Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
(18-02-2025, 10:54 PM)guru Έγραψε: α) Για τις γραμμές Α13 και 12 συμφωνώ, με μια διαφορά: το 707 να πηγαίνει ως το κέντρο του Περιστερίου.
--> 707 Κηπούπολη - Στ. Περιστερίου

β) Για τα τρόλεϊ της Πετρούπολης και του Καματερού δεν είμαι σίγουρος, καθώς πολλές φορές τα βλέπω άδεια (σε απογευματινές και βραδινές ώρες όμως).
Δυστυχώς σπαταλήθηκαν πολλά χρήματα για υποδομές (στύλους, καλώιδια κτλ.) για να φτάσουν τα τρόλεϊ στα βουνά, και να περνάνε κάθε 20-30 λεπτά! Άσε που στους στενούς δρόμους σέρνονται με 30 km/h...
Αρχικά οι γραμμές αυτές ξεκινούσαν από την Αθήνα (πλ. Καραϊσκάκη), αλλά με την επέκταση του μετρό τελικά περικόπηκαν ως τον σταθμό Αγίου Αντωνίου.
  • Κατά τη γνώμη μου η γραμμή 24 της Πετρούπολης πρέπει να κοπεί εντελώς, και αντί αυτής να ενισχυθεί η γραμμή 700 που πηγαίνει στην Ανθούπολη, και ενδεχομένως η 719 για Αττική (κάποτε 717). Καλύτερα οι επιβάτες να πάνε στην κεντρική λεωφόρο (25ης Μαρτίου - Πετρουπόλεως), που δεν απέχει πολύ από τον άξονα Ανατολικής Ρωμυλίας - Ανδρέα Παπανδρέου, παρά να μοιράζονται στους 2 άξονες και να μην εξυπηρετούνται.
  • Για το 25 του Καματερού δεν έχω άποψη, όμως το Γ12 δεν μπορεί να καταργηθεί, καθώς χρειάζεται και σύνδεση με τους Αγίους Αναργύρους. Όταν με το καλό επεκταθεί το μετρό ως την Αγίου Νικολάου, το τρόλεϊ θα πρέπει να καταργηθεί.
Δεν είναι ρεαλιστικό πλέον αυτό στην κατάσταση που είναι τα τρόλει. Το αντίστροφο γίνεται αλλά δεν υπάρχει κανένα όφελος αυτή τη στιγμή να το κάνεις αφού δεν έχεις οδηγούς να υποστηρίξεις συχνότητα κάτω του δεκάλεπτου στο Α13.
Απάντηση
(18-02-2025, 10:54 PM)guru Έγραψε: α) Για τις γραμμές Α13 και 12 συμφωνώ, με μια διαφορά: το 707 να πηγαίνει ως το κέντρο του Περιστερίου.
--> 707 Κηπούπολη - Στ. Περιστερίου

β) Για τα τρόλεϊ της Πετρούπολης και του Καματερού δεν είμαι σίγουρος, καθώς πολλές φορές τα βλέπω άδεια (σε απογευματινές και βραδινές ώρες όμως).
Δυστυχώς σπαταλήθηκαν πολλά χρήματα για υποδομές (στύλους, καλώιδια κτλ.) για να φτάσουν τα τρόλεϊ στα βουνά, και να περνάνε κάθε 20-30 λεπτά! Άσε που στους στενούς δρόμους σέρνονται με 30 km/h...
Αρχικά οι γραμμές αυτές ξεκινούσαν από την Αθήνα (πλ. Καραϊσκάκη), αλλά με την επέκταση του μετρό τελικά περικόπηκαν ως τον σταθμό Αγίου Αντωνίου.
  • Κατά τη γνώμη μου η γραμμή 24 της Πετρούπολης πρέπει να κοπεί εντελώς, και αντί αυτής να ενισχυθεί η γραμμή 700 που πηγαίνει στην Ανθούπολη, και ενδεχομένως η 719 για Αττική (κάποτε 717). Καλύτερα οι επιβάτες να πάνε στην κεντρική λεωφόρο (25ης Μαρτίου - Πετρουπόλεως), που δεν απέχει πολύ από τον άξονα Ανατολικής Ρωμυλίας - Ανδρέα Παπανδρέου, παρά να μοιράζονται στους 2 άξονες και να μην εξυπηρετούνται.
  • Για το 25 του Καματερού δεν έχω άποψη, όμως το Γ12 δεν μπορεί να καταργηθεί, καθώς χρειάζεται και σύνδεση με τους Αγίους Αναργύρους. Όταν με το καλό επεκταθεί το μετρό ως την Αγίου Νικολάου, το τρόλεϊ θα πρέπει να καταργηθεί.
Την ανάρτηση αυτή την είχα γράψει πριν πάρα πολύ καιρό και τότε η κατάσταση με τα τρόλει δεν ήταν τόσο απαράδεκτη όσο τώρα. Το συγκεκριμένο μέσο πλέον είναι σε απαράδεκτη κατάσταση με ατελείωτες καθυστερήσεις , ενώ τα τρόλει είναι οριακά αφανισμένα από τους δρόμους ειδικά τις απογευματινές ώρες και δεν υπάρχει μία γραμμή με συχνότητα καλύτερη του 20λεπτου , ενώ οι συγκεκριμένες γραμμές έπρεπε να έχουν κάτω από 10λεπτα. Παράλληλα έχουμε απαρχαιωμένες συνδέσεις με κάτι Μουσεία (18 , 19Β) , μία εναέριο στο Χαλάνδρι που δεν χρησιμοποιείται πλέον , ενώ οι Πετρούπολες και τα Καματερά (24 , 25) προσφέρουν γελοίες συχνότητες και κυκλοφορούν με λίγο κόσμο. Εσείς λοιπόν πιστεύετε πως το συγκεκριμένο μεταφορικό μέσο έχει κάποιο μέλλον στην Αθήνα? Υπάρχει μία παντελής αδιαφορία του κράτους που δυστυχώς δεν λύνεται ούτε με 10 ούτε με 50 οδηγούς. Οπότε η γνώμη μου πλέον στη κατάσταση που έχουμε φτάσει είναι πρώτα να βρεθούν οι πόροι για περισσότερους οδηγούς και μετά μπορούμε να συζητάμε για τροποποιήσεις. Η μόνη τροποποίηση που θα έβλεπα κάπως συμφέρουσα είναι στα Χαλάνδρια να μείνει μία γραμμή (19) με διαδρομή μέσω Σιδέρων και τέρμα στο σημερινό 18. Με 3-4 οχήματα τουλάχιστον θα προσφέρει σταθερή συχνότητα στο μισάωρο και όχι το αχούρι που υπάρχει σήμερα με τα 2ωρα κενά. Επίσης προτείνω την ενοποίηση του 2 και του 4 με επικράτηση της διαδρομής μέχρι Άγιο Ιωάννη με συχνότητα στο 12λεπτο γιατί η σημερινή κατάσταση με το εξαφανισμένο 2 με τα 2ωρα κενά και το 4 με τα μισάωρα είναι απλά εξευτελιστική , ας είναι καλά το 022. Ας ελπίσουμε όλοι μαζί να βελτιωθεί η κατάσταση κυρίως για τους επιβάτες που πρέπει να βιώνουν τις καθυστερήσεις και τον συνωστισμό , τα υπόλοιπα είναι απλά λεπτομέρειες.
Απάντηση
(18-02-2025, 10:54 PM)guru Έγραψε: α) Για τις γραμμές Α13 και 12 συμφωνώ, με μια διαφορά: το 707 να πηγαίνει ως το κέντρο του Περιστερίου.
--> 707 Κηπούπολη - Στ. Περιστερίου

β) Για τα τρόλεϊ της Πετρούπολης και του Καματερού δεν είμαι σίγουρος, καθώς πολλές φορές τα βλέπω άδεια (σε απογευματινές και βραδινές ώρες όμως).
Δυστυχώς σπαταλήθηκαν πολλά χρήματα για υποδομές (στύλους, καλώιδια κτλ.) για να φτάσουν τα τρόλεϊ στα βουνά, και να περνάνε κάθε 20-30 λεπτά! Άσε που στους στενούς δρόμους σέρνονται με 30 km/h...
Αρχικά οι γραμμές αυτές ξεκινούσαν από την Αθήνα (πλ. Καραϊσκάκη), αλλά με την επέκταση του μετρό τελικά περικόπηκαν ως τον σταθμό Αγίου Αντωνίου.
  • Κατά τη γνώμη μου η γραμμή 24 της Πετρούπολης πρέπει να κοπεί εντελώς, και αντί αυτής να ενισχυθεί η γραμμή 700 που πηγαίνει στην Ανθούπολη, και ενδεχομένως η 719 για Αττική (κάποτε 717). Καλύτερα οι επιβάτες να πάνε στην κεντρική λεωφόρο (25ης Μαρτίου - Πετρουπόλεως), που δεν απέχει πολύ από τον άξονα Ανατολικής Ρωμυλίας - Ανδρέα Παπανδρέου, παρά να μοιράζονται στους 2 άξονες και να μην εξυπηρετούνται.
  • Για το 25 του Καματερού δεν έχω άποψη, όμως το Γ12 δεν μπορεί να καταργηθεί, καθώς χρειάζεται και σύνδεση με τους Αγίους Αναργύρους. Όταν με το καλό επεκταθεί το μετρό ως την Αγίου Νικολάου, το τρόλεϊ θα πρέπει να καταργηθεί.
Λίγο δύσκολο για τους Πετρουπολιώτες να δεχτούν μια τέτοια αλλαγή.Θα μπορούσε να γίνει τροποποίηση της γραμμής και όχι στην κατάργηση του, Εγώ θα πρότεινα αντί να πηγαίνει Άγιο Αντώνιο και να κάνει τον κύκλο, θα μπορεί να στρίψει αριστερά στην οδό Ραβινέ,να στρίψει αριστερά στην Ισοκράτους μιας και υπάρχει εναέριο δίκτυο και εν τέλει φτάνοντας στην θηβών,να στρίβει δεξιά και συνεχίζει προς Πετρούπολη Ωστόσο αν ποτέ γίνει κάτι τέτοιο(που δεν το νομίζω) μένει ακάλυπτη η Κωνσταντινοπόλεως προς Μπουρνάζι εκτός και αν το 25 να πηγαίνει μέσω Κωνσταντινουπόλεως και από 2 τις κατευθύνσεις.Αν καταργηθεί εντελώς το 24 δεν μπορεί να πάει το 719 μέσω Α.Ρωμυλίας γιατί χάνει τη σύνδεση με τη Παλατιανή πράγμα που σημαίνει οτι μπορεί να διαμαρτυρηθούν οι κάτοικοι της περιοχής.Όσον αφορά για την γραμμή 700 καλύτερα ας μείνει έτσι όπως είναι
Απάντηση
(18-02-2025, 10:54 PM)guru Έγραψε: α) Για τις γραμμές Α13 και 12 συμφωνώ, με μια διαφορά: το 707 να πηγαίνει ως το κέντρο του Περιστερίου.
--> 707 Κηπούπολη - Στ. Περιστερίου

β) Για τα τρόλεϊ της Πετρούπολης και του Καματερού δεν είμαι σίγουρος, καθώς πολλές φορές τα βλέπω άδεια (σε απογευματινές και βραδινές ώρες όμως).
Δυστυχώς σπαταλήθηκαν πολλά χρήματα για υποδομές (στύλους, καλώιδια κτλ.) για να φτάσουν τα τρόλεϊ στα βουνά, και να περνάνε κάθε 20-30 λεπτά! Άσε που στους στενούς δρόμους σέρνονται με 30 km/h...
Αρχικά οι γραμμές αυτές ξεκινούσαν από την Αθήνα (πλ. Καραϊσκάκη), αλλά με την επέκταση του μετρό τελικά περικόπηκαν ως τον σταθμό Αγίου Αντωνίου.
  • Κατά τη γνώμη μου η γραμμή 24 της Πετρούπολης πρέπει να κοπεί εντελώς, και αντί αυτής να ενισχυθεί η γραμμή 700 που πηγαίνει στην Ανθούπολη, και ενδεχομένως η 719 για Αττική (κάποτε 717). Καλύτερα οι επιβάτες να πάνε στην κεντρική λεωφόρο (25ης Μαρτίου - Πετρουπόλεως), που δεν απέχει πολύ από τον άξονα Ανατολικής Ρωμυλίας - Ανδρέα Παπανδρέου, παρά να μοιράζονται στους 2 άξονες και να μην εξυπηρετούνται.
  • Για το 25 του Καματερού δεν έχω άποψη, όμως το Γ12 δεν μπορεί να καταργηθεί, καθώς χρειάζεται και σύνδεση με τους Αγίους Αναργύρους. Όταν με το καλό επεκταθεί το μετρό ως την Αγίου Νικολάου, το τρόλεϊ θα πρέπει να καταργηθεί.

Δεν ξέρω αν το έχετε υπολογίσει αυτό, αλλά εντελώς τυχαία, το 12 και το Α13 είναι τα μόνα λεωφορεία που διέρχονται από έναν από τους κεντρικότερους δρόμους του Δήμου Αθηναίων χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ πρόσβαση σε μετρό, την Λένορμαν.

Γιατι να στερήσεις από το 70% των επιβατών της επιβατικής κίνησης των γραμμών αυτών την δυνατότητα να μετακινούνται? Δε βγάζει κανένα απολύτως νόημα.

Αν υπάρχει θέμα στα τοπικά Περιστερίου και γεμίζουν (πάλι) στην Ανθούπολη, λύση ΔΕΝ αποτελεί η τοπικοποιηση, αλλά η ενίσχυση των ήδη υπαρχόντων τοπικών και μη δρομολογίων της περιοχής
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 67 102.189 28-01-2025, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 228.694 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 422.854 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 78.868 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 715.446 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 71.238 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 409.136 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 181.314 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 92.528 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 69.610 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)

#
Reset
R
G
B
H
S
B
SAVE