Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
Πραγματικά δεν βρίσκω το νόημα που κάποιοι εδώ διαρκώς "βγάζουν το άχτι τους". Κάποιοι παλαιότεροι θυμόμαστε εποχές που έβλεπες λεωφορείο με το κυαλι σε όλες τις γραμμές ή οχηματα σε πραγματικά μαύρα χάλια και έτσι δεν κάναμε!!

Ξαφνικά ξεχνάμε τα Ν2, τις GN, τις Volvάρες, τα Neoplanάκια, τις γκαζιερες ΥΝΕ (ούτε λόγος φυσικα για τα παρωχημένα Ν1) και την άθλια ποιότητα εξυπηρέτησης σε αρκετά από αυτά και μας φταίνε τα παράθυρα σε ένα αθόρυβο καινούργιο λεωφορείο..

Επίσης κάποιοι παλαιότεροι συγκοινωνιοφιλοι δεν ειμασταν κολλημένοι πάνω από μια εφαρμογή του ΟΑΣΑ, βγαίναμε στους δρόμους, κυνηγάμε τα λεωφορεία σε εποχές που ήταν ακομη πιο αμφίβολη η άφιξη τους. Οπότε επιτρέψτε μας να εκφέρουμε μια άποψη παραπάνω και να μας φαίνεται γραφική έως και κουραστική η καραμέλα με την Τηλεματική. Όποιος θέλει ας κάνει αναφορά στον ΟΑΣΑ για τα ΚΤΕΛ και ας πάψει να γράφει τα ίδια και τα ίδια κάθε φορά εδώ.

Ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες των ΚΤΕΛ τώρα. Η χιλιομετρική αποζημίωση των ΚΤΕΛ με 1,41, αν συνυπολογίσει κανείς τις εργασίες υποδομής σε Αμαξοστάσια, την μισθοδοσία προσωπικού (με βάρδιες ΟΑΣΑ ακόμα και 5,5 ώρες), τις φθορές οχημάτων (που εν αντιθέσει με τα leasing της ΟΣΥ δεν τα διάλεξαν, τους παραδόθηκαν) και τα καύσιμα, μένουν ελάχιστα ώστε να μπορεί κάποιο ΚΤΕΛ να κάνει κάτι (την στιγμή που αντίστοιχα στην έδρα τους, τα δρομολόγια λόγω της πανδημίας είναι αρκετά μειωμένα από επιβατική κίνηση). Έπισης, τα ΚΤΕΛ πληρώνουν από την τσέπη τους το οποιοδήποτε κόστος (που πιστέψτε με, είναι πολλά!) , εν αντιθέσει με την ΟΣΥ που φουσκώνει το έλλειμμα της εταιρείας που καλύπτεται με κρατικές επιχορηγήσεις για τα έξοδα της. Κρατάμε σε μηχανική υποστήριξη μια εταιρεία η οποία είναι υποχείριο των συνδικαλιστων παρατάξεων, που κανένα ενδιαφέρον δεν έχουν για την πραγματική παρεχόμενη υπηρεσία, όσο για το βόλεμα των "παιδίων" τους. Ωστόσο, αυτό φαντάζει πρότυπο φορέα για κάποιους!! Ενδιαφέρον μοντέλο από οικονομική προσέγγιση που φαντάζομαι πως αν κάποιοι είχαν μια επιχείρηση θα τους αρέσε να δανείζονται για να πληρώνουν την συντεχνία της επιχείρησης που είναι μη παραγωγική. Μέχρι φυσικά να μην τους δανείζει κανείς (εδώ ο ελληνικός λαός όμως συνεχιζει να πληρώνει..) και ο έχων κάποιες γνώσεις ίσως να καταλαβαίνει την συνέχεια.

Σε ότι αφορά το ΚΤΕΛ Κορινθίας ειδικά πάντως για το οποίο και θα μιλάω, τα μισά οχήματα έχουν ήδη βαφτεί στον συμφωνηθεντα χρωματισμό και κανένα όχημα δεν κυκλοφορεί χτυπημένο.
Αρκετές κινήσεις έχουν γίνει για τον σχεδιασμό ειδικών διαδρομών (για να τις βλέπετε στην εφαρμογή - αφορμή για να σχεδιαστούν αντίστοιχα αρκετές της ΟΣΥ μετά από χρόνια), τοποθέτηση στάσεων που είχαν πέσει, αύξηση του χρόνου διαδρομής ώστε να τηρούνται τα προγραμματισμένα δρομολόγια, πλήρη διάθεση στις εντολές του ΟΑΣΑ σε οποιοδήποτε περιστατικό χρειαστεί με οχήματα και προσωπικό κτλ κτλ.. Αυτοί και πολλοί ακόμη είναι και οι λόγοι που, όπως ανέφερε και ο garvanitis, το Υπουργείο, ο ΟΑΣΑ και το επιβατικό κοινό εν γένει είναι πλήρως ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες του ΚΤΕΛ Κορινθίας τουλάχιστον.

Τελος, κάποια είναι θέματα ηλικιακης προσέγγισης ή επαγγελματικής θέσης. Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι τα ΚΤΕΛ είναι ο,τι καλύτερο υπάρχει ή θα μπορούσε να υπάρχει στην Αθήνα. Δεδομένων όμως των οικονομικών περιθωρίων που υπάρχουν από τα ΚΤΕΛ, σίγουρα γίνεται η καλύτερη δυνατή προσπάθεια. Τώρα, για όσους προτιμούν την ΟΣΥ, η οποία παρέχει καλές υπηρεσίες νυν και αεί, περί ορέξεως.. Απλά καλό θα είναι οι γράφοντες να διευκρινιζουν αν χρησιμοποιούν τα λεωφορεία για να πάνε στην δουλειά τους (οχι τα ΜΜΜ γενικά για βόλτες), ώστε η γνώμη τους να αποκτά την αντίστοιχη βαρύτητα για τους υπόλοιπους που διαβάζουν..

Ας συνεχιστεί τώρα η συζήτηση για την Τηλεματική και το 535Α που δεν ξέρουμε τι ώρα περνάει..


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 - από MrVanHool - 05-12-2021, 03:31 AM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-08-2021, 03:33 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 103 13.266 2 ώρες πριν
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 67.448 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 58.226 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 50.623 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 122.267 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 126.714 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 117.059 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 93.558 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 202.320 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 438.674 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)