24-09-2020, 10:48 PM
Μια σκέψη που μου πέρασε εμένα, θέλοντας να δείξουν ότι έχουν κάνει κάτι για να αποφεύγουμε το φαινόμενο του συγχρωτισμού στα λεωφορεία κυρίως, είναι μήπως οι φήμες περί άμεσης συμμετοχής των Αστικών ΚΤΕΛ Πατρών και Λαρίσης, αληθεύουν αλλά προσωρινά, δηλαδή μέχρι να είναι έτοιμα να αναλάβουν επίσημα τα ΚΤΕΛ της κοινοπραξίας (Αττικής, Κορινθίας, Ευβοίας, Θηβών).
Για να φανεί αποτέλεσμα άμεσα, έρχονται δανεικά με τους οδηγούς τους και μόλις ετοιμαστούν τα δικά μας ΚΤΕΛ αποχωρούν. Αποζημιώνονται άλλωστε, αλλά δεν νομίζω πως κάποιος που μένει στην Λάρισα επιθυμεί να δουλέψει στο 154! Στο δε απλό επιβατικό κοινό, η διαφορά θα είναι πολύ μικρή, η εξυπηρέτηση θα είναι σε καλύτερα επίπεδα λογικά...
Δεν υπάρχει περίπτωση να φτιαχτούν 100 παροπλισμένα οχήματα (ζήτημα από όσα ακινητούν από πέρσι φτιάχνονται 10...), και το νούμερο όμως είναι μεγάλο για να συμμετέχουν μόνο τα 2 προαναφερθέντα, εκτός κι αν είναι για εφέ...
Για να φανεί αποτέλεσμα άμεσα, έρχονται δανεικά με τους οδηγούς τους και μόλις ετοιμαστούν τα δικά μας ΚΤΕΛ αποχωρούν. Αποζημιώνονται άλλωστε, αλλά δεν νομίζω πως κάποιος που μένει στην Λάρισα επιθυμεί να δουλέψει στο 154! Στο δε απλό επιβατικό κοινό, η διαφορά θα είναι πολύ μικρή, η εξυπηρέτηση θα είναι σε καλύτερα επίπεδα λογικά...
Δεν υπάρχει περίπτωση να φτιαχτούν 100 παροπλισμένα οχήματα (ζήτημα από όσα ακινητούν από πέρσι φτιάχνονται 10...), και το νούμερο όμως είναι μεγάλο για να συμμετέχουν μόνο τα 2 προαναφερθέντα, εκτός κι αν είναι για εφέ...