08-07-2020, 10:42 AM
(07-07-2020, 09:33 PM)Larioupol Έγραψε: Ακριβώς. Επίσης, ενώ οι σταθμοί του μετρό λειτούργησαν ΤΕΛΕΙΑ, οι λεωφορειακές γραμμές ήταν ο,τι να ναι. Το 842 (πρωην Γ18) μετά βίας μάζευε άτομα με κατεύθυνση το Πέραμα, ενώ και τα άλλα λεωφορεία απαισια και ανοργάνωτα. Μου φαίνεται ότι όντως οι σχεδιασμοί ήταν τελείως λανθασμένοι. Σημείωση: όπως παρατήρησα, η επιβατική κίνηση του 21 μειώθηκε αρκετά, κάτι που είναι φυσιολογικό.
Aν και έχουμε άλλο τόπικ για το σχεδιασμό των λεωφορείων που τροφοδοτούν το μετρό στη Νίκαια και στον Κορυδαλλό, να παρατηρήσω τα εξής, σχετικά με το σχεδιασμό :
Μέγα λάθος η διάσπαση του 841/42 σε κλάδο Νίκαιας και κλάδο Κορυδαλλού. Μέχρι προχθές, ο επιβάτης που ήθελε να πάει από την Αθήνα στο Πέραμα (και ενδεχομένως Σαλαμίνα, μην το ξεχνάμε) έβγαινε στον Κεραμεικό (ή στην Ομόνοια) και έπαιρνε όποιο από τα Β/Γ18 ξεκινούσε πρώτο. Ποσώς τον ενδιέφερε αν θα πάει από Λαμπράκη ή από Ράλλη. Ο βασικός σκοπός των γραμμών Περάματος ήταν να συνδέσουν το Πέραμα και τη Σαλαμίνα με την Αθήνα. Στο μέσον της διαδρομής, έσπαγαν σε κλάδους για την τοπική εξυπηρέτηση, πάντα όμως με κοινή αφετηρία και κοινό τέρμα.
Τώρα, ο επιβάτης που ξεκινά από την Αθήνα να πάει στο Πέραμα (Σαλαμίνα) πρέπει να παίξει τζόκερ. Ή που θα βγεί από το μετρό στον Κορυδαλλό και θα φάει ένα μισάωρο να περιμένει το 842, ή που θα βγεί στη Νίκαια και θα περιμένει ομοίως έναν αιώνα για να έρθει το 841. Δεν είναι όλοι με την τηλεματική του κινητού ανα χείρας (και ούτε πιάνει κιόλας μέσα στο μετρό, ώστε να υπολογίσεις πού πρέπει να κατέβεις ώστε να μην περιμένεις άσκοπα). Άρα, η αμέσως επόμενη λύση είναι αυτή που χρόνια κάνουν οι περισσότεροι : Τρένο για Πειραιά και 843.
Συνεπώς η λύση είναι η εξής : Επαναπροσδιορισμός της σύνδεσης Περάματος. Διαλέγουμε ποιός από τους δύο κλάδους (Λαμπράκη ή Ράλλη) έχει τη μεγαλύτερη χρησιμότητα και στέλνουμε όλα τα λεωφορεία από εκεί. Τον κλάδο που "περισσεύει" τον καλύπτουμε με κάποιο από τα άπειρα τοπικά της περιοχής.
Εναλλακτικά φτιάχνουμε δυο κυκλικές γραμμές :
841 Πέραμα - Π.Ράλλη - Στ.Νίκαιας - Μπελογιάννη - Κρατικό - Γ΄Νεκροταφείο - επιστροφή από Λαμπράκη με πέρασμα από Στ. Κορυδαλλού
842 Πέραμα - Λαμπράκη - Στ. Κορυδαλλού - Γ'Νεκροταφείο - Κρατικό - Μπελογιάννη - Στ. Νίκαιας - Λαοδικείας - Π. Ράλλη.
Έτσι θα περνάνε και οι δύο γραμμές από τους δύο σταθμούς, ώστε να μπορεί ο επιβάτης να μπεί σε όποιο λεωφορείο περάσει πρώτο. Απλά, τη μια φορά θα κάνει ευθεία τη γραμμή, την άλλη θα κάνει κύκλο.