Image search results - "200"
|
|
|
BERLIN - MAN / WAGGON UNION SD 200 #3413 TRADITIONBUS BERLINΠαλιό δυόροφο αστικό της MAN/Waggon Union τύπου SD200 (SD 85 το έλεγε η BVG ) σε δρομολόγιο.TMantzas
|
|
DAF SB2000 ΒΑΣΟΣ-ΧΡΥΣΟΧΟΟΣ #41 ΚΤΕΛ ΞΑΝΘΗΣΣτην Ξάνθη, το Φεβρουάριο του 1995.kyriakos
|
|
DAF SB2000 ΒΑΣΟΣ-ΧΡΥΣΟΧΟΟΣ #59 ΚΤΕΛ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣΟ Αντρέας είναι τρίτη γενιά αυτοκινητιστών. Την ίδια εποχή που οδηγούσε το 302 ο πατέρας του είχε το DAF.OBELIX
|
|
DAF SB2000 ΒΑΣΟΣ-ΧΡΥΣΟΧΟΟΣ #59 ΚΤΕΛ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣΟ κύριος Κώστας (πατέρας του Αντρέα) ποζάρει μπροστά στο DAF! OBELIX
|
|
DAF SB2005 ΓΚΟΥΛΕΛΗΣ #57 ΚΤΕΛ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣΦωτογραφία στην Αλαμάνα το Νοέμβριο του 1986. Δρομολόγιο Θεσ/νίκη-Αγρίνιο.kyriakos
|
|
GRAMMES EAS ETHEL UPDATED 17MAR2009Πίνακας με τις γραμμές της ΕΑΣ και της ΕΘΕΛ για ΟΛΟΥΣ τους τομείς (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9). ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ. ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗΣ (ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ). Η ΣΤΗΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 1987 ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΙΠΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΩΝ ΗΛΠΑΠ (ΤΡΟΛΛΕΫ). ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΗΛΕΣ ΜΕ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 2000. ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΦΥΛΛΟ, ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ-ΚΟΡΜΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ "ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ" (Α,Β,Γ,Ε,Χ).
Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ "ATLAS BALKANCAR" ΚΑΙ "GIORGOS KOLLIAS".
ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ.
17-03-2009Giorgos Kollias
|
|
GRAMMES EAS UPDATED 02APR2007Πίνακας με τις γραμμές της ΕΑΣ για ΟΛΟΥΣ τους τομείς (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9). ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ. ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗΣ (ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ). Η ΣΤΗΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 1987 ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΙΠΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΩΝ ΗΛΠΑΠ (ΤΡΟΛΛΕΫ).
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ!
02-04-2007Giorgos Kollias
|
|
GRAMMES EAS UPDATED 21FEB2009Πίνακας με τις γραμμές της ΕΑΣ για ΟΛΟΥΣ τους τομείς (0,1,2,3,4,5,6,7,8,9). ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ. ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗΣ (ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ). Η ΣΤΗΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 1987 ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΙΠΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΩΝ ΗΛΠΑΠ (ΤΡΟΛΛΕΫ). ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΗΛΕΣ ΜΕ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 2000. ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΦΥΛΛΟ, ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ-ΚΟΡΜΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ "ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ" (Α,Β,Γ,Ε,Χ).
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ!
21-02-2009Giorgos Kollias
|
|
IRISBUS / ORLANDI DOMINO 2001 HD #91 ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝΦωτογραφημένο στον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων της Λιοσίων, στις 27/12/2018.Giannis
|
|
IRISBUS / ORLANDI DOMINO 2001 HD #93 ΚΤΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝΦωτογραφημένο στον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων της Λιοσίων, στις 22/12/2019.Giannis
|
|
IRISBUS CITELIS 12 CNG #9200 ΟΣΥΣτην Εθνάρχου Μακαρίου στο Περιστέρι, εκτελώντας δρομολόγιο της γραμμής Α13 προς το κέντρο. 1/7/2015.Giannis
|
|
IRISBUS CITYOS #200 ΚΤΕΛ Ν. Αιτ/νίαςΦωτογραφημένο στις 26-08-2024 στο σταθμό του ΚΤΕΛ Αιτ/νίας στη Ναύπακτοpatrinos
|
|
IRISBUS EUROPOLIS ΔΗΜΟΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝΈνα Europolis του δήμου Βριλησσίων φωτογραφημένο στην οδό Τενέδου, κοντά στον σταθμό "Δουκίσσης Πλακεντίας" του μετρό. Ο ακριβής τύπος του συγκεκριμένου οχήματος είναι 200E.8.17/S48 και έχει κινητήρα τύπου F4AE0482B (μάλλον πρόκειται για κάποιον Iveco Tector) ισχύος 125kW (~167hp). Ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος είναι ΚΗΙ-5906.Giannis
|
|
IVECO / ORLANDI DOMINO 2001 HDH #12 ΚΤΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣΦωτογραφημένο στον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων της Λιοσίων, στις 31/3/2019. Δεν είμαι σίγουρος αν το αμάξωμα είναι κατασκευής Noge ή Orlandi.Giannis
|
|
IVECO / ORLANDI DOMINO 2001 HDH #6 ΚΤΕΛ ΛΑΚΩΝΙΑΣΟ αντικαταστάτης του Volvo, αναχωρώντας από τον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων του Κηφισού, στις 13/7/2019.Giannis
|
|
IVECO ORLANDI DOMINO 2001 HD #36 ΚΤΕΛ ΗΜΑΘΙΑΣΦωτογραφημένο στον σταθμό υπεραστικών λεωφορείων της Βέροιας, στις 5/5/2018.Giannis
|
|
MAGIRUS DEUTZ M2000 # ΚΤΕΛ ΑΙΓΙΝΑΣΦωτογραφημένο στις 16/10/2014TMantzas
|
|
MAGIRUS M2000 GEORGAKOPOULOS RENT-A-BUSΑνακάλυψη του dimitris-man-attikis, στον Βοτανικό. Μοντέλο 1979, στην Ελλάδα από το 1982, στα χέρια του κ. Γεωργακόπουλου από το 1985, αποσύρθηκε το 2005. Είναι πλήρως λειτουργικό και σύντομα θα βγει και βόλτα...OBELIX
|
|
MAGIRUS M2000 GEORGAKOPOULOS RENT-A-BUSΤο όχημα βγήκε για λίγο προκειμένου να πλυθεί, ωστόσο ο φωτογράφος κατέφτασε αφού ειδοποιήθηκε αρμοδίως πρίν ξεκινήσει το πλύσιμο...OBELIX
|
|
MAGIRUS M2000 GEORGAKOPOULOS RENT-A-BUSΗ θέση του οδηγού όπως φαίνεται από την πόρτα...OBELIX
|
|
MAGIRUS M2000 GEORGAKOPOULOS RENT-A-BUSΟ ουρανός πάνω από την μπροστινή πόρτα...όπως βλέπετε είναι σε άριστη κατάσταση...OBELIX
|
|
MAGIRUS M2000 GEORGAKOPOULOS RENT-A-BUSΤο τιμόνι και το ταμπλό...όπως και όλος ο εξοπλισμός στο όχημα, έτσι και αυτά είναι όπως βγήκαν από το εργοστάσιο... OBELIX
|
|
MAGIRUS M2000 GEORGAKOPOULOS RENT-A-BUSΛεπτομέρεια από την θέση οδήγησης...OBELIX
|
|
MAGIRUS M2000 GEORGAKOPOULOS RENT-A-BUSΆποψη από το εσωτερικό. Νομίζω ότι κανείς δεν θα πιστέψει πως το ντύσιμο των καθισμάτων είναι 30+ ετών...OBELIX
|
|
MAGIRUS M2000 GEORGAKOPOULOS RENT-A-BUSΘα υποθέσω ότι εδώ λέει ότι το όχημα έχει 54 θέσεις...OBELIX
|
|
MAGIRUS M2000 GEORGAKOPOULOS RENT-A-BUSΤο 1979 δεν υπήρχαν ψηφιακά ρολόγια...OBELIX
|
|
MAGIRUS M2000 GEORGAKOPOULOS RENT-A-BUSΓενική άποψη των καθισμάτων...OBELIX
|
|
MAGIRUS M2000 GEORGAKOPOULOS RENT-A-BUSΆποψη από την πίσω πόρτα...OBELIX
|
|
|