.). Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, πως η Πύρρωνος μπορεί να είναι δρόμος γειτονιάς, αλλά υπάρχει η δυνατότητα να περάσει λεωφορείο (είχε γίνει παλαιότερα, όταν για ένα διάστημα ήταν κλειστή και η Β' είσοδος λόγω του Μετρό και είχε κλείσει και η πάροδος της Βουλιαγμένης στη Γ' είσοδο λόγω έργων).

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
Η διαδρομή μέσω Ηρώς Κωνσταντοπούλου και Εθνάρχου Μακαρίου είναι χρήσιμο να παραμείνει γιατί το πρωί και το μεσημέρι εξυπηρετεί τους μαθητές του σχολικού συγκροτήματος των Πολυκλαδικών, μιας και η Δημοτική Συγκοινωνία αποδεικνύεται ανίκανη (σκεφτείτε ότι τα παιδιά με τα λεωφορεία του Δήμου φτάνουν στο σχολείο από τις 07:45 και τα μαθήματα ξεκινάνε στις 08:15!). Το ίδιο ισχύει και για τη διαδρομή μέσω της Λεωφ. Παναγούλη, διότι εξυπηρετεί και τα σχολεία στη Γρηγορίου Αυξεντίου (5ο Δημοτικό, 1ο Γυμνάσιο, 1ο Λύκειο).

201 / ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΑΦΝΗΣ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ
- Μεταφέρεται η αφετηρία στο σταθμό Αργυρούπολης του Μετρό και το τέρμα στο σταθμό Ηλιούπολης.
- Μετονομάζεται σε "ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΣΤΑΘΜΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ" και διατηρεί τον ίδιο αριθμό (201).
- Διαδρομή προς σταθμό Μετρό "Ηλιούπολη": ΑΦΕΤΗΡΙΑ (οδός Πόντου, στην έξοδο του σταθμού Αργυρούπολης) => Πόντου => Λ. Μαρ. Γερουλάνου => Πλ. Ηρ. Πολυτεχνείου => Αλεξιουπόλεως => Αργυρουπόλεως => Ηρ. Πολυτεχνείου => Λ. Μαρ. Αντύπα => Πλ. Π.Π.Γερμανού => Η. Κωνσταντοπούλου => Χαριλάου Τρικούπη => ΤΕΡΜΑ (Κλεάνθους)
- Διαδρομή προς σταθμό Μετρό "Αργυρούπολη": ΤΕΡΜΑ (Κλεάνθους) => Κλεάνθους => Λ. Σοφ. Βενιζέλου => Ηρ. Κωνσταντοπούλου => Πλ. Π.Π.Γερμανού => Λ. Μαρ. Αντύπα => Ηρ. Πολυτεχνείου => Αργυρουπόλεως => Αλεξιουπόλεως => Πλ. Ηρ. Πολυτεχνείου => Λ. Μαρ. Γερουλάνου => Ελ. Βενιζέλου => Τήνου => Λ. Βουλιαγμένης => ΤΕΡΜΑ (οδός Πόντου, στην έξοδο του σταθμού Αργυρούπολης)

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ:
1) Το τμήμα της Λ. Σοφ. Βενιζέλου που μένει ακάλυπτο θα μπορεί να καλύπτεται από την τροποιηθείσα 216, ενώ το τμήμα από την Πλ. Π.Π.Γερμανού μέχρι το σταθμό Δάφνης καλύπτεται από το 218 και ως ένα μεγάλο βαθμό από το 237.
2) Απαραίτητη η επέκταση λειτουργίας τις καθημερινές με αναχώρηση πρώτου δρομολογίου στις 06:00 και τελευταίου στις 23:00, τα Σάββατα με πρώτο στις 06:30 και τελευταίο στις 23:00 (επειδή εξυπηρετεί και πολυσύχναστες περιοχές, όπως η κεντρική πλατεία της Ηλιούπολης και η πλατεία Ηρ. Πολυτεχνείου στην Αργυρούπολη) και τις Κυριακές το πρώτο στις 07:00 και το τελευταίο στις 22:00.
3) Με το χρόνο που θα γλυτώνει από την απόσταση μέχρι το σταθμό της Δάφνης, όπου επικρατεί συχνά κυκλοφοριακό χάος, μπορεί να εξασφαλίσει καλύτερες συχνότητες και άρα και μεγαλύτερη επιβατική κίνηση.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.545 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.571 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.860 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.644 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.719 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.403 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.643 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.767 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.298 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.359 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 15 Επισκέπτης (ες)