Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
(18-06-2021, 03:17 PM)garvanitis Έγραψε: Τόσο εγώ όσο και αρκετοί άλλοι σου έχουμε ήδη εξηγήσει ότι τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ ΕΧΟΥΝ τηλεματική και για το ότι για την προβολή των χρόνων άφιξης στις στάσεις αρμόδιος είναι ο διαχειριστής της εφαρμογής δηλαδή ο ΟΑΣΑ... Εκεί θα αναζητήσεις λοιπόν τα "γιατί" που ψάχνεις...
Το γνωρίζω ότι έχουν τηλεματική αλλά πρακτικά είναι σαν να μην έχουν γιατί δεν παρέχεται αρκετή πληροφόρηση στους επιβάτες. Προηγουμένως ειπα: «για την τηλεματική ούτε λόγος;» εννοώντας την εμφάνιση των θέσεων και των χρόνων άφιξης στην εφαρμογη και στις πινακίδες.
Απάντηση
(18-06-2021, 03:49 PM)oasagr123 Έγραψε: Το γνωρίζω ότι έχουν τηλεματική αλλά πρακτικά είναι σαν να μην έχουν γιατί δεν παρέχεται αρκετή πληροφόρηση στους επιβάτες. Προηγουμένως ειπα: «για την τηλεματική ούτε λόγος;» εννοώντας την εμφάνιση των θέσεων και των χρόνων άφιξης στην εφαρμογη και στις πινακίδες.
Η τηλεματική ΔΕΝ είναι για να πληροφορεί τους επιβάτες, είναι εργαλείο διαχείρισης στόλου! Το ότι τα δεδομένα της μπορούν να βοηθήσουν στην ενημέρωση των επιβατών είναι κάτι που αξιοποιεί ο ΟΑΣΑ με την εφαρμογή του. Ας τη συνδέσει λοιπόν με το σύστημα τηλεματικής των λεωφορείων των ΚΤΕΛ να ενημερώνεστε! Τι ακριβώς είναι αυτό που δεν καταλαβαίνεις;
Απάντηση
Σήμερα Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος (αργία) και τα δρομολόγια του 122 από Αργυρούπολη: 6:25, 7:15, 8:00. Δεν χρειάζεται καν να αναφέρω την κατάσταση που επικρατεί στον Σταθμό Ελληνικού, αλλά αξίζει αυτή στον σταθμό Αργυρούπολης με κατεύθυνση προς Αθήνα, όπου περίμεναν για λεωφορείο περισσότερα από 200 άτομα, για ένα λεωφορείο που θα κάνει μισή ώρα για να έρθει.

Η ΚΤΕΛ δεν γνωρίζει πως τέτοιες μέρες πρέπει στην χειρότερη να έχει συχνότητα λεωφορείων στο 122 (ίσως και στο 171) ίδια με εκείνη των μετρό? Τουλάχιστον στις ώρες 6:00-15:00 προς Σαρωνίδα και 15:00-20:00 προς Αργυρούπολη.

Εγώ περισσότερο δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχει ήδη ξεκινήσει από αρχές Ιουνίου το θερινό πρόγραμμα δρομολόγησης τουλάχιστον στα 171,122,117,304 και 305, τα οποία το καλοκαίρι έχουν τον δεκαπλάσιο τουλάχιστον επιβατικό όγκο από τον συνηθισμένο
Απάντηση
(, 07:40 AM)Larioupol Έγραψε: Σήμερα Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος (αργία) και τα δρομολόγια του 122 από Αργυρούπολη: 6:25, 7:15, 8:00. Δεν χρειάζεται καν να αναφέρω την κατάσταση που επικρατεί στον Σταθμό Ελληνικού, αλλά αξίζει αυτή στον σταθμό Αργυρούπολης με κατεύθυνση προς Αθήνα, όπου περίμεναν για λεωφορείο περισσότερα από 200 άτομα, για ένα λεωφορείο που θα κάνει μισή ώρα για να έρθει.

Η ΚΤΕΛ δεν γνωρίζει πως τέτοιες μέρες πρέπει στην χειρότερη να έχει συχνότητα λεωφορείων στο 122 (ίσως και στο 171) ίδια με εκείνη των μετρό? Τουλάχιστον στις ώρες 6:00-15:00 προς Σαρωνίδα και 15:00-20:00 προς Αργυρούπολη.

Εγώ περισσότερο δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχει ήδη ξεκινήσει από αρχές Ιουνίου το θερινό πρόγραμμα δρομολόγησης τουλάχιστον στα 171,122,117,304 και 305, τα οποία το καλοκαίρι έχουν τον δεκαπλάσιο τουλάχιστον επιβατικό όγκο από τον συνηθισμένο
Για να απαντήσω political correct κ να μην ξαναφάω ξύλο : το ΚΤΕΛ ενδιαφερεται για τη σύμβασή του, οχι για τον επιβατη. Αν η συμβαση λεει 1/7 -31/8 ενισχυση, τοτε θα εχει ενίσχυση. Αν στην Αθηνα κάνει καλοκαίρι από το Μάιο (πρωτότυπο γαρ), να μην πανε στη θάλασσα.
Απάντηση
(, 08:02 AM)Citaro Έγραψε: Για να απαντήσω political correct κ να μην ξαναφάω ξύλο : το ΚΤΕΛ ενδιαφερεται για τη σύμβασή του, οχι για τον επιβατη. Αν η συμβαση λεει 1/7 -31/8 ενισχυση, τοτε θα εχει ενίσχυση. Αν στην Αθηνα κάνει καλοκαίρι από το Μάιο (πρωτότυπο γαρ), να μην πανε στη θάλασσα.

Αν στην Αθήνα κάνει καλοκαίρι από τον Μάιο και ο επιβάτης ταλαιπωρείται, να απευθυνθεί αρμοδίως για να προσαρμοστούν τα δρομολόγια.

Ξύλο δεν τρως από κανέναν. Απλά κατά τη γνώμη σου κάποιος που συνάπτει μια σύμβαση θα έπρεπε να παρέχει πρόσθετες υπηρεσίες "από την καλή του την καρδιά" και "για την ψυχή της μανούλας του", χωρίς να τις πληρώνεται. Κάθε ιδιώτης που αναλαμβάνει έργα Δημοσίου, από καθαρισμό κτιρίων και ασφάλεια μέχρι τηλεφωνικές υπηρεσίες και εν προκειμένω εξυπηρέτηση συγκοινωνιακού έργου, είναι σε θέση να αυξήσει ακόμα και μέσα σε λίγα λεπτά τη στελέχωση, αρκεί το Δημόσιο να πληρώσει. 

Πάντως για να γράφουν εδώ μέσα τα παράπονά τους όλοι έχουν χρόνο. Ένας αλήθεια απευθύνθηκε εγγράφως στον ΟΑΣΑ για τα προβλήματα αυτά, να μας πει τι απάντηση έλαβε;
Απάντηση
(, 07:40 AM)Larioupol Έγραψε: Σήμερα Δευτέρα του Αγίου Πνεύματος (αργία) και τα δρομολόγια του 122 από Αργυρούπολη: 6:25, 7:15, 8:00. Δεν χρειάζεται καν να αναφέρω την κατάσταση που επικρατεί στον Σταθμό Ελληνικού, αλλά αξίζει αυτή στον σταθμό Αργυρούπολης με κατεύθυνση προς Αθήνα, όπου περίμεναν για λεωφορείο περισσότερα από 200 άτομα, για ένα λεωφορείο που θα κάνει μισή ώρα για να έρθει.

Η ΚΤΕΛ δεν γνωρίζει πως τέτοιες μέρες πρέπει στην χειρότερη να έχει συχνότητα λεωφορείων στο 122 (ίσως και στο 171) ίδια με εκείνη των μετρό? Τουλάχιστον στις ώρες 6:00-15:00 προς Σαρωνίδα και 15:00-20:00 προς Αργυρούπολη.

Εγώ περισσότερο δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχει ήδη ξεκινήσει από αρχές Ιουνίου το θερινό πρόγραμμα δρομολόγησης τουλάχιστον στα 171,122,117,304 και 305, τα οποία το καλοκαίρι έχουν τον δεκαπλάσιο τουλάχιστον επιβατικό όγκο από τον συνηθισμένο
Το θερινό πρόγραμμα θα εφαρμοστεί στις 1/7 που θα ενισχυθούν ολες οι γραμμές που ειπες εκτός από το 117 που και αυτό θα πρέπει να ενισχύεται αλλά αντιθετως θα μειωθούν τα δρομολόγια του ενώ και σε αυτό υπάρχει τεράστια επιβατική κίνηση. Τωρα το 171 εχει μέχρι και τις Κυριακές πολύ καλή συχνότητα στο χειμερινό (15’) όμως τα υπόλοιπα είναι πολύ αραιά. Στο θερινό όμως θα λειτουργεί και το 122Θ κάθε μερα και θα λυθεί το πρόβλημα.
Απάντηση
(, 08:02 AM)Citaro Έγραψε: Για να απαντήσω political correct κ να μην ξαναφάω ξύλο : το ΚΤΕΛ ενδιαφερεται για τη σύμβασή του, οχι για τον επιβατη. Αν η συμβαση λεει 1/7 -31/8 ενισχυση, τοτε θα εχει ενίσχυση. Αν στην Αθηνα κάνει καλοκαίρι από το Μάιο (πρωτότυπο γαρ), να μην πανε στη θάλασσα.

Γιατί είναι τυφλοί και δεν γνωρίζουν την κατάσταση που επικρατεί σε αυτές τις γραμμές εδώ και έναν μήνα τουλάχιστον? Τουλάχιστον οι οδηγοί οι ίδιοι θα έπρεπε να είναι οι πρώτοι που θα έπρεπε να απαιτήσουν άμεσα την ενίσχυση των δρομολογίων, διότι εκείνοι μετά την πληρώνουν να κάνουν τον διπλάσιο χρόνο να φτάνουν στον προορισμό, να ακούνε το κράξιμο του αιώνα από επιβάτες που τους μεταφέρουν τα προβλήματα κλπ.
(, 09:06 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αν στην Αθήνα κάνει καλοκαίρι από τον Μάιο και ο επιβάτης ταλαιπωρείται, να απευθυνθεί αρμοδίως για να προσαρμοστούν τα δρομολόγια.

Ξύλο δεν τρως από κανέναν. Απλά κατά τη γνώμη σου κάποιος που συνάπτει μια σύμβαση θα έπρεπε να παρέχει πρόσθετες υπηρεσίες "από την καλή του την καρδιά" και "για την ψυχή της μανούλας του", χωρίς να τις πληρώνεται. Κάθε ιδιώτης που αναλαμβάνει έργα Δημοσίου, από καθαρισμό κτιρίων και ασφάλεια μέχρι τηλεφωνικές υπηρεσίες και εν προκειμένω εξυπηρέτηση συγκοινωνιακού έργου, είναι σε θέση να αυξήσει ακόμα και μέσα σε λίγα λεπτά τη στελέχωση, αρκεί το Δημόσιο να πληρώσει. 

Πάντως για να γράφουν εδώ μέσα τα παράπονά τους όλοι έχουν χρόνο. Ένας αλήθεια απευθύνθηκε εγγράφως στον ΟΑΣΑ για τα προβλήματα αυτά, να μας πει τι απάντηση έλαβε;

Πάντως όσον αφορά τις αναφορές στον ΟΑΣΑ έχω αποστείλει ουκ ολίγον φορές τα παράπονα μου (κυρίως για δρομολόγια, αλλά ακόμα και καταγγελία για οδηγό) και δεν μου απάντησαν ποτέ. Άρα ό,τι και να στείλω εγώ πάλι θα πάει στα αζητητα γιατί δεν τους ενδιαφέρει.

Ειδικά τώρα που αυτές τις γραμμές τις ελέγχουν τα ΚΤΕΛ θα μου πουν λογικά να κάνω τα παράπονα σε εκείνους (κλασσική τακτική ρίχνω την μπάλα στον άλλον)
Απάντηση
(, 10:57 AM)Larioupol Έγραψε: Γιατί είναι τυφλοί και δεν γνωρίζουν την κατάσταση που επικρατεί σε αυτές τις γραμμές εδώ και έναν μήνα τουλάχιστον? Τουλάχιστον οι οδηγοί οι ίδιοι θα έπρεπε να είναι οι πρώτοι που θα έπρεπε να απαιτήσουν άμεσα την ενίσχυση των δρομολογίων, διότι εκείνοι μετά την πληρώνουν να κάνουν τον διπλάσιο χρόνο να φτάνουν στον προορισμό, να ακούνε το κράξιμο του αιώνα από επιβάτες που τους μεταφέρουν τα προβλήματα κλπ.
Κατά την κρατούσα άποψη, η ενίσχυση παραλιακών λεωφορειακών γραμμών στο παρελθόν, ήταν μη οφειλόμενο πάρεργο, το οποίο μάλιστα ζημίωνε τα μέγιστα τον ΟΑΣΑ διότι η εισιτηριοδιαφυγή είναι ανεξέλεγκτη. 
Το ότι η ΟΣΥ έσπευδε κάθε Κυριακή και έκανε αποσπάσεις οχημάτων από άλλες γραμμές, ομοίως οφειλόταν στη νοοτροπία σπατάλης που διακατέχει κάθε δημόσιο φορέα. 
Με την παρουσία των ΚΤΕΛ , τα ξεχνάμε όλα αυτά. Ενίσχυση γραμμών θα εχουμε 01.07-31.08 (ητοι σς μηνες με μειωμενη κίνηση αφού ο κόσμος φεύγει). Ό,τι λέει η σύμβαση. Τον Αυγουστο κάθε 10' για παραλία. Κι ας πηγαίνουν άδεια. Τώρα, κάθε 40' κι ας μένει χωρις εξυπηρέτηση ο κόσμος. Ευελιξία; Οχι. Ο,τι λεει η σύμβαση.
Απάντηση
(9 ώρες πριν)Citaro Έγραψε: Κατά την κρατούσα άποψη, η ενίσχυση παραλιακών λεωφορειακών γραμμών στο παρελθόν, ήταν μη οφειλόμενο πάρεργο, το οποίο μάλιστα ζημίωνε τα μέγιστα τον ΟΑΣΑ διότι η εισιτηριοδιαφυγή είναι ανεξέλεγκτη. 
Το ότι η ΟΣΥ έσπευδε κάθε Κυριακή και έκανε αποσπάσεις οχημάτων από άλλες γραμμές, ομοίως οφειλόταν στη νοοτροπία σπατάλης που διακατέχει κάθε δημόσιο φορέα. 
Με την παρουσία των ΚΤΕΛ , τα ξεχνάμε όλα αυτά. Ενίσχυση γραμμών θα εχουμε 01.07-31.08 (ητοι σς μηνες με μειωμενη κίνηση αφού ο κόσμος φεύγει). Ό,τι λέει η σύμβαση. Τον Αυγουστο κάθε 10' για παραλία. Κι ας πηγαίνουν άδεια. Τώρα, κάθε 40' κι ας μένει χωρις εξυπηρέτηση ο κόσμος. Ευελιξία; Οχι. Ο,τι λεει η σύμβαση.

Αν ήταν το θέμα μόνο για όσους πηγαίνουν στις παραλίες θα συμφωνούσα απόλυτα. Στην χειρότερη αν θέλουν τόσο πολύ να πάνε όλοι Βουλιαγμένη και Βάρκιζα για μπάνιο αντί να πάνε Άλιμο ή Γλυφάδα ε ας πάρουν ταξί ή αυτοκίνητο. Αλλά υπάρχουν πάρα πολύ επιβάτες που χρειάζεται να πάνε σε αυτά τα μέρη λόγω εργασίας (ένα άτομο από αυτά είμαι εγώ για παράδειγμα). Οι υπόλοιποι που δεν έχουμε αυτοκίνητο αλλα αναγκαστικά πρέπει να πάμε εκεί και έχει 40λεπτα λεωφορεία τα οποία γεμίζουν από την αφετηρία (με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην μπορούμε να μπούμε καν) τί να κάνουμε? Να δώσουμε όλο το ημερομίσθιο που θα παίρναμε σε ταξί?
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 17.347 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 57.533 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 66.389 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 72.401 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 62.404 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 140.584 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 303.460 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013 marios.ilioupoli 785 673.523 28-12-2013, 06:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2012 mercedes elbo 64 51.227 09-01-2013, 11:57 AM
Τελευταία Δημοσίευση: krikri13
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2011 abc 166 119.168 01-01-2012, 08:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)