Image search results - "31"
|

ASTRA / IRISBUS CITELIS 12T #5315 STBΕδώ βλέπουμε ένα τρόλλεϋ χτισμένο στο πλαίσιο του Irisbus Citelis και σε αμάξωμα της ρουμάνικης Astra. Νομίζω το ακριβές μοντέλο είναι το PS01T1 αλλά δεν είμαι σίγουρος. Στην Strada General Gheorghe Manu στο Βουκουρέστι, φωτογραφημένο την 1/8/2025.Giannis
|
|

BERLIN - MAN A39 #3315 BVGTo όχημα 3315 από την πιο πρόσφατη παρτίδα διώροφων της BVG. H παρτίδα αυτή περιλαμβάνει συνολικά 206 λεωφορεία που παραλήφθηκαν σταδιακά από το 2005 ως το 2008. Τα οχήματα αυτά μπορούν να μεταφέρουν μέχρι 128 επιβάτες.420 Peiraias - Agia Paraskevi
|
|

BERLIN - MAN Lion's City DD ND313 #3527 BVGΣτην γέφυρα MÖRSCHBRÜCKE στις 13/5/2015.dimangelid
|
|

BERLIN - MAN Lion`s City DD A39 #3315 BVGΚοντά στον σταθμό Zoologischer Garten, στις 14/5/2015dimangelid
|
|

BERLIN - Setra S431 DT & Setra S517 HDHΟ "παλιός" και ο νέος! Κοντά στον σταθμό Zoologischer Garten, στις 14/5/2015dimangelid
|
|

BOMBARDIER FLEXITY OUTLOOK #317 IVBΈνας συρμός Bombardier Flexity Outlook, φωτογραφημένος στην Marktplatz, στο κέντρο του Ίνσμπρουκ. 3/9/2021.Giannis
|
|

BOVA FUTURA #31 ΚΤΕΛ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣΦωτογραφημένο στον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων του Κηφισού, την 1/11/2020. Είναι το πρώην, πλέον, #31 του ΚΤΕΛ Αργολίδας και πλέον έχει αντικατασταθεί από το Divo που ήταν στο #45 του ίδιου ΚΤΕΛ (ΙΡΙ-3200). Το όχημα της φωτογραφίας ήταν παλιότερα το #45 του ΚΤΕΛ Ημαθίας.
Ευχαριστώ Ηλία για τον αριθμό παρμπρίζ και τις πληροφορίες!Giannis
|
|

BOVA FUTURA #31 ΚΤΕΛ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣΑναχωρώντας από τον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων του Κηφισού, στις 22/10/2023. Είναι το πρώην #124 του ΚΤΕΛ Ηρακλείου-Λασιθίου.Giannis
|
|

BOVA FUTURA #31 ΚΤΕΛ Ν. ΜεσσηνίαςΦωτογραφημένο στις 24-03-2022 στην Όθωνος Αμαλίας στη Πάτραpatrinos
|
|

BOVA FUTURA #31 ΚΤΕΛ Ν. ΜεσσηνίαςΦωτογραφημένο στις 05-05-2023 στην Όθωνος Αμαλίαςpatrinos
|
|

BOVA FUTURA #31 ΚΤΕΛ Ν. ΤρικάλωνΦωτογραφημένο την 09-09-2022 στην Όθωνος Αμαλίας patrinos
|
|

BOVA FUTURA #31 ΚΤΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣΣτον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων του Κηφισού, στις 24/6/2018.Giannis
|
|

BOVA FUTURA #31 ΚΤΕΛ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣΑναχωρώντας από τον σταθμό της Λιοσίων. 2/7/2022.Giannis
|
|

BOVA FUTURA #318 HELLENIC COACHESΣτην πλατεία "Σημαίες" στην είσοδο της πόλης της Κω. 9/7/2024.Giannis
|
|

BOVA FUTURA #4 ΚΤΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣΦωτογραφημένο στο πάρκινγκ του σταθμού υπεραστικών λεωφορείων του Κηφισού, στις 11/2/2018.Giannis
|
|

BOVA MAGIQ #31 ΚΤΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣΦωτογραφημένο στον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων του Κηφισού, στις 22/5/2022. Αντικατέστησε Bova Futura.Giannis
|
|

BOVA MAGIQ #31 ΚΤΕΛ ΦΩΚΙΔΑΣΑνεβαίνοντας την λεωφόρο Κηφισού, φωτογραφημένο στις Τρεις Γέφυρες. 2/7/2022.Giannis
|
|

BYD K7U #311 DK'BUSΈνα ηλεκτροκίνητο λεωφορείο της κινέζικης BYD, στον σιδηροδρομικό σταθμό της Δουνκέρκης, φωτογραφημένο στις 7/10/2022.Giannis
|
|

DEN OUDSTEN ALLIANCE CITY B90 #31 ΕΘΕΛΦωτογραφημένο στις 01-09-2010 στην οδό Σταδίου στη γραμμή 136patrinos
|
|

GANZ CSMG–1 #1318 BKK (BKV)Φωτογραφημένο στην Kálvin tér στην Βουδαπέστη. 18/5/2024.Giannis
|
|

GÜLERYÜZ COBRA GL9 #31 ΚΤΕΛ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣΣτον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων της Λιοσίων. 18/11/2017.Giannis
|
|
|
|
|

HEULIEZ GX 337 #3150 TRANSDEV RHÔNE-ALPES INTERURBAINΚάποιες περιφερειακές γραμμές της Λυών δεν τις διαχειρίζεται η TCL αλλά άλλες εταιρείες. Εδώ βλέπουμε ένα Heuliez GX 337 της Transdev Rhône-Alpes Interurbain, αραγμένο στον σταθμό του μετρό Gorge de Loup, στις 15/1/2020.Giannis
|
|

HEULIEZ GX317 2θ ΠΑΡΙΣΙ RATP Τα τελευταία χρόνια ο φορέας αστικών συγκοινωνιών του Παρισιού (RATP) εφαρμόζει ένα σύστημα είσπραξης κομίστρου που απαιτεί την είσοδο απο την μπροστά πόρτα και την έξοδο από πίσω αλλά και την αποφυγή χρήσης τρίτης πόρτας για τον αποκλεισμό των λαθρεπιβατών. Έτσι πλεόν όλα τα οχήματα είναι τρίθυρα. Όταν παραλήφθηκαν τα GX317 άρχισε προφανώς η εφαρμογή του νέου συστήματος και το εικονιζόμενο διαθέτει πλέον δύο πόρτες. Πρόσεξτε οτι η μεσαία πόρτα βρίσκεται ακριβώς στο μέσο του οχήματος (όπως συμβαίνει και με τα δίθυρα Ο405Ν2 της ΕΘΕΛ) και δεν έχει μετατεθεί προς τα πίσω, όπως γίνεται συνήθως με τα εξαρχής δίθυρα οχήματα, το οποίο ίσως να οφείλεται στην μετασκευή του οχήματος από αρχικά δίθυρο σε τρίθυρο. antonis
|
|

HEULIEZ GX317 ΠΑΡΙΣΙ RATPΤο HEULIEZ GX317 ήταν ο διάδοχος του Renault R312. Αρχικά η Renault επαναπαύτηκε στην επιτυχία του R312 νομίζοντας οτι αρκούσε στην αγορά να διαθέτει χαμηλό λεωφορείο με ένα μόνο σκαλοπάτι. Όταν όμως οι Γερμανοί παρουσίασαν τα υπερχαμηλά μοντέλα τους, όπως το Neoplan N4014, άρχισαν να χάνουν πελάτες και για να κερδίσουν χρόνο συνέπραξαν με την HEULIEZ χρησιμοποιώντας το πίσω μέρος του R312 και ένα καινούργιο εμπρός τμήμα χωρίς σκαλοπάτι στην μεσαία και εμπρόσθια πόρτα το 1995. Το εικονιζόμενο όχημα έχει 3 πόρτες, ωστόσο μόνον η πρώτη χρησιμοποιείται για είσοδο.antonis
|
|

IRISBUS AGORA S #731 ΕΘΕΛTo ΖΚΖ-9731(3/731), μολις εχει παρει τη στροφη στο Λιονταρι, και κατευθυνεται στο τερμα (16/10/2004).ikarus260
|
|

IRISBUS AGORA S #731 ΟΣΥΦωτογραφημένο στην Ακτή Καλλιματσιώτη στον Πειραιά, σε δρομολόγιο της γραμμής 909. 13/10/2018.Giannis
|
|

IRISBUS AGORA S #831 ΟΣΥΣτην Ιερά Οδό, στο ύψος του σταθμού του μετρό "Αιγάλεω", σε δρομολόγιο της γραμμής 829. 30/7/2022.Giannis
|
|

IRISBUS AGORA S #931 ΟΣΥΣτην πλατεία Καραϊσκάκη στον Πειραιά, σε δρομολόγιο της γραμμής 832. 24/9/2022.Giannis
|
|
| 799 files on 27 page(s) |
1 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|