Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική
#38
(06-07-2020, 09:08 AM)Larioupol Έγραψε: Από την στιγμή που τροποποιήθηκαν όλες οι γραμμές, παραμένουν 2 βασικά προβλήματα:

1) Η Πέτρου Ράλλη από το ύψος της Πειραιώς έως τον Στ. Νίκαιας θα υπάρχει μόνο μία γραμμή, η 21, η οποία και με τις συχνότητες που έχει, θα καταλήξει να είναι γεμάτη σε κάθε της δρομολόγιο.

2) Ο Ρέντης δεν έχει αξιόπιστη σύνδεση με τη γραμμή 3 του μετρό και πρέπει να ενταχθεί γραμμή προς τους νέους σταθμούς.

Για αυτό προτείνω σαν λύση την αλλαγή διαδρομής των γραμμών 838 και 914, με ταυτόχρονη ενίσχυση των δρομολογίων. Έτσι:

838: ΟΜΟΝΟΙΑ (ΜΕΝΑΝΔΡΟΥ) - ΚΟΚΚΙΝΙΑ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Διαδρομή: https://maps.app.goo.gl/nh269h631stztQ8f6

Σημείωση: Η γραμμή αυτή δεν θα διέρχεται από την πλατεία Αγίου Ιωάννου Ρέντη, αλλά από την Αγίας Άννης θα πηγαίνει απευθείας στην Μακρυγιάννη. Ιδανική συχνότητα: 20-30', έτσι ώστε να επικουρεί την γραμμή 21, ενώ ταυτόχρονα να συμβάλλει στην δημιουργία πιο αποτελεσματικής συγκοινωνίας στον Ρέντη.

914: ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ - ΡΕΝΤΗΣ - ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Διαδρομή: https://maps.app.goo.gl/sHCbWyciTvPNnwkVA

Η γραμμή αυτή θα έχει τοπικό χαρακτήρα και θα συνδέει τον Ρέντη και την Λαχαναγορα. Ιδανική συχνότητα ειναι στα 20-30'.

Εναλλακτικά, αν δεν θεωρείται ότι η λαχαναγορά χρειάζεται τόσο συχνά οχήματα είναι δυνατόν να σταματάει αυτή η γραμμή στην πλατεία Βενιζέλου και να επιστρέφει προς Νίκαια, ενώ θα υπάρχουν συγκεκριμένα (ελάχιστα) δρομολόγια του 049, τα οποία θα διέρχονται από την Λαχαναγορα. Ενδεικτική ονομασία:

049Β: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ - ΟΜΟΝΟΙΑ, με συχνότητα ανάλογη των επιβατικών αναγκών προς και από την Λαχαναγορα, ενώ σ' αυτήν την περίπτωση η 914 θα έχει το όνομα 914: ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ - ΡΕΝΤΗΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
Σίγουρα, η επιβατική κίνηση του 21 θα πέσει μόλις ανοίξει η Νίκαια, ωστόσο μόνο το Γ18 έχει θέση, καθώς εκτός των τοπικών μετακινήσεων, χρησιμεύει και σαν απευθείας σύνδεση και ανταπόκριση στο 818.

Τα 838/914 είναι ... ξεχασμένα από τον Θεό και εντελώς παρωχημένα. Αν λάβουμε υπόψιν της ανάγκες μετακίνησης του Δήμου Νίκαιας - Άγ.Ι.Ρέντη και τις διάφορες επεμβάσεις στην περιοχή, τότε ίσως το 838 θα μπορούσε να πάει στην Νίκαια, με Αφετηρία τον Στ.Ελαιώνα όμως.
Η δε Αγ.Αννης τις μέρες και ώρες που ξεφορτωνουν οι αποθήκες είναι μαρτύριο, ο δρόμος με μπόλικες τρύπες κτλ. Δεν νοείται όμως μη διέλευση από την Πλατεία Ρέντη, καθώς αυτός είναι ο πυρήνας εξυπηρέτησης της γραμμής και όχι η εγκατάλειψη της Μακρυγιάννη.

Το 914 από την άλλη δεν υπάρχει κάποιο νόημα της Λαχαναγοράς, 3 λεπτά περπάτημα είναι η Πειραιώς και πρέπει να λειτουργήσει ως τροφοδοτικό του Στ.Συγγρού-Φιξ από την Χαμοστερνας.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική - από MrVanHool - 06-07-2020, 10:15 AM
Λεωφορεία Κορυδαλλού - από Aggele - 01-06-2020, 11:41 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό georgio 370 423.006 11-12-2013, 10:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)