25-09-2020, 12:22 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-09-2020, 12:26 PM από panage_1970. Edited 2 times in total.)
(25-09-2020, 11:05 AM)vard_57 Έγραψε: Και σε αυτά τα 100 συμπεριλαμβάνονται και αυτά της Πάτρας και της Λάρισας που αναφέρθηκανΆντε μήπως δούμε κάποια βελτίωση της κατάστασης , φυσικά εκτός από την ενίσχυση του στόλου χρειάζεται να ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ οι συχνότητες των δρομολογίων και των βαρδιών στο καθεστώς πριν του Οκτωβρίου 2019, που με την εκπόνηση του περιβόητου εξορθολογισμού των γραμμών ο ΟΑΣΑ προκειμένου να κατευθύνει τον κόσμο στο ΜΕΤΡΟ (Στην πράξη πραγματοποιήθηκε η απόλυτη ασφυξία στο σύστημα) , σε ορισμένες γραμμές πραγματοποίησε γενναίο "κούρεμα" στα δρομολόγια και στα οχήματα - Τρανό παράδειγμα αυτού του εγχειρήματος είναι εκτός των άλλων και η γραμμή του " 164 - Στ. Αγ. Δημ Αργυρούπολη - Κατ. Ηλιούπολη Τερψιθέα" , που μετά την περσινή αλλαγή έκοψε 2 βάρδιες από το Χειμερινό της πρόγραμμα δηλαδή αφαιρέθηκε ένα με 2 οχήματα - τις καθημερινές (με το παλιό καθεστώς προβλέπονταν 5 οχήματα) μετά το νέο καθεστώς έμειναν 4 - και σήμερα έπεσαν σε 3 - με συχνότητα από τα 10 - 15 άλεπτα που ήταν πριν έφτασαν σε 18, με 25 άλεπτα σήμερα και όλο αυτό με την ταυτόχρονη κατάργηση των "155 ,165". Το ίδιο ισχύει φυσικά και σε άλλες γραμμές - οπότε συνοψίζοντας για να υπάρξει εμφανές αποτέλεσμα στην πρόταση της κυβέρνησης Θα πρέπει να εκτός από την άμεση ενίσχυση του στόλου , Επιβάλλεται η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΒΑΡΔΙΩΝ στην ΠΡΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ /2019 περίοδο , έστω για ορισμένες γραμμές .
Θα αναλάβουν δηλαδή για ένα μικρό χρονικό διάστημα (λίγους μήνες), μέχρι να έρθουν τα λεωφορεία της σύμπραξης των τεσσάρων ΚΤΕΛ (Αττικής, Κορινθίας, Ευβοίας, Θηβών)