Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
Αντιγράφω από την σύμβαση των ΚΤΕΛ με τον ΟΑΣΑ το κομμάτι που γράφει για την τηλεματική...



"Υποχρεούται να εγκαταστήσει με δαπάνες της, κατά την έναρξη ισχύος της παρούσας Σύμβασης, σε όλα τα λεωφορεία που θα χρησιμοποιεί για την εκτέλεση του οριζόμενου, με την παρούσα Σύμβαση, συγκοινωνιακού έργου, κατάλληλο σύστημα τηλεματικής, συμβατό με τα
αντίστοιχα συστήματα τηλεματικής του ΟΑΣΑ και της Ο.ΣΥ. Α.Ε., προκειμένου να πιστοποιείται
η εκτέλεση του προγραμματισμένου έργου (γραμμές – αριθμός δρομολογίων – πρόγραμμα
δρομολογίων) και να επιμελείται με μέριμνα και δαπάνες της την συντήρηση και την αξιόπιστη
λειτουργία αυτού.
Η πλήρης λειτουργία του συστήματος τηλεματικής θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί προ της
δρομολόγησης των λεωφορείων για την εκτέλεση του ανατιθέμενου έργου. Ειδικότερα οι
βασικές προδιαγραφές του συστήματος τηλεματικής θα πρέπει να περιλαμβάνουν:
α. Πλήρη εξοπλισμό τηλεματικής απόλυτα συμβατό με αυτόν της Ο.ΣΥ. Α.Ε., ώστε να
εντάσσεται στο σύστημα παρακολούθησης και ελέγχου
β. Δυνατότητα καθημερινής ένταξης του κάθε λεωφορείου σε συγκεκριμένη γραμμή και
κεντρικής διαχείρισης των ημερήσιων μεταβολών κάθε γραμμής
γ. Εξοπλισμό ηχητικής αναγγελίας για την εξυπηρέτηση των επιβατών
δ. Εσωτερική οθόνη ενημέρωσης επιβατών και οθόνη οδηγού, με τις ίδιες λειτουργικές
δυνατότητες του υφιστάμενου συστήματος τηλεματικής της Ο.ΣΥ. Α.Ε.
Το σύστημα τηλεματικής θα είναι σε συνεχή λειτουργία καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας (24 ώρες).
Σε περίπτωση βλάβης η ΚΤΕΛ Αττικής Α.Ε. υποχρεούται να ενημερώνει χωρίς καθυστέρηση τον ΟΑΣΑ.
Αντίστοιχη πρόσβαση στο σύστημα τηλεματικής και ενημέρωση θα παρέχει και στην Ο.ΣΥ. Α.Ε.. Σε
περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν υπάρχουν στοιχεία τηλεματικής, πλην όμως πιστοποιείται
η εκτέλεση του δρομολογίου από την ύπαρξη στοιχείων χρήσης ηλεκτρονικού κομίστρου ή άλλων
πρόσφορων μέσων, το προγραμματισμένο δρομολόγιο θεωρείται εκτελεσμένο.
Η εγκατάσταση του εξοπλισμού και του λογισμικού της τηλεματικής στα λεωφορεία της ΚΤΕΛ Αττικής
Α.Ε. που θα δρομολογούνται κατ’ εφαρμογή της παρούσας Σύμβασης, θα γίνεται στις εγκαταστάσεις
της Ο.ΣΥ. Α.Ε. ή όπου αλλού συμφωνηθεί με βάση πρόγραμμα που θα διαμορφώσουν από κοινού οι
συμβαλλόμενοι. Το κόστος από την εγκατάσταση, παραμετροποίηση, λειτουργία
(συμπεριλαμβανομένης της προληπτικής και της αποκαταστατικής συντήρησης, ανταλλακτικών,
αναλωσίμων και εργασίας), βαρύνει την ΚΤΕΛ Αττικής Α.Ε.."



Εγώ ως ανίδεος αυτό που διαβάζω και καταλαβαίνω είναι ότι το σύστημα πρέπει να είναι απόλυτα συμβατό με αυτό που χρησιμοποιεί η ΟΣΥ και ο ΟΑΣΑ και πρέπει να τοποθετηθεί με έξοδα των ΚΤΕΛ. Άρα αν είναι απόλυτα συμβατό, ως ανίδεος επιβάτης, αναρωτιέμαι πως γίνεται να είναι μη συμβατό με την εφαρμογή του ΟΑΣΑ; Επίσης βλέπω ότι πρέπει να εντάσσεται στο σύστημα παρακολούθησης (αυτό που βλέπουν και οι επιβάτες; ) και ελέγχου (αυτό που βλέπουν οι σταθμαρχες; ). Δεν γνωρίζω αναρωτιέμαι απλά.

Για περισσότερα οποίος θέλει βάζω και το λινκ από την σύμβαση https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.naftemporiki.gr/Asset/1655197&ved=2ahUKEwjE6836p6r0AhVxgv0HHfcqCkoQFnoECDwQAQ&usg=AOvVaw2g9qrjefxXl_5ZekxgKwJ4


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021 - από GeorgIrisbus - 21-11-2021, 11:58 PM
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων - από ecoj - 18-08-2021, 03:33 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2024 N1Ellinikou 103 13.373 , 12:50 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2023 N1Ellinikou 322 67.482 28-12-2023, 08:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2022 N1Ellinikou 158 58.247 09-12-2022, 07:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 50.647 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 122.314 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 126.756 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 117.089 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 93.574 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 202.342 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 438.710 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)