31-05-2022, 12:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-05-2022, 12:08 PM από oasagr123. Edited 1 time in total.)
Με το που ανέβηκε η θερμοκρασια (κυρίως μετα το Πάσχα) η κατάσταση στα Νότια Προάστια είναι ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ( Οχι μόνο στα ΚΤΕΛ αλλά ειδικά σε αυτά). Σχεδόν 2 χρόνια μετα, παρόλη την τοποθέτηση οθονών στα οχήματα, η ενημερωση πραγματικού χρόνου σε στάσεις και εφαρμογη και η αναγγελία στάσεων δεν είναι ακόμα διαθέσιμες. Ο κλιματισμός στο ~80% των οχημάτων είναι ανύπαρκτος. Συνεχώς ακούγονται ήχοι από τα οχήματα και εμφανίζονται βλάβες. Τα ηδη ελάχιστα δρομολόγια ακυρώνονται χωρίς καμία ενημερωση προς το επιβατικό κοινό. Ο κοσμος στριμώχνεται σε σημειο να είναι επικίνδυνο για την σωματική του ακεραιότητα. Κάποια στιγμή αυτη η κατάσταση και ανισορροπία πρέπει να σταματήσει. Λεω ανισορροπία διότι μέχρι το Ελληνικό-Γλυφάδα η συγκοινωνία είναι επαρκή και από εκει και πέρα αρχιζει η «κόλαση» . Πιστευω το φετινό καλοκαίρι θα είναι το χειρότερο από άποψη συνωστισμού σε ΜΜΜ με άφιξη περισσότερων τουριστών και λιγότερη φοβία για την πανδημία. Ακόμα, κατι που πρέπει να λάβει μεγαλύτερη αναγνώριση είναι ότι η συγκοινωνία δεν είναι μόνο κέντρο Αθήνας-μετακίνηση για δουλειά- καθημερινές αλλά και προάστια-Σαββατοκύριακα- μετακίνηση για αναψυχή. Ας παμε τωρα να αναλύσουμε ειδικότερα.
Α1 και Α2: Τα Σαββατόβραδα προς Πειραια και Ακαδημία αντίστοιχα, αναχωρούν συνήθως τις ίδιες ώρες από Βούλα με αποτέλεσμα να αφήνουν μετα μέχρι και 20 λεπτα κενά.
115: Τα Σαββατόβραδα που η μετακίνηση από Γλυφαδα προς τα ανατολικά-δυτικά είναι στην αιχμή , πρέπει να συγχρονιστεί με το 117 και το 122 ώστε να μην φεύγουν με διάφορες 5-10 λεπτών και μετα να αφήνουν 30-40 λεπτα κενά.
116: πολύ θετική η προσθήκη 20’ συχνότητας στην αιχμή, όμως δεν εχει καμία ουσία από την στιγμή που συνεχώς «τρώγονται δρομολόγια». Δεν αποτελεί γραμμή τροφοδοσίας παραλίας, αλλά γεμίζει εξίσου όποτε αυτο πρέπει να αποτελέσει καμπανάκι για τον ΟΑΣΑ.
117:1 εβδομάδα πριν: Τέρμα 117-Πλ.Γλυφάδας Κυριακή = 1 ώρα και 2 λεπτά!!! , συνεχώς ακύρωση δρομολογίων χωρίς ενημερωση αφήνοντας ακάλυπτες περιοχές που δεν εξυπηρετούνται από αλλο μέσο ή γραμμή.
120: πρέπει να δωθεί βάση στην μετακίνηση με προαστιακό και στην μετακίνηση προάστιο σε προάστιο και οχι μόνο προάστιο σε κέντρο Αθήνας. Η συνδεση Γλυφάδας-Προσστιακου ουσιαστικά είναι ανύπαρκτη. Πρέπει να κοπούν οι περιπορειες και να δωθεί μια αξιοπρεπή συχνότητα κάθε μερα( γιατί Κυριακές εχει 6-7 δρομολόγια ανά κατεύθυνση ΜΟΝΟ)
122/122Θ: Από τις πιο πετυχημένες γραμμές που προσφέρουν ευρεία εξυπηρέτηση, ομως ο ΟΑΣΑ για άλλη μια φορα την εχει καταστρέψει. Αρχικα , η αυξημένη συχνότητα και η καθημερινή παρουσία του 122Θ αρχιζει από τον Ιούλιο ενώ η γραμμή πάσχει από μεσα Απριλίου. Επίσης, χάνονται συνδέσεις και εξυπηρετούνται μόνο αυτοί από το τέρμα, γιατί αυτοί που θα θελουν να πάνε πχ από Πλ.Γλυφάδας προς Στ.Ελληνικο ή από Βουλιαγμενη προς Γλυφαδα οχι απλα δεν θα βρουν θέση αλλά δεν θα χωρέσουν καν να μπουν και ουσιαστικά δεν υπάρχει συγκοινωνία
Α1 και Α2: Τα Σαββατόβραδα προς Πειραια και Ακαδημία αντίστοιχα, αναχωρούν συνήθως τις ίδιες ώρες από Βούλα με αποτέλεσμα να αφήνουν μετα μέχρι και 20 λεπτα κενά.
115: Τα Σαββατόβραδα που η μετακίνηση από Γλυφαδα προς τα ανατολικά-δυτικά είναι στην αιχμή , πρέπει να συγχρονιστεί με το 117 και το 122 ώστε να μην φεύγουν με διάφορες 5-10 λεπτών και μετα να αφήνουν 30-40 λεπτα κενά.
116: πολύ θετική η προσθήκη 20’ συχνότητας στην αιχμή, όμως δεν εχει καμία ουσία από την στιγμή που συνεχώς «τρώγονται δρομολόγια». Δεν αποτελεί γραμμή τροφοδοσίας παραλίας, αλλά γεμίζει εξίσου όποτε αυτο πρέπει να αποτελέσει καμπανάκι για τον ΟΑΣΑ.
117:1 εβδομάδα πριν: Τέρμα 117-Πλ.Γλυφάδας Κυριακή = 1 ώρα και 2 λεπτά!!! , συνεχώς ακύρωση δρομολογίων χωρίς ενημερωση αφήνοντας ακάλυπτες περιοχές που δεν εξυπηρετούνται από αλλο μέσο ή γραμμή.
120: πρέπει να δωθεί βάση στην μετακίνηση με προαστιακό και στην μετακίνηση προάστιο σε προάστιο και οχι μόνο προάστιο σε κέντρο Αθήνας. Η συνδεση Γλυφάδας-Προσστιακου ουσιαστικά είναι ανύπαρκτη. Πρέπει να κοπούν οι περιπορειες και να δωθεί μια αξιοπρεπή συχνότητα κάθε μερα( γιατί Κυριακές εχει 6-7 δρομολόγια ανά κατεύθυνση ΜΟΝΟ)
122/122Θ: Από τις πιο πετυχημένες γραμμές που προσφέρουν ευρεία εξυπηρέτηση, ομως ο ΟΑΣΑ για άλλη μια φορα την εχει καταστρέψει. Αρχικα , η αυξημένη συχνότητα και η καθημερινή παρουσία του 122Θ αρχιζει από τον Ιούλιο ενώ η γραμμή πάσχει από μεσα Απριλίου. Επίσης, χάνονται συνδέσεις και εξυπηρετούνται μόνο αυτοί από το τέρμα, γιατί αυτοί που θα θελουν να πάνε πχ από Πλ.Γλυφάδας προς Στ.Ελληνικο ή από Βουλιαγμενη προς Γλυφαδα οχι απλα δεν θα βρουν θέση αλλά δεν θα χωρέσουν καν να μπουν και ουσιαστικά δεν υπάρχει συγκοινωνία