Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών των ΟΣΥ & ΚΤΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2021
#21
(17-02-2021, 12:13 PM)Larioupol Έγραψε: Το γεγονός ότι χθες δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί ούτε ένα δρομολόγιο λεωφορείου αποδεικνύει την αδυναμία τόσο του ΟΑΣΑ όσο και του κράτους να αντιμετωπίσουν ένα έντονο καιρικό φαινόμενο, το οποίο κιόλας δεν ήταν σε τόση μεγάλη ένταση για να παραλύσει ολόκληρη πρωτεύουσα..

Μ' αυτά τα σάπια λάστιχα που έχουν, κόλλησαν ακόμα και στην Κηφισίας/Μεσογείων. Φαντάσου να πάνε σε τίποτα ανηφόρες... 

Και σήμερα κυρίως οι γραμμές που περνάνε από κεντρικούς δρόμους γίνονται και εκεί που δεν ανεβαίνουν λόφους. Πχ κάτι 747, 237, 651, 203 δεν βγήκαν καθόλου. Μου κάνει εντύπωση που γίνονται τα 036, 140, 220/1 κλπ. Ίσως έχει αλάτι εκεί πάνω. 

Τα δρομολόγια είναι μειωμένα σε όλες.
Απάντηση
#22
(17-02-2021, 12:13 PM)Larioupol Έγραψε: Το γεγονός ότι χθες δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί ούτε ένα δρομολόγιο λεωφορείου αποδεικνύει την αδυναμία τόσο του ΟΑΣΑ όσο και του κράτους να αντιμετωπίσουν ένα έντονο καιρικό φαινόμενο, το οποίο κιόλας δεν ήταν σε τόση μεγάλη ένταση για να παραλύσει ολόκληρη πρωτεύουσα..
Εχεις χρησιμοποιήσει ποτέ λεωφορείο εν μέσω πυκνης χιονόπτωσης όπως αυτή που συνέβαινε το βράδυ της Δευτέρας στα ΒΠ και από το ξημέρωμα μέχρι το απόγευμα της Τρίτης στο μεγαλύτερο μέρος του Λεκανοπεδίου;

Επειδή το βίωσα Δευτέρα βράδυ στις 22:00 με το τελευταίο Ε14 που χρειάστηκε 50' μέχρι το Σύνταγμα για ένα δρομολόγιο που το εκτελεί αλλά βράδια σε 20-25', οδηγώντας σε συνθήκες που δεν θυμίζουν Αθήνα, αλλά έκανε κανονικά όλο το δρομολόγιο, αφήνοντας τους επιβάτες στο Σύνταγμα και μετά έφυγε αμαξοστάσιο γιατί είχε έρθει εντολή να αποσυρθούν, θα σου πω ευγενικά να σωπάσεις.

Τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ τα οδηγούν άνθρωποι. Δεν πάνε μόνα τους. Και αυτός ο άνθρωπος εκείνη την ώρα είχε και την ευθύνη της ζωής του και της ζωής μας. Το φαινόμενο που βίωσε χθες η Αθήνα είναι σπάνιο κυρίως ως προς την έντασή του. 12 ώρες πυκνότατης χιονόπτωσης ακόμα και σε περιοχές δίπλα στη θάλασσα. Ακόμα και ένα εκχιονιστικό να έβγαινε παρέα με κάθε λεωφορείο, μόνο στους κεντρικούς οδικούς άξονες, αντε και σε κάποια εύκολα στενάκια θα κατάφερναν να κινηθούν. Για να μη συζητήσω ότι η αδιαφορία των Δήμων για την κοπή ή το κλάδεμα δέντρων σε συνδυασμό με την οικολογική ευαισθησία ορισμένων, δεν θα επέτρεπε να κυκλοφορήσει τρόλεϊ στους δρόμους, αφού ακόμα και στη Βασιλίσσης Σοφίας έπεσε δέντρο από το βάρος του χιονιού.
Απάντηση
#23
Χτες κατά κύριο λόγο μόνο τα ΚΤΕΛ δούλεψαν.
Τ-ΖΗΡ 0705 εφυγε το τελευταίο από το Κρυονέρι (!) (όταν στο κέντρο δεν βγήκαν καν λεωφορεία) και το ΚΤΕΛ Αττικής από το μεσημέρι εκανε με λίγα λεωφορεία δρομολόγια σε 122, 171 και 116-117.

Σήμερα από τις 6 παρα βγήκαν πρώτα τα οχήματα της Κορίνθου απο το Αμαξοστάσιο Θριασίου και από τις 0700 από τα Αμαξοστασια της ΟΣΥ και του Ολυμπιακου Χωριού.

Και η σημερινή μέρα είναι δύσκολη, με πολλές γραμμές να έχουν σοβαρά προβλήματα, κυρίως από πτώσεις δέντρων.και παγετό.
Απάντηση
#24
(17-02-2021, 02:06 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εχεις χρησιμοποιήσει ποτέ λεωφορείο εν μέσω πυκνης χιονόπτωσης όπως αυτή που συνέβαινε το βράδυ της Δευτέρας στα ΒΠ και από το ξημέρωμα μέχρι το απόγευμα της Τρίτης στο μεγαλύτερο μέρος του Λεκανοπεδίου;

Επειδή το βίωσα Δευτέρα βράδυ στις 22:00 με το τελευταίο Ε14 που χρειάστηκε 50' μέχρι το Σύνταγμα για ένα δρομολόγιο που το εκτελεί αλλά βράδια σε 20-25', οδηγώντας σε συνθήκες που δεν θυμίζουν Αθήνα, αλλά έκανε κανονικά όλο το δρομολόγιο, αφήνοντας τους επιβάτες στο Σύνταγμα και μετά έφυγε αμαξοστάσιο γιατί είχε έρθει εντολή να αποσυρθούν, θα σου πω ευγενικά να σωπάσεις.

Τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ τα οδηγούν άνθρωποι. Δεν πάνε μόνα τους. Και αυτός ο άνθρωπος εκείνη την ώρα είχε και την ευθύνη της ζωής του και της ζωής μας. Το φαινόμενο που βίωσε χθες η Αθήνα είναι σπάνιο κυρίως ως προς την έντασή του. 12 ώρες πυκνότατης χιονόπτωσης ακόμα και σε περιοχές δίπλα στη θάλασσα. Ακόμα και ένα εκχιονιστικό να έβγαινε παρέα με κάθε λεωφορείο, μόνο στους κεντρικούς οδικούς άξονες, αντε και σε κάποια εύκολα στενάκια θα κατάφερναν να κινηθούν. Για να μη συζητήσω ότι η αδιαφορία των Δήμων για την κοπή ή το κλάδεμα δέντρων σε συνδυασμό με την οικολογική ευαισθησία ορισμένων, δεν θα επέτρεπε να κυκλοφορήσει τρόλεϊ στους δρόμους, αφού ακόμα και στη Βασιλίσσης Σοφίας έπεσε δέντρο από το βάρος του χιονιού.

Αν καταλαβες τι γράφω δεν κατηγορώ τους οδηγούς-ηρωες, αλλά κατηγορώ ολόκληρο πολιτικό σύστημα χώρας που χάρη σ'αυτό παρέλυσε με μια χιονόπτωση ολόκληρη πρωτεύουσα. Και η χιονόπτωση αυτή δεν συγκρίνεται ούτε με τις πρόσφατες χιονοπτώσεις στην Μαδρίτη ούτε με τις κλασικές χειμωνιάτικες χιονοπτώσεις στις βόρειες χώρες. Η μεν Ισπανία κατέληξε να παραλύσει όπως και η Αθήνα, αλλά οι βόρειες χώρες έχουν πρόγραμμα και ακόμα κι αν ρίξει τόσο χιόνι είναι δυνατόν να λειτουργήσουν οι συγκοινωνίες πχ. Γιατί να μην είναι μια χώρα προετοιμασμένη ακόμα και για το χειρότερο ενδεχόμενο, αλλά να λειτουργεί "βλέποντας και κάνοντας"; Ολόκληρη κυβέρνηση δεν έχει καταλάβει πως εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής τα καιρικά φαινόμενα θα γίνονται ολοένα και εντονότερα και για αυτό θα πρέπει συνεχώς να είναι προετοιμασμένες και για ακόμα περισσότερο εξωπραγματικά καιρικά φαινόμενα...Ο ΟΑΣΑ με αυτήν την επέλαση της κακοκαιρίας απέδειξε γιατί πρέπει να ανανεωθεί εξ ολοκλήρου ο στόλος του σε οχήματα, τα περισσότερα από τα οποία είναι ανίκανα να λειτουργήσουν σε τέτοιες συνθήκες
Απάντηση
#25
(17-02-2021, 10:25 PM)Larioupol Έγραψε: Αν καταλαβες τι γράφω δεν κατηγορώ τους οδηγούς-ηρωες, αλλά κατηγορώ ολόκληρο πολιτικό σύστημα χώρας που χάρη σ'αυτό παρέλυσε με μια χιονόπτωση ολόκληρη πρωτεύουσα. Και η χιονόπτωση αυτή δεν συγκρίνεται ούτε με τις πρόσφατες χιονοπτώσεις στην Μαδρίτη ούτε με τις κλασικές χειμωνιάτικες χιονοπτώσεις στις βόρειες χώρες. Η μεν Ισπανία κατέληξε να παραλύσει όπως και η Αθήνα, αλλά οι βόρειες χώρες έχουν πρόγραμμα και ακόμα κι αν ρίξει τόσο χιόνι είναι δυνατόν να λειτουργήσουν οι συγκοινωνίες πχ. Γιατί να μην είναι μια χώρα προετοιμασμένη ακόμα και για το χειρότερο ενδεχόμενο, αλλά να λειτουργεί "βλέποντας και κάνοντας"; Ολόκληρη κυβέρνηση δεν έχει καταλάβει πως εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής τα καιρικά φαινόμενα θα γίνονται ολοένα και εντονότερα και για αυτό θα πρέπει συνεχώς να είναι προετοιμασμένες και για ακόμα περισσότερο εξωπραγματικά καιρικά φαινόμενα...Ο ΟΑΣΑ με αυτήν την επέλαση της κακοκαιρίας απέδειξε γιατί πρέπει να ανανεωθεί εξ ολοκλήρου ο στόλος του σε οχήματα, τα περισσότερα από τα οποία είναι ανίκανα να λειτουργήσουν σε τέτοιες συνθήκες

Συγχέεις ανόμοιες καταστάσεις. Οι βόρειες χώρες βιώνουν σταθερά κάθε χρόνο τέτοιες καταστάσεις. Και πέρα από αυτές και για αρκετές περιοχές της Βόρειας Ελλάδας μπορεί να μοιάζουν αστεία τα όσα συμβαίνουν στην Αθήνα. Ωστόσο για την Πρωτεύουσα και τους κατοίκους της η χθεσινή ήταν μία σπάνια στιγμή.

Μιλάς για την κατάσταση των οχημάτων. Κοιτάζω το ημερολόγιο και θυμάμαι ότι σαν σήμερα (18 Φεβρουαρίου) το 2008 είχαμε πάλι αντίστοιχες καταστάσεις. Ήταν και η τελευταία φορά (αν δεν ξεχνάω κάτι) που λόγω κακοκαιρίας είχε χρειαστεί να ανασταλεί η λειτουργία όλου του δικτύου των λεωφορείων και τρόλεϊ, καθώς εκείνη τη Δευτέρα η Αττική βίωνε μία κατάσταση αντίστοιχη (και λίγο χειρότερη θερμοκρασιακά) με τη χθεσινή. Πέρασαν 13 χρόνια για να ξαναέχουμε τόσο σφοδρό χιονιά και για να ληφθεί αντίστοιχη απόφαση. Και βέβαια δεν ήταν καθόλου γέρικος ο στόλος της τότε ΕΘΕΛ και της τότε ΗΛΠΑΠ, μιας και τα Irisbus και τα 8000αρα και 9000αρα τρόλεϊ είχαν παραλειφθεί μόλις 4 χρόνια νωρίτερα.

Μπορεί να μοιράζουμε εύκολα ευθύνες, ωστόσο θα πρέπει να ανεχτούμε ότι οι έκτακτες συνθήκες απαιτούν να σταματήσουν ορισμένες δραστηριότητες και βεβαίως και τα λεωφορεία και τρόλεϊ να μείνουν στο αμαξοστάσιο. Είτε γιατί ο οδηγός δεν θα μπορεί να πάει για να βγάλει το όχημα είτε γιατί ο οδηγός δεν θα μπορεί μετά τη βάρδια να επιστρέψει με ασφάλεια στο σπίτι του είτε γιατί ο οδηγός δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια τη δικιά του και των επιβατών, καθώς δεν είναι εξοικειωμένος με τέτοιες καταστάσεις. Αντίστοιχα και άλλες δραστηριότητες κλήθηκαν είτε να περιορίσουν τη λειτουργίας τους (supermarket) είτε και να την αναστείλουν (delivery).

Αλλά για ευθύνες μην κοιτάμε τόσο μακριά, αλλά και λίγο πιο κοντά μας. Κανένας Υπουργός δεν είχε ευθύνη να καθαρίσει την Κηφισίας το βράδυ της Δευτέρας με τη χιονοθύελλα (αρμοδιότητα Περιφέρειας), κανένας Υφυπουργός δεν είχε ευθύνη να καθαρίσει τους δρόμους της Ηλιούπολης για να μπορεί να ανεβαίνει το 237 στα Αστυνομικά (αρμοδιότητα Δήμου) όπως και κανένας Γενικός Γραμματέας Υπουργείου δεν είχε ευθύνη να ελέγχει τα δέντρα στον Εθνικό Κήπο για να μη διαλύσουν την εναέριο του τρόλεϊ (αρμοδιότητα Δημοτικής Υπηρεσίας Πρασίνου, σε συνεννόηση με ΟΣΥ και ΔΕΔΔΗΕ για τυχόν διακοπή ρεύματος). Οι ευθύνες των Κυβερνόντων είναι σε άλλα ζητήματα που δεν έχουν σχέση γενικά με το forum ή τουλάχιστον με αυτό το thread.

ΥΓ: Η συσχέτιση της κλιματικής αλλαγής με την κακοκαιρία αυτή είναι απλά αστεία. Και κατά τον 20ο αιώνα η Αττική είχε χτυπηθεί από αντίστοιχα φαινόμενα και με μεγαλύτερη βιαιότητα. Άλλωστε και η ίδια η αιτία του φαινομένου (lake snow effect) δεν ανάγεται σε επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.
Απάντηση
#26
Σεντονάκι για να βάλουμε ορισμένα πράγματα στη θέση τους και να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης του τι κάνεις όταν θέλεις να κάνεις δουλειά και τι όταν θέλεις να ψάξεις δικαιολογίες...

Τα φαινόμενα αυτά είναι σπάνια για την Αττική, όχι πρωτοφανή για να μην ξέρεις πώς να τα αντιμετωπίσεις - πόσο μάλλον όταν τα περιμένεις και έχεις τον χρόνο να προετοιμαστείς! Και ευθύνες υπάρχουν τόσο στην Κυβέρνηση και την ΓΓΠΠ, όσο και στην Περιφέρεια Αττικής αλλά και στον ΟΑΣΑ και την ΟΣΥ, σε πολύ μικρότερο βέβαια βαθμό... Το να παραλύει η κυκλοφορία με πέντε πόντους χιόνι ούτε για μπράβο είναι ούτε φταίει η σπανιότητα του φαινομένου, η ανικανότητα φταίει και μόνο - πόσο μάλλον όταν υπάρχει το σχετικό know-how. Βέβαια μιλάμε για την χώρα που έχει την παγκόσμια πρωτοτυπία να απαγορεύει την κυκλοφορία στις νταλίκες στις καθαρές από χιόνια Ε.Ο. με υπουργική απόφαση παρόλο που είναι τοις πάσι γνωστό τα βαριά οχήματα καθαρίζουν το δρόμο και σπάνε τον πάγο στο οδόστρωμα με το βάρος τους οπότε τα αποτελέσματα μάλλον τα λες και αναμενόμενα.

Αλλά ας δούμε τώρα (σε πολύ γενικές γραμμές) πώς αντιμετωπίζονται αυτά τα φαινόμενα... (για την οδική κυκλοφορία, για κοπές δέντρων και αντιμετώπιση άλλων προβλημάτων από την κακοκαιρία υπάρχει ανάλογο σχέδιο αλλά δεν μας αφορά στην θεματολογία του φόρουμ)

ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΧΙΟΝΙΑ

Κάνεις μια σύσκεψη με τους συναρμόδιους φορείς για την αντιμετώπιση των καιρικών φαινομένων και χαράζεις την στρατηγική που θα ακολουθηθεί.

Ορίζεις και στήνεις το συντονιστικό σου κέντρο. Ορίζεις τους επικεφαλής και τους δίνεις τον απόλυτο έλεγχο. Δεν τους ζαλίζεις με παρεμβάσεις - ένας κάνει κουμάντο!

Καταβρέχεις με υδροφόρες με αλατόνερο τους δρόμους. Προφανώς κατά προτεραιότητα, ξεκινάς από τις κεντρικές οδικές αρτηρίες, συνεχίζεις στις δευτερεύουσες οδούς και αν έχεις χρόνο και εξοπλισμό συνεχίζεις στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο... Επαναλαμβανόμενα...

Στήνεις σε κομβικά σημεία του δικτύου σου (που τα έχεις ορίσει από πριν στην σύσκεψη που λέμε παραπάνω) τα εκχιονιστικά σου μηχανήματα (που δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα κοινό φορτηγό με ένα μαχαίρι μπροστά και μια αλατιέρα πίσω που προσαρμόζονται σε μισή ώρα). Σειρά προτεραιότητας αποχιονισμού όπως παραπάνω...

Διατηρείς μέρος (ένα σκάρτο 15-20%) του συνόλου του εξοπλισμού αποχιονισμού σου σε εφεδρεία. Θα σου χρειαστεί αργότερα... Επίσης το στήνεις σε κομβικά σημεία να είναι σε ετοιμότητα.

Δημιουργείς ευέλικτες μονάδες επέμβασης σε τοπικά προβλήματα με αγροτικά pick-up ή ακόμα και ΙΧ. Εξοπλισμένα με φτυάρια, αλάτι, VHF και λοιπό εξοπλισμό φυσικά - δεν το συζητάμε! Συνήθως επανδρώνονται από εθελοντικές ομάδες και δεν χρειάζεται να τις ψάξεις να τις βρεις, έχουν ήδη δηλώσει παρούσες από την πρώτη στιγμή.

ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΑ

Κινητοποιείς τον μηχανισμό που έχεις στήσει με βάση το σχέδιο που έχεις εκπονήσει από πριν. Τα εκχιονιστικά κινούνται βάσει του σχεδίου που έχεις εκπονήσει από πριν. Με την πρώτη νιφάδα, ο χρόνος δεν είναι σύμμαχος σου αλλά εχθρός σου. Ειδικές περιπτώσεις που δεν έχουν προβλεφθεί εντοπίζονται από τις μονάδες επέμβασης και ΑΝ χρειάζεται η εμπλοκή βαρύτερου εξοπλισμού ενημερώνεται το κέντρο διαχείρισης και πάει κάποιο όχημα από τα εφεδρικά. Το ίδιο ισχύει και σε κάποια βλάβη οχήματος (αν και θα έπρεπε να έχεις προνοήσει για την άριστη κατάσταση τους). Αφού καταφέρεις να κρατήσεις ανοιχτό το βασικό σου δίκτυο και σταθεροποιήσεις την κατάσταση περνάς στο δευτερεύον και καθαρίζεις με τα μικρά μηχανήματα και τα στενά. Στο τέλος ρίχνεις και αλάτι στα πεζοδρόμια.

Στην φάση αυτήν νομοτελειακά στην Ελλάδα έχεις να αντιμετωπίσεις ένα ακόμα πρόβλημα, τα ΜΜΕ... Κάθε λογής δημοσιογράφοι και "δημοσιογράφοι" θα βρίσκονται διαρκώς στα πόδια σου να σου κάνουν ερωτήσεις και κριτική - τους αγνοείς! Έχεις ορίσει έναν εκπρόσωπο τύπου και τους παραπέμπεις εκεί. Γελοιότητες όπως η "επίταξη" από συνεργάτιδα trash πρωινατζούς εκχιονιστικού για να χαιρετήσει την κουμπάρα της και άλλα ανάλογα γραφικά δεν έχουν θέση, είναι μάχη με το χρόνο και το χιόνι η επιχείρηση και όχι πεδίο δημοσίων σχέσεων.

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΙΟΝΙΑ

Ξαναβγάζεις τις υδροφόρες με το αλατόνερο και καταβρέχεις τους δρόμους. Στα κρίσιμα σημεία που είναι πιο εκτεθειμένα στον καιρό ρίχνεις επιπλέον αλάτι, το ίδιο και στα πεζοδρόμια για την αποφυγή δημιουργίας πάγου. Επαναλαμβάνεις διαρκώς όσο χρειάζεται μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία.

ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ-ΤΡΟΛΛΕΪ

Ανάλογο σχέδιο λειτουργίας εκπονείται από τον ΟΑΣΑ και τους εμπλεκόμενους στην συγκοινωνία φορείς (ΟΣΥ/ΚΤΕΛ). Η διαφορά εδώ είναι ότι η προετοιμασία έχει να κάνει με την διασφάλιση της κυκλοφορίας των οχημάτων ανάλογα με τις συνθήκες και το πλάνο δράσης ανάλογα με την κατάσταση των δρόμων.

ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΧΙΟΝΙΑ

Γρήγορος έλεγχος στα οχήματα και την κατάστασή τους. Αν τα λάστιχα ενός λεωφορείου έχουν γίνει φαλακρά για παράδειγμα δεν χρειάζεται να βγει εκείνη τη συγκεκριμένη μέρα στο δρόμο. Το ίδιο και ένα που έχει συχνές και επαναλαμβανόμενες βλάβες, αν μείνει στο δρόμο θα σου απασχολήσει το κινητό συνεργείο (που θα το χρειαστείς για άλλη δουλειά όπως θα δούμε παρακάτω) ενώ είναι πιθανό να ακινητοποιηθεί σε σημείο που θα εμποδίσει αργότερα την επιχείρηση αποχιονισμού.

Έλεγχος στην διαθεσιμότητα και προετοιμασία βοηθητικού εξοπλισμού ανάγκης (αλυσίδες, διαθεσιμότητα από την ΟΒΒΟ, μέσα αποχιονισμού κλπ.)

Τέλος κάτι πολύ σημαντικό που μπορεί να βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό την κυκλοφορία των οχημάτων αργότερα... Ένα μεγάλο μέρος των οδηγών της ΟΣΥ (και ακόμα μεγαλύτερο στα ΚΤΕΛ) έχουν σημαντική προϋπηρεσία σε φορτηγά και πούλμαν και έχουν γνώση και εξοικείωση με την οδήγηση σε τέτοιες καιρικές συνθήκες... Με ένα SMS στα εταιρικά τους κινητά όπου θα ζητάει η εταιρία την εθελοντική διαθεσιμότητα του οδηγού να βγάλει δρομολόγιο σε σημεία με χιόνι ή με χρήση αλυσίδων μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία μιας task force οδηγών που θα επιτρέψει την εκτέλεση συγκοινωνίας στα σημεία αυτά. Το όφελος μάλιστα θα είναι διπλό, και για τους μη εξοικειωμένους οδηγούς με τέτοια καιρικά φαινόμενα οδηγούς γιατί θα αποφύγουν την εκτέλεση δρομολογίου σε δύσκολα σημεία και το άγχος (ή και το ρίσκο) που συνεπάγονται αυτά.

Δημιουργία στο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας γραμμής επικοινωνίας αποκλειστικά για τους οδηγούς των λεωφορείων και επάνδρωση αυτού με όσο το δυνατό περισσότερες θέσεις και γραμμές. (ιδανικά βέβαια αυτό θα γινόταν με την εγκατάσταση VHF στα οχήματα που εξασφαλίζει την άμεση επικοινωνία για κάθε πρόβλημα ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών αλλά πορευόμαστε με ότι έχουμε)

Δημιουργία μια ομάδα άμεσης επέμβασης σε προβληματικά σημεία χρησιμοποιώντας ότι διαθέσιμο βοηθητικό όχημα το οποίο εξοπλίζεται με βασικό εξοπλισμό αποχιονισμού (φτυάρια, σακιά αλάτι κλπ.)

Δημιουργία ιστοσελίδας ενημέρωσης επιβατών σε πραγματικό χρόνο για τα προβλήματα που θα προκύψουν στην εκτέλεση του έργου. Συνεργασία με τον ανάδοχο της τηλεματικής για ενημέρωση για τις πιθανές τροποποιήσεις της εκάστοτε γραμμής στα τερματικά στις στάσεις.

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ

Το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας είναι σε επιφυλακή και σε διαρκή επικοινωνία με τον συντονιστή της επιχείρησης αποχιονισμού. Επίσης τα πιθανά προβλήματα που αναφέρονται από τους οδηγούς στο κέντρο αντιμετωπίζονται με άμεση προτεραιότητα.

Όσο οι δρόμοι είναι ανοιχτοί η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά. Στα επισφαλή δρομολόγια έχουν αναλάβει οι οδηγοί που δήλωσαν ότι έχουν την γνώση και τις ικανότητες να κινηθούν στα χιόνια. Τα οχήματα άμεσης επέμβασης βρίσκονται στο δρόμο σε κομβικά σημεία. Το ίδιο και τα κινητά συνεργεία αν χρειαστεί φορτωμένα με αλυσίδες για τοποθέτηση στα λεωφορεία.

Με την πρώτη χιονόστρωση αποσύρονται άμεσα τα αρθρωτά και αντικαθίστανται από 12μετρα από το κοντινότερο αμαξοστάσιο. Αν μπορούν να επιστρέψουν πάνε στο κοντινότερο αμαξοστάσιο, αν δεν γίνεται αυτό σε κάποιο κοντινό ελεύθερο χώρο, αν παρ' ολά αυτά προλάβουν και κολλήσουν μετακινούνται στην άκρη του δρόμου και παραμένουν εκεί μέχρι την ύφεση των καιρικών φαινομένων... Οι ομάδες επέμβασης στέλνονται από το κέντρο να εκτιμήσουν την κατάσταση στα σημεία που αναφέρονται προβλήματα, αν μπορούν να αποκαταστήσουν την κυκλοφορία με ρίψη αλατιού το κάνουν, αν υπάρχει εναλλακτική πορεία κάνουν εκτροπή ή περικοπή στην γραμμή, αν το πρόβλημα είναι τοπικό και μπορεί να κινηθεί λεωφορείο με αλυσίδες αυτές μπαίνουν σε ένα όχημα το οποίο κινείται αποκλειστικά στο προβληματικό σημείο και κάνει ανταπόκριση με τα υπόλοιπα της γραμμής. Στην ακραία περίπτωση που είναι αδύνατη πλέον η κυκλοφορία διακόπτεται. Εκτροπές και διακοπές κοινοποιούνται άμεσα στο επιβατικό κοινό διαδικτυακά και στα τερματικά της τηλεματικής στις στάσεις που επηρεάζονται. Στις περιπτώσεις που αντιμετωπίζεται πρόβλημα με το εναέριο δίκτυο των τρόλεϊ αυτά συνεχίζουν με τον ντιζελοκινητήρα αν είναι εφικτό αυτό ή αντικαθίστανται με θερμικά λεωφορεία
Μετά τη λήξη των δρομολογίων και την απόσυρση των λεωφορείων η λειτουργία του κέντρου και των ειδικών ομάδων συνεχίζεται και καταγράφονται (και αντιμετωπίζονται) τα όποια προβλήματα υπάρχουν... Τα πρώτα δρομολόγια εκτελούνται ανάλογα με τις συνθήκες με βάση τα παραπάνω και όσο αυτές βελτιώνονται τόσο αποκαθίσταται σταδιακά η κανονική λειτουργία των δρομολογίων...

Τα παραπάνω σε μεγάλο βαθμό τα έκαναν τα ΚΤΕΛ και κατάφεραν να εκτελέσουν έργο... Η ΟΣΥ πάλι (αλλά και ο κρατικός μηχανισμός) απλά κατέγραψε μια ακόμη αποτυχία.
Απάντηση
#27
Σε πολλες γραμμες σημερα λειπουν βαρδιες..
Ενδεικτικα είδα απο Μπραχαμι και Ανθούσα..206,237,140,112,203,220,221,242,250
Απάντηση
#28
(18-02-2021, 08:19 PM)georgio Έγραψε: Σε πολλες γραμμες σημερα λειπουν βαρδιες..
Ενδεικτικα είδα απο Μπραχαμι και Ανθούσα..206,237,140,112,203,220,221,242,250

Σχεδόν σε όλες τις γραμμές λείπουν βάρδιες πλέον αφού η αναστολή των αδειών του προσωπικού ήταν από 15/12 μέχρι 15/2. Σε συνδυασμό και με τις άδειες ειδικού σκοπού λόγω κλειστών σχολείων αυτή είναι η πραγματική επιχειρησιακή δυνατότητα της Ο.ΣΥ. με το υπάρχον προσωπικό.
Απάντηση
#29
Τα 11 και 209 έχουν φτάσει τα Σάββατα να έχουν καλύτερες συχνότητες από τις καθημερινές.
Απάντηση
#30
Δεν βρήκα σωστό θέμα, οπότε το γράφω εδώ.

Έγινε τελικά η πρόσληψη των νέων οδηγών; Γιατί πριν λίγο είδα να ανεβαίνει την Κηφισίας, ένα τρόλεϊ που φαινόταν εκπαιδευτικό, με κολλημένα χαρτιά "L" και μπροστά έγραφε "Υπηρεσιακό". Ο οδηγός είχε δίπλα του κάποιον άλλο να του λέει, ωστόσο είχε κανονικά κόσμο μέσα. Ένα Neoplan 8αρι.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2020 Citaro 77 17.062 24-11-2020, 07:10 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 165 56.837 21-01-2020, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas260
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018 N1Ellinikou 167 65.812 29-12-2018, 03:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 72.062 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 74 62.140 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 149 140.085 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 302.735 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013 marios.ilioupoli 785 671.630 28-12-2013, 06:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2012 mercedes elbo 64 51.017 09-01-2013, 11:57 AM
Τελευταία Δημοσίευση: krikri13
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2011 abc 166 118.556 01-01-2012, 08:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)