Forum
Image search results - "NG"
132_uw18_cng_h_796_GH-286-KS.jpg
IVECO URBANWAY 18 CNG HYBRID #796 DK'BUS Αναχωρώντας από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Δουνκέρκης, φωτογραφημένο στις 7/10/2022. Και αυτό είναι ένα υβριδικό Urbanway που κινείται με φυσικό αέριο!Giannis
eZy_watermark_13-06-2020_10-38-16.jpg
MAN A78 Lion's City LE EL293 # Georg Becker GmbH & Co. KG - RMV (Langen Hessen)Φωτογραφημένο στο Langen της νότιας Έσσης.TMantzas
eZy_watermark_11-09-2020_09-06-34.jpg
ŠKODA 15Tr #T-605 SZKT (Szeged Hungary)Φωτογραφημένο στην πόλη Σέγκεντ της Ουγγαρίας πριν τα σύνορα με την Σερβία στις 29.8.2020
Fotografiert / Photographed in Szeged (Ungarn - Hungary) 29.8.2020

https://youtu.be/Y4dyRSbFNUo
TMantzas
DSC04076.jpg
AYATS ATLANTIS # Heraklion Sightseeing TourΦωτογραφημένο στις 31-10-2019 έξω από το σταθμό του ΚΤΕΥΛ στο Ηράκλειοpatrinos
DSC_3194.jpg
BERLIN - Neoplan N 4026/3 L TOP TOUR SIGHTSEEINGΈνα από τα πολλά ανοιχτά διώροφα τουριστικά λεωφορεία που κυκλοφορούν στο Βερολίνο. Στον σταθμό Zoologischer Garten, στις 14/5/2015.dimangelid
IMG_9686.jpg
BERLIN - Πινακίδα τηλεματικής σε σταθμό του μετρόΒρίσκεται στον σταθμό Jungfernheide της γραμμής U7. Φωτογραφήθηκε στις 21/11/2013. Περισσότερες πληροφορίες για τον σταθμό: http://en.wikipedia.org/wiki/Berlin_Jungfernheide_stationdimangelid
1696947279351.jpg
BMC PROCITY 18M CNG Αρθρωτό αστικό λεωφορείο με κινητήρα Φυσικού Αερίου από την BMC.
Εδώ το μοντέλο Procity 18M.
TMantzas
BMC_Procity_CNG_7147_sofia.jpg
BMC PROCITY CNG #7147 STOLICHEN AVTOTRANSPORTΈνα τουρκικής κατασκευής BMC στην Σόφια, φωτογραφημένο στις 8/12/2018.Giannis
040_Place_Rihour.jpg
BREDAMENARINIBUS VIVACITY+ CNG #4002 ILEVIAΦωτογραφημένο στην Place Rihour, στο κέντρο της Λιλ. 6/10/2022.Giannis
041_Place_Rihour.jpg
BREDAMENARINIBUS VIVACITY+ CNG #4003 ILEVIAΦωτογραφημένο στην Place Rihour, στο κέντρο της Λιλ. Τα οχήματα αυτά χρησιμοποιούνται αποκλειστικά στην γραμμή NVL στο κέντρο της πόλης. 6/10/2022.Giannis
P9080318.jpg
Büsing NAG 500 DL 36aquasonic
P8220069.JPG
BUSSING HELLAS SS50050 #96 ΚΤΕΛ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ...ΦΟΡΕΣΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 96... ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΗΤΑΝ ΤΟ 91 ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΜΑΝ BUSSING SS 500 50...
DSCN0434.JPG
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣτη φωτογραφία ποζάρει ένα Büssing Senator "εναμισηώροφο", αν μπορεί να θεωρηθεί δόκιμος ο μεταφρασμένος από τα γερμανικά όρος, κατασκευής του 1965. Ανήκει στο σύλλογο συγκοινωνιακής ιστορίας Heinrich Büssing, μέλη του οποίου το ανακατασκεύασαν μεταξύ 2007 και 2010. Από τότε έχει παραχωρηθεί προς χρήση στην συγκοινωνιακή επιχείρηση της πόλης του Braunschweig, όπου και ήταν και η έδρα της Büssing μέχρι το 1971, οπότε και εξαγοράστηκε από την ΜΑΝ. Το λεωφορείο εκτελεί πλέον κάθε Σάββατο ένα δρομολόγιο - ξενάγηση στο Braunschweig. Με τα 145 άλογα του κινητήρα του φροντίζει για ένα σχετικα χαλαρό τέμπο, όπως ταιριάζει σε ξεναγήσεις.420 Peiraias - Agia Paraskevi
DSCN0445.JPG
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΕδώ η πίσω όψη του Büssing, όπου φαίνεται καθαρά και ο πρόσθετος μισός όροφος. To λεωφορείο έχει βαφτιστεί Heinrich προς τιμήν του ιδρυτή της Büssing.420 Peiraias - Agia Paraskevi
DSCN0446.JPG
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΛεπτομέρεια από την τρίτη πόρτα, όπου διακρίνεται η έλλειψη σκαλοπατιού. Όταν πρωτοτέθηκε σε κυκλοφορία, αυτή ήταν και η βασική πόρτα εισόδου στο όχημα, μιας και ο εισπράκτορας καθόταν δεξιά πίσω από την πόρτα. Οι επιβάτες ανέβαιναν στην πίσω πλατφόρμα, το όχημα ξεκινούσε και η διαδικασία κοπής εισιτηρίων συνεχιζόταν εν κινήσει. Τα λεωφορεία αυτά με τον ενάμιση επιπλέον όροφο κατασκευάστηκαν ως εναλλακτική των αρθρωτών λεωφορείων, μιας και είχαν αυξημένη χωρητικότητα επιβατών και η λειτουργία τους απαιτούσε έναν μόνο εισπράκτορα. Σε αντίθεση με τα διώροφα λεωφορεία, το πάνω κατάστρωμα είναι πολύ χαμηλότερο κι επιτρέπει τη δρομολόγηση του οχήματος σχεδόν χωρίς καθόλου περιορισμούς ύψους.420 Peiraias - Agia Paraskevi
DSCN0440.JPG
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣυνεχίζοντας τη βόλτα μας στο Büssing, εδώ βλέπουμε άποψη από την πλατφόρμα της τρίτης πόρτας. Διακρίνεται στα αριστερά η σκάλα για το άνω κατάστρωμα.420 Peiraias - Agia Paraskevi
DSCN0439.JPG
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΤο ρετρό σαλονάκι στο άνω κατάστρωμα420 Peiraias - Agia Paraskevi
DSCN0448.JPG
BÜSSING SENATOR - #6515 - BVAGΣτη φωτογραφία αυτή διακρίνονται το όνομα του λεωφορείου, το λιοντάρι της Büssing (ταυτόχρονα και έμβλημα της πόλης του Braunschweig), καθώς επίσης και, κάτω αριστερά από τη μεσαία πόρτα, το σήμα του αμαξοποιείου Ludewig από το Essen, που πρώτο δημιούργησε εναμισηώροφα λεωφορεία. 420 Peiraias - Agia Paraskevi
P9080020.jpg
BVG 2622 DE 74Eνα όχημα με 6κύλινδρο κινητήρα 150 αλόγων της Bussing και σασμάν 2 ταχυτήτων.aquasonic
P9080022_28229.jpg
BVG Bussing E2H 71aquasonic
VOLANBUSZ_RTR-721_2.jpg
CREDO ECONELL 12 - VOLANBUSZΈνα υπέρκομψο λεωφορείο ούγγρικης κατασκευής της κρατικής εταιρείας υπεραστικών/προαστιακών μεταφορών της Ουγγαρίας. Να σημειωθεί ότι είχε προηγηθεί βροχή την ημέρα εκείνη με αποτέλεσμα ό,τι λεωφορείο κυκλοφορούσε να είναι αρκετά βρώμικο. Φωτογραφημένο στις αφετηρίες λεωφορείων του Σιδηροδρομικού Σταθμού Kelenföld (Kelenföld vasútállomás) στη Βουδαπέστη τον Φεβρουάριο του 2020.N1Ellinikou
IMG_0274.JPG
Evobus CITARO G CNG - #861 - BERNMOBIL (ΒΕΡΝΗ)Μια από τις Citaro γκαζιέρες της Βέρνης που παραδόθηκαν μεταξύ 2009 και 2010 (φέρουν αριθμούς παρμπρίζ από 841 έως και 864).420 Peiraias - Agia Paraskevi
P9080339.jpg
Gaubschat EL1000Ένα μικρό ηλεκτρικό βανάκι μεταφοράς δεμάτων, το οποίο υπηρέτησε τα Γερμανικά ταχυδρομία απο το 1956 έως το 1972 και ύστερα συνέχισε την ζωή του ώς βανάκι εσωτερικών μεταφορών της εταιρίας Alusingen. το βανάκι χρησιμοποιεί μπαταρίες 80v συνολικής ισχύος 200 αμπέρ και έχει μέγιστη ταχύτητα 30χλμ. aquasonic
DSC03532.JPG
GÜLERYÜZ COBRA DD #1 Chania Sightseeing ToursΦωτογραφημένο στις 29-10-2019 στο κέντρο των Χανίωνpatrinos
DSC03438.JPG
GÜLERYÜZ COBRA DD #2 Chania Sightseeing ToursΦωτογραφημένο στις 29-10-2019 στο κέντρο των Χανίωνpatrinos
P1012678.JPG
HAMBURG - MAN NG 313Το όχημα 7004, ένα από τα 5 αρθρωτά ΜΑΝ που αγοράστηκαν το 2000.420 Peiraias - Agia Paraskevi
DSC03010.jpg
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)Το πρωτότυπο HESS Tosa εν αναμονή αναχώρησης για το επόμενο δρομολόγιο από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Γενεύης με προορισμό τον εκθεσειακό χώρο Palexpo. Διακρίνεται ο παντογράφος που βρίσκεται στον φορτιστή.TMantzas
DSC03011.jpg
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)Το εσωτερικό του πρωτότυπου ηλεκτροκίνητου λεωφορείου της HESS.
Στα καθίσματα αναγράφονται οι εταιρείες που συμβάλουν στο εγχείρημα, στην οροφή βλέπετε τον φωτισμό του οχήματος που είναι με led σπότ, τις κάμερες καταγραφής εσωτερικού χώρου και στην πόρτα πράσινος φωτισμός led που σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάποιος άνθρωπος κοντά.
Τραβηγμένο από το μπροστά μέρος με θέα προς τα πίσω
TMantzas
DSC03012.jpg
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)
Το εσωτερικό του πρωτότυπου ηλεκτροκίνητου λεωφορείου της HESS.
Τραβηγμένο από την γαλαρία του οχήματος με θέα προς τα εμπρός.
TMantzas
DSC03014.jpg
HESS Tosa BGT-N2D # TPG (ΓΕΝΕΥΗ)Άποψη της άρθρωσης (φυσούνας) του πρωτότυπου ηλεκτροκίνητου λεωφορείου της HESS. Βλέπετε και την οθόνη της τηλεματικής που αναγράφει τις στάσεις και σε πόση ώρα αναχωρεί το όχημα.TMantzas
674 files on 23 page(s) 1


Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Οροι Προσβασης Και Χρήσης
Based on Curve theme for CPG and Innoopia Theme for MyBB Copyright © 2008 - 2011 Joomla Templates by ZooTemplate.Com. All rights reserved.