Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
29-11-2009, 06:32 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 23-09-2013, 08:00 PM από N1Ellinikou.)
Οι Δήμοι και Κοινότητες/Οικισμοί της Περιοχής Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών ομαδοποιούνται στους παρακάτω 11 Τομείς Αστικών Συγκοινωνιών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και για την αρίθμηση των κεντρικών, διαδημοτικών και τοπικών λεωφορειακών γραμμών (οι γραμμές-κορμοί έχουν δική τους αρίθμηση):
Τομέας 0 : ΑΘΗΝΑ
Τομέας 1 : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ
Τομέας 2 : ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΥΜΗΤΤΟΣ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Τομέας 3 : ΓΕΡΑΚΑΣ, ΑΝΘΟΥΣΑ, ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΣΠΑΤΑ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Τομέας 4 : ΠΑΠΑΓΟΣ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, ΠΕΝΤΕΛΗ, ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 5 : ΠΕΥΚΗ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΕΚΑΛΗ, ΑΝΟΙΞΗ, ΔΡΟΣΙΑ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΜΠΑΛΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 6 : ΨΥΧΙΚΟ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΜΑΡΟΥΣΙ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ
Τομέας 7 : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΝΕΑ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΧΑΡΝΑΙ, ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΖΕΦΥΡΙ, ΦΥΛΗ
Τομέας 8 : ΧΑΙΔΑΡΙ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΠΕΡΑΜΑ, ΜΑΝΔΡΑ, ΜΑΓΟΥΛΑ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ
Τομέας 9 : ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Για παράδειγμα, μία γραμμή, που ο αριθμός της αρχίζει με το νούμερο 1 (π.χ. 101), έχει ως προορισμό τα νότια προάστια (τομέας 1).
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Πριν εξετάσουμε τις γραμμές αυτές καθ' εαυτές, παρατηρώντας τον κατάλογο γραμμών του Ο.Α.Σ.Α., βλέπω ότι ο τομέας 8 καλύπτει πολλές περιοχές και έχει υπερβολικά μεγάλο αριθμό γραμμών, με αποτέλεσμα οι κενοί αριθμοί που είναι διαθέσιμοι για νέες γραμμές είναι πολύ μικρός!
Συνεπώς προτείνω να αφαιρεθούν από τον τομέα 8 οι Δήμοι του δυτικού Πειραιά (Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Πέραμα) και να ενσωματωθούν στον τομέα 9 που έχει ελάχιστους κατηλειμμένους αριθμούς.
Έτσι οι αριθμοί των γραμμών γίνονται:
943 Πειραιάς - Πέραμα
959 Πειραιάς - Δεξαμενές
972 Πειραιάς - Νεκροταφείο Σχιστού
919 Λιμάνι Περάματος - Νεκροταφείο Σχιστού
κ.ο.κ.
Κατ' επέκταση, το τρόλλεϊ 17, αν ενοποιηθεί η αρίθμηση λεωφορείων και τρόλλεϊ όπως έχω προτείνει και αλλού, θα γίνει 917.
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Από το τόπικ τομέα "2" για να μη βγούμε off topic:
christos126 Έγραψε:Το 202/856 το χρησιμοποιώ χρόνια, καθώς με εξυπηρετεί. Κατ' αρχάς δεν θα εξυπηρετούσε η "απόλυτη τοπικοποίηση" ως προς το Στ.Αγ.Ιωάννη, καθώς είναι δύσκολη η προσέγγιση και θα επιβάρυνε το χρόνο διαδρομής προς το κέντρο. Άρα η γραμμή αυτή μπορεί να αξιοποιείται για διακεντρικές συνδέσεις. Κατά τον ίδιο τρόπο από τη μεριά του Αιγάλεω μπορεί να αναλάβει, μαζί με την 813, τη σύνδεση με το κέντρο μετά την αναδιάρθρωση των υπολοίπων γραμμών ως προς το Στ.Ελαιώνα.
Aν τελικά παραμείνουν για την Ιερά Οδό μόνο αυτά τα δύο (813, 856) θα πρέπει να βγεί το 813 από την Αγ. Πολυκάρπου, ώστε να υπάρχει μια ελάχιστη κάλυψη της Γεωπονικής. Παράλληλα να αυξήσει ξανά τα δρομολόγιά του το 813 γιατί το παραξήλωσαν. Από εκεί που ήταν 7λεπτο το κάναμε 12, άσε που ξέμεινε και η Ιπποκράτους από λεωφορεία τώρα που κόπηκαν τα Γ5/419.
Το κομμάτι της Αγ. Πολυκάρπου μπορεί να το καλύψει το 026. Σιγά τη ζήτηση που έχει . . .
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
Στα τόπικ "κορμών και "τομέας 6" έχω κάνει ορισμένες σκέψεις για το 622/815.
Ειδικότερα πρότεινα ο κλάδος Γουδιού να ενωθεί με το ΚΤΕΛ και να γίνει κορμός ("Α26") και ο κλάδος Ανω Γαλατσίου να ενωθεί με το σημερινό κλάδο του 054 προς Βύρωνα και να γίνει μια νέα γραμμή 621 ΒΥΡΩΝΑΣ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ.
Μας έμεινε ο κλάδος του 815 Ομόνοια - Ταύρος.
Εν όψει
α) της χαμηλής επιβατικής κίνησης
β) της κακής συχνότητάς του,
γ) της κάλυψης της κύριας διαδρομής από το 049 και
δ) της, κάποια στιγμή, λειτουργίας του προαστιακού στον Ταύρο
η συνέχιση της ύπαρξης μιας γραμμής Ομόνοιας - Ταύρου είτε αυτοτελούς είτε ως σκέλος όπως είναι σήμερα, δεν φαίνεται να αντέχει.
Για να μην αποκοπεί όμως εντελώς το τμήμα του Δήμου Ταύρου που εξυπηρετεί σήμερα το 815, προτείνω τροποποίηση της γραμμής 838 ως εξής :
Από Ομόνοια - Σοφοκλέους- Πειραιώς - συνέχεια Πειραιώς και όχι Π. Ράλλη - Μακεδονίας - Αίαντος - Ειρήνης - Αγ. Αννης - συνέχεια ώς έχει. Στο γυρισμό από Αγ. Αννης δεξιά Ειρήνης - Μακεδονίας - αρ. Πειραιώς - συνέχεια Πειραιώς προς Ομόνοια.
Ο κλάδος Π. Ράλλη προς Αγ. Αννης καταργείται.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
(14-12-2010, 05:32 PM)Citaro Έγραψε: Στα τόπικ "κορμών και "τομέας 6" έχω κάνει ορισμένες σκέψεις για το 622/815.
Ειδικότερα πρότεινα ο κλάδος Γουδιού να ενωθεί με το ΚΤΕΛ και να γίνει κορμός ("Α26") και ο κλάδος Ανω Γαλατσίου να ενωθεί με το σημερινό κλάδο του 054 προς Βύρωνα και να γίνει μια νέα γραμμή 621 ΒΥΡΩΝΑΣ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ.
Μας έμεινε ο κλάδος του 815 Ομόνοια - Ταύρος.
Εν όψει
α) της χαμηλής επιβατικής κίνησης
β) της κακής συχνότητάς του,
γ) της κάλυψης της κύριας διαδρομής από το 049 και
δ) της, κάποια στιγμή, λειτουργίας του προαστιακού στον Ταύρο
η συνέχιση της ύπαρξης μιας γραμμής Ομόνοιας - Ταύρου είτε αυτοτελούς είτε ως σκέλος όπως είναι σήμερα, δεν φαίνεται να αντέχει.
Για να μην αποκοπεί όμως εντελώς το τμήμα του Δήμου Ταύρου που εξυπηρετεί σήμερα το 815, προτείνω τροποποίηση της γραμμής 838 ως εξής :
Από Ομόνοια - Σοφοκλέους- Πειραιώς - συνέχεια Πειραιώς και όχι Π. Ράλλη - Μακεδονίας - Αίαντος - Ειρήνης - Αγ. Αννης - συνέχεια ώς έχει. Στο γυρισμό από Αγ. Αννης δεξιά Ειρήνης - Μακεδονίας - αρ. Πειραιώς - συνέχεια Πειραιώς προς Ομόνοια.
Ο κλάδος Π. Ράλλη προς Αγ. Αννης καταργείται. Και η Α26 πως θα λεγετε?
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Κορμός μεταξύ κέντρου και Γουδίου; Δεν λέει...
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
17-12-2010, 08:16 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-12-2010, 08:18 PM από Citaro.)
(17-12-2010, 10:07 AM)panos81 Έγραψε: Κορμός μεταξύ κέντρου και Γουδίου; Δεν λέει...
Δεν πρότεινα κορμό μεταξύ Γουδιού και κέντρου. Πρότεινα στο σχετικό τόπικ "κορμοί" τη διασύνδεση του ΚΤΕΛ με τα 235/622 - κλάδο Γουδιού, και να γίνουν δύο διακεντρικές γραμμές.
Τωρα, αν τις ονομάσουμε Α23 και Α26 ή τις ονομάσουμε 051, 052 είναι άλλη ιστορία. Τους λόγους πάντως τους αναφέρω στο σχετικό θέμα του τόπικ ¨κορμοί¨ https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=25&pid=5444#pid5444
Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Γιατί δεν κόβεται το Α16 στο μετρό στο Αιγάλεω ή στην Αγία Μαρίνα όταν λειτουργήσει ώστε να βελτιωθεί η συχνότητα και να γίνει γενικότερα πιο χρήσιμη; Άλλωστε μέχρι την Κουμουνδούρου πάει και το Β16 το οποίο έχει ανάγκη από μια βελτίωση.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
13-04-2013, 10:17 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-04-2013, 11:35 PM από pvuccino.)
Πιστεύω πως η Ιερά Οδός (όπως και κάθε μεγάλη αρτηρία) χρειάζεται μία τουλάχιστον γραμμή που να τη διατρέχει σε όλο το μήκος της. Σκέψου τώρα να 'σαι κάτοικος στο Αιγάλεω, στην Πλατεία Δαβάκη και να πρέπει να πας μέχρι τον Εσταυρωμένο με το τοπικό κι απο 'κει ν' αλλάξεις με τα 813/856! (όλα αυτά φυσικά αν δε θες ή δε σε παίρνει οικονομικά να πάρεις το μετρό) Βέβαια εδώ που τα λέμε το Α16 εκεί που κάνει αφετηρία, θέλεις έτσι κι αλλιώς μετεπιβίβαση για να πας κέντρο κέντρο(Ακαδημία/Σύνταγμα) οπότε... Αυτό το σκεφτόμουν σήμερα πλάκα πλάκα. Υποτίθεται πως οι γραμμές αυτές (απομεινάρια των "κορμών") διατηρούνται όπως είναι για να μπορείς με μία μόνο μετεπιβίβαση να πας από το κέντρο στη γειτονιά σου. (πχ στην Άνω Ελευσίνα) Επειδή όμως οι κορμοί των βορειοδυτικών προαστίων (σε αντίθεση με όοοολους τους άλλους Α2, Α5, Α7 κτλ) δε σε πάνε κέντρο κέντρο αλλά σε κάτι Πλατείες Βάθες και σε κάτι Κουμουνδούρες, πρέπει στην ουσία να κάνεις 2 μετεπιβιβάσεις! Μια από το τοπικό της Ελευσίνας πχ στο Α16 κι άλλη μία απ' το Α16 στα 813/856 ή όποιο άλλο διακεντρικό. Το ίδιο ισχύει και με τη Λιοσίων που πρέπει να πάρεις το 732 ή έστω το 6. Αυτό δεν είναι σκέτη κοροϊδία;; (όλα αυτά επαναλαμβάνω για αυτούς που για τον οποιονδήποτε λόγο δεν εξυπηρετούνται από το μετρό)
Δημοσιεύσεις: 3.152
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Οι γραμμές κορμού των Δυτικών Προαστίων ήταν οι πρώτες που άρχισαν να καταργούνται από αρκετά χρόνια. Άλλες αντικαταστάθηκαν από τρόλεϊ, άλλες από τροφοδοτικές στο μετρό και άλλες απλά καταργήθηκαν. Α12, Β13, Α14, Β14, Α17, Β17, Α18 και άλλες όπως το 840 ή τα 730 και 821 που έπαψαν να πηγαίνουν κέντρο. Ένας λόγος που αρκετοί κορμοί των Δυτικών Προαστίων άρχισαν να αραιώνουν είναι και αυτός που αναφέρεις. Κατέληγαν σε περιοχές του κέντρου μακριά από οτιδήποτε άλλο και πολλές φορές σε περιοχές του κέντρου πολύ υποβαθμισμένες. Το Α16 δεν καταλήγει σε χάλια περιοχή και έχει μια χρησιμότητα όπως είναι άλλα δεν έχει συχνότητα της προκοπής και αυτό από μόνο του διώχνει κόσμο. Βέβαια οι περισσότεροι στο Αιγάλεω αποβιβάζονται από το λεωφορείο. Και όπως είπες η μετεπιβίβαση με τέτοιες γραμμές είναι σχεδόν απαραίτητη για να πας στο κανονικό κέντρο.
|