07-10-2021, 09:27 PM
(07-10-2021, 12:07 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Βρέθηκα χθες το βράδυ μετά τις 9 στην Πλ. Παπαδιαμάντη και παρατηρούσα κυρίως τα 9000ρα του 14. Σταδιακά αποσύρονταν προς αμαξοστάσιο (ορισμένα κενά, κάποια είχαν και επιβάτες), μάλιστα ένα είχε πινακίδα "Φιλαδέλφεια", υποθέτω πως θα αποβίβαζε επιβάτες εκεί πριν συνεχίσει κενό προς Κ. Μύλο. Έχω δει σε άλλο τόπικ σχετική συζήτηση, ότι δηλαδή δεν υπάρχει πια ενιαία γραμμή αν τα τρόλλεϊ θα επιβιβάζουν-αποβιβάζουν στις εισόδους-εξόδους από/προς αμαξοστάσιο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η "Φιλαδέλφεια", με την έννοια την επέλεξε ο οδηγός (με πρωτοβουλία του), ή ότι υπάρχει κάποιο ανεπίσημο δρομολόγιο τη συγκεκριμένη ώρα, που απλά δεν αναφέρεται στην τηλεματική;Μετά την συγχώνευση με την ΕΘΕΛ, έπαψε μεγάλη πλειοψηφία των οδηγών να εφαρμόζει την οδηγία για επιβίβαση μέχρι το Αμαξοστάσιο.
Η αρχή έγινε όταν άνοιξε το Ρουφ, στο οποίο εξ'αρχης όλα τα βαγόνια πήγαιναν με επιβάτες έως/από Ομόνοια και όχι μέχρι το Α/Σ.
Πλέον είναι λίγοι αυτοί που φορτώνουν στον Κόκκινο Μύλο, ενώ στην Αττική σχεδόν κανένας από τα Περιστέρια.
Ως προς την διαδικασία, τίποτα το δύσκολο. Μόλις φτάσει στην Αφετηρία/Τέρμα, βάζει τον κωδικό που βολεύει (πχ από Γηροκομείο θα έβαζε Πατήσια πρώτα και πριν την ΑΣΣΟΕ Φιλαδέλφεια) και δρόμο για το παχνί. Η αδιαφορία της διοίκησης του ΗΛΠΑΠ φαίνεται επίσης στο γεγονός ότι τα σχολασμενα βαγόνια της 10 (όλα σχολανε κάτω) κανονικά πάνε μόνο μέσω εναέριου (άρα έως Αμπελόκηπους και από Αλεξάνδρας μέσα) ενώ στην πράξη υπάρχουν και κάποιοι που βάζουν "Φιξ" / "Στ.Μετρο Φιξ" / "Συγγρού-Φιξ" και είτε φορτώνουν από Ζάππειο για Πατήσια ή ακολουθούν την τακτική εκτός υπηρεσίας.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''