25-06-2022, 03:48 PM
(25-06-2022, 02:30 PM)MrVanHool Έγραψε: Ο ημερήσιος προγραμματισμός στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ είναι συμβατός με την βασική έκδοση της Τηλεματικής που είναι για την ΟΣΥ και όχι για το αντίγραφο που φτιάχτηκε απο την βασική έκδοση για τα ΚΤΕΛ. Αυτός έχουμε πει είναι ο λόγος που ούτε τα οχήματα των ΚΤΕΛ φαίνονται, ούτε εμφανίζεται ο σωστός ημερήσιος προγραμματισμός, όταν επεμβαίνει ο σταθμάρχης.
Στην βάση δεδομένων των ΚΤΕΛ που έχει πρόσβαση ο ΟΑΣΑ, φαίνεται η πραγματική εκτέλεση του έργου, γιατί τα οχήματα ΕΧΟΥΝ τηλεματική, συνεπώς το έργο αποζημιώνεται αναλόγως.
Το τι πρέπει να γίνει, είναι ευθύνη του Υπουργείου και όχι της ΟΣΥ, του ΟΑΣΑ ή των άλλων ΚΤΕΛ. Η σύμβαση προβλέπει το σενάριο την πλήρους αδυναμίας ή της αποχώρησης, όχι το να λείπει μια βάρδια ή να χαλάσει ένα λεωφορείο.
Τα έντονα παράπονα του επιβατικού κοινού ως προς την εκτέλεση του έργου από το ΚΤΕΛ Αττικής έχουν φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς είπαμε ότι μέχρι τον Οκτώβριο θα βρεθεί ο τρόπος να συνδεθούν οι δύο βάσεις δεδομένων σε μια και να είναι ορατά τα οχήματα και ο ημερήσιος προγραμματισμός των ΚΤΕΛ στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ, ώστε τουλάχιστον να ενημερώνεται το επιβατικό κοινό για τις αρρυθμίες στην δρομολόγηση (οι οποίες στο ΚΤΕΛ Αττικής είναι καθημερινές, σαν την ΟΣΥ) και να μην ξεροσταλιαζουν στις στάσεις για μια ώρα περιμένοντας το επόμενο..
Συμφωνώ απόλυτα σε όλα αυτά... Η ερώτηση μου έχει να κάνει, όχι τόσο με την τηλεματική αφού το γνωρίζω ότι υπάρχει και φαίνεται, αλλά όσο με το τι πρέπει να γίνει ώστε να "πιεστουν" τα ΚΤΕΛ Αττικής ώστε να παρέχουν αντίστοιχες υπηρεσίες με τα υπόλοιπα ΚΤΕΛ (και όχι να δυσφημουν το "όλο πακέτο") και όχι κατώτερου επιπέδου υπηρεσίες τηρώντας βεβαίως τα όσα προβλέπονται και υποχρεούνται να παρέχουν από την σύμβαση του έργου που έχουν αναλάβει.